- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geo24_frb
- **
- 124 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Astra 2001 z12xe
- Prahova
geo24_frb
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut,am si eu o astra g din 2001,motor Z12XE,si am probleme cu EGR-ul.In bord se aprinde martorul cu cheita,cu codul de eroare 1405.Am fost la un mecanic,si mi-a spus ca este dus de tot EGRul,pentru ca nu putea fi stearsa eroarea.Mi-a spus ca doar daca se stergea eroarea era de curatat,dar asa daca nu se sterge inseamna ca e dusa partea electrica a egrului si deci trebuie schimbata.Ce sa fac? are dreptate mecanicul? chiar nu se poate remedia doar prin curatare?trebuie sa cumpar alt egr? si daca da ,ce imi recomandati? se merita unul de la dezmembrari? sau nou? m-am interesat si nou este 570 RON.Multumesc anticipat.
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- geo24_frb
- **
- 124 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Astra 2001 z12xe
- Prahova
geo24_frb
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la masina si cred ca este din EGR. Opel astra G Motorul este unul disel 2.0 DTL. AN 2001. Motorul nu raspunde la accelerari rapide , de exemplu la sprit foarte putin se cunoaste la un sprit scurt. ma gandesc ca poate sa fie din EGR. Iar la plecarea de pe loc nu este cum trebuie , motorul incepe sa traga cand ajunge pe la 1800 - 2000 rpm . As curata EGR-UL da nu stiu unde se afla daca are cineva o poza cu motorul pe care il am pe masina il rog frumos sa puna o poza , unde pot vedea EGR-UL. Mentionez ca nu am nici un martor luminos aprins in bord . Va multumesc !
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Pt. Dl.Dan
"Faceti o proba cu bateria sa vedem cum merge dar neaparat se pune serie un limitator de curent (bec pozitii etc) si se dau impulsuri scurte. Grija la polaritate si scintei (lichid f. inflamabil), se fac conexiunile la valva-papuci, varnish termo... si conectari scurte la baterie (nu la valva!), preferabil cu pistonasul in imersie. Daca aveti o sursa reglabila mai bun, se dau tensiuni mai mici sa vedem cum lucreaza la 1-5V si vedem si curentul absorbit."
Din ce inteleg eu, la probarea EGR-ului trebuie conectate mufele la EGR(dupa curatare-nemontata) , pusa pozitia(auto) si pe urma contacte scurte (fara pornire motor)- corect?
Aici as putea gresi ceva cu polaritatea?(mufele se conecteaza intrun fel)
Care este polaritatea la pini in cazul in care vreau sa-i dau 1-5V de la o alta baterie? sau cum altcumva pot sa-i dau 1-5V?
Multumesc,
"Faceti o proba cu bateria sa vedem cum merge dar neaparat se pune serie un limitator de curent (bec pozitii etc) si se dau impulsuri scurte. Grija la polaritate si scintei (lichid f. inflamabil), se fac conexiunile la valva-papuci, varnish termo... si conectari scurte la baterie (nu la valva!), preferabil cu pistonasul in imersie. Daca aveti o sursa reglabila mai bun, se dau tensiuni mai mici sa vedem cum lucreaza la 1-5V si vedem si curentul absorbit."
Din ce inteleg eu, la probarea EGR-ului trebuie conectate mufele la EGR(dupa curatare-nemontata) , pusa pozitia(auto) si pe urma contacte scurte (fara pornire motor)- corect?
Aici as putea gresi ceva cu polaritatea?(mufele se conecteaza intrun fel)
Care este polaritatea la pini in cazul in care vreau sa-i dau 1-5V de la o alta baterie? sau cum altcumva pot sa-i dau 1-5V?
Multumesc,
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pe pinii 1 si 5 bagi 12V de la baterie, faci impulsuri, solutia sa fie prezenta.
Am comandat garniturile si urmeaza sa curat EGR.
Deci la pini 1 si 5 nu tin cont de polaritate.
Voi reveni cu poze.
Corsa Z10XE din 2002 - 114000km
Simptome - trepidatii la accelerare si decelerare
cod eroare a fost P0130 dar dupa reset a disparut .
Multumesc,
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 292 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Buna seara,
Asa cum am promis , revin cu feed back despre curatarea EGR-ului.
Cu sculele potrivite am reusit sa desfac cele 6 suruburi destul de comod, insa am avut surpiza sa gasesc enorm de multa mizerie asa cum vedeti in pozele de mai jos.
Am lasat la inmuiat o noapte intreaga, dimineata cu mintea proaspata am inceput sa-l curat, a fost o lupta pe front cu periute ,pasla dura , decarbusol, si multe altele.
Eu personal am folosit un incarcator de Nokia 5.7V pentru punerea in functiune al pistonului si a functionat perfect.
Dupa curatarea EGR-ului am trecut la curatarea blocului motor, si aici dupa degresare am folosit aspiratorul pentru a absoarbe toate mizeriile din gauri.
Vreau sa multumesc celor ce intretin acest forum pentru efortul depus si totodata sa incurajez pe cei ce citesc acest forum sa nu astepte si sa aiba curaj , sa curete EGR-ul , Throttel body, sa puna bujiile conform tabel, ulei conform topicului descris de dl.Dan si pe cei din Mures ai astept la mine acasa sa le arat un motor Z10XE,care a fost badjocorit de fostul proprietar, si bine pus la punct de mine cu toate consumabilele schimbate :
Bujii Boch FLR8LDCU+ 0.9-1.1mm
Ulei Aral 5W40
Filtre Aer/Polen/Benzina/Ulei
Curatat Trottle si EGR
Reglat Senzor EPS(cu rotile din fata pe capre)
Rezultatul:
Tg-Mures - CLUJ (pe varianta Feleac) consum 4.7 la o medie de 80-100km/H.
Am refacut plinul pentru testul consumului in oras si revin dupa 100km facuti in mures.
Va multumesc,
Succes
Asa cum am promis , revin cu feed back despre curatarea EGR-ului.
Cu sculele potrivite am reusit sa desfac cele 6 suruburi destul de comod, insa am avut surpiza sa gasesc enorm de multa mizerie asa cum vedeti in pozele de mai jos.
Am lasat la inmuiat o noapte intreaga, dimineata cu mintea proaspata am inceput sa-l curat, a fost o lupta pe front cu periute ,pasla dura , decarbusol, si multe altele.
Eu personal am folosit un incarcator de Nokia 5.7V pentru punerea in functiune al pistonului si a functionat perfect.
Dupa curatarea EGR-ului am trecut la curatarea blocului motor, si aici dupa degresare am folosit aspiratorul pentru a absoarbe toate mizeriile din gauri.
Vreau sa multumesc celor ce intretin acest forum pentru efortul depus si totodata sa incurajez pe cei ce citesc acest forum sa nu astepte si sa aiba curaj , sa curete EGR-ul , Throttel body, sa puna bujiile conform tabel, ulei conform topicului descris de dl.Dan si pe cei din Mures ai astept la mine acasa sa le arat un motor Z10XE,care a fost badjocorit de fostul proprietar, si bine pus la punct de mine cu toate consumabilele schimbate :
Bujii Boch FLR8LDCU+ 0.9-1.1mm
Ulei Aral 5W40
Filtre Aer/Polen/Benzina/Ulei
Curatat Trottle si EGR
Reglat Senzor EPS(cu rotile din fata pe capre)
Rezultatul:
Tg-Mures - CLUJ (pe varianta Feleac) consum 4.7 la o medie de 80-100km/H.
Am refacut plinul pentru testul consumului in oras si revin dupa 100km facuti in mures.
Va multumesc,
Succes
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Mersi,
Pacat ca lumea as-i bate joc de aceste motoare micute si finute, care sunt extrem de economice daca sunt bine intretinute.
Eu cand am cumparat maisna mergea numai in hopuri, proprietarul nu-si mai amintea cand a facut ultimul schimb de ulei/filtre/buji.
Cu un pic de efort l-am pus la punct si acum sunt multumit de ea, astazi am fost 3 adulti si 3 copii cu niste bagaje si sa stiti ca trage chiar bine de tot , am fost foarte surprins.
Bineinteles ca dupa curatarea EGR-ului plecarea de pe loc este nemaipomenita.
Oricum fara forumul acesta cu siguranta ajungeam prin service cu ea.
Felicitari clubopel.com.
Pacat ca lumea as-i bate joc de aceste motoare micute si finute, care sunt extrem de economice daca sunt bine intretinute.
Eu cand am cumparat maisna mergea numai in hopuri, proprietarul nu-si mai amintea cand a facut ultimul schimb de ulei/filtre/buji.
Cu un pic de efort l-am pus la punct si acum sunt multumit de ea, astazi am fost 3 adulti si 3 copii cu niste bagaje si sa stiti ca trage chiar bine de tot , am fost foarte surprins.
Bineinteles ca dupa curatarea EGR-ului plecarea de pe loc este nemaipomenita.
Oricum fara forumul acesta cu siguranta ajungeam prin service cu ea.
Felicitari clubopel.com.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
danelm
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2007
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat