Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Operabilus a scris:PSi sa fim seriosi, cat la suta din masinile care se aduc sunt rable? Hai sa vizitam impreuna niste targuri auto sa vedem. E foarte mic procentul.


Ok, nu vreau sa intru in polemica asa cum am spus si mai sus, in nici un caz nu imi doresc asta Wink dar ...

Tocmai, nu gasim in targuri rable, ptr ca ... pana acum nu se puteau aduce rable ... aceasta este explicatia. A fost cineva de curand in Bulgaria, dupa integrare ? Dar in Germania ? Ei bine in astea doua tari se intampla un paradox. In Bulgaria s-a umplut de rable, iar in Germania s-au golit autohausurile ! Toate rablele le gasiti duse de bulgari, cara la ele cu trailarele ... va rog frumos sa ma credeti ! Cine sta prin Giurgiu, sau Valcea, poate sa confirme acest lucru !
Ei bine ... acelasi lucru s-ar fi intamplat, si se va intampla si la noi ! Cunosc eu baieti pregatiti cu cateva zecii de mii de EU, sa se duca cu trailerele dupa rable, de indata ce se ridica restrictiile, si de ce sa va mint, chiar si eu impreuna cu 2 amici, planuiseram sa inchiriem un trailer, pe care il si gasisem si sa mergem dupa un transport de rable. Prin logica mergeam dupa alea de 500-1000EU, sa aducem un trailer plin sa le vindem pe aici ... si clienti aveam har domnului ! Deci ... eu zic sa vedem problema in anasamblu ... nu doar din unghiul de vedere al celui care vrea sa aduca o masina buna. Masini bune se pot aduce si acum, ptr o masina dupa 2000, cu EURO4, se platesc niste taxe mai mici decat era vama inainte ! Un amic de al meu a adus din Germania, acum 3 zile, un Audi A4, din 2005, EURO4, ptr care a platit taxa de 800EU ! Deci ... taxele alea astronomice apar la rable ... cine vrea sa aduca masina buna, poate aduce linistit si in conditiile actuale !

Ptr cei pe care i-am deranjat, imi cer scuze, nu am intentie sa intru in polemica cu nimeni, si nici sa imi aprind paie in cap, insa imi doresc doar sa fiu un soi de voce a ratiunii, sau unul care echilibreaza putin balanta ... nimic mai mult, si respect parerea tuturor Embarassed

Dar cum am spus, sunt de acord sa se gasesca o alta solutie care sa impace si capra si varza, desi greu de crezut ca se va intampla asta, ptr ca sunt alte implicatii, care pe langa politicienii cu afaceri legate de masinile noi, se mai gaseste si Renault sa incurce itele si asa incurcate bine, cum sunt toate in tara asta. Sa speram ca se va gasi o solutie viabila Rolling Eyes

Cu respect,
Mircea !
Skip ads

  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ice01astra a scris:Masini bune se pot aduce si acum, ptr o masina dupa 2000, cu EURO4, se platesc niste taxe mai mici decat era vama inainte ! Un amic de al meu a adus din Germania, acum 3 zile, un Audi A4, din 2005, EURO4, ptr care a platit taxa de 800EU ! Deci ... taxele alea astronomice apar la rable ... cine vrea sa aduca masina buna, poate aduce linistit si in conditiile actuale !

Mie mi se pare o taxa mare 800E pentru un A4 din 2005. Ce reprezinta suma aia? 800E ca taxa pentru ce? Probabil tie si amicului vi se pare ca e mica taxa, comparativ cu ce ati mai auzit. Dar hai sa fim seriosi, daca poti sa aduci orice produs din UE fara sa platesti vama, de ce sa dai totusi bani pentru ca aduci o masina aproape noua? Si 100E mi se pare mult.

Mie mi s-ar parea normal/etic/cinstit asa:
- pentru masini vechi de 0-2 ani, sau hai sa zicem EURO4, taxa = 0 (nu exagerez, nu-i asa?)
- pentru masini vechi de 2-6 ani, sau EURO3, taxa de maxim 500E
- pentru EURO2, pana in 1000E, sau chiar interzis comertul (asa cum era inainte... daca bine tin minte, doar de la EURO3 in sus se putea aduce)

Alta solutie? Calculul impozitului e de tot rahatu. De ce platesc eu la Astra din 2001 de 4 ori mai mult decat plateste tata la Dacie (din '89)? Eu poluez mai mult? Iar banii mi se pare foarte normal sa intre la bugetele locale. Pentru ca zonele mai aglomerate vor avea intotdeauna nevoie de mai multi bani pt infrastructura drumurilor, centruri, reparatii & shit.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si ce-i daca se umple tara de rable Question Oamenii isi fac treaba cu ele, isi plimba soacra, isi cara marfa la atelier sau butic, bisnitarii nu mai au monopolul adusului de masini cu suprapret indecent si pana la urma, se vor curata si strazile de fiare vechi, in mod natural, dupa ce au adus beneficii non-neglijabile omului sarac...
Singura diferenta este ca asta nu ai ingrasa pe mafihoti...
Nu va puneti in locul lor si cu argumentele lor, ca ASTIA NU MERITA... Exclamation
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
As fi tentat sa va dau, la prima vedere, dreptate. Dar, daca ei sustin ca asta e masura protectionista, ca sa nu umplem tara de rable, atunci inseamna ca ei recunosc ca sunt incapabili sa aiba un sistem functionaresc corect. Pentru ca recunosc ca aceste rable nu vor fi oprite de la inmatriculare de catre RAR. Ca vor trece de ITP.
Si hai sa fim seriosi. Cica nu mai pot de grija mediului. Pai daca nu mai pot de grija mediului, de ce o masina, odata inmatriculata, are voie sa polueze cat vrea? De ce nu se aplica un impozit drastic pe masinile poluante? De ce mie, daca doresc sa imi cumpar o masina de 5-6 ani din Germania, mi se impune o taxa de inmatriculare al carui cuantum e mai mare decat valoarea unei Dacii de 15 ani???? Pai nu mai vine imi cumpar cazatura aia de Dacie, si dau cu poluatul pana ma plictisesc?
Haideti sa o recunoastem, se puteau gasi alte metode care sa evite transformarea Romaniei intr-o lada de gunoi, dar nu asta s-a dorit. Scopul a fost cu totul altul. Chestia cu invazia rablelor a fost staniolul in care marmota inveleste ciocolata
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De astazi a fost eliminata ... deci ... succes la adus masini. Very Happy Eu raman la MIA mea ... deh ... iubire prea mare Embarassed

Cu respect,
Mircea !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
[quote="ice01astra"]De astazi a fost eliminata ... deci ... succes la adus masini.





Poți sã detaliezi un pic ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,546
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
PACALEALA DE 1 APRILIE?????
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca pacaleala...din pacate...
Skip ads

  • dorel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva mai multe detalii?
  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
azi nu am deschis TV-ul, asa ca nu stiu Razz
dar tu stii mai multe? Smile)))))))))))))
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si ce au anuntat la tv? tu chiar ai gresit? sau n-ai ce face si ca sa nu te plictisesti scrii balarii pe forum? Sad
  • broschi2002

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Deocamdata atat am gasit pe realitatea.net "Taxa de primã înmatriculare a fost modificatã pe ici, pe colo
Ministrul Economiei ºi Finanþelor, Varujan Vosganian, a declarat, miercuri, cã taxa de primã înmatriculare a suferit câteva modificãri, în acord cu recomandãrile Comisiei Europene. Cu toate acestea, printre modificãrile anunþate de ministru nu se face vreo referire concretã la nivelul taxei de acum înainte.
Principalele amendamente se referã la vechimea maºinii sau la condiþiile de vânzare a acesteia. Vosganian a þinut sã aminteascã rolul de protecþie a mediului pe care îl are aceastã taxã ºi faptul cã regimul fiscal al României e realizat în funcþie de interesele economice ale þãrii.
Dacã pânã acum, autovehiculele cumpãrate din UE trebuiau sã abã o vechime nu mai mare de 6 ani, scala a fost modificatã, astfel încât vechimea poate fi, de acum înainte, de 15 ani.
Una dintre cele mai importante modificãri se referã la reaºezarea coeficientului de reducere a taxei, astfel încât taxa sã scadã pe mãsurã ce vârsta autovehiculului creºte. "Astfel, vrem sã rãspundem Comisiei Europene care spunea cã nivelul taxei pentru autovehiculele second hand este ridicat în raport cu valoarea rezidualã a maºinii ºi ca, astfel, coeficientul de reducere a taxei sã reflecte, cât mai apropiat de realitate, deprecierea maºinii second hand", a precizat ministrul Economiei ºi Finanþelor.
O altã recomandare ce va fi regãsitã în legislaþia româneascã se referã la inexistenþa, în prezent, a unei proceduri de restituire a taxei în cazul în care maºina este revândutã într-un alt stat membru sau în cazul exportului.
Concret, dacã în cazul unei maºini importate, cu o vechime de 5 ani, se socoteºte cã durata ei de viaþã e de 15 ani, taxa specialã va avea în vedere o perspectivã de poluare de 10 ani.
"Dacã dupa 5 ani, însã, proprietarul vinde maºina într-o altã þarã, atunci lui i se va restitui taxa specialã, corespunzãtor perioadei din durata normatã de viaþã a maºinii în care autovehiculul nu va mai fi pe teritoriul României", a mai spus Vosganian.
O altã observaþie a Comisiei Europene s-a referit la inexistenþa unei proceduri de contestare a taxei speciale atunci când plãtitorul este nemulþumit de nivelul taxei percepute. Astfel, miercuri, Guvernul a hotãrât ca Registrul Auto Român sã fie implicat în acest diferend, ca autoritate tehnicã.
În privinþa acuzelor venite din partea CE, cum cã taxa de primã înmatriculare ar avea un rol discriminatoriu, Vosganian a declarat cã fiecare þarã îºi face regimul fiscal în funcþie de interesul naþional, precizând cã atat vehiculele noi produse în România cât ºi cele noi importate ºi cele second hand suferã aceastã procedura de înmatriculare.
Ministrul a adãugat cã Ordonanþa cu privire la taxa de primã înmatriculare, aflatã pe masa Parlamentului, va fi reîntoarsã la comisiile de specialitate pentru a fi operate modificãrile."
Skip ads

  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am ramas interzis cand am citit topicul. Shocked cautam si nu stiam ce s-a dat la TV... Shocked Shocked
la un moment dat nu eram convins ca mi-a incarcat toata pagina.

daca ar fi cautat initiatorul topicului ar fi gasit:
https://www.clubopel.com/vie...851&start=240
vezi ce a scris EPoX acolo.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,295
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
hotnews.ro a scris:Guvernul Romaniei a initiat astazi, miercuri, 25 Aprilie, un proiect prin care doreste sa modifice taxa de prima inmatriculare auto. In esenta, s-a stabilit ca taxa sa se calculeze in functie de gradul de poluare a mediului si nu de vechimea automobilului. De exemplu, cei care au euro 5 nu vor plati nimic.

De la euro 4 la noneuro, exista o grila care corespunde specifica fiecarei clase de cilindri si fiecarei vechimi. Potrivit Ministrului Economiei si Finantelor, Varujan Vosganian, prin aceasta noua modalitate de calculare, taxa va avea un cuantum cu mult mai scazut. Din nefericire, cei care au platit deja taxa raman cu banii dati.

Vosganian a spus ca atata vreme cat aceasta masura nu a fost contestata de nici o instanta judecatoreasca, ea ramane in vigoare.

Proiectul va fi trimis Parlamentului saptamana viitoare, iar in cursul lunii mai acest proiect ar putea face parte din legislatia romaneasca, considera Vosganian.

Varsta masinii

Vosganian a declarat ca modificarile ce vor fi aduse taxei de prima inmatriculare auto au in vedere sugestiile facute de Comisia Europeana. Astfel, una din modificarile preconizate este largirea scalei aferentei varstei automobilului. Comisia Europeana (CE) a criticat autoritatile romane pentru ca scala aferenta varstei masinii se oprea la 6 ani.

S-a considerat a fi prea restransa, astfel incat scala a fost extinsa astzi la 15 ani. Cu alte cuvinte, autoritatile romane calculau gradul de poluare a unei masini doar pentru o varsta a ei de 6 ani. Acum varsta masinii a fost extinsa, de la 6 ani la 15 ani.

Taxa trebuie sa reflecte deprecierea masinii

In plus, prin acest proiect se are in vedere reasezarea coeficientului de reducere a taxei. Acest lucru are loc deoarece “se doreste ca valoarea taxei sa scada pe masura ce varsta automobilului creste. Astfel, se raspunde si criticii CE ca nivelul taxei pentru masinile second hand este extrem de ridicat in raport cu valoarea reziduala a masinii.

In plus, coeficientul de reducere a taxei trebuie sa reflecte cat mai apropiat de realitate deprecierea autovehiculului second hand”, a precizat Vosganian.

Tratamentul discriminatoriu

Vosganian s-a referit si la tratamentul discriminatoriu, una dintre cele mai dure critici venite din partea Uniunii Europene. In acest sens, ministrul a spus ca nu se ia nici o masura noua, ci ca se da o noua “interpretare situatiei actuale”. Cu alte cuvinte, Guvernul Romaniei raspunde la acest lucru cu un nou argument, nu cu o masura diferita.

Astfel, Vosganian spune ca nu este vorba de “discriminare”, iar argumentul este urmatorul: “Noi spunem ca nu este vorba de discriminare, deoarece toate autovehiculele suporta o prima inmatriculare.

Fie ca se face la poarta fabricii, pentru masinile noi romanesti, fie la granita, pentru masinile straine, aceasta interpretare este acoperitoare si elimina aceasta idee de discriminare”.

Nu se restituie taxa pentru cei care au platit-o

Referindu-se la cei care au platit deja taxa, Vosganian a spus ca atata vreme cat aceasta masura nu a fost contestata de nici o instanta judecatoreasca, ea ramane in vigoare pentru momentul in care a fost data. Pe scurt, cei care au platit raman cu banii luati, cat timp taxa nu a fost contestata de nici o instanta.

Revanzarea in alt stat membru

O alta observatie a CE care ar fi rezolvata de acest proiect: inexistenta unei proceduri de restituire a taxei in cazul revanzarii autoturismului intr-un alt stat membru sau in cazul exportului. Iar rezolvarea va decurge in modul urmator.

Cand o masina este importata si are o vechime de 5 ani (de exemplu) si se socoteste ca durata ei de viata e de 15 ani, atunci taxa va avea o perspectiva de poluare de 10 ani. Dar daca proprietarul o vinde peste 5 ani, atunci i se restituie diferenta.

In cazul contestarii taxei

O alta observatie a CE: inexistenta unei proceduri de contestare atunci cand clientul este nemultumit de nivelul taxei. Rezolvarea Guvernul: a decis sa introduca aceasta procedura, s-a decis ca Registrul Auto Roman sa fie implicat in acest domeniu.

Vosganian - specialist la “euro”

Vosganian a oferit si cateva exemple de diminuare a taxei. Astfel, pentru autovehiculele euro 5 se va include expres in lege faptul ca ele au o taxa specifica 0. De la euro 4 la noneuro, exista o grila specifica fiecarei clase de cilindri si fiecarei vechimi. Iar exemplul dat de Vosganian este "edificator".

“De pilda, pentru masinile care sunt euro 4, cu o vechime de peste 4 ani, taxa ajunge sa se injumatateasca”, a afirmat ministrul Economiei si Finantelor. Din nefericire, euro 4 a fost introdus la inceputul anului 2005. Din 2005 pana acum nu prea sunt 4 ani.


sursa : hotnews.ro
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O chestie este clara ... taxa ramane ... pana cand ? Nimeni nu stie nimic concret, si dupa reducerea acesteia, masinile mai vechi de euro 4 nu vor merita aduse, ptr ca aceste modificari se pare ca se vor axa pe gradul de poluare al autovehiculului accentuandu-se facilitati ptr masinile EURO4 +, modificari care vor fi pe placul UE.

Sa vedem acum de cand se vor aplica aceste modificari, parerile majoritatii fiind ca vorbim de toamna cel mai devreme ...
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nivelul taxei pentru prima inmatriculare, aplicabila masinilor second-hand aduse din afara tarii si masinilor noi, ar putea fi redus in perioada urmatoare, in cazul in care parlamentul va accepta o serie de modificari propuse de executiv.

Ministrul economiei, Varujan Vosganian, a propus ieri, in cadrul sedintei de guvern, ca valoarea taxei second-hand sa scada odata cu cresterea vechimii masinii, astfel incat romanii sa nu mai plateasca statului mai mult decat dau pe masina.

Vosganian sustine ca masurile adoptate de guvern ar putea linisti spiritele in Comisia Europeana (CE), institutie ce a trimis deja o scrisoare de avertizare in acest sens.

Principalele modificari propuse de guvern se refera la reducerea cuantumului taxei in functie de gradul de vechime al masinii si extinderea de la 6 la 15 ani a scalei aferente varstei masinii.

„Sunt taxate atat autovehiculele noi care circula si sunt produse in Romania, cat si cele importate. In cazul celor din Romania, taxa este de circa 140 de euro, iar pentru cele aduse din import exista taxe diferentiate in functie de capacitatea cilindrica si de vechime”, a explicat Vosganian.

Daca nemultumirea CE legata de faptul ca uneori taxa depaseste valoarea reziduala a masinii ar putea fi rezolvata prin aceste modificari, reprezentantii noului guvern au ridicat din umeri cand a venit vorba de caracterul discriminatoriu al taxarii, principalul inconvenient sesizat de executivul european.

„Singurul mod in care puteam sa eliminam caracterul discriminatoriu era sa extindem taxa si pentru autovehiculele interne deja inmatriculate, lucru care era nepotrivit”, a mai spus Vosganian.

Din nou la mana CE

Constient ca noile prevederi nu raspund tuturor observatiilor Comisiei Europene, Vosganian a afirmat ca va trimite saptamana viitoare o noua scrisoare catre legislativul european, in care sa explice toate detaliile si motivele deciziei.

Pana atunci, reprezentantii guvernului vor incerca sa-i convinga pe parlamentari sa reintoarca in Comisia de finante din Camera Deputatilor ordonanta privind taxa de prima inmatriculare pentru a aduce textului o serie de amendamente care sa puna in practica deciziile din guvern.

Procedurile de modificare a taxei second-hand ar putea dura insa si cateva luni, pana cand parlamentul va fi de acord cu noile reglementari, timp in care romanii vor scoate din buzunar sume corespunzatoare actualei grile de taxare, cea contestata de UE.

sursa: evenimentul zilei
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ca taxa Tariceanu ar fi fost o manevra inteligenta,dar modificarile propuse de Vosganian sunt si mai aberante
1- so, taxa scade cu vechimea masinii. Pai o masina, cu cat e mai veche, cu atat e mai poluanta...
2- durata maxima de viata a unei masini de 15 ani. Ma umfla rasul.... pe bune? Hai sa vedem, procentual, cate masini depasesc varsta de 15 ani in Ro?
3- daca o revinzi in strainatate, recuperezi parte din bani. Dar daca am accident cu dauna totala, si masina ajunge la fier vechi?
Tara de... cu politicieni cretini...
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da aia : cu cat o masina este mai noua, cu atat polueaza mai mult ati auzit-o ? Cica ptr masinile noi se va plati o taxa mai mare decat ptr masinile SH ! Nu, deci pe bune nu inteleg ce cauta Varujan si mai cum naiba il cheama prin guvern pe acolo si ce treaba are el ?! Omul asta ... un fost informator dovedit al securitatii, ar face mai bine sa se duca sa isi vada de batranetile lui si sa ne lase.

Incerca ieri sa prezinte un soi de schema cu doua linii paralele ... in care incerca sa explice motivul ptr care a gandit el aberatia de mai sus ... da nimeni nu a inteles explicatiile alambicate in care pana la urma s-a incurcat lamentabil. Se vedea de la o posta ca habar nu are ce vorbeste, probabil vroia sa faca un soi de calcul in care sa implice durata masinii in functionare pe drumuri conform unui calcul de 3 simpla ... durata de viata a masini in stare de functionare, creste proportional cu varsta care o are masina in momentul cumpararii. Cu cat masina este mai noua cu atat va polua mai mult, ptr ca durata ei de viata pe strazi in stare de functionare va fi mai mare, decat a uneia uzate care va iesi de pe drumuri mult mai repede datorita uzurii ... cred ca asta vroia sa zica ... dar nu a reusit de nici o culoare ... Deh ... doar e ministru ales cu salar de nabab ...

Dar ne meritam soarta, ca doar noi suntem cei care le-a pus stampila in frunte, acum nu avem decat sa ne bucuram de habarnismul lor inca multi ani de aici inainte.
  • Gruia

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cea mai cretina aberatie posibila. Cum sa platesc frate taxa pentru prima inmatriculare pt. un autovehicul nou judecand dupa rationamentul stralucit al lui Vosganian mai mare decat pt unul vechi?
Spre ex: Pt. masina mea, un Opel Corsa D care inca nu a fost fabricata platesc o taxa de inmatriculare mai mare decat pt. una veche de 4-5 ani pt. ca amandoua au norma Euro 4.
Euro 5 s-a introdus in UE abia din anul asta urmand ca Romania si Bulgaria sa se conformeze din 2009.
Ce ne zice "inteligentul" de Vosganian? Pai ca Euro 5 sunt scutite adica au taxa 0. Care Euro 5? De unde euro 5 ?
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ice01astra a scris:... Deh ... doar e ministru ales cu salar de nabab ...


Nu ca n-as fi de acord cu tine in privinta habarnismului care predomina prin Guvern, dar ministrii NU sunt alesi!
Ei sunt numiti, deci avem o scuza!
Nu avem scuza pt. cine-i in Parlament, asta-i alta treaba!
Skip ads

  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe

Chestionar

Pentru restituirea taxei de prima inmatriculare
Fac demersurile ptr a-mi recupera taxa 61%
Nu ma mai intereseaza sa-mi recuperez banii, ca oricum statul nu-i mai da 16%
Sunteti de acord sa vi se restituie doar o parte din banii de taxa? 21%
403 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR