Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Imi poate recomanda cineva ce producatori sunt acum cei mai de incredere pentru:
- segmenti (am auzit ca goetze, dar mahle cum sunt?)
- piston
- cuzineti (biela)
- simeringuri supape

Va multumesc
Skip ads

  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Segmenti Mahle,cuzineti Glyco (Federal-Mogul), simering supape Elring, Reinz sau Corteco.
Eu pe astea le-am pus.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
cuibusel a scris:

Am filmari, dar sunt de pe vremea cand zgomotul era destul de putin sesizabil (mai ales pe o filmare), dar daca indentifici ceva uite:
La rece: http://youtu.be/VA60bXjATPY la secundele 1:14-1:17
La rece (2) http://youtu.be/M3Zf0LTFWz4 la secundele 0:19 - 0:20 si 0:27 - 0:30 (aici am schimat pozitia aparatului deoarece in prima filmare la rece facea zgomot insasi aparatul de la vibratia motorului)
La cald: http://youtu.be/ivVt4DzZfGs la cald de exemplu nu am sesizat zgomotul niciodata

http://www.youtube.com/watch?v=flUHH8ljg1o
http://www.youtube.com/watch?v=PJmtYaJTD7I
http://www.youtube.com/watch?v=qCEQIz-v3Cw

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

problema e detaliata aici: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100


Am desfacut azi motorul, asa ca postez aici pentru cei care vor mai trece prin calvarul meu. Concluziile zgomotului de la motor au fost urmatoarele:
Cilindrii 2,3 au " valuri" orizontale pe lungimea lor (probabil unul dintre proprietarii anteriori au fiert motorul) si de aici bataia. Pistoanele erau in regula, ft putina diferenta intre ele la masurarea cu microsublerul, de aici rezulta singura solutie, de a schimba blocul motor. Mecanicii au zis ca degeaba schimb pistoanele ca bataia va reveni odata ce segmentii se vor roade putin si vor capata iar forma cilindrului valurit.
Baie de ulei aproape impecabila, sorb la fel. Pistoanele aveau ceva calamina (zgura din aceea neagra intarita pe ele), ei au zis ca e de la faptul ca masina consuma ceva ulei din cauza ovalizarii cilindrilor.


Acuma nu stiu daca merita aceasta investitie de bani intr-un alt bloc, sau sa o vand cum voi putea si sa strang bani de alta...Voi ce ati face?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ce sa mai schimbi, mai bine cumperi un motor, are domnul Dan la dezmembrari tipla de pe masina lui. Era gata sa il cumpar eu daca nu dadeam de cap la al meu. Mai recuperezi ceva de pe al tau si iesi mai bine.
https://www.clubopel.com/vie...57&highlight=
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ala e z12xe, al meu e 10XEP. si de ce sa dau bani pe intreg motorul daca chiuloasa e buna
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Scuze, nu stiu de ce asa am ramas cu impresia. Si cum vrei sa faci? sa cumperi partea de jos intreaga? Sau cum? Ramane arbore? E bine sa cumperi de pe un motor care se desface in fata ta, e plin universul de blocuri si chiulase care sunt vandute ca ,,bune" dupa ce au fost inlocuite la service. Daca te decizi la un motor intreg iti recomand sa cumperi de la cineva recomandat sau macar motorul sa fie pe masina, il asculti, poate dai si o tura 2, neaparat compresie facuta, capac culbutori si baie date jos, eventual o camera sa vizitezi pistoanele si supapele, o verificare a anului de fabricatie, ceva istoric. Garantia sa o pastreze vanzatorul sa o puna in panou. Astfel eviti un deja vu.
Oricum te costa ceva in toate situatiile si sunt riscuri. O masina ca a ta valoreaza in jur de 1200-2000 buna afara. Pe a ta ce sa mai recuperezi si cand? Si trebuie si sa te ocupi. CU 2000 -3000 LEI maxim iti faci sau iti cumperi un motor beton, inclusiv RAR, talon, samd. Eu unul totusi as merge pe alt motor si exista o abundenta de motoare din Anglia. Ca sa cumperi un bloc complet echipat tot trebuie sa cumperi garnitura chiulasa, surubele, rar, samd. Pt cateva sute diferenta din care oricum mai recuperezi ceva de la al tau...Bafta!

Pe mercador am vazut un bloc ieftin, vezi ce este cu el.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, doar partea de jos ar trebui sa o cumpar. Se vinde in genral cu vibrochen, daca mai are si pistoane, e bonus. Si oricum as masura-o in diametru stai linistit, cu scule dedicate. Motorul e o loterie, macar al meu stiu cum e inauntru. Nu cred sa vanda cineva motorul si sa te lase sa il desfaci sa vezi ce e prin el (sa dai capac distributie jos, baie, sau culbutori), iar unul pe masina sa fie nici atat ca altfel nu ar vinde doar motorul. Chiar nu stiu ce sa fac. Vad ca ca preturile la bloc motor se invart pe la 100 - 120 EUR
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
5 milioane blocul, pistoane inca ceva, cuzineti. garnitura + soroabe, plus inca cateva operatiuni de verificare, semeringuri, cred ca ajungi lejer la peste sau in jurul a 300 euro. De aici la 500 nu mai este mult. Daca mai recuperezi 100 ssa zicem pe al tau si tot e bine. Diferenta este de aprox 100 si macar ai un motor bunicel.
Pai cum sa nu te lase, nu te lasa, altul. Daca te grabesti nu o sa gasesti ceva bun. Sunt garla pe la ARAD,TIMIS
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si asa ajungem la dotare...ce mare lucru sa cumperi un endoscop. Puteau sa imprumute unul si nu sa munceasca ca mioriticul. Dar nu mai bine ai de lucru ca deh, clientul plateste.
Acum ca ai intrat in hora joaca. Cauta un bloc neatins si complet ca de suruburi, garnituri, piulite oricum nu scapi, si daca tot il ai desfacut schimbi simeringuri supape, refaci scaunul, schimbi segmentii. Dar mai intai verifici chiulasa daca mai este plana ca daca e stramba mai bine pui totul la loc si vinzi masina.
Bloc gasesti ca si astia la dezmembrari ies mai bine si vand mai usor bucati.
Eu in locul tau nu as mai baga bani in ea, motor fiert, lipsa senzor twinport, cine stie ce mai gasesti. Nu m-as baga in cheltuieli, frecus cu acte. La RAR iti trebuie act provenienta motor si astia la dezmembrari nu prea dau, hai ca o scoti cu declaratie pe propria raspundere dar neaparat trebuie act ca a fost montat in service autorizat RAR pe asa ceva.

L.E.
Acum sa-ti mai spun ceva, un mecanic sau service serios nu se baga la schimbat motor daca nu ai acte de provenienta clare si de obicei nu fac asta, decat batai de cap mai bine lipsa.
A fost un caz pe care il stiu mecanicii din Iasi, evident nu toti.
Cumpara un copchil aiurit un motor ca a lui era praf, distributia sarita, supape indoite, oricum era varza si inainte ca papa ulei ca la balamuc etc. Cu un amic il monteaza la el in garaj ca asta statea la casa si mai facea cate un ciubuc dupa program. Cand vine dupa luni de zile termenul sa faca ITP hopa ca e alta serie motor, de acum balamucul cu RAR ca la ei figura provenind de pe masina furata. Ei bine incepe cosmarul cu
politie, avocat, da cu subsemnatul, audieri, procuror, bani cheltuiti garla. Nici mecanicul nu a scapat prea bine, hopa ca tu faci ciubucareli, uite dovada pe plasma, iete si dovezi de la garda de mediu ca in canalizarea ta e mai mult ulei ars decat apa, amenzi, dosar penal etc.
Deci daca vrei sa schimbi blocul sau motorul te blindezi cu acte : vanzare-cumparare la notar daca e persoana fizica sau factura de la dezmemrari cu serie trecuta, neaparat alte acte ca a fost montat in service autorizat de RAR pentru asa operatiuni. Abia pe urma poti merge mai linistit sa-ti schimbe seria motor in acte.
De asta ti-am spus ca mai bine pui totul la loc, ramai cu o gaura in buzunar si vinzi masina. Oricum scapi usor de ea ca acum se cam cauta masini mici, motor mic si a ta mai arata si bine. Bataia la tine este pentru om cu ureche si mai versat. Stiu geambasi care cu asta se ocupa si a ta este bibelou fata de ce rasnite vand ei, fata mare rujata si parfumata.
Cumperi numai garnitura chiulasa + suruburi chiulasa set Victor Reinz, suruburi biela GM, surub vibrochen GM, garnitura distributie Victor, pompa apa+termostat tot Victor. Dupa asta polish, biocarpet, crema de ghete sau coca cola pe cauciucuri si in targ cu ea.
Dupa asta cauti una buna ca de acum stii cum se verifica si mai ales ce. Te orientezi tot pe Corsa sau Agila daca nu tii prea mult la forme, macar aici te pricepi. Daca vrei alta marca de exemplu VW musai un posesor sau mecanic care se pricepe bine la ele sa o verifice. De preferat o iei din tara si cu taxa platita daca se poate.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
D-le Dan parca ati fi vorbit din capul meu Smile))) Cam la acelasi lucru m-am gandit si eu.
Acuma cu endoscopul nu stiu daca putea sa masoare ceva, ca la mine a venit omul cu o scula de masurat diametre la micrometru (arata ca un T) si asa mi-a dat diagnosticul final, pt ca la mana nu se simtea absolut nimic pe peretele cilindrilor.
Acuma asamblata (am schimbat garnitura,suruburi chiuloasa, garnit distributie, semering vibrochen si segmenti, semeringuri chiuloasa nu mai are rost ca si asa nu consuma ulei mult) si vaduta cu ce bani oi putea, mai pun ceva pe langa si alta, pacat de ea ca era luna si bec inauntru, nici un canal colmatat, nici cele de la segmenti. Doar ca aici e dilema ca nu stiu catre ce sa ma indrept, dar ca sa nu poluez aici o sa fac un topic despre asta si va mai si contactez eu cumva eventual.

Multumesc tuturor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu endoscopul vezi daca cilindrii au urmele de honuire de fabrica, asa trebuie sa fie. Daca sunt lustruiti, au urme de zgaraieturi verticale de la bujii sparte, pistoane cu urme etc. deja nu mai continui. Se numeste foaie verde freza hai viteza.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles, inseamna ca si motorul asta e unul din marea de motoare smecherite existente.
Skip ads

  • sziszi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna tuturor,

un sfat, o indrumare pentru situatia mea.
E vorba de un Opel Agila motot de 973cmc, anul 2002, benzina, masina consuma ulei si pana acum(la 500 km aproximativ 0,5 litri), dar din ianuarie sau intamplat urmatoarele:
- s-a defectat bobina de inductie-pusa una noua, si scimbat si bujiile
- s-a defectat egr-ul(inlocuita) si concomitent din ianuarie incoace cand s-a facut si un schimb de ulei(castrol 10w40,) la 1000 de kilometri mi-a consumat aproximativ 4 litri de ulei am tot completat, masina trage, urca pe dealuri, doar ca acest consum de ulei este extraordinar de mare, si parca motorul suna putin mai ciudat, mai tare ca de obicei
Ce parere aveti, ce ar fi indicat sa fac, cam ce costuri ar fi, daca merita sa fac ceva?

Multumesc de raspunsuri, pareri
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
400 ml de ulei la 100 de km, un adevarat Trabi. Un sfat si nu o parere: fa-ti timp sa te duci la cineva recomandat de pe forum (eu asta as cauta). Posibil sa ai mari probleme sau nu. Trebuie sa vada cineva pe viu ce ai acolo. Bafta!
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara...Am citit multe pe formul acesta...dar nu sunt lamurit....mie imi da cu virgula.
Pe scurt problema mea este consumul de ulei...am o Agila din 2001, motor 1L, distributie pe lant...Consuma ulei de crapa....La un drum Botosani-Iasi-Botosani...deci aprox 300km....papa 1L de ulei...relaxat...cand ajung inapoi in Bt joja e uscata de zici ca n`a fost niciodata ulei acolo...
Acum, am fost la diverse service-uri...si asa cum se intampla si la doctori, am primit raspunsuri de ma doare capul. Ultimul a fost de genul ca "trebuie alt motor...daca vrei iti fac segmentare, dar tot o sa consume ulei, nu o sa se rezolve problema". Mi-a explicat el ceva cum ca se uzeaza camasa si degeaba pune el piese noi inauntru ca nu se poate schimba camasa...
Ma simt depasit de situatie, sincer sa fiu...trebuie sa`i schimb si lantul (asta e clar)...670 ron cu tot cu manopera...acum, nu stiu ce sa fac cu uleiul...adica mi se pare exagerat de mult...1 L / 300km...pata sub masina nu am...am vazut azi ca am suportul la joja ros..gaurit...l`am dat la facut...dar cu siguranta nu pe acolo pierde atat ulei...fum nu scoate...teava e afumata, ce-i drept, dar la relanti nu scoate pic de fum...de mirosit, miroase....ce sa cred? se poate rezolva problema cu o segmentare? sincer daca ajung la aceiasi bani cu un alt motor sh...as merge tot pe varianta de segmentare..macar stiu ca`i nou inauntru...si putrezeste de rugina inainte sa am iar probleme cu motorul...a facut cineva segmentare si si-a rezolvat problema? sau dimpotriva? dar de macar 15-20000km...acolo zic eu ca are ceva relevanta

LE: In cazul in care segmentarea este calea Rolling Eyes cat ar ajunge la dumneavoastra, domnule cuciureanu, o segmentare + distributie, piese + manopera si cam in cat timp ar fi gata?
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
M-am uitat azi mai bine...scoate fum si la relanti....cand o accelerez zici ca vin turcii..scoate fum binisor....ce-i de facut? Sad
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, unul din cele 2 becuri sunt aprinse la bord? Ce ulei folosesti,de cat timp, mai detaliaza despre masina ce si cum. Un drum pe la Iasi nu ai? Domnul Dan are rubrica separata la publicitate si acolo ai si nr de tel. Bafta!
  • Florin Ionescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut...In bord nu am aprins nici un bec...mi s-a aprins intr-o zi acu` vreo 2 saptamani ala cu motorasul...intr-o zi de vreo 2 ori..de atunci nimic...in toamna am pus-o pe tester...eroare doar pe la sonda lambda 2 (parca) si zicea ca majoritatea au eroarea asta din cauza combustibilului prost. Ulei pun 5w40...vreo jumatate de an am bagat un shit de ulei ca asa am fost "sfatuit" ...ca deh, daca tot consuma....apoi am gasit un magazin de unde am bagat aral...22 de lei...cu 3 lei in plus de la ieftineala aia...timp de vreo 2-3 luni...ultima data am pus castrol .... am gasit la un pret bunicel...24 lei/l...ultimul schimb de ulei (in vara) l-am facut cu castrol....tot atunci am schimbat si semeringul de la palier..gaseam mereu uda baia...am plecat la iasi, cand am ajuns acolo am luat nivelul ...era maxim....m`am bucurat, am zis ca am scapat de problema...dupa vreo 50 km prin iasi si intors la bt, am luat nivelul...era pe minim...si atunci nu scotea fum (am verificat)...altceva nu stiu ce sa mai detaliez...am masinuta de 1 an, imi place, sunt multumit de ea (de ceva timp mi se pare cam lenesa pana in 3000 turatii)...doar ca ma dispera si ma mananca consumul asta de ulei...adik sa pui cate 1-2 litri la luna....parca te cam scoate din sarite...sa nu mai pun si partea financiara...
De motor sh nu sunt deloc incantat...adik eu daca imi schimb motorul si pe al meu il pun pe net...de unde stie nenea care vine sa-l ia ce cumpara?multi nu sunt de acord sa il desfaci sa te uiti in el plus ca nu ma pricep si nici un mecanic prea bun nu stiu...cand am intrebat de schimbat distributia (lant) toti au zis ca da da...mi`au zis ce vine in kit...cand le-am zis ca parca mai erau si niste suruburi de schimbat se uitau ca curca in lemne..."cine v-a zis asa ceva...alea nu se schimba"...deci....mare baza nu am pe aici...
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incearca de acum incolo sa pui Mobil sintetic ( incearca 5w40 Mobil 300 x1) si neaparat sa te vada un mecanic sau domnul Dan daca se poate.
Nu prea cad motoarele decat daca sunt birjarite si mers cu ulei prost si mult. Banuiesc ca, compresie, examinare bujii, verificat supape, test gaze, examinare video in camera de ardere, samd nu s-a efectuat pe niciunde.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorul se face daca nu are blocul sau chiulasa afectate, de un ax, culbutor, tachet nu e probelma ca mai am. Problema e de bani, piesele costa lejer 1800lei, mai pui si manopera cam 1,000lei...
Daca vrei ieftineala la plesneala gen geambas nu ma bag, ori facem ceva bun ori nu.
Nu cumva ai bagat benzina de la ucrainieni ? Stiu si am vazut motor cu pistoane sparte efectiv.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR