adigei
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
adigei
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2007
- Mesaj Privat
Multumesc si scuze daca nu am formulat mai clar intrebarea. Si anume, cum se demonteaza galeria de admisie la Z17DTH?
Caut de vreo luna pe intreg forumul, am citit/recitit cap coada zeci de threaduri, inclusiv pentru alte motoare pentru a acumula cat mai mult "knowledge". Singura chestie pe care am gasit-o este ca pentru a da jos galeria trebuie data jos pompa de inalta presiune, insa aici se cam opreau detaliile.
Caut de vreo luna pe intreg forumul, am citit/recitit cap coada zeci de threaduri, inclusiv pentru alte motoare pentru a acumula cat mai mult "knowledge". Singura chestie pe care am gasit-o este ca pentru a da jos galeria trebuie data jos pompa de inalta presiune, insa aici se cam opreau detaliile.
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- JustCrazy
- **
- 189 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bacau
JustCrazy
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o problema la un motor Y20DTH si anume azi mergeam spre predeal tin sa mentionez ca am curatat valva EGR acu o luna fara sa curat si admisia ... si cum mergeam eu asa in vitejia mea pe la 120 130 de km mi s-a aprins martorul cu masinuta si cheia pe ea vreo 2 sec si am ramas fara pedala ... dupa care si-a revenit si a mers ca uns ... acuma cand pornesc motorul martorul cu pricina nu se mai inchide decat dupa ce pornesc motoru ... ma poate cineva ajuta sa elucidez acest lucru? Va multumesc
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Iete ce simplu este :
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
boditza pozitia de lucru este aiurea dar asta este. Cel mai nasol este sa o pornesti dupa operatiune, lasi nestrans la un injector si dai la automat, mai lasi sa nu iasa fum din electromotor...mai ceva spray de pornire...iar la automat...te trec toti dracii pana pornesti darabaua. Musai baterie buna si una de rezerva sau robot sau clesti adevarati nu starpituri china.
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
boditza pozitia de lucru este aiurea dar asta este. Cel mai nasol este sa o pornesti dupa operatiune, lasi nestrans la un injector si dai la automat, mai lasi sa nu iasa fum din electromotor...mai ceva spray de pornire...iar la automat...te trec toti dracii pana pornesti darabaua. Musai baterie buna si una de rezerva sau robot sau clesti adevarati nu starpituri china.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
ce fel de diagnoza?
am pus masina pe tester si in afara de abs nu am nici o problema. cel putin asa arata testerul.
maine desfac din nou toata admisia, schimb toate furtunele, inclusiv cele de vacuum si vad ce se intampla.
nimeni nu stie de ce nu vrea sa traga in treptele 1 si 2. dintr-a 3-a merge bine, chiar si pana sa intre turbo.
e posibil sa fie evacuarea infundata?
am pus masina pe tester si in afara de abs nu am nici o problema. cel putin asa arata testerul.
maine desfac din nou toata admisia, schimb toate furtunele, inclusiv cele de vacuum si vad ce se intampla.
nimeni nu stie de ce nu vrea sa traga in treptele 1 si 2. dintr-a 3-a merge bine, chiar si pana sa intre turbo.
e posibil sa fie evacuarea infundata?
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- craciun mihai
- **
- 97 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Prahova
craciun mihai
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
acum deja conduc alta masina. nu ca as fi schimbat-o, dar am desfacut si galeria de admisie. ce am gasit acolo nu se poate descrie in cuvinte....o tona de calamina si praf cu ulei si multe altele. nu ma gandeam niciodata ca daca am curatat egr trebuie obligatoriu sa curat si admisia.
multumesc pt informatiile de mai sus si de poze-=mi-au fost de mare ajutor.
atentie daca mai vreti sa desfaceti furtunele de retur sa nu rupeti t-urile din plastic care unesc furtunele, ca eu am rupt unul si costa original 20 ron.
se poate pune in schimb pana vine cel original un teu de la instalatia de spalat parbrizul de la dacie. e un pic mai gros dar merge.
de pornit masina la sfarsit e foarte simplu-=dati o data la automat fara sa strangeti furtunele de la injectoare, le strangeti apoi si ii dati o cheie mai lunga. la mine a mers din prima.
succes
multumesc pt informatiile de mai sus si de poze-=mi-au fost de mare ajutor.
atentie daca mai vreti sa desfaceti furtunele de retur sa nu rupeti t-urile din plastic care unesc furtunele, ca eu am rupt unul si costa original 20 ron.
se poate pune in schimb pana vine cel original un teu de la instalatia de spalat parbrizul de la dacie. e un pic mai gros dar merge.
de pornit masina la sfarsit e foarte simplu-=dati o data la automat fara sa strangeti furtunele de la injectoare, le strangeti apoi si ii dati o cheie mai lunga. la mine a mers din prima.
succes