- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
David_Andrei a scris:Nu am auzit probleme la modelele 2013 --->>> . Poate nu am citit eu bine.
am citit pe forumurile externe ca din 2013 Opel ar fi modificat(largit) canalele de ulei din chiulasa/ blocul motor. depunerile de cenusa/mizerie/etc ar fi cauza principala pentru cuzinetii topiti la masinile cu multi km in bord. cumva asta justifica si de ce au fost masini cu probleme aici pe forum chiar daca vestitul O-ring fusese schimbat.
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic de chestia asta cu depunerile, personal nu cred in aceasta varianta.
Cei care au schimbat oringul si totusi au avut probleme e din vina faptului ca a fost prea tarziu. Acel mesaj e un preambul la problemele ce urmeaza. Atata timp cat ti-a aparut mesajul, mai devreme, sau mai tarziu, motorul trebuie rectificat.
Bineinteles ca sunt si 'norocosi', dar e infim numarul lor.
Cei care au schimbat oringul si totusi au avut probleme e din vina faptului ca a fost prea tarziu. Acel mesaj e un preambul la problemele ce urmeaza. Atata timp cat ti-a aparut mesajul, mai devreme, sau mai tarziu, motorul trebuie rectificat.
Bineinteles ca sunt si 'norocosi', dar e infim numarul lor.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
daca citesti bine tot topicul ai sa vezi ca majoritatea nici macar nu au avut mesaj de oil low press inainte sa li se strice motorul. ramane de vazut daca apare vreo masina cu probleme din 2013, daca nu inseamna ca opel a remediat problema in liniste
pana in septembrie 2014, adica vreo 5 ani de lansare,nu se stia pe la noi de problema asta. cum au aparut sh de afara cu sute de mii de km in bord si schimburi de ulei facute la 30 de mii imediat au aparut motoarele picate.
eu nu stiu nici un user CO cu masina noua luata de la noi(cu schimburi obligatorii la 15 mii in RO) . e cineva ?
pana in septembrie 2014, adica vreo 5 ani de lansare,nu se stia pe la noi de problema asta. cum au aparut sh de afara cu sute de mii de km in bord si schimburi de ulei facute la 30 de mii imediat au aparut motoarele picate.
eu nu stiu nici un user CO cu masina noua luata de la noi(cu schimburi obligatorii la 15 mii in RO) . e cineva ?
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Este un coleg cu Insignia 2010 caruia i-a picat vara trecuta motorul pe la 50-60 de mii. Masina era luata de noua de fratele lui si pe la 15000 a luat-o el. Pe autostrada Bucuresti-Pitesti parca i-a aparut mesajul in bord si s-a oprit masina si gata a fost motorul. A postat aici anul trecut. Mergea cu ea mai mult in oras. Deci cred ca timpul si temperatura regenerarilor dristuge oringul. Eu am cu a mea 300 de mii si oringul schimbat pe la 200 de mii si e motorul ok.
zz_top79
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
As vrea sa imi cumpar si eu un Opel Insigna ca cel din link https://www.autovit.ro/anunt....html#fa72792629, singura problema este ca ma sperie problemele care sun spuse aici.Ma gandesc ca la modelele astea mai noi s-au mai rezolvat problemele, ma poate lamuri cineva? Stau in dubiu Ople Astra J nou sau Opel Insigna de aporximativ 3 ani.
O zi frumoasa!
As vrea sa imi cumpar si eu un Opel Insigna ca cel din link https://www.autovit.ro/anunt....html#fa72792629, singura problema este ca ma sperie problemele care sun spuse aici.Ma gandesc ca la modelele astea mai noi s-au mai rezolvat problemele, ma poate lamuri cineva? Stau in dubiu Ople Astra J nou sau Opel Insigna de aporximativ 3 ani.
O zi frumoasa!
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
zz_top79
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2011
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:daca citesti bine tot topicul ai sa vezi ca majoritatea nici macar nu au avut mesaj de oil low press inainte sa li se strice motorul. ramane de vazut daca apare vreo masina cu probleme din 2013, daca nu inseamna ca opel a remediat problema in liniste ..
Ar fi super! Ramane de vazut daca e asa sau nu.
Pana una alta e important sa scoatem la suprafata esenta acestui topic, si dpmdv sta in faptul sa se schimbe oringul.
E o chestie infima, dar din pacate cu urmari destul de neplacute daca nu e schimbat la timp (dpmdv. rectificarea motorului nu e un capat de lume, e un risc asumat cand cumperi SH).
Oricum la cat s-a ieftinit acest model..........daca si pana acum era best buy, acum e si mai si.
NCiolacu- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Nustiu unde sa ma Încadrez cu acesta întrebare asa ca o sa scriu aici.
In ianuarie 2017 am schimbat oringul pentru ca am dorit eu. M-am dus la reprezentanta din Focșani și l-a schimbat. Între timp la schimbul de ulei am observat ca baia e umeda toatã și scutul jumãtate de ulei, pe jos nu a curs deoarece sta în garaj și aveam sa vad asta. Când am schimbat uleiul mecanicul a observat ca se prelinge uleiul de la îmbinare, iar siliconul care etansa garnitura se desprinsese pe dinafara. Dacã fac reclamație la OPC rezolv ceva? Momentan aștept sa vorbesc cu mecanicul la telefon sa vedem cum trateazã problema.
P. S. Dupã apelul primit, am fost programat pentru joi și cu explicații ca sunt șanse puține sa se prelinga pe acolo. Rãmâne de vãzut de unde și cum.
In ianuarie 2017 am schimbat oringul pentru ca am dorit eu. M-am dus la reprezentanta din Focșani și l-a schimbat. Între timp la schimbul de ulei am observat ca baia e umeda toatã și scutul jumãtate de ulei, pe jos nu a curs deoarece sta în garaj și aveam sa vad asta. Când am schimbat uleiul mecanicul a observat ca se prelinge uleiul de la îmbinare, iar siliconul care etansa garnitura se desprinsese pe dinafara. Dacã fac reclamație la OPC rezolv ceva? Momentan aștept sa vorbesc cu mecanicul la telefon sa vedem cum trateazã problema.
P. S. Dupã apelul primit, am fost programat pentru joi și cu explicații ca sunt șanse puține sa se prelinga pe acolo. Rãmâne de vãzut de unde și cum.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
NCiolacu a scris:O intrebare... mia fiert apa in motor... apa nu a ajuns la ulei... dar acu la cheie invarte greu si nu porneste...care ar fi cel mai usor lucru de schimbat in motor...? Si care ar fi cel mai nasol? Rau e de ambele parti dar sa stiu macar la ce sa ma astept.
Posibil sa fi calat motorul daca invarte greu si nu porneste.
Dar cum ai reusit? Nu a crescut temperatura pe ceas, nu ti-a dat mesaj pe display ?
NCiolacu- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
NCiolacu- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
NCiolacu- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2017
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat