Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca ar fi injectoarele, merg 99% reparate (caci duzele sunt cele care se strica) si cu maxim 200lei/injector le repari la baietii de la buzau. Oricum, m-ar mira sa nu ai probleme si cu pompa de inalte... vezi ca ai postat total aiurea, asta e topic in care discutam despre distributii. oricum, primul lucru pe care trebuie sa-l faci, e sa iti cauti alt prieten si de preferat si alt mecanic....
rezervoarele pot fi golite destul de usor, deci recomandarea lui mi se pare incredibil de cretina si foarte amatoare... sigur e mecanic?
Skip ads

  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
da, scuze am vazut ca am postat la sectiunea Corsa, am vazut tipul motorului Z13DT. Si as fi vrut sa spun ceva si de distributie, dar m-am gandit sa nu fie post-ul anterior prea lung si plicitisitor. Am impresia ca dimineata, la rece, e cam zgomotos motorul , se aude cam ca o bataie, nu foarte tare. Am vazut aici ca ar putea fi cauza distributia, masina avand aproximativ 135.000 km. Dupa aproximativ 5 minute de functionare, cand motorul se mai incalzeste, e ceva ma silentios.
Cat despre prietenul mecanic ... imi e prieten si e un foarte bun mecanic. Insa mi-a oferit o solutie la indemana, pentru ca nu eram in localitate sa apot apela la cineva sa ma ajute. Nu stiu cat de usor mi-ar fi fost sa golesc eu singur rezervorul.


Ultima modificare facuta de calin.cosmin la Joi 22 Sep, 2011 9:32 pm
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
fara o verificate amanuntita in care as testeze injectoarele si tot ce ar putea fi, nimeni nu poate zice...
normal distributia e mai zgomotoasa la caldura... insa daca e intinzatorul de vina, cel putin in cazu meu devenise mai silentioasa... insa daca distributia e de vina, se misca motorul destul de violent...
  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
a, nu ... merge linistit al meu, doar ca se aude o bataie in interior cat e rece. Poate nu sunt eu obisnuit (ca fost posesor de logan benzinar)
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si eu aud o bataie la al meu... dar doar eu o aud acolo... z13dt urile sunt mai zgomotoase fata de dieseluri....
oricum, eu zic ca nu e bine ce ai facut.. n-ar strica sa mai intrebi baietii pe aici ce s-ar putea intampla... ma gandesc in special la filtru de particole, caci din 2008 ar trebui sa aiba...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,601
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@calin.cosmin
off-topic:
1. pe viitor cand gresesti calitatea carburantului scoti repede turul de la filtru de motorina si pui contactul succesiv pana golesti rezervorul, pompa de transfer din rezervor lucreaza la o presiune de 7(sapte) bari (atmosfere), deci se goleste repejor, folosesti si un furtun cu o canistra pentru a recupera ce scoti pe tur.
2. prietenul tau "mecanicul" a gresit in mod nepermis cand te-a sfatuit sa combini 8 litri de benzina cu 30 de motorina, proportia de 1:4 este daunatoare spre distructiva pentru viata motorului.
on-topic: posibil sa bata injectoarele, dar pentru a nu avea dubii fa un test de retur pe injectoare. La 135K km distributia nu ar trebui sa dea semne de inlocuire. Posibila uzura prematura la segmenti datorata amestecului savant de 1:4. Sper sa ma insel.
Te asteptam cu noutati, dar fara experiente sau experimente!


Ultima modificare facuta de corsablue la Vin 23 Sep, 2011 11:07 am
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Dumin icã o sa fiu si eu prezent la Vâlcea, daca ajungi o sa o ascult ºi eu. Am tot 1.3 ºi facem niºte diferenþe. Te aºteptãm!
  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG - salut , daca nu reusesc sa ajung pana-n ora 15.00, luam legatura si tot ne intalnim, in alta zi.
corsablue - mersi de sfaturi, nu m-am confruntat pana acum cu o astfel de situatie, nu ma gandisem sa scot furtunul de la tur. Chiar daca eram grabit si eram si plecat din localitate, in maxim 20 min. rezolvam probabil problema. Am fost cu masina la mecanic si se pare ca sunetul vine de la tacheti care cam fac zgomot la cald, deci ... ar trebui sa schimb distributia. Mi-a povestit si el de celebrul intinzator hidraulic de pe motoarele mutijet de la fiat, cu care sunt echipate si multe din microbuze. Eu chiar sper ca doar asta sa fie problema.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,601
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru siguranta mergi la prietenul tau si roaga-l sa faca un test compresie la rece si unul la cald. Daca apar diferente intre cilindri, la rece sau la cald, mai mari de o unitate...
Nu te alarma pana nu ai informatii complete. Sa ne tii la curent.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
calin.cosmin a scris: Eu chiar sper ca doar asta sa fie problema.

realizezi ca numai piesele costa vreo 1000lei si cu tot cu manopera te-ar ajunge vreo 2000lei?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa nu mai speriem omul, poate masina lui chiar nu are nimic....
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai eu de asta zicea... de ce spera sa aiba ceva masina... eu mereu am sperat ca e doar in capu meu Smile)) da n-a fost sa fie... si acum parca bate ceva, dar o las in pace ca inafara de volanta nu are ce sa bata, ca doar mi-a vazut-o mecanicu acu o luna si mi-a zis ca bataile sunt in capu meu Smile))
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Asa sunt si eu, mereu mi se pare ceva, oricum eu o sa ma intalnesc cu cosmin si o sa ascult si eu putin...
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
a, ca mi-am adus aminte de problema ta cu uleiul, si mie mi se stinge becu cam la 2-3secunde (poate mai repede) dimineata, si mecanicul meu (in care am ft mare incredere) mi-a zis ca e ok, sa nu-mi fac griji. daca sta mai mult de 5s sa-mi fac griji si cat e aprins sa nu accelerez sau sa fac altceva ce ar putea solicita motorul.
in rest a zis ca distributia a fost schimbata bine Very Happy
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am fãcut multe investigatii in sensul asta, am curãþat toate supapele de la filtru, si tot aºa face, deci daca si la tine e problema asta si inainte de schimbarea distribuþiei era ok, înseamnã ca întinzatorul asa se comportã de nou. Mulþumesc de intervenþie!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
inainte sa schimb distributia nu era ok. facea la fel.. sincer pana nu mi-ai zis tu nu mi-a sarit in ochi. insa mecanicul mi-a zis sa-l las in pace ca e ok. (nu mai tin minte daca a zis normal sau ca e ok).
  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare
nu am mai ajuns din nou la mecanic, sa-i fac un test la cilindri. Si-a mai dat cineva cu parerea si mi-a zis ca tot de la tacheti se aude zgomotul la cald.
@scorpio18: referitor la schimbat distributie, am vazut aici, pe serviceopel, kit-ul costa 580 lei si e GM. Apropo: a luat cineva de aici piese? sunt ok (adica sunt chiar originale)?
Iar cu manopera, ma descurc mult mai ieftin de 1000 lei, nu ma duc la reprezentanta.
Oricum, saptamana viitoare vreau sa-i schimb distributia.

@Bluecorsa-PDG am inteles ca aveti intalnire azi pe la ora 18.00, dar eu sunt plecat. As vrea sa ne intalnim duminica sau luni, cand poti si tu, eu saptamana viitoare sunt liber.

o zi buna
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu mi-am luat kitul de la baiatul de unde si-a luat si Bluecorsa. de fapt el m-a ajutat sa-l gasesc, necunoscandu-i personal pe nici unu dintre ei.
Ai grija cine iti schimba distributia, ACEASTA DISTRIBUTIE NU ARE SEMNE, iar pinionul vibrochenului se fixeaza pe pozitie prin presare. din acest motiv iti trebuie NEAPARAT TRUSA DE CALE, cu care sa blochezi axele cu came si volanta (vibrochenul) pe pozitie. merge improvizat ceva, insa pentru 180lei cat costa trusa, eu zic ca nu merita. daca totusi vrei sa improvizezi, iti pot da cotele, caci le am.
Fara trusa, e ca la 6/49.
eu pe kit am dat tot in jur de 600lei, insa mai trebuie in plus: garnitura capac distributie, semering arbore cotit, mastic pentru capac si baia de ulei, solventi (ca daca tot dai baia jos e pacat sa nu o cureti bine) si surbub vibrochen. Astea sunt un minim, daca te uiti in TIS, vei gasi mult mai multe lucruri necesare, insa la mine erau in stare perfecta si nu m-am complicat. pe mine in total, cu tot cu curier m-a ajuns la 900lei toate de mai sus (fara trusa).
In rest, operatiunea nu e foarte complicata, ci grea, caci e atat de inghesuit motorul incat abia ai loc (de multe ori, pusul unui surub a fost facut de prietena mea, caci mie nu-mi incapea mana acolo.
oricum, eu zic ca-ti trebuie un elevator si o girafa ca sa suspenzi motorul.. ca sa poti lucra sigur si repede. Eu nu m-am incumetat sa pun motorul pe o bucata de lemn, caci ai o placa anti-valuri deasupra baii ce este putin mai in afara decat blocul motor.
de asemenea nu uita ca trebuie sa schimbi si uleiul. si sa verifici si pompa de apa, sa vezi daca e buna sau trebuie schimbata.
  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu ma complic sa o schimb eu, desi nu sunt un atehnic, dar are prietenul meu service auto, unde operatiunile astea sunt la ordinea zilei. In plus, la mine (Astra H) garnitura la capac distributie cred ca e metalica din cate am observat, mastic se gaseste. Sper deci cheltuiala sa fie mai mica. Oricum, cand o sa fac - cat de curand, o sa va zic cat m-a costat cu totul si care e impresia cu distributia noua. Mai ramane apoi sa fac test la injectoare, pentru ca masina e adusa recent din Germania si nu cred sa fi curatat cineva acolo injectoarele pana acum, la 135000 km.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
garnitura e o combinatie de metal si pluta.. merge scoasa fara sa o rupi, dar eu nu am vrut sa ma risc. oricum, cea mai importanta e trusa de cale, care e speciala pentru 1.3
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR