Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E destul de clara treaba, si eu aveam fix aceleasi simptome. Degeaba schimbati motorina (si mai ales cu una de calitatea slaba dupa spusele multora - cea de la Lukoil), defectiunea este una de natura mecanica si NU poate fi rezolvata schimband combustibilul. Pune testerul pe ea si urmareste presiunea in rampa la relanti cand oscileaza. Ar trebui sa fie constanta, cu variatii mici. Regulatorul asta e o buba cunoscuta la Z17DTJ si Z17DTR, in proportie de 90% el e de vina.
Skip ads

  • SIMISIMI

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!..Cine ma poate ajuta si pe mine cu un raspuns ptr. problema cu relantiul?
OPEL ASTRA COSMO...1,7 diesel...125 CV..6 TREPTE..CU VARIANTA SPORT...tipul motorului. Z17DTR...Oscilații la relantiu..mașina ai impresia ca galopeaza...acul de la turometru se mișcã sus jos in timp ce relantiul face urat.....în mers în treapta 1-2 și uneori în 3...dacã o țin constant in mers la 2000 -2500 de turatii îmi da niște smuncituri..senzația cum era inainte dacia cand avea apã în benzinã....merge întrerupt...plus cã se aude si zgomotul ala de tractor......zici k mergi in 3 pistoane...si înk ceva..am avut perioada knd imi pornea ventilatorul...mergeam 1km și deja imi pornea ventilatorul...masina se simte k merge forțat..dak calc pedala de accelerație mai agresiv masina se duce...dar se simte k e forțatã și se aude zgomotul ala de tractor!
  • SIMISIMI

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!..Cine ma poate ajuta si pe mine cu un raspuns ptr. problema cu relantiul?
OPEL ASTRA COSMO...1,7 diesel...125 CV..6 TREPTE..CU VARIANTA SPORT...tipul motorului. Z17DTR...Oscilații la relantiu..mașina ai impresia ca galopeaza...acul de la turometru se mișcã sus jos in timp ce relantiul face urat.....în mers în treapta 1-2 și uneori în 3...dacã o țin constant in mers la 2000 -2500 de turatii îmi da niște smuncituri..senzația cum era inainte dacia cand avea apã în benzinã....merge întrerupt...plus cã se aude si zgomotul ala de tractor......zici k mergi in 3 pistoane...si înk ceva..am avut perioada knd imi pornea ventilatorul...mergeam 1km și deja imi pornea ventilatorul...masina se simte k merge forțat..dak calc pedala de accelerație mai agresiv masina se duce...dar se simte k e forțatã și se aude zgomotul ala de tractor!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Daca citesti macar o pagina din acest topic, te lamuresti imediat.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astea sunt simptome tipice de regulator de presiune defect. Schimba-l si ai scapat de probleme.
  • Florin_z17DTJ

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Aveti idee cumva, daca regulatorul acesta de presiune defect poate produce supraincarcarea filtrului de particule ?
  • ChaOs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sunt si eu posesor nou de astra h 2010 z1.7dtj si se pare ca aceeasi problema cu fluctuatiile. Va trebui sa inlocuiesc regulatorul de presiune. Am facut testul la 2service-uri si acelasi raspuns. Se pare ca din spusele lor fluctuatiile de turatii nu ar afecta si alte componente . Deci momentan nu e foarte deranjant si probabil la vara il schimb.
Pun si cateva poze cu masina Smile



  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Florin_z17DTJ a scris:Aveti idee cumva, daca regulatorul acesta de presiune defect poate produce supraincarcarea filtrului de particule ?

Nu are legatura. Folosirea unui ulei neadecvat, schimbarea lui la intervale foarte mari, oprirea motorului in timpul unei regenerari, incercari de regenerare nereusite, mersul subturat si drumurile scurte duc la supraincarcarea filtrului.
Skip ads

  • Florin_z17DTJ

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles.. asta stiam si eu. Numai ca ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp, cu regulatorul ma refer, si am fost la reprezentanta ptr o diagnoza, iar dansii mi-au zis ca mi-a ajuns DPF-ul la 90%, desi eu ii dadusem o regenerare fortata din tester in urma cu o luna si il adusesem de la 62% la 30%. In opinia lor, tot regulatorul e de vina si ptr lucrul acesta.
Aveti idee daca pot comanda cu incredere un regulator fara sa stiu codul piesei dinainte ? Sunt de mai multe feluri ptr Z17DTJ ?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Le spui seria de la sasiu si cei de la magazinul de piese iti vor trimite regulatorul potrivit. Legat de cei de la reprezentanta, alea sunt niste prostii cat ei de mari. In primul rand faptul ca ajuns la 90% nu inseamna ca e infundat. Nici vorba. Regenerarea incepe cand e aproape de 100%, uneori cand saturatia a depasit aceasta valoare. Asa e normal si asa functioneaza. Repet, procentele astea nu arata ca e infundat. E saturatia si e calculata in functie de mai multi parametri de catre calculatorul masinii. Regenerarea fortata se face numai atunci cand nu o mai poate face masina singura, doar in cazuri extrem de grave pt ca e foarte riscanta. Fii cu ochii pe consumul instant, acesta creste f mult la relanti, peste 3% in timpul unei regenerari si sa NU opresti motorul. Nici nu cred ca era nevoie sa ii faci tu regenerarea fortata. Dupa o regenerare saturatia scade pana la o anumita valoare, in general 20-40% dupa care incepe sa creasca pe masura ce mergi cu masina. Cand ajunge aproape de 100% are loc iar regenerarea si iar scade si tot asa. Asa functioneaza! Am vazut ca foarte multi nu au idee ce inseamna procentele alea si cum functioneaza si sar imediat cu regenerarea fortata. Filtrul ala daca vrei se umple si se goleste intr-una.
  • Florin_z17DTJ

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Acest regulator de presiune are ca si simptome si oprirea motorului in mers, atunci cand incetinesc de exemplu ptr a opri la o trecere de pietoni, semafor, giratoriu etc ?
Sau doar fluctuatiile la relanti ? Sincer sa fiu, este mult mai deranjant oprirea exact cand ti-e lumea mai draga, decat oscilatiile. Cei de la reprezentanta mi-au comunicat ca tot regulatorul ar fi de vina si ptr oprirea motorului.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Inainte sa il schimb, cand stateam la semafor, imi dadea senzatia ca e gata sa moara motorul, dar nu s-a si oprit efectiv. Mergea foarte urat si neregulat. E posibil sa fie tot de la el.
Skip ads

  • Florin_z17DTJ

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am vb astazi cu cei de la Opel Scanner din Bucuresti si mi-au zis ca au pe stoc, Denso, la 400 de lei. Curios ca nu m-au intrebat nici serie de sasiu, nimic.. doar au zis ca si la Astra H, si la J e vorba de aceeasi piesa si ca se potriveste, si ca doar pompa de inalte difera.
In alta ordine de idei, am mai pus un tester azi si imi arata presiunea rail la relanti urcand de la 24 kpa in sus, osciland incontinuu.. La asta te refereai cu presiunea in rampa?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@ Florin schimba regulatorul cit mai repede,mai ales ca a inceput sa se opreasca motorul.In cel mai scurt timp nu o sa mai poti sa pornesti deloc.
Si eu am avut aceleasi probleme cu regulatorul,dar nu l-am schimbat,am facut alt piston si merge ca nou.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dupa 2012 s-a pus un alt tip de regulator, mai lung, ca cel de pe Meriva din 2004-2005.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Florin_z17DTJ a scris:Am vb astazi cu cei de la Opel Scanner din Bucuresti si mi-au zis ca au pe stoc, Denso, la 400 de lei. Curios ca nu m-au intrebat nici serie de sasiu, nimic.. doar au zis ca si la Astra H, si la J e vorba de aceeasi piesa si ca se potriveste, si ca doar pompa de inalte difera.
In alta ordine de idei, am mai pus un tester azi si imi arata presiunea rail la relanti urcand de la 24 kpa in sus, osciland incontinuu.. La asta te refereai cu presiunea in rampa?

Da. Nu mai tin minte exact valorile presiunii de cand am facut eu diagnoza. Denso la 400 lei e chilipir, eu am dat 800 de lei pe el, iar la reprezentante nu am gasit sub 900. Trimite-le si seria ca sa fii sigur.

PS: are dreptate viorel_bce, si eu cunosc pe cineva cu aceeasi problema, acelasi motor si nu i-a mai pornit masina sub niciun chip. Vreo doua zile s-a chinuit cu mecanicul sa-si dea seama ce are pana cand au schimbat regulatorul.
  • ChaOs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am un dubiu in privinta regulatorului de presiune si anume variatia pretului intre diversi comercianti, plecand de la 900lei la reprezentanta si anuminte magazine dedicate opel , pana la 400-450lei cel mai ieftin. Pretul e dat pt acelasi producator Denso si in baza aceleasi serii de caroserii. Are cineva cunostiinta daca e vorba de calitate sau doar adaosul e peste masura?
Multumesc!
  • Florin_z17DTJ

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu ieri acel regulator de presiune, si intr-adevar nu mai face nici o problema ca inainte. Nici nu mai oscileaza, si nici nu mai moare motorul. Multumesc tuturor colegilor ptr sfaturile date.
@ChaOs
Eu am fost la reprezentanta in C-ta si ma costa 1070 lei, dar nici macar nu au vrut sa imi zica pe ce producator imi vine. La un dealer Autonet (care aduc si ei la randul lor aceste piese din Ungaria ) mi-au zis ca este 900 de lei pe original si 480 pe Denso. Nici eu nu stiam ce sa cred. Am preferat sa dau 400 de lei pe el si ce-o fi, o fi. Cei de la care l-am luat mi-au recomandat sa fac si o curatare a rezervorului in prealabil, ptr a prelungi cat mai mult atat viata noului regulator, cat si a injectoarelor.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cel original tot Denso este.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Florin_z17DTJ a scris:Am schimbat si eu ieri acel regulator de presiune, si intr-adevar nu mai face nici o problema ca inainte. Nici nu mai oscileaza, si nici nu mai moare motorul. Multumesc tuturor colegilor ptr sfaturile date.
@ChaOs
Eu am fost la reprezentanta in C-ta si ma costa 1070 lei, dar nici macar nu au vrut sa imi zica pe ce producator imi vine. La un dealer Autonet (care aduc si ei la randul lor aceste piese din Ungaria ) mi-au zis ca este 900 de lei pe original si 480 pe Denso. Nici eu nu stiam ce sa cred. Am preferat sa dau 400 de lei pe el si ce-o fi, o fi. Cei de la care l-am luat mi-au recomandat sa fac si o curatare a rezervorului in prealabil, ptr a prelungi cat mai mult atat viata noului regulator, cat si a injectoarelor.


Aceasi recomandare cu spalatul rezervorului l-am primit si eu inainte de a inlocui regulatorul.Sincer nu inteleg aceasta recomandare pentru prelungirea duratei de viata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR