- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- KBA
- **
- 342 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 193 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- KBA
- **
- 342 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- _OMBLADON_
- *
- 18 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Agila 2001
- Prahova
_OMBLADON_
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- _OMBLADON_
- *
- 18 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Agila 2001
- Prahova
_OMBLADON_
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
- KBA
- **
- 342 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- _OMBLADON_
- *
- 18 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Agila 2001
- Prahova
_OMBLADON_
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am verificat sub banchete,am desfacut si... nu am pompa submersibila.In rezervor este doar sorbul.
Masina am pus-o pe urma pe tester si mi-a dat eroare p1635 (Glow plug control module ) si p1660 (Cut fuel valve - always connected)
Am observat ca pierde vacuum-ul din pompa. Am incercat cu cabluri electrice de la alta masina pornita sa ii dau curent...dar degeaba...am pus sufa pe ea si a pornit in 100 metri...am mers cu ea vreo 20 minute si dupa 30 minute lasata nepornita a pornit imediat,in schimb dupa 4 ore de stat la umbra...iar nu a pornitAm comandat o alta valva de sens sa o inlocuiesc pe cea actuala.
Maine postez rezultatul.
Ultima modificare facuta de _OMBLADON_ la Lun 03 Aug, 2015 8:46 pm
Masina am pus-o pe urma pe tester si mi-a dat eroare p1635 (Glow plug control module ) si p1660 (Cut fuel valve - always connected)
Am observat ca pierde vacuum-ul din pompa. Am incercat cu cabluri electrice de la alta masina pornita sa ii dau curent...dar degeaba...am pus sufa pe ea si a pornit in 100 metri...am mers cu ea vreo 20 minute si dupa 30 minute lasata nepornita a pornit imediat,in schimb dupa 4 ore de stat la umbra...iar nu a pornitAm comandat o alta valva de sens sa o inlocuiesc pe cea actuala.
Maine postez rezultatul.
Ultima modificare facuta de _OMBLADON_ la Lun 03 Aug, 2015 8:46 pm
- _OMBLADON_
- *
- 18 mesaje
- din 06 Mai 2013
- Agila 2001
- Prahova
_OMBLADON_
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2013
- Mesaj Privat
Alex230
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare din nou,
am mai scris in acest topic problema Zafirei mele, Y20DTH, legata de pornit greu sau deloc, care provenea de la calculatorul pompei de injectie.Am rezolvat-o, am mers cu ea fix un an, dupa care problema a reaparut.Am pus din nou testerul crezand ca este aceeasi defectiune, insa nu a mai dat niciun cod de eroare.
Si am inceput sa schimb:
- T-uri si furtunase tur-retur injectoare, oringuri injectoare, a mai mers o luna, dupa care din nou nu mai pornea, decat la spray,
- am anulat filtrul original cu un altul MANN, am pus supapa de unisens si pe tur si pe retur si nimic, dupa o noapte de stat nepornita nu vrea decat cu spray.
Am scos furtunul de tur care vine de la rezervor si intra in filtrul de motorina, am pus contactul nu venea motorina, am dat la automat nu venea motorina, am tras cu gura si...surpriza, vine motorina.Am pus la loc am dat la automat, a dat sa o ia, nu se accelera si murea.
Dupa cautari cu prietenul Google am descoperit ca in rezervor are un fel de pompa electrica, cu tur si retur.Sa fie oare de la ea, sa nu mai aduca motorina din rezervor catre motor?
Ce sa mai controlez ca m-a disperat?!?!?!
Mentionez ca dupa ce o pornesc, sta pornita, merg cu ea, merge bine, pot sa o opresc si sa o repornesc de nenumarate ori.Dupa ce o las cateva ore, gata, e la revedere.
am mai scris in acest topic problema Zafirei mele, Y20DTH, legata de pornit greu sau deloc, care provenea de la calculatorul pompei de injectie.Am rezolvat-o, am mers cu ea fix un an, dupa care problema a reaparut.Am pus din nou testerul crezand ca este aceeasi defectiune, insa nu a mai dat niciun cod de eroare.
Si am inceput sa schimb:
- T-uri si furtunase tur-retur injectoare, oringuri injectoare, a mai mers o luna, dupa care din nou nu mai pornea, decat la spray,
- am anulat filtrul original cu un altul MANN, am pus supapa de unisens si pe tur si pe retur si nimic, dupa o noapte de stat nepornita nu vrea decat cu spray.
Am scos furtunul de tur care vine de la rezervor si intra in filtrul de motorina, am pus contactul nu venea motorina, am dat la automat nu venea motorina, am tras cu gura si...surpriza, vine motorina.Am pus la loc am dat la automat, a dat sa o ia, nu se accelera si murea.
Dupa cautari cu prietenul Google am descoperit ca in rezervor are un fel de pompa electrica, cu tur si retur.Sa fie oare de la ea, sa nu mai aduca motorina din rezervor catre motor?
Ce sa mai controlez ca m-a disperat?!?!?!
Mentionez ca dupa ce o pornesc, sta pornita, merg cu ea, merge bine, pot sa o opresc si sa o repornesc de nenumarate ori.Dupa ce o las cateva ore, gata, e la revedere.
- KBA
- **
- 342 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Alex230
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
- KBA
- **
- 342 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
ceea ce voi scrie acum s-a scris de sute de ori probabil .....
deci:
y20dth nu are pompa in rezervor. pompa de joasa presiune e in pompa de injectie care trage din rezervor motorina.
unde nu e etans sistemul de alimentare, intra aer in instalatie, motorina scurgandu-se inapoi in rezervor, fara a curge de obicei pe la sparturi.
pentru a gasi unde sunt sparturile se face un test de presiune.
de test nu mai scriu cum se face. se poate gasi foarte usor pe forum...
spor...
deci:
y20dth nu are pompa in rezervor. pompa de joasa presiune e in pompa de injectie care trage din rezervor motorina.
unde nu e etans sistemul de alimentare, intra aer in instalatie, motorina scurgandu-se inapoi in rezervor, fara a curge de obicei pe la sparturi.
pentru a gasi unde sunt sparturile se face un test de presiune.
de test nu mai scriu cum se face. se poate gasi foarte usor pe forum...
spor...