- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- KEKEMARIAN
- *
- 5 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Astra 2001
- Bucuresti
KEKEMARIAN
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
- KEKEMARIAN
- *
- 5 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Astra 2001
- Bucuresti
KEKEMARIAN
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- biba_lionclaw
- *
- 33 mesaje
- din 09 Mar 2007
- Caras-Severin
biba_lionclaw
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
problema asta cu calculatorul am avut-o si eu dupa doua zile si o noapte pierduta.Dupa un drum lung,mi s-a oprit motorul brusc.Nu a vrut sa mai porneasca.Am schimbat filtrul de motorina,crezand ca asta este problema.Culmea,dupa ce am schimbat filtrul de motorina,am dat cheie si a pornit la sfert.Dupa vreo 15km,s-a oprit din nou si pace....nu a mai pornit deloc.Am verificat toata instalatia de alimentare.Am observat ca motorina din rezervor era trasa si trimisa pe retur tot in rezervor,deci nu ajungea in pompa.Am strangulat returul sa o trimita fortat in pompa ,sa deschida supapa actionata de arc.Nimic.Am crezut ca este pompa.Cu un calculator de la alt opel a pornit la sfert dupa chin si o jumatate de motor desfacut.Acum nu mai am probleme.Am refacut cateva lipituri.
- biba_lionclaw
- *
- 33 mesaje
- din 09 Mar 2007
- Caras-Severin
biba_lionclaw
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
leorot
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
salut,
am un opel astra din 2000, motor de 2000, cod motor x20DTL. este pe taxi, iar dupa vreo 500.000 de km i-a venit randul calculatorului pompei de injectie sa cada. pompa merge bine, nu are probleme, stiu sigur ca este vina calculatorului. problema este: stie cineva vreun electronist priceput care ar putea sa imi repare calculatorul ? mai am un opel cu motor de 1.7 la care mi-a cazut calculatorul si pe care mi l-a reparat un bun electronist, dar la cele de 2000 are mai putina experienta si nici nu are piesele necesare.
stie cineva sau are cineva un calculator de pompa de injectie care a fost pe un motor de 2000 cm3 ? va multumesc anticipat.
am un opel astra din 2000, motor de 2000, cod motor x20DTL. este pe taxi, iar dupa vreo 500.000 de km i-a venit randul calculatorului pompei de injectie sa cada. pompa merge bine, nu are probleme, stiu sigur ca este vina calculatorului. problema este: stie cineva vreun electronist priceput care ar putea sa imi repare calculatorul ? mai am un opel cu motor de 1.7 la care mi-a cazut calculatorul si pe care mi l-a reparat un bun electronist, dar la cele de 2000 are mai putina experienta si nici nu are piesele necesare.
stie cineva sau are cineva un calculator de pompa de injectie care a fost pe un motor de 2000 cm3 ? va multumesc anticipat.
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pompa noua !
De Ce ? dearece calculatorul de injectie , si multi alti senzori la X20DTL ,se afla integrati in pompa ... reparatia ei sau inlocuirea ei daca vrei , te duc lejer peste 1000 euro ! am acelasi motor ca al tau - vezi pb mea aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18500
cum naiba te-a dus pompa aia atatia km , am mea la nici 160 k am schimbat doua ....
Bafta !
De Ce ? dearece calculatorul de injectie , si multi alti senzori la X20DTL ,se afla integrati in pompa ... reparatia ei sau inlocuirea ei daca vrei , te duc lejer peste 1000 euro ! am acelasi motor ca al tau - vezi pb mea aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18500
cum naiba te-a dus pompa aia atatia km , am mea la nici 160 k am schimbat doua ....
Bafta !
khristian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 zx12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
salutare .... am si eu o problema cu corsa C din 2001 cu motor Z12XE, si anume... dupa ce merg cativa km, cand se incalzeste motorul acesta se opreste in mers... daca opresc contactul si repornesc... motrul porneste, dar imi apare martorul "masinuta cu cheita pe el " aprins, iar turometrul nu functioneaza, e la zero...daca las cateva minute oprit motorul si repornesc...se stinge martorul"masinuta cu cheita franceza pe el" si se aprinde martorul "motorasul acela ca elicopterul", care ramne aprins, iar turometrul nu functioneaza... pot merge cu masina asa fara probleme, nu simt nici o modificare semnificativa, dar nu am turometru functional si martorul"elicopterul" ramane aprins... daca opres masina pt aproximativ o ora si repornesc se sting toti martorii, iar truometrul functioneaza normal, pana ce fac cativa km si motorul se incalzeste si ......ZDUP se opreste motorul in mers...( APROPO...RECUNOSC CA E O TREABA RISCANTA>>SA RAMAI FARA FRANA SI FARA VOLAN LA PESTE 100KM/H... ) daca repornesc o iau de la capat... turometrul nu functioneaza si se aprinde "check engine", opresc...10 minute si repornesc ... turometrul tot nu functioneaza, dar se stinge"check engine"(masinuta cu chieta), dar se aprinde martorul "elicopterul" , care ramne aprins continuu....
ce sa fie oare? astept sfaturi... merci
ce sa fie oare? astept sfaturi... merci
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Constantine
- *
- 10 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
Constantine
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:dupa cum scrie linga ea RV si dupa marime cred ca e un varistor (asta e o piesa ce protejeaza altele sau o intrare de tensiuni peste o anumita valoare)
Si trebuie inlocuit;fiind de protectie ar trebui sa mearga si fara ea acel ECU ,daca nu e si altceva ars
Si trebuie inlocuit;fiind de protectie ar trebui sa mearga si fara ea acel ECU ,daca nu e si altceva ars
pai si poate cineva sa mi recomande un electronist
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
cipril
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- aspirel5670
- *
- 2 mesaje
- din 11 Sep 2007
- Corsa 2001
- Covasna
aspirel5670
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Covasna
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2007
- Mesaj Privat
khristian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 zx12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
cipril a scris:ce simptome ai ?
salutare .... am si eu o problema cu corsa C din 2001 cu motor Z12XE, si anume... dupa ce merg cativa km, cand se incalzeste motorul acesta se opreste in mers... daca opresc contactul si repornesc... motrul porneste, dar imi apare martorul "masinuta cu cheita pe el " aprins, iar turometrul nu functioneaza, e la zero...daca las cateva minute oprit motorul si repornesc...se stinge martorul"masinuta cu cheita franceza pe el" si se aprinde martorul "motorasul acela ca elicopterul", care ramne aprins, iar turometrul nu functioneaza... pot merge cu masina asa fara probleme, nu simt nici o modificare semnificativa, dar nu am turometru functional si martorul"elicopterul" ramane aprins... daca opres masina pt aproximativ o ora si repornesc se sting toti martorii, iar truometrul functioneaza normal, pana ce fac cativa km si motorul se incalzeste si ......ZDUP se opreste motorul in mers...( APROPO...RECUNOSC CA E O TREABA RISCANTA>>SA RAMAI FARA FRANA SI FARA VOLAN LA PESTE 100KM/H... Rolling Eyes ) daca repornesc o iau de la capat... turometrul nu functioneaza si se aprinde "check engine", opresc...10 minute si repornesc ... turometrul tot nu functioneaza, dar se stinge"check engine"(masinuta cu chieta), dar se aprinde martorul "elicopterul" , care ramne aprins continuu....
ce sa fie oare? astept sfaturi... merci Smile
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
khristian, din cite imi dau seama acest post iti era adresat.
Uite aici mai multe informatii despre acest senzor buclucas (crankshaft - arbore cotit).
Uite aici mai multe informatii despre acest senzor buclucas (crankshaft - arbore cotit).
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
aspirel5670 a scris:salutare....daca nu citeam forumul eram jecmanit....
multumesc lui ROBERTby2000 ca m-a ajutat in repararea calculatorului...si am scapat ieftin si mi-a dat si garantie
multumesc lui ROBERTby2000 ca m-a ajutat in repararea calculatorului...si am scapat ieftin si mi-a dat si garantie
ma bucur ca-ti merge bine masina. cred ca nu exista motor de 1.7 dti care sa nu fi avut probleme cu calculatorul de injectie. LA cate calc. am reparat...m-am specializat destul de bine. mai intampin dificultati la calc. in care s-a umblat...se fac si alea.
DELPHI mai are bube-n cap...motoarele ford cu injectoare common rail fabricate de delphi...bubuie pe capete. multi zic ca-i din injectoar
e...altii cica din calculator.(calculator tot de delphi)
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Constantine
- *
- 10 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
Constantine
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat