Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am descoperit o pierdere la un furtun aflat undeva sub baterie , am si poza lui, aveți idee cumva ?, nu s a strĂ¢ns vreun colier si duce la pierderea uleiului.?..mi se pare ciudat
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ala pare a fi de la intercooler.
Cum e poza facuta, de sub masina?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pai e posibil ca din cauza lui sa pierd un litru de ulei la 300km?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cam asa pare.

Ar trebui sa demontezi furtunul de admisie in turbina, posibil sa ai si acolo ulei... Idea
Eu cred ca-ti scapa presiunea in baia de ulei si iti arunca ulei pe epurator...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu ar trebui sa consume atat, pe acolo circula aerul comprimat de turbina, doar daca nu ai turbina data pe ulei. Scoate furtunul de la intrarea in turbina si vezi daca ai ulei pe acolo, cum zice gyzmo, si furtunul de recirculare care vine in furtunul de admisie aer in turbina.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca turbina a luat-o pe ulei nu ar mai trebui sa mergi cu masina, risti sa calezi motorul, face uleiul autoaprindere si il termini in 5 minute... Idea
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cum adicĂ£"data pe ulei"..si de unde sa vina pierderea ....ce variante ar fi
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
hai ca e de belea, mai am 270km pana acasa am parcurs deja 80, ..... ******* ***** de masina ..
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Demontezi pentru inceput furtunul de pe aspiratia turbinei si vezi daca exista urme de ulei...
Uleiul poate proveni de pe furtunul de la epurator, sau daca are joc axul turbinei si scapa ulei pe langa...

Nu masina este de vina...,mecanicii care ti-au pus un motor "cadou"...,ti-am mai spus-o...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De ce ar fi vina lor, vreau detalii ca sa stiu cum sa i iau de gĂ¢t
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In primul rand scoate furtunul de la epurator (ala care vine pe furtunul dintre f aer si turbina) si vezi daca da ulei pe acolo.
Am vazut acum o sapt o Insignia in reprezentanta care avea mai mult compresie in baie dacat in cilindri, cand au scos furtunul de la epurator si a dat la automat (de fapt eu am dat la cheie, m-au rugat sa o pornesc eu sa se uite ei la motor) a scuipat cu ulei pana pe pereti.
Acum tu nu trebuie sa te sperii, o iei metodic si cu atentie!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai intai trebuie sa vezi de unde provine uleiul, apoi mai discutam... Idea
Daca este de la epurator, atunci problemele sunt de la motor, daca este de la turbina... Sad
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ajung in parcare si verific furtunul
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vezi ca pe furtunul de admisie in turbina este furtun mai subtire, care vine de sub capacul de deasupra motorului,acela este epuratorul...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am desfĂ£cut furtunul care vine dinspre filtrul de aer ai are ulei in el
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cu nivelul la ulei cum stai?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nasol... Sad , compresie...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Poate fi umed cu vapori de ulei, dar daca pornesti motorul nu ar trebui sa scuipe ulei pe acolo.
  • cristiandinca

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
(Motor A20NHT) Stie cineva de ce exista aceasta conectare pe furtunul care pleaca din turbina si merge in intercooler si de ce este atat de lejera legatura mecanica? Practic am senzatia ca o sa se desfaca in orice moment, lucrurile se schimba doar in momentul in care turatie motorului este mare, iar presiunea creste foarte mult in circuit, atunci legatura este foarte fixa.

Si alta problema, piesa de legatura dintre capacul motorului si busonul de ulei se misca fara restrictii in toate directiile. Se scurge ulei pe motor si pe furtunul catre intercooler. Eu am comandat piesa respectiva, costa mai mult drumul pana la magazin decat ea. Se poate schimba usor sau necesita o operatie elaborioasa?


  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur are ulei in intercooler..., ceea ce nu este prea bine...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR