- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Floydian a scris:Salutare!
Am si eu o problema si as avea nevoie de sfatul vostru. Masina este cea din semnatura si sunt deja la a treia baterie pe anul acesta. Practic daca las masina nemiscata 3-4 zile o gasesc cu bateria descarcata. Fiind in garantie mi s-au inlocuit de fiecare data.
Dupa ce am patit-o din nou saptamana trecuta am fost la service; cu contactul scos nu am consumatori (se stabilizeaza destul de repede consumul la 0), dar tensiunea de incarcare a alternatorului in momentul in care motorul se tureaza la peste 1000 rpm este de 15.5v, apoi a ramas asa si la relanti. Mi s-a spus ca alternatorul "prajeste" bateriile si cel mai probabil este de vina releul de incarcare.
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei de acolo mi-au zis sa ma duc si la reprezentanta, dar cei din Craiova sunt foarte neprofesionisti si mai costa si o gramada de bani.
Multumesc!
Am si eu o problema si as avea nevoie de sfatul vostru. Masina este cea din semnatura si sunt deja la a treia baterie pe anul acesta. Practic daca las masina nemiscata 3-4 zile o gasesc cu bateria descarcata. Fiind in garantie mi s-au inlocuit de fiecare data.
Dupa ce am patit-o din nou saptamana trecuta am fost la service; cu contactul scos nu am consumatori (se stabilizeaza destul de repede consumul la 0), dar tensiunea de incarcare a alternatorului in momentul in care motorul se tureaza la peste 1000 rpm este de 15.5v, apoi a ramas asa si la relanti. Mi s-a spus ca alternatorul "prajeste" bateriile si cel mai probabil este de vina releul de incarcare.
Ce ma sfatuiti sa fac? Cei de acolo mi-au zis sa ma duc si la reprezentanta, dar cei din Craiova sunt foarte neprofesionisti si mai costa si o gramada de bani.
Multumesc!
Se pare ca multimetrul cu care mi-a fost masurata incarcarea alternatorului era defect. Am urmarit in ecranele ascunse si valoarea nu depaseste 14,5, atinge valoarea asta doar pt o fractiune de secunda, in general sta pe la 14,2-14,3. Am masurat si efectiv cu inca doua voltmetre si nu a depasit 14,2, indiferent cat turam motorul. Din cate am inteles daca ar incarca cu valori de 15,5 ar fierbe bateria, insa ale mele au fost doar descarcate de fiecare data (6 volti).
Si totusi, bateria ma lasa daca las masina nemiscata 4 zile. Consumatori nu am, cu contactul scos consumul e 0 sau aproape 0, becuri aprinse iarasi nu las. E posibil sa fi nimerit 2 baterii mai slabe, noi fiind, care pur si simplu se golesc asa repede? Prima a fost Rombat Premier de 75Ah iar a doua Super Calciu sau ceva de genul de 80Ah, pe care le-am luat bineinteles la recomandarea vanzatorului.
calin83
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
Parerea mea ca pe undeva tie iti fura cineva curent. Poate ar trebuii sa incerci sa iei bornele de pe baterie si sa o lasi asa peste noapte sa vezi daca mai dispare curent . Daca dispare inseamna ca ti-e dusa bateria daca nu inseamna ca pe undeva ai un "hotz" de curent. Tensiunea la incarcare ar trebuii sa fie undeva intre 14,2 si 14,5 cu toti consumatorii porniti orice valoare peste este o problema de stabilizator, orice valoare sub e o problema de releu/ punte. Tocmai saptamana trecuta am patit-o si am ramas fara servo, dupa care a inceput sa faca bordu ca pomu de craciun si ulterior a murit bordu cu motor cu tot .... iar problema a fost ca nu mai aveam incarcare..... lucru rezolvat cu inlocuirea releului si a puntii de diode....... dar ma costat 400 de ron ... desi am vazut pe cineva ca zicea ca il costa 115 ron.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema alternatorului. Intr-adevar era dus regulatorul de tensiune care nu a tinut decat 20.000 de km (unipoint) si schimbat cu unul cargo. Incarcarea e acum la 14.2 fara fluctuatii iar la pornirea consumatorilor scade un pic pana la 14.1-14. Sper sa nu fi afectat cu nimic bateria care e pusa pe masina pe 2 septembrie.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
cu riscul de a ma repeta va sfatuiesc sa folositi regulatoare originale( bosch) eu mi-am schimbat acum 2 ani si ceva releul de incarcare care se arsese cu unul hugo care m.a tinut fix 3luni. avand statie si subwoofer pe masina apoi s.a ars. am pus bosch si inca merge si azi ! numai ca intre timp am dat statia si subwooferul care mergeau perfect pe masina cand le aveam fara condesator-stabilizator de tensiune ca sa va faceti o idee cat de bune sunt bosch-urile ! p.s. statia ducea maxim 2kw si suwooferul 1000 wati !
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Problema e ca pe unele alternatoare (cum este cel de pe masinile cu motor Z17DTJ) regulatorul original se cumpara numai impreuna cu puntea de diode si costa frumoasa suma de 1300 lei, iar la dezmembrari e foarte putin probabil sa-l gasesti.
Legat de problema mea cu baterii moarte dupa ce masina sta 4 zile, sunt in totalitate sigur ca regulatorul nu este problema; l-am masurat cu 3 multimetre diferite, mi-am cumparat si eu unul si zilele astea am tot masurat, tensiunea de incarcare fiind stabila la 14.1-14.2V indiferent de turatie si consumatori. Am masurat si tensiuena din baterie cu motorul oprit si era 12,11V. Din cate am inteles ar trebui sa fie ideal 12,6V. Maine o s-o masor din nou sa vad cat a "supt" in 24 de ore.
Legat de problema mea cu baterii moarte dupa ce masina sta 4 zile, sunt in totalitate sigur ca regulatorul nu este problema; l-am masurat cu 3 multimetre diferite, mi-am cumparat si eu unul si zilele astea am tot masurat, tensiunea de incarcare fiind stabila la 14.1-14.2V indiferent de turatie si consumatori. Am masurat si tensiuena din baterie cu motorul oprit si era 12,11V. Din cate am inteles ar trebui sa fie ideal 12,6V. Maine o s-o masor din nou sa vad cat a "supt" in 24 de ore.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Ok, ieri am masurat bateria cu motorul oprit imediat dupa un drum de 10km si avea 12,95v, o valoare excelenta pt o baterie incarcata complet. Am lasat-o peste noapte si azi am masurat-o din nou la exact 24 de ore si tensiunea din ea scazuse la 11,95v, apoi a crescut pe multimetru valoarea pana la 12v si s-a stabilizat acolo. E normal sa scada atat de mult in decursul unei zile?
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Imi poti spune te rog de ce e necesar sa treaca minim o ora de la incarcare pt masurare?
Eu incerc sa imi dau seama ce anume se intampla de gasesc bateria descarcata dupa 4-5 zile de nefolosire. E a doua pe care mi-au schimbat-o, cand am gasit-o descarcata mai avea decat 6v. Alternatorul incarca foarte bine, intre 14-14.2v, consumul cu contactul scos este 0 sau aproape 0.
Maine o sa merg cu ea, o sa o las o ora-doua, o sa masor tensiunea si apoi o sa o las 24 de ore si voi masura din nou tensiunea. Apoi o sa fac din nou aceeasi schema, dar cu bornele scoase sa vad daca e a doua baterie noua pe care o nimeresc cu probleme.
Eu incerc sa imi dau seama ce anume se intampla de gasesc bateria descarcata dupa 4-5 zile de nefolosire. E a doua pe care mi-au schimbat-o, cand am gasit-o descarcata mai avea decat 6v. Alternatorul incarca foarte bine, intre 14-14.2v, consumul cu contactul scos este 0 sau aproape 0.
Maine o sa merg cu ea, o sa o las o ora-doua, o sa masor tensiunea si apoi o sa o las 24 de ore si voi masura din nou tensiunea. Apoi o sa fac din nou aceeasi schema, dar cu bornele scoase sa vad daca e a doua baterie noua pe care o nimeresc cu probleme.
- ZaFlor
- ***
- 602 mesaje
- din 12 Mar 2013
- Zafira 2002 z18xe
- Bucuresti
ZaFlor
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2013
- Mesaj Privat
Daca se descarca dupa 3-4 de de nefolosire si bateria este buna insemna ca-ti ramane un consumator pe deschis. Am patit-o si eu cu o alarma dichisa mare consumatoare de curent.
Saptamana trecuta a fost un chin , alternatorul imi arata ca incarca 13.5-13.7 fara consumatori iar cu consumatori (incalzirea in scaune dezaburire ventilatorul faza lunga ) scadea pana la 12.1+12.3.
Ma pregateam sa deturnez bani de porc catre alternator dar gratie faptului ca am mers la intalnirea de joi o sa mananc porc jumari si alte bucate, am rezolvat problema in doar 12 minute.
Saptamana trecuta a fost un chin , alternatorul imi arata ca incarca 13.5-13.7 fara consumatori iar cu consumatori (incalzirea in scaune dezaburire ventilatorul faza lunga ) scadea pana la 12.1+12.3.
Ma pregateam sa deturnez bani de porc catre alternator dar gratie faptului ca am mers la intalnirea de joi o sa mananc porc jumari si alte bucate, am rezolvat problema in doar 12 minute.