Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
luc1979 a scris:
Pai am pornit-o. Doar ca era in continuare martorul aprins, si nu se tura. Am tot sacait-o si degeaba. Sa vedem ce zic cei de la service, mie nu mi se pare normal.


M-am exprimat gresit. La mine a plecat la prima cheie fara martor in bord iar masina mergea normal. Oricum, eu unul astept cu mare interes sa vad ce au de spus cei de la service pe aceasta problema.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu va asteptati ca aia de la service sa stie despre ce e vorba, o sa zica ca e o eroare si eventual sa o stearga daca ea a ramas inregistrata,

@stemi
sa inteleg ca daca vrei sa faci liniutze cu masina nu poti?
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
stemi a scris:
luc1979 a scris:
Pai am pornit-o. Doar ca era in continuare martorul aprins, si nu se tura. Am tot sacait-o si degeaba. Sa vedem ce zic cei de la service, mie nu mi se pare normal.


M-am exprimat gresit. La mine a plecat la prima cheie fara martor in bord iar masina mergea normal. Oricum, eu unul astept cu mare interes sa vad ce au de spus cei de la service pe aceasta problema.


Mda, ramane de vazut, sper sa fie gata azi, si revin cu concluzia. Din ce imi spui tu, inteleg ca e tratat ca un feature, adica motorul se tureaza in "perioada" cand schimbi vitezele? Altfel spus, anticipeaza intr-un fel faptul ca schimbi viteza si tureaza motorul inainte sa apuci tu sa calci acceleratia?

E ciudat, mie mi se pare un bug, totusi.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@luc1979 : parca un Sports Tourer de 130 cp conduceai?
Nasoale de tot pataniile voastre, eu la 5200 km nu intampin astfel de probleme.
Interesant ca inovatia sub forma mesajului SHIFT nu e descrisa niciunde in manual. La mine nu e, lo voi?
Ieri am trimis un email celor din Ungaria referitoare la aceasta caracteristica. Inca nu am primit nimic. Va tin la curent.
Skip ads

  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:@luc1979 : parca un Sports Tourer de 130 cp conduceai?
Nasoale de tot pataniile voastre, eu la 5200 km nu intampin astfel de probleme.
Interesant ca inovatia sub forma mesajului SHIFT nu e descrisa niciunde in manual. La mine nu e, lo voi?
Ieri am trimis un email celor din Ungaria referitoare la aceasta caracteristica. Inca nu am primit nimic. Va tin la curent.


...Sports Tourer, 160CP.

Chestia cu SHIFT e prezenta si la Mercedes clasa A sau C (am inchiriat cand am fost in Germania). Iti spune practic sa schimbi viteza in treapta superioara, doar ca la Insignia parerea mea ca iti spune prea devreme.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@luc1979 : cred ca motoarele de 160 cp cam au ceva probleme; din cate se cam plange lumea cam astea ar fi mai sensibile.
Referitor la SHIFT, cand motorul e rece nu afiseaza nimic; cand e cald poti sa iti spun ca la mine pe la 2200 rpm in a doua sugereaza schimbare(asta in conditiile in care sunt cam 800-1000 rmp diferenta dintre treapta a doua si a treia; mult, mult prea devreme).
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:sa inteleg ca daca vrei sa faci liniutze cu masina nu poti?

Sincer nu stiu, nu am incercat inca. Accelereaza doar cand schimb dintr-o viteza in alta. Cand se afla in punctul mort nu s-a intamplat nimic. Oricum in momentul in care apas ambreiajul nu o pot accelera mai mult de 3000 de rpm.

Voi incerca sa explic mai bine fenomenul.
Bagi 1 accelerezi, bagi 2 accelerezi....apesi ambreiaj schimbi in 3 fara acelerare sau lasat ambreiaj. In acel moment masina incepe sa accelereze pentru tine (nu instantaneu), anticipand faptul ca vrei sa schimbi viteza. Daca nu faci nimic ea se va accelera pana in 3000 (eu am diesel) dupa care eroare plus informatia ca trebuie sa ma duc imediat la service si nu trece de 1500 de rpm.

Mi s-a mai intamplat asta de 2-3 ori insa ca sa evit eroarea, implicit sa solicit in vre-un fel calculatorul sau masina, in secunda in care am observat ca pleaca in turatii am bagat intr-o viteza inferioara plus frana (in acel moment as fi lasat-o sa curga liber insa nu-mi permit sa-l lovesc pe cel din fata). Voi incerca sa fac un filmulet (nu stiu cat de curand il voi putea face). Poate ca asa va fi cel mai clar.

PS: eu am Insignia ModelYear 2011 Poate acest lucru este valabil doar pentru noile Insignii.....
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
stemi a scris:
lucio85 a scris:sa inteleg ca daca vrei sa faci liniutze cu masina nu poti?

Sincer nu stiu, nu am incercat inca. Accelereaza doar cand schimb dintr-o viteza in alta. Cand se afla in punctul mort nu s-a intamplat nimic. Oricum in momentul in care apas ambreiajul nu o pot accelera mai mult de 3000 de rpm.

Voi incerca sa explic mai bine fenomenul.
Bagi 1 accelerezi, bagi 2 accelerezi....apesi ambreiaj schimbi in 3 fara acelerare sau lasat ambreiaj. In acel moment masina incepe sa accelereze pentru tine (nu instantaneu), anticipand faptul ca vrei sa schimbi viteza. Daca nu faci nimic ea se va accelera pana in 3000 (eu am diesel) dupa care eroare plus informatia ca trebuie sa ma duc imediat la service si nu trece de 1500 de rpm.

Mi s-a mai intamplat asta de 2-3 ori insa ca sa evit eroarea, implicit sa solicit in vre-un fel calculatorul sau masina, in secunda in care am observat ca pleaca in turatii am bagat intr-o viteza inferioara plus frana (in acel moment as fi lasat-o sa curga liber insa nu-mi permit sa-l lovesc pe cel din fata). Voi incerca sa fac un filmulet (nu stiu cat de curand il voi putea face). Poate ca asa va fi cel mai clar.

PS: eu am Insignia ModelYear 2011 Poate acest lucru este valabil doar pentru noile Insignii.....


Mda, exact asa se intampla. Primele doua ori cand mi s-a intamplat am calcat frana cred si a fost OK. A 3-a oara am lasat-o pur si simplu pe liber.
Skip ads

  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Gata, am luat masina. Concluzia: probabil o eroare de computer (au resoftat). Sad(
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@luc1979 : cred ca de fapt vinovatul esti tu, pentru ca :
1. nu folosesti ultima versiune de soft
2. ti-ai luat modelul asta de masina/producator
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:
Referitor la SHIFT, cand motorul e rece nu afiseaza nimic; cand e cald poti sa iti spun ca la mine pe la 2200 rpm in a doua sugereaza schimbare(asta in conditiile in care sunt cam 800-1000 rmp diferenta dintre treapta a doua si a treia; mult, mult prea devreme).


Cutia automata cum iti schimba daca nu o calci? De ce e prea putin? Vrei sa demarezi puternic? schimba mai sus...

Indicatorul e doar pentru mers economic.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
luc1979 a scris:Gata, am luat masina. Concluzia: probabil o eroare de computer (au resoftat). Sad(


exact ce ti-am spus mai sus nu te astepta ca aia de la service sa stie despre ce e vorba Embarassed
data viitoare daca te mai duci la ei cu aceeasi problema o sa iti zica cum zicea si colegul mai sus ca esti vinovat ca nu stii sa mergi cu masina Twisted Evil
Skip ads

  • ado12
  • *
  • 5 mesaje
  • din 18 Mai 2010
  • Insignia 2010 A20NHT
  • Bucuresti
  • ado12

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am observat de cateva zile ca la accelerari mai puternice vibreaza/zornaie puternic ceva in zona stalpului dreapta (cel putin acolo cred ca este). A avut cineva problema asta? Incerc sa identific locul pentru a lua masuri.
Multumesc!
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
luc1979 a scris:Gata, am luat masina. Concluzia: probabil o eroare de computer (au resoftat). Sad(


exact ce ti-am spus mai sus nu te astepta ca aia de la service sa stie despre ce e vorba Embarassed
data viitoare daca te mai duci la ei cu aceeasi problema o sa iti zica cum zicea si colegul mai sus ca esti vinovat ca nu stii sa mergi cu masina Twisted Evil


Alta tampenie care s-a intamplat dimienata: nu imi mai apare pe dispayul de sus temperatura, apar 2 liniute, iar cand umblu la clima nu afiseaza pe dispayul superior nimic.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@luc1979 : ai navi?
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:@luc1979 : ai navi?


Nu, CD400
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@luc1979
verifica si tu senzorul din bara fata vezi sa nu fi iesit din conector, sau sa fi intrat apa in mufa cand ai spalat-o iar in cel mai rau caz sa ti-l fi furat vreunu Embarassed
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@luc1979
verifica si tu senzorul din bara fata vezi sa nu fi iesit din conector, sau sa fi intrat apa in mufa cand ai spalat-o iar in cel mai rau caz sa ti-l fi furat vreunu Embarassed



Pai nu, e vorba de informatiile de clima interioare (care apar si pe displayul mic, de jos, dar si pe cel mare). Plus ca atunci cand reglezi, apare pe displayul mare ce faci (sa iti bata, in jos, in sus, etc). Acum nu mai arata informatia asta pe cel de sus, iar acolo unde aparea temperatura pe cele 2 zone (stanga dreapta), in loc de "23* 23*", apare "-- --".
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@luc1979
nasol, incearca o resetare si revino la setarile de fabrica, e tare aiurea ca are mai multi senzori
uni sunt pe tubulaturile de aer in iterior si unu e in capacul ala de vine peste difuzorul central
Ps daca nu isi revine va trebui sa le faci o vizita celor de la service Crying or Very sad
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@luc1979
nasol, incearca o resetare si revino la setarile de fabrica, e tare aiurea ca are mai multi senzori
uni sunt pe tubulaturile de aer in iterior si unu e in capacul ala de vine peste difuzorul central
Ps daca nu isi revine va trebui sa le faci o vizita celor de la service Crying or Very sad


Am facut resetarea, la fel. Sa vedem , nu m-ar mira, diseara cand ma urc in maina sa isi revina brusc...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR