Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
GM nu produce termostate. Behr, Febi sunt bune si produc pentru prima echipare.
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pretul e decent si la original GM. Behr nu pot lauda, ca am nimerit termostat prost de la ei.
  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am facut toate verificarile posibile si am parcurs si 150 de km astazi si masina sa comportat foarte bine... Am verificat si faza cand ajunge intre 80 si 90 de grade incepe sa deschida se simte furtunul de la termostat ca se incalzeste si dupa ce ajunge la 90 deja incepe sa se incalzeasca si radiatorul si cand trece de 95-97 porneste si electroventilatorul. Am verificat si niveul la ulei si starea lui si este ok... am verificat si antigelul si am observat ca atunci cand motorul este cald apa creste in vas dar am inteles ca este normal.

Oricum tot nu inteleg de ce oare se incalzeste acum mult mai repede masina fata de cum se incalzea pana sa ma dau pe gheata. (Posibil sa fii fost termostatul blocat si acum sa isi fi revenit.)

Ca termostat va recomand de la Febi pentru ca am schimbat la Zafira care o detin in familie si se comporta super bine.

Craciun Fericit Very Happy
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cand ai antigelu mai rece in vas ... De preferinta sa fie putin mai mult statuta ... Vezi daca nu ai mizerii ... Si foloseste antigel G12 roz/portocaliu cv d genu culoarea. Daca ai mizerii in vas ... Ia si curatA cu apa distilata nu cu fel d fel de solutii si apoi vezi de iti mai urca apa la 100 grade. Nu mi se pare normal ... Temp optima e 88 89 90 grade
Skip ads

  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am antigel Roz/Portocaliu schimbat cand am facut distributia (acum 4000 km) si pot sa spun ca este curat. Eu cred ca este normal sa ajunga si la 95-97 de grade ca atunci pleaca electroventilatorul... daca merg cu masina pe distante mari temperatura pe ceas imi sta sub 90 foarte putin doar daca opresc dupa ce am parcurs distanta mai lunga si las motorul pornit ajunge la temperatura la care trebuie sa porneasca electroventilatorul... sper ca mam facut inteles.

Multumesc pentru raspuns si Craciun Fericit din nou Very Happy
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Revin la problema cu cãldura. Astãzi am schimbat termostatul ,am pus FEBI (155RON) , am pus si filtru polen NOU.Am dat o tura prin oras sa testam putin.Concluzi: termostatul deschide pe la 85 atat sa ridicat maxim, cãldura da dar parca nu suficient de "fierbinte".Daca dau pe treapta 3-4 in câteva secunde se rãcorește acel aer cald carel da initial pe treapta 2.Acum sa ma gândesc ca ar fi radiatorul de cãldura semiinfundat fiindcã dupã micul test am deschis capota si am verificat furtunurile care intra in radiatorul de cãldura si unu cald bn aproape frigea si celalalt mai putin cald (nu aveau aceleași temperaturi) dar nu erau "tari" cu presiune mare pe ele. Când am schimbat filtru de polen m-am uitat si in interior sa vedem ce e e acolo se vede aeroterma , iam dat drumu apoi iam scos o frunza care era pe ia , am comutat de pe rece cald si gaura care permite acesul aerului rece din exterior spre aeroterma nu se obtura asa ar trebui sa fie ?.Acum va deranjez cu o intrebare se merita sa dau caloriferul interior afara ptr curãțare ? Când folosesc cãldura e indicat sa acționez si butonul de recirculare (acel buton blocheazã "exteriorul"). Mulțumesc si sper sa nu am eu o manie cu cãldura (comparativ cu dacia).
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nivelul de antigel e OK? Nu este aer pe instalatie? Atunci se merita curatat caloriferul.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pe original GM dadeai in jur de 120 lei si ala era... Cand dai pe treapta 3-4 creste semnificativ si debitul de aer rece care trece prin caloriferul cald si e normal sa fie mai scazuta temp.
Furtunul care intra in calorifer e fierbinte si cel care iese e cald de la transfertul termic si daca vrei presiune calca pedala sa invarta pompa de apa, ca doar nu vrei la 800 ture sa ai presiune. Nu curata nimica ca e normal tot ce-ai descris tu.

Un motor cald pe timp rece este dupa cel putin 20 min. pana ajunge si uleiul la o temp. de lucru, deci...
Skip ads

  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos ptr raspuns.De aerisit , cicã se aerisește singura și nivelul e ok de antigel.Pedala iam dat 3200 o sa mai astept sa vedem ce se intampla.Am si eu sãi pun gm dar am gasit doar valeo 280(si nas arunca atâția bani pe un termostat daca mãcar era gm) si nu am gãsit in bacau si nici pe net am zis ca nici BEHR care era in jur de 80 sa iau ceva mai bun. Mulțumesc inca o data ptr rãspunsuri multa sãnãtate și un an cât mai bun.
  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu la masina am mai observat ca daca dau drumu la caldura pe treapta 3-4 scade foarte mult temperatura pe ceas ajunge chiar la 80 de grade asta daca stau masina la relanti fara sa o accelerez.

La voi este la fel sau am eu vro problema. Precizez ca la Zafira nu face asa.
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
LA MULTI ANI OPELISTILOR.
Va deranjez din nou cu o intrebare privind "caldura" la voi la cat sta temperatura in mers?La mine dupa schimbarile de mai jos
a)filtru polen
b)termostat nou marca FEBI
Temperatura nu trece de 83-85 sa zicem
as vrea parerile voastre sa stiu daca ma duc sa mi-l schimbe ca deschide prea devreme sau asa ar trebui sa functioneze

Am facut un drum de 40 km si asta e temperatura care a avuto maxim (pedala 3400rot ben 9Cool informativ.
Pe langa schimbarile facute tot nu da caldura suficienta am verificat recircularea si functioneaza




Si clapeta cald rece care functioneaza se aude ceva si se si simte cand ajunge la finalul cursei.


Am mai scos in partea soferului (e cu volan pe dreapta) sa am aces la calorifer si am lasat asa cand am ajunsin bacau am pus mana pe el si frigea nu putei tine mana pe el la temperatura de pe ceas.
Recirculatul nul pot apasa cand dau sa se duca aerul doar pe geam in rest merge la orice directie.Geamurile se aburesc foarte repede cum comut pe alta directie.Ce sa mai fie de facut.Multumesc si astept opini cu temperaturile voastre daca e sa schimb termostatul.La multi ani si un fara probleme Wink !
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai bine e sa faci un drum de cel putin 10Km fara sa dai drumul la caldura in masina si daca nu sta la 90gr. te asteapta unul original.
La mine prin oras in max. 5 Km cu caldura pe treapta 2 nu trece de 85gr. afara -5 si daca dau pe prima treapta, sta in 90gr.
Skip ads

  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Oare il mai primeste lam cumparat pe 29.De schimbat lam schimbat eu.Ce model sa fie mai bun, colegi mai sus mi-au recomandat febi.GM nu am vazut (am inteles ca nu fabrica)Ce termostat aveti.Temperatura nu a trecut nici o data de maxim 84-85.Multumesc.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si eu la Z14XE am exact aceeasi indicatie pe bord. Posibil si al meu termostat sa fie dus?
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai al meu nici 100km nu iam facut.Si nici caldura prea mare nu baga (un pic de deabia reuseste sa se dezabureasca geamurile , in partea de sus tot mai ramane).Oare sa merg sa il schimb?Il mai schimba daca lam montat eu?Multumesc.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pune GM si termini povestea, nu exista ca nu se fabrica ca e mai bun nu stiu ce... povesti si nu cred ca-l vor schimba dar merita sa intrebi.
Dar fa o tura cum ti-am zis, sa dormi linistit cand treci pe GM.
Vezi pe pag. 10 ca ai poze cu un termostat behr, cei care fac jucarii pt. GM

Liviu, daca stai cu caldura pornita ( cel putin treapta 2 ) e oarecum normal, dar numai la drum scurt. La mine la drum lung daca dau pe pozitia 2 temp. sta undeva la 87- 88gr si surpriza cea mare a fost la o vale f lunga cu frana de motor am ajuns la 80gr. se racea motorul intr-o veselie Smile
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ifrimg a scris:Oare il mai primeste lam cumparat pe 29.De schimbat lam schimbat eu.Ce model sa fie mai bun, colegi mai sus mi-au recomandat febi.GM nu am vazut (am inteles ca nu fabrica)Ce termostat aveti.Temperatura nu a trecut nici o data de maxim 84-85.Multumesc.

Termostatele se fac pentru diferite temperaturi.Te-ai uitat ce scrie pe al tau inainte sa-l montezi? Pe toate e scrisa temperatura de lucru.
Te-ai uitat in manualul masinii sa vezi la ce temperatura ar trebui sa sechida termostatul?La diferite masini sunt temperaturi diferite pentru termostat.Poate ca la a ta asa e normal sa fie...vezi ca si liviu2004 zice ca tor asa e si la el.La a mea fabricantul recomanda termostat de 88 grade,dar i-am pus de 92 grade.
Ar mai fi posibil si sa nu indice corect termometrul din bord...
  • ifrimg

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Si lucrul care doare cel mai mult "caldura" ce sa fie cu ea?Multumesc.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Desi este scris, amintesc si eu ca, pentru termostat GM Z12XE si nu numai, avem:

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ifrimg a scris:Si lucrul care doare cel mai mult "caldura" ce sa fie cu ea?Multumesc.

Sun 2 situatii posibile (motorul cald):
1.Temperatura e constanta (pe termometru) =>radiatorul din habitaclu partial infundat (colmatat cu calcar).Necesita spalare chimica.Se poate face fara a-l demonta,spaland intreg circuitul de racire cu solutie de sare de lamaie...cauta pe forum.Eu am facut-o si e ok.
2.Temperatura pe termometru scade cand aeroterma e pe 3-4 =>termostatul nu inchide bine.Aici trebuie luata in considerare si inertia termica a sistemului.Explicatia:in functionare normala,la scaderea temperaturii,trebuie ca termostatul sa inchida circuitul prin radiatorul motorului,astfel,ramane deschis doar circuitul prin habitaclu (care e permanent deschis).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR