Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Resoftare sa mearga bujiile pana la 60grdC si evident inlocuit bujii. Pe urma mai vedem.
Skip ads

  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
de ce nu faci un test de presiune? rezolvai direct scurgerea de motorina fara sa mai schimbi..diverse .
eu am renuntat la filtru capsulat, am luat un capac original sh, schimbat furtune retur, si garnitura de la surub blocare pompa si acum nu mai am probleme cu pornirea
  • teoboss

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
De unde se cumpara "minunata" garnitura de la surub blocare pompa ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In IS este Ghezaco care are tot felul de simeringuri, oringuri, rulmenti...cauta si tu cu ea in mana una asemanatoare. Aveam vreo doua pe undeva dar dacu' stie pe unde stau.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Normal ca se potriveste la Y20dth..foloseste-l cu placere...
Verifica deasemenea daca se aprinde spira in vord de la bujii...daca ny da-mi PM....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Se potriveste dar sa ai grija sa-l mufezi cu furtun pt. combustibil, rezistent la caldura.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
eu am folosit fitrul despre care am scris de w golf 2 cu ambele iesiri de 8 mm si e ok. procedeaza cum crezi!
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pentru cei care folosesc de mai mult timp filtre capsulate : aveti probleme pe timpul iernii ?
Skip ads

  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am folosit mult timp un filtru capsulat mann. nu am avut nici o problema.
de curand am revenit la filtru normal, deoarece l am inlocuit pe cel crapat cu unul nou..
nu imi plac improvizatiile in compartimentul motor.. Smile
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ok. multumesc de raspuns.
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
De la o zi la alta,Vectra mea B din 2001,y20dth nu mai vrea sa porneasca...mai exact atunci cand ii pun contactul nu se aude acel bazait specific,si deci nu porneste.Exista vreun releu/siguranta dedicat acestei simptome?
Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La tipul asta de motor n-ai ce bazait s-auzi pt. ca nu are pompa in rezervor.
Skip ads

  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
ok,merci de raspuns.
dar de la ce venea acel bazait?
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
de la electrovalve. e un bazait normal. se aude in general din zona bateriei.
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat sub banchete,am desfacut si... nu am pompa submersibila.In rezervor este doar sorbul.
Masina am pus-o pe urma pe tester si mi-a dat eroare p1635 (Glow plug control module ) si p1660 (Cut fuel valve - always connected)
Am observat ca pierde vacuum-ul din pompa. Am incercat cu cabluri electrice de la alta masina pornita sa ii dau curent...dar degeaba...am pus sufa pe ea si a pornit in 100 metri...am mers cu ea vreo 20 minute si dupa 30 minute lasata nepornita a pornit imediat,in schimb dupa 4 ore de stat la umbra...iar nu a pornitAm comandat o alta valva de sens sa o inlocuiesc pe cea actuala.
Maine postez rezultatul.


Ultima modificare facuta de _OMBLADON_ la Lun 03 Aug, 2015 8:46 pm
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Exista vreun releu/siguranta la care ar trebui sa ma uit?




  • Alex230

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare din nou,

am mai scris in acest topic problema Zafirei mele, Y20DTH, legata de pornit greu sau deloc, care provenea de la calculatorul pompei de injectie.Am rezolvat-o, am mers cu ea fix un an, dupa care problema a reaparut.Am pus din nou testerul crezand ca este aceeasi defectiune, insa nu a mai dat niciun cod de eroare.
Si am inceput sa schimb:
- T-uri si furtunase tur-retur injectoare, oringuri injectoare, a mai mers o luna, dupa care din nou nu mai pornea, decat la spray,
- am anulat filtrul original cu un altul MANN, am pus supapa de unisens si pe tur si pe retur si nimic, dupa o noapte de stat nepornita nu vrea decat cu spray.
Am scos furtunul de tur care vine de la rezervor si intra in filtrul de motorina, am pus contactul nu venea motorina, am dat la automat nu venea motorina, am tras cu gura si...surpriza, vine motorina.Am pus la loc am dat la automat, a dat sa o ia, nu se accelera si murea.
Dupa cautari cu prietenul Google am descoperit ca in rezervor are un fel de pompa electrica, cu tur si retur.Sa fie oare de la ea, sa nu mai aduca motorina din rezervor catre motor?

Ce sa mai controlez ca m-a disperat?!?!?!

Mentionez ca dupa ce o pornesc, sta pornita, merg cu ea, merge bine, pot sa o opresc si sa o repornesc de nenumarate ori.Dupa ce o las cateva ore, gata, e la revedere.
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
se dezamorseaza. fa un test de presiune. vezi pe unde supureaza. probabil pe la oringul surubului de blocare al pompei. spor...
  • Alex230

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Stiu ca se dezamorseaza, dar asta este ca nu stiu pe unde sau in ce loc.ideea era ca nici nu vine motorina din rezervor.
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ceea ce voi scrie acum s-a scris de sute de ori probabil .....
deci:
y20dth nu are pompa in rezervor. pompa de joasa presiune e in pompa de injectie care trage din rezervor motorina.
unde nu e etans sistemul de alimentare, intra aer in instalatie, motorina scurgandu-se inapoi in rezervor, fara a curge de obicei pe la sparturi.
pentru a gasi unde sunt sparturile se face un test de presiune.
de test nu mai scriu cum se face. se poate gasi foarte usor pe forum...
spor...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR