Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Consumul de ulei conform manualului este de 0,6l la 1000 km.
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:DPF duce la aceste probleme cu oringul întãrit si proasta ungere a cuzinetilor fiat dublo are același motor si același oring si nu a mai dat probleme am coleg ing topograf are cu masina cam 260.000 km ii pune ulei selenia 15/30.si noi da e opel insignia ulei gm.am sa fim seriosi majoritatea mecanicilor stiu ff bine care se buba chiar si cei din reprezentanta opel.Dar nu spun nimic.Regenerarea nu a fost gânditã bine.se putea pune un injector separat direct in filtru.un cu cele 4 aflate pe chiuloasa direct in capul pistonului si motorina sa ajunga in filtru,cînd supapele de evacuarea sint deschise.Oare ceva motorinã nu scapã in baia de ulei.Ați controlat cu atenție si periodic nivelul de ulei.dupã cîteva mii de km.nivelul de ulei trebuie sã fie putin mai jos ori cum opel dã un consum de 100ml la 1000 km..asta este parerea mea si chiar al mai multor mecanici de fiat de aici din zonã

Daca nu e gandita bine ( si intr-adevar nu e ), cum iti explici ca nu toate masinile au pb?
Sunt unele care au mers si merg bine in continuare, cu DPF de fabrica, cu mult peste 200-300k km... Smile
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Și eu am peste 200 de mii și merge cu dpf
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Spunemi ce model de motor ce marca da mașinã toate euro 5au filtrul de ceramica.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mariuse scuzum Cu motorul care lai refãcut.Si lai rectificat ai uitat.cîti km avea motorul
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am scris mai sus peste 200 de mi, adicã 203000 km și cauza oringul, mâine o sã fac poze cu oringul defect, cauza cu dpf poziționat unde nu trebuie se taie de pe listã sunt multe mașini cu dpf poziționat exact în același loc și nu au aceastã problemã, ex Toyota avensis, spre deosebire nu au acel Oring între baie și pompã, înțelegi?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dragos Ene a scris:Consumul de ulei conform manualului este de 0,6l la 1000 km.
da corect dar dupa 2000 km cine a completat cu ulei cel putin 100 ml .eu unul nu.si mașinã am cumparato la 75.000 km.Un drum din italia românia am facut cam 6000km la întoarcerea in italia am scos din ulei era peste nivel maxim am montat si acel led care se aprindea la regenerare .acum nu se mai aprinde am eliminat filtrul
  • AMihai572

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Dupa ce am citit cat am putut din cele 129 de pagini,mi-am facut o idee despre ce ar trebui facut preventiv si vreau sa va cer parerea .

Detin un Insignia 2.0 Cdti de 130 de cai.

Vreau sa realizez urmatoarele :

1.Anulare DPF
2.Schimbare Oring

Si as vrea totodata sa intreb 2 lucruri :

1.Anularea Dpf-ului se face doar din soft ? Sau e nevoie si de interventie mecanica ?
2.Ce legatura are volanta cu griparea motorului sau cu semeringul acela ? Am citit ca totul incepe prin tacaitul volantei .

Masina este de abia luata si am observat ca tacane volanta la rece . Este sigur volanta fiindca daca calc ambreiajul sunetul dispare.

Preventiv , ce altceva ar trebui sa mai fac ? Masina este din 2011 deci presupun ca galeria de admisie este ok .
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Dpf trebuie anulat si fizic (mecanic).
Eu nu am gasit nici o corelare intre batai volanta si o ring.
Preventiv poti verifica daca admisia e ok sau nu.
Succes

Ps. Nu uita sa schimbi oring-ul...!
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
AMihai572 a scris:Salutare tuturor.

Dupa ce am citit cat am putut din cele 129 de pagini,mi-am facut o idee despre ce ar trebui facut preventiv si vreau sa va cer parerea .

Detin un Insignia 2.0 Cdti de 130 de cai.

Vreau sa realizez urmatoarele :

1.Anulare DPF
2.Schimbare Oring

Si as vrea totodata sa intreb 2 lucruri :

1.Anularea Dpf-ului se face doar din soft ? Sau e nevoie si de interventie mecanica ?
2.Ce legatura are volanta cu griparea motorului sau cu semeringul acela ? Am citit ca totul incepe prin tacaitul volantei .

Masina este de abia luata si am observat ca tacane volanta la rece . Este sigur volanta fiindca daca calc ambreiajul sunetul dispare.

Preventiv , ce altceva ar trebui sa mai fac ? Masina este din 2011 deci presupun ca galeria de admisie este ok .
este bine sa dai baia de ulei jos și sa verifici cuzineti de palier si cei de biela Vezi ce culoare au daca sau supra încãlzite daca au urme de supra încãlzire se vede cuzineti din capace au o culoare mai închisã decît cei din bila si blocul motor adicã cei fãrã șanț de ungere.Acel filtru antiparticulat se taie se scoate ceramica se suedezã se monteazã la loc adicã rãmîne gol si apoi se modifica centralina motorului.din euro 5 devine 4.si nu vei mai avea probleme.Eu am fãcut aceste modificari la insignia mea motor 2000 diesel 96kw sw adicã brek si am scapat de probleme.si mai ales de acele regenerari cu aruncarea motorinei in capul pistonului si apoi sa ajungã in filtru ptr al curãțã
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat oringul vietii si era bun cel dinainte , nedeformat. Masina mersese preponderent autostrada si interval de service 15.000 facut numai in reprezentanta.
Care este numarul maxim de km facut de un motor A20DTH ( 2.0 cdti bls) fara a fi reconditionat (arbore, cuzineti, bloc) si in ce conditii?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
am citit topicul de la vreau sa cumpar insignia si un coleg spunea ca era de vanzare cu 400 000 . dar nu stiu mai multe detalii
Skip ads

  • AMihai572

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Lucian , era bun cel de dinainte . Ce inseamna asta , ai avut probleme dupa ce l-ai schimbat ?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La toate motoarele dau probleme acele oringuri cum am mai spus si din cauza diluiri uleiului cu motorinã de la regenerare.pãrerea mea rãmâne regenerarea prost gînditã
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
omul a spus ca era bun SI cel dinainte, adica nu era scopt sau ceva. prea putin conteaza de ce se intampla, ideea e ca se intampla, si trebuie anticipata problema.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da. si multi lau schimbat si dupã 1000km sa gripat palierul.cum îti explici
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Așa pãrea și al meu bun, ideea e cã acel cauciuc cu timpul își pierde din proprietãți, nu mai are acea elasticitate și în special iarna la frig nu mai etanseaza bine și e destul puținã presiune sã se piardã și uzura la cuzineți înainteazã, eu cu oringul aveam la relanti 1 bar, acum cu modificãrile de mai sus în locul oringului am 2 bari
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Pãi degeaba îl schimbi dacã uzura e deja fãcutã, așa am pãțit și eu, am schimbat oringul dar nu am verificat cuzineți etc care deja aveau uzura bunã, am schimbat oringul exact când am luat-o în februarie și dimineața la frig mia apãrut ms cu presiunea scãzutã, la cine a fost mașina cine știe cât a umblat cu ea așa
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da dar si rectificat vibrochenul si ai pus cuzineti noi.nu mai are ovalizare.Si presiunea este mai mare,uite cum arãtau cuzinati mei fãrã sã fie grupati uitate ff atent ce culoare aveau cei din capace de paliar si capacele de biela
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
A mai fost rectificat motorul și mai înainte cã, cuzineții mei cei uzați nu aveau acea tesitura la capãt?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR