Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ghebriel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
din discutie se pare ca ecu estede vina , pacat ca nu a mai postat rezolvarea, banuiesc ca senzorul din radiator , in bord creste temperatura normal in acelasi fel cand mergea fara probleme, oricum am curatat contactele la mufe cu spray de contact .
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
e senzorul de la carcasa termostatului .. la furtunul ce vine de la radiator la pompa de apa
  • ghebriel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu inteleg, daca nu trece de 90 de grade inseamna ca racirea se face, dupa 90 grade intra ventilatorul, nu vad de ce baga motorul in regim de avarie.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pawell a scris:salutare opelisti!
revin cu problema mea vectra b, z16xe, benzina 16 v, probleme cu puterea motorului coduri de eroare dupa pseudo agrafa 1550, 1122,1120 simptome probleme la acceleratie, porniri greoaoie, se tura mai greu. REZOLAVAREA mea la toate aceste probleme a fost reparatia ECU (si din cate am inteles acestea sunt erorile specifice) . eu sunt din vaslui si am luat legatura cu d-l DANCUCIUREANU din iasi care este un adevarat profesionist.si vreau sa-i si multumesc cu acesta ocazie ! daca aveti probleme cu erorile din titlul topicului cel mai probabil e ecu si nu mai umblati sa schimbati alte piese pe la mecanicii lu peste mergeti la cineva care stie sa repare ecu!
salutare tuturor si multumiri celor care posteaza in continuare informatii in acest club, sunt de un real folos si de multe ori evitam pseudo-mecanicii carora ultimul lucru de care le pasa sunt masinile noastre!
multumesc d-lui dan cuciureanu!


Cat te-a costat reparatia si in ce a constat ea mi exact?
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Forumisti.
Si eu am aceleasi erori stocare P1120, P1122, P1550. Le sterg cu OpComul si reapar imediat.
Parca simt si o oarecare lipsa de putere dar nu e asa pregnanta ca la majoritatea.
La masuratorile facute cu Opcom la senzorul 2 de la Clapeta de acceleratie imi arata 0 volti.
Unde este pozitionat acest senzor.
Care ar fi oare solutia?
  • ghebriel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca problema este clapeta de acceleratie, baiatul de la tester mi-a dat ca sigura aceasta defectiune, acum caut aceasta clapeta din pacate tot ce se aduce la dezmembrare este diesel, mai caut.
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
pt gaches
.....cred ca cel mai bine este sa-l suni si sa vb personal cu el (dan Cuciureanu 0745640077) si sa-i cere si lui o parere. eu nu am mai avut probleme cu vectra mea de cand am fost la el si am 1200 km facuti. mi-e mi-a rezolvat si ecu si computer abs si costurile au fost acceptabile dupa parerea mea. nu stiu sa-ti spun exact ce si cum a facut la ea!
toate cele bune!
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
...si nici nu am cunostinte de mecanica sau tehnica ca sa-ti iti spun exact. a scos de pe masina ecu si computerul abs . nu stiu in ce a constat reparatie dar cand le/a montat pe masina imi intra si abs si motorul avea suflu lui normal si disparuse si martorul masinuta cu cheita , a sters si erorile si nu au mai aparut pana acum. cam astea au fost reparatiile daca pot spune asa.
salutare si numai bine!
Skip ads

  • ghebriel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am inlocuit clapeta, am aproape 100km facuti in oras, nu am mai avut nici o problema, merge f bine.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa mergi mai mult pana sa fi sigur ca ai rezolvat problema

Mie mi a mers si 170 de km pana sa se reproduca iar.
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Z16XE. Vreau sa incep cu multumirile de rigoare pentru murzick deoarece am reusit sa scap de eroarea ABS dupa aproximativ un an si jumatate https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19482. De multa vreme am tot studiat forumul pentru a incerca sa-mi rezolv problema la motor, la mine fiind vorba in momentul de fata de relantiu in hopuri + rateuri pe esapament si pierderea de putere a motorului impreuna cu aprinderea becului check. Mentionez ca am efectuat cutatatarea temeinica a clapetei de acceleratie conform tutorilalului, gaura mica dezfundata, am curatat EGR ca la carte, calibrare clapeta acceleratie iar dupa aceste interventii ameliorarile sunt destul de numeroase insa nu totale. Motorul nu mai da in nas cand doresc sa mentin o viteza constanta, pornirea este mult mai usoara (inainte, dupa ce porneam, se tura mai tare, apoi dadea sa moara, iara se tura pana se stabiliza) iar sincer sa fiu consumul extraurban a scazut de la aprox 7-7,5 la 6-6,5 l/100km. Treaba cu relantiul in hopuri o am de apoximativ 2 ani cand motorul mergea EXTREM de intrerupt si pe acceleratii si la relanti, atunci am schimbat blocul de aprindere si bujiile insa tot aveam relantiul neregulat. In iarna am avut problema de blocare a acceleratiei la 1500 rot/min, mers in 3 pisoane, acceleratie fara reactie, problema care a disparut din senin. Curatatul componentelor l-am efectuat acu 3 saptamani iar la o saptamana dupa a inceput problema de pierdere de putere + bec chek pe care nu am intalnit-o 10 ani de cand am masina. Pentru inceput se aprindea doar check, luam contactul, motorul isi revenea iar apoi nu a mai aparut check insa treaba s-a agravat, check nu se mai aprindea insa s-a aprins becul care reprezinta acel robinet portocaliu si care nu s-a mai stins pana la racirea motorului. Erorile detectate cu testul pseudo-agrafa erau: P0120, P1550, P1120, P1122, P0353. Saptamana trecuta am mai curatat EGR inca o data (mai bine zis l-am lasat pana la jumatate aprox. 18 ore in decarbusolv...sper ca bine am scris). Motorul parca merge mult mai bine acum, raspunde mult mai bine la acceleratie, insa tot mi-a mai aparut de 2 ori problema pierderii de putere al motorului iar relantiul este exact ca acu 2 ani, ca naiba:).. Pentru treaba cu relantiul l-am rugat pe un coleg care si-a adus de curand o Vectra ca a mea, impecabila, motorul merge impecabil, sa-mi dea blocul de aprindere de pe bujii. Am facut schimbarea si nici o ameliorare. Astazi am umblat la contactele de la ECU pe care le-am curatat, contactele de la senzorul de temperatura al motorului si contactul de masa al ECU. Problema pierderii de putere nu am mai avut-o astazi, si chiar am umblat fff mult in oras, caldura mare, aglomeratie. Insa daca e sa revin la relanti, la cald, dupa ce pornesc motorul, el sta undeva la 600 rot/min (poza)si merge neregulat si mi se pare cam mic. Totusi la voi cum sta acul de la relanti cand motorul este cald??? Ce sfaturi puteti sa-mi dati, iar pentru cei care se grabesc sa zica "trimite ECU la reparat" la nu stiu cine ii rog sa se gandeasca putin mai profund. Din cate m-am documentat, un ECU, dupa parerea mea, ar putea sa mearga 100 ani daca semnalele de intrare in ECU sunt in parametrii normali, iar daca ECU al meu intr-adevar are o problema doresc sa elimin prima data cauza care a dus la deteriorarea ECU. Sunt extrem de multe persoane care au apelat la repararea ECU si au fost foarte multumite insa nu am observat multi care spun ca dupa 1 an totul e OK, ba mai mult sunt destule persoane care nu au incredere in acesti oameni care fac aceste reparatii. La servici am un coleg electronist de meserie care a mai reparat ECU si ma tot bate la cap sa-l aduc sa se uite la el insa vreau ca acest lucru sa fie ultima solutie, sa stiu ca le-am incercat pe toate. Astept sfaturi, sper ca nu v-am plictisit si ca m-am facut inteles. Respect! Va multumesc!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cumva nu e sincronizata aprinderea.. daca ai detonatii pe esaPAMENT.. curata si senzorul arbore cotit .... si cel de la arborii cu came.. Cureaua de transmisie este la punct? EGR-ul trebuie masurat si verificat .. nu ajunge numai sa-l cureti..
Skip ads

  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Distributia am facut-o acu 2000 km iar daca nu ar fi bine pusa la punct cred ca ar merge mult mai rau, n-as avea probleme numai la relanti (pe acceleratii si in mers trage asa de bine incat nu tin minte sa fi tras vre-o data). Din pacate nu stiu unde sunt localizati senzorii pe care i-ai amintit, presupun ca unul dintre ei langa rotile dintate ale distributiei, sub capacul de plastic. Daca poti sa-mi dai mai multe detalii depre masurat si verificat EGR si o parere despre acul de la relanti din poza. Acum ma pregatesc sa merg la un tester profesional, sa vad ce zic si baietii de acolo. Multumesc!
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La service mi-a zis ca la mine ar fi o problema mecanica nu electrica/electronica. Se pare ca de vina ar fi o supapa, la tester dadea eroare pe cilindrul 3, am schimbat bujia de pe 4 cu cea de pe 3, problema ramane, si cum am schimbat blocul de aprindere cu cel al prietenului meu, incep sa cred ca e intr-adevar o problema mecanica. O sa incep sa-i fac un tratament de lunga durata cu benzina de la Rompetrol cu care mergea cel mai rotund si mai frumos motorul meu.
  • adrico

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,am o Astra G 2003, 1.6,Z16SE,de ceva vreme imi apare masinuta cu cheita si normal la aparitia acesteia si o pierdere importanta de putere,prima data aparea rar si daca opream contactul si il puneam la loc se stingea si mergea bine,erorile verificate cu pseudo agrafa erau 1122,1550. Am zis ca e de la clapeta de acceleratie si am curatat-o temeinic, dupa montarea acesteia a mers normal vreo 5 km dupa care apare cheita si nu mai dispare deloc,opresc,pornesc si ea e tot acolo,doar la prima pornire nu se aprinde ca dupa ce se incalzeste ramane permanent ,erorile sunt aceleasi .Situatia fiind mai apriga dupa ce am umblat la clapeta tind sa cred ca ea ar fi de vina.Va rog sa ma ajutati cu un sfat si daca e prin Galati cineva care repara ECU(cu toate ca sper sa nu fie el).
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@adrico este 100% ecu defect.Este o situatie neplacuta ,d-ar dupa reparatie nu vor mai fii probleme.

bafta!
  • adrico

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ECU-defect inseamna cumva o lipitura rece intre pinii mufei si cablaj,astfel neajungand 5 volti pe unul din senzorul pedalei?de ce se intampla doar cand e motorul cald,se dilata carcasa acestuia sau care e explicatia?
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ecu defect la astea nu inseamna "lipituri reci" cauta pe forum si vei gasi raspunsul.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
adrico a scris:ECU-defect inseamna cumva o lipitura rece intre pinii mufei si cablaj,astfel neajungand 5 volti pe unul din senzorul pedalei?de ce se intampla doar cand e motorul cald,se dilata carcasa acestuia sau care e explicatia?

Ceva de genu' se intampla.
  • adrico

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
E cineva prin Galati care se ocupa cu astfel de reparatii?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR