Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • treflatromf

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: SIMLEU SILVANIEI
  • Masina: Astra 2000 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca un motor asa nou se poate duce ceva . EGR -ul de regula este problema . Dar daca o sa urmaresti dintre raspunsurile mele sau mai bine ziz din patania mea ar fi bine sa verifici electroventilele . Nu stiu daca la modelul acesta se poate schimba intre ele cel de la turbo cu cel de la vacum . Pentru verificare . Sau dintre furtune careva sa fie fisurat ? gatuit , sa prinda aer fals .
EROARE ca re o ai este pentru debitmetru defect , daca retin eu bine ?

adlman a scris:Salutare,
Va rog frumos sa ma ajutati pentru ca sunt disperat din cauza unei probleme grave. Detin un minunat Opel Astra H (Z13DTH), fabricarie iun 2006, rulat in Franta pana la 145000 KM (feb 2009), in RO pana la 180000km (prezent). De asta vara am urmatoarele simptome:
- in depasire ( 3000-3500 rpm) se aprinde becul de service si imi taie toata forta motorului. Bineinteles fiind in depasire apas pedala de acceleratie cu incredere, acceleratia masinii fiind brusca.
-la testul agrafa am eroare ECN 010807 (P0108 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit High Input)
- dupa ce imi taie puterea motorului masina nu depaseste 3100 rpm in orice treapta
- la relanti nu depaseste 3500 rpm
- dupa oprirea motorului si repornire, masina isi revine (pana la urmatoarea forja)
Am incercat cu mecanicul meu la care merg la fiecare 10mii KM pentru revizie totala sa curatam valva EGR, senzorul de presiune galerie (ba chiar am cumparat altul nou original), am eliminat compresorul de AC din schema, verificat alternator, si multe altele care s-au dovedit a fi degeaba.
Am fost la OpelDibas Ploiesti (diagnora+resoftare calculator motor cu ultima versiune), si multe alte service-uri din Ploiesti si unul din Bucuresti). Nimeni nu stie ce are, defapt toti au variantele lor unice sau cel mai grav, dupa cum s-au exprimat cei de la Dibas: "Ne pare rau, noi am facut totul ca la carte! Va mai asteptam pe la noi!" M-a costat 280 lei aceasta explicatie.
Nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma duc. Imi ador masina, dar sunt disperat ca nu merge cum trebuie, si in plus incepe sa imi fie frica sa mai fac depasiri.
Va rog, ajutor disperat! Un sfat bun poate face minuni.
Multumesc frumos.

Skip ads

  • _RaDu_

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Sunt un membru nou al clubului opel.De curand am achizitionat un vectra b 1.6 16v ecotec x16xel.mergand zilele trecute prin oras am observat acest bec check engine aprins.chestia ciudata era ca nu se observa nici o modificare la mersul masinii,asta pana cand am ajuns acasa.ajuns in parcare,masina se comporta ca si cum ar "merge in 3 pistoane",mirosea puternic a benzina si cand incercam sa pornesc iar motorul reuseam foarte greu.surpriza a fost si a doua zi cand am incercat sa ies cu ea si in treptele 1-3,merge in suturi.am fost la o diagnosticare si cei de acolo mi-au zis ca ar fi vorba de un "ventil electromagnetic de recirculare a gazelor".
rog pe cei care au avut astfel de probleme si le-au remediat sa ma ajute cu un sfat.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
egr-ul este de vina la tine ! este de preferat sa-l inlocuiesti, o varianta mai ieftina ar fi curatarea lui dar cu slabe sanse sa nu-ti mai dea erori. daca mai mergi mult cu el asa o sa ai neplacuta surpriza sa ti-se opreasca in mers motoru'
  • _RaDu_

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2010

  • Mesaj Privat
problema este ca m-am interesat de pret la EGR si vreau sa cred ca nu e adevarat 556 RON
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cam asta este pretul.....daca o cureti o sa te tina 2-3 saptamani, oricum ai da-o tot treb sa o schimbi sau.....
se poate anula
  • Axl
  • *
  • 11 mesaje
  • din 18 Mar 2008
  • Astra 2008 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Axl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
geokm5 a scris:Axl daca vrezolvi ceva, terog posteaza aici si spune-ne cum ai rezolvat si care a fost problema. Am si eu un opel astra h 2005 motor 1.7 CDTI si am aceeas problema ca a ta Sad

Vineri am schimbat electrovalva turbo (convertor de presiune), am facut un drum de buc-ct si retur iar masina s-a comportat exemplar.
Nu sunt 100% sigur ca asta a fost problema dar se pare ca sunt rezultate.
Piesa a costat 200 lei.
  • gigi_diaconu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
scuza-ma te rog ca te tot deranjez cu intrebarile mele dar io nu ma prea pricep si nu prea inteleg nimic ...nu ai cumva niste poze cu minunile astea de imi zici tu de ele...sau da-mi niste sfaturi cum as putea sa verific astea si pe unde sunt situate ele...inca odata imi cer scuze....multumesc frumos...numai bine!
  • Axl
  • *
  • 11 mesaje
  • din 18 Mar 2008
  • Astra 2008 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Axl

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
treflatromf a scris:Nu cred ca un motor asa nou se poate duce ceva . EGR -ul de regula este problema . Dar daca o sa urmaresti dintre raspunsurile mele sau mai bine ziz din patania mea ar fi bine sa verifici electroventilele . Nu stiu daca la modelul acesta se poate schimba intre ele cel de la turbo cu cel de la vacum . Pentru verificare . Sau dintre furtune careva sa fie fisurat ? gatuit , sa prinda aer fals .
EROARE ca re o ai este pentru debitmetru defect , daca retin eu bine ?

adlman a scris:Salutare,
Va rog frumos sa ma ajutati pentru ca sunt disperat din cauza unei probleme grave. Detin un minunat Opel Astra H (Z13DTH), fabricarie iun 2006, rulat in Franta pana la 145000 KM (feb 2009), in RO pana la 180000km (prezent). De asta vara am urmatoarele simptome:
- in depasire ( 3000-3500 rpm) se aprinde becul de service si imi taie toata forta motorului. Bineinteles fiind in depasire apas pedala de acceleratie cu incredere, acceleratia masinii fiind brusca.
-la testul agrafa am eroare ECN 010807 (P0108 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit High Input)
- dupa ce imi taie puterea motorului masina nu depaseste 3100 rpm in orice treapta
- la relanti nu depaseste 3500 rpm
- dupa oprirea motorului si repornire, masina isi revine (pana la urmatoarea forja)
Am incercat cu mecanicul meu la care merg la fiecare 10mii KM pentru revizie totala sa curatam valva EGR, senzorul de presiune galerie (ba chiar am cumparat altul nou original), am eliminat compresorul de AC din schema, verificat alternator, si multe altele care s-au dovedit a fi degeaba.
Am fost la OpelDibas Ploiesti (diagnora+resoftare calculator motor cu ultima versiune), si multe alte service-uri din Ploiesti si unul din Bucuresti). Nimeni nu stie ce are, defapt toti au variantele lor unice sau cel mai grav, dupa cum s-au exprimat cei de la Dibas: "Ne pare rau, noi am facut totul ca la carte! Va mai asteptam pe la noi!" M-a costat 280 lei aceasta explicatie.
Nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma duc. Imi ador masina, dar sunt disperat ca nu merge cum trebuie, si in plus incepe sa imi fie frica sa mai fac depasiri.
Va rog, ajutor disperat! Un sfat bun poate face minuni.
Multumesc frumos.

Aceeasi problema am avut-o si eu, cu acelasi motor.
Eu am ajuns cu masina pana in Germania...
In orice caz, cu aceeasi eroare (p0108) mi s-a recomandat sa schimb electrovalva turbo.
M-a costat 200 lei piesa, cum am scris si mai sus.
Momentan masina se comporta exemplar.
Mult succes!
Skip ads

  • gigi_diaconu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2006 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema....era un contact imperfect la o mufa ...multumesc pentru sfaturi..
Respectele mele!Numai bine!
  • dannyh

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am un vectra A din 92 C18NZ si de cateva zile am probleme mari cu ea...am un consum f mare de benzina cca 18% in oras. I-am schimbat pompa de injectie, sonda lamda, calculatorul, si tot asa consuma. Mi-a spus cineva de testul agrafa si l-am facut si eu si imi da codul 71 "Air Temperature Sensor (ATS) (MPi only) High voltage "
Oare ce poate fi?
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare. si mie mi se aprinde acel beculet de check engine. s-a mai aprins acum vreo 3-4 luni o data, a ramas 15 minute aprins apoi s-a stins. pana azi cand daca depasesc 50 la ora bipuie incontinuu. masina nu trage deloc, de parca am 50 de cai sub capota. ( opel astra 1.6, 16v, 2002). si pana luni nu am unde sa o duc. daca stau pe loc si o turez, cam la 2000 rpm, tremura toata masina.
ce ar putea fi dupa dvs? sa ma astept la cheltuieli mari?
multumesc.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu ai decat sa te duci la tester ca sa stii de unde sa te apuci ca asa o iei pe bajbaite si sunt sanse mari sa cheltuiesti banii aiurea pana depistezi problema
Skip ads

  • allflos

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema asemanatoare (opel astra f combi 1,6 16v)cu ceck engine,
rezolvarea a venit foarte repede la un mecanic experimentat, doar a ascultat cum toarce motoru la relanti(torcea neregulat)
cheia a fost ca avea iacul infundat
l-am demontat cu un prieten si l-am curatat, l-am montat si motoru a fost ca ''nou''
  • sntgpaul

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut exact aceeasi problema am si eu cu vectra lu taicamiu,apare check engine din cand in cand si cam atat.dar are perioade cand pur si simplu se opreste n trafic si nimic(am un sistem de antifurt pe el si multi zic ca asta ar fi de scos si ca merge) facae figuri de parca mi ar interzice ceva alimentarea merge merge si la un moment dat se opreste degaba dai acceleratie nu mai face nimik.este un vectra A din 95 motor X 16 SZ.daca afllati ceva scrieti pe forum daca i dau de cap va anuntz.merci
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am aflat codurile de eroare.

OP-COM 081016 - PC based diagnostic tool

Ursu

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2002|Astra-G|Engine|Z 16 XE

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF4825122537
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 000A
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
systemNameOrEngineType: Z16XE

Identifier: 1593

CalibrationDate: P0201A09


Total number of fault codes: 3

P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Not present

P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Present

P0300 - Multiple Cylinder Misfire Detected
(00) - Not present



cam astea sunt..ce stiti ce ar putea fi pana ma duc la un service maine? probleme mari? a mai intalnit cineva astea?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bujii, fise, modul aprindere, mai rar ECU. Sunt uzuale.
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
astea mi le-a zis si baiatul cu testerul. ar putea fi si bobina arsa?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ar putea fi orice. Ia-le prin eliminare, incepand ce ce-i mai ieftin sau mai accesibil de schimbat/verificat.
  • OnuBond

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Varzan a scris:Becul-martor Check Engine, MIL, Malfunction Indicator Light, SVS, Service Vehicle Soon, motorasul (galben) cu elice:

Obligatoriu cititi:
Coduri de eroare (DTC - Diagnostic Trouble Codes)
Testul AGRAFA
Testul PSEUDO-Agrafa

Regula nr. 1: Cititi erorile pe tester! Sunt prea putine cazurile in care ne putem da seama doar dupa descrierea simptomelor!
Regula nr. 2: Dati cat mai multe detalii despre simptome, motor, conditii de aparitie a erorilor!
Regula nr. 3: Completati locatia in profil! Altfel nu stim incotro sa va indrumam!

editat de maiandrei


Salut!

Fac si eu parte din grupul celor care au Opel. Eu am o Astra 1.6 din 93 si azi dimineata am o problema.
Mi se parea mie ca oscileaza turometrul (nu foarte mult-vreo 100 de turatii) si se simte un zglatait in masina, dar am zis ca e motorul rece si isi revine. Dupa inca 1 km de mers mi s-a aprins becul galben de la bord (ala cu pompa) dar masina functiona la fel. Am oprit si am repornit si becul s-a aprins ca de obicei doar pana a pornit motorul dupa care s-a stins. Dupa cateva sute de metri iar s-a aprins. NU stiu ce se intampla ca puterea motorului e aceeasi numai ca exita oscilatiile de turatie (100 ture).

Mie mi s-a mai aprins acel bec mai demult dar am rezolvat miscand cateva fire din jurul locului unde se prinde cablu de aceleratie (carburator?), sunt niste senzori pe acolo, numai ca atunci nu se simtea nici o diferenta la turatii si la motor.

Imi puteti spune daca si voi v-ati confruntat cu problema asta, sau daca nu ce as putea face?
P.S. Cartea tehnica a masinii mele e in germana si nu prea inteleg ce functie are becul ala.

Multam mult



Salutare baieti, o problema mare am si eu poate ati intalnit asa ceva sau poate stiti despre ce e vorba. tot asa mi se aprinde martorul galben cel de la motor pe un cadavru de opel omega carvan motor 2200 diesel din 2001 si de vreo 3 luni am o problema care nici un mecanic nu-i da de capat. porneste normal , se tureaza cateva secunde apoi se aprinde martor galben scoate fum de nu te vezi si moare turatia, imi baga motorina in ulei si nu se tureaza decat 1500 maxim. am skimbat ce au zis toti ca ar trebui skimbat debitmetru, electovalve, senzor turatie, pompa apa, EGR si in zadar. acu a ramas ca ar fi pompa de injectie iar altii zic ca e de la injectoare. nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac exact. astept un raspuns mai concret si mai convingator. mersi fain baieti...
  • adlman

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Axl a scris:Aceeasi problema am avut-o si eu, cu acelasi motor.
Eu am ajuns cu masina pana in Germania...
In orice caz, cu aceeasi eroare (p0108) mi s-a recomandat sa schimb electrovalva turbo.
M-a costat 200 lei piesa, cum am scris si mai sus.
Momentan masina se comporta exemplar.
Mult succes!


Tot nu am reusit sa imi rezolv problema desi am mai fost la doua service-uri care au facut diagnoze.
Axl mi-ai dat o speranta mare insa te rog sa imi spui mai exact la ce te referi cand spui "electrovalva turbo", te referi la EGR? ca aia nu e 200 de lei. Am nevoie cat mai exact de ceea ce ai schimbat tu ca sa stiu ce le cer la magazin.
O sa incerc sa schimb si debitmetrul cu al unui prieten sa vad daca se elimina problema.


Ultima modificare facuta de adlman la Lun 08 Mar, 2010 4:29 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR