Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu placere si scuze ca ti-am pocit numele din greseala.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am folosit Castrol Edge FST formula profesional 5w30 de la 150 de mii dekm pana la 300 de mii si de ieri am pus Liqui Moly top tec 4600 5w30 cu norma dexos 2. Eu am fost multumit de castrol, dar am zis sa vad cum se comporta si cu asta ca il recomanda colegii pe forum. Variatiile de la relanti sunt de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte de obicei. Si la mine fluctueaza putin dar nu m-a deranjat si merge ok.
  • Marian Goleanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc, poti sa-mi lasi nr tau de tel?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Marian ti-am trimis P.M
Skip ads

  • Marian Goleanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am vazut,multumesc.
  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Motor SH VS Rectificat Motor

Daca va ganditi sa va luati un motor sh din dezmembrari, sa aveti in minte ca, la un moment dat va avea aceeasi problema ( cuzineti zgariati, invartiti, motor blocat, etc ) , deci ar fi o cheltuiala aiurea, si costurile mari.
In schimb, o data cu rectificarea motorului ( profi, nu in coltul blocului ) , scapi de problema cu cuzinetii zgariati, invartiti, cuzinetii de fabrica( prosti ) fiind inlocuiti cu cuzineti de alte marci, mult mai rezistenti + rectificarea arborelui si alte operatiuni, garantat nu se va mai ajunge in aceeasi situatie.

Deci, pentru toti cei care sunt in situatia(grea) de a avea motorul blocat/cuzinetii invartiti, va recomand sa il rectificati o data si bun, nu sa umblati prin dez dupa motoare sh.

Va spune asta un cunoscator care se loveste de problemele de genu zilnic, nu de un "cunoscator si profesionist de pe net".
  • AMihai572

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Poate cineva va rog sa-mi dea informatii despre masina prin VIN ?
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!

Are cineva o pompa de ulei de Insignia si poate sa faca niste masuratori exacte pe sorb (acolo unde se cupleaza oringul vietii) ? Ma intereseaza diametrul interior si ce adancime maxima permite.
Ma intereseaza sa fac la strung piesa de aluminiu care inlocuieste oringul. Cea care este prezentata in postarile anterioare.


Sau poate stie cineva cotele exacte pentru aceasta piesa.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Marius probabil stie
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
sub sorbul de plastic cel care se prinde de baie .cel din plastic.îl ridici cu max 1 mm îi pui seibi sub el Si etanseaza mai bine pe prinț.Eu asa am facut.am facut proba cu pompa si baia de ulei demontata
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare bãieți, nu știu dimensiunile, cei care mi-au facut modificarea fac asta cu condiția sã le trimiți un sorb
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Și apropo, oringurile alea sunt oringuri special pentru ulei
Skip ads

  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
niculae matei - este buna varianta cu seibi sub sorb ca sa il ridice dar mai gandesc ca varianta cu readaptarea sorbului cu piesa din aluminiu la strung pare sa fie definitiva (ca sa nu mai dam jos baia de ulei la un anume interval de timp ptr schimbare oring).
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mariusharap - le-am dat mail acum cateva zile celor de la Chiuloasa Bistrita dar nu mi-au raspuns. O sa incerc sa ii sun.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am o pompa de ulei de rezerva, dar maine pe la 10-11 ajung unde o am si pot masura, dar am nevoie de nr de telefon ca sa vorbesc direct cand masor ca sa stiu exact ce vrei.
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Maine sunt la un curs si nu prea pot vorbi la telefon dar ti-am desenat pe pozele de mai jos exact unde ma intereseaza sa masori.

Daca poti face o masuratoare de precizie cu un subler ar fi excelent.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, cu subler fac masuratori.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Oricum si piesa din aluminiu fãcutã la strung are la capete inele da cauciuc .Cred ca e mult mai bine ca odatã la 80.000 km sa dai baia 1de ulei jos.numai dacã ai umblat la fap.astãzi am facut a 2 modificare la centralina de la 131 de cai am duso la 170 cai
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am facut masuratori pe pompa. Oricum este o ovalitate acolo si sunt mici variatii.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pentru diametru media este de 290 iar adancime 106
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR