- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
kalybra83
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2009
- Mesaj Privat
- zellot
- **
- 175 mesaje
- din 05 Jan 2010
- Corsa 2007 1.3 CDTI 75 CP
- Dambovita
zellot
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2007 1.3 CDTI 75 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Cristinaa85
- *
- 5 mesaje
- din 27 Apr 2010
- Corsa 2010 1.2
- Bucuresti
Cristinaa85
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2010
- Mesaj Privat
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Cristinaa85
- *
- 5 mesaje
- din 27 Apr 2010
- Corsa 2010 1.2
- Bucuresti
Cristinaa85
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2010
- Mesaj Privat
halfdan
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
d_claudiuus a scris:Corsa C model 2001, motor Z10XE, actualmente 216000 Km. Cumparata acum 3 ani la 98.000 Km.
Schimbat preventiv senzor turatie, EGR la 180000 Km, dupa ce l-am curatat o data; schimbat o singura data bielete antiruliu si capete bara fata. Schimbat Kit reparat directie la aprox. 120000 Km. Distributia schimbata toata la 150000 Km.
De asemenea am schimbat sonda de oxigen, din vina mea (am stricat contactele pe mufa).
Recend am facut 3000 de Km cu ea in strainatate, o placere s-o conduc pe autostrazile din Austria. La mers constant 120Km/h ,am obtinut un consum de benzina de 5.01 l/100 Km. Inainte de aceasta calatorie am verificat alternator (care arata perfect), schimbat curea accesorii+pompa apa, curatat EGR, clapeta acceleratie +injectoare. In rest, schimbat regulat toate consumabilele la fiecare 10000 km, ulei Mobil 1 0W40 iarna si 5W50 vara.
Reunosc ca am obsesia de aschimba piesele nainte ca acestea sa cada, dar in acest fel m-am putut plimba linistitit, fara nici o grija. Mentionez ca ma plimb cu masina aprox. 40000 dekm pe an.
Masina merge ceas, mai bine decat cand am luat-oa cum 3 ani.
Daca nu o vand anul acesta (as vrea sa-mi iau o masina cu motor diesel, noua) a voi tine pana crapa motorul. la cat de bine o ingrijesc, va voi spune cat de mut poate duce un motor z10XE bine intretinut ).
Schimbat preventiv senzor turatie, EGR la 180000 Km, dupa ce l-am curatat o data; schimbat o singura data bielete antiruliu si capete bara fata. Schimbat Kit reparat directie la aprox. 120000 Km. Distributia schimbata toata la 150000 Km.
De asemenea am schimbat sonda de oxigen, din vina mea (am stricat contactele pe mufa).
Recend am facut 3000 de Km cu ea in strainatate, o placere s-o conduc pe autostrazile din Austria. La mers constant 120Km/h ,am obtinut un consum de benzina de 5.01 l/100 Km. Inainte de aceasta calatorie am verificat alternator (care arata perfect), schimbat curea accesorii+pompa apa, curatat EGR, clapeta acceleratie +injectoare. In rest, schimbat regulat toate consumabilele la fiecare 10000 km, ulei Mobil 1 0W40 iarna si 5W50 vara.
Reunosc ca am obsesia de aschimba piesele nainte ca acestea sa cada, dar in acest fel m-am putut plimba linistitit, fara nici o grija. Mentionez ca ma plimb cu masina aprox. 40000 dekm pe an.
Masina merge ceas, mai bine decat cand am luat-oa cum 3 ani.
Daca nu o vand anul acesta (as vrea sa-mi iau o masina cu motor diesel, noua) a voi tine pana crapa motorul. la cat de bine o ingrijesc, va voi spune cat de mut poate duce un motor z10XE bine intretinut ).
Pana la urma ai rezolvat-o cu consumul de ulei ?Sunt curios ca am o problema similara multumesc anticipat!
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
pstefan a scris:
Adaugam EGR , 500 de lei piesa + 100 lei manopera
pstefan a scris:Ar fi util sa spuna fiecare ce piese a schimbat pe la Corsa lui , pe langa nr de km.
Incep eu.
Cumparata la 120k , in prezent are 160k
radiator AC + freon (scump al draq , 800 de lei numai radiatorul)
bielete antiruliu ( de 2 ori)
burduf planetara(era desprins cand am cumparat-o) apoi cap planetara, apoi s-a desprins din nou si am mai schimbat iar capul de planetara , apoi s-a desprins din nou dar am pus alt colier .....230 de lei un cap de planetara
bucse bascule ( toate 4, foarte scumpe 2x180 lei + 2x60 lei)
pivoti
curatat EGR si rola alternator( inainte sa se aprinda vreun bec in bord)
urmeaza caseta de directie ( troncane de cand am cumparat-o)
in rest consumabile(anvelope,ulei,filtre,placute frana acum 37k).
Incep eu.
Cumparata la 120k , in prezent are 160k
radiator AC + freon (scump al draq , 800 de lei numai radiatorul)
bielete antiruliu ( de 2 ori)
burduf planetara(era desprins cand am cumparat-o) apoi cap planetara, apoi s-a desprins din nou si am mai schimbat iar capul de planetara , apoi s-a desprins din nou dar am pus alt colier .....230 de lei un cap de planetara
bucse bascule ( toate 4, foarte scumpe 2x180 lei + 2x60 lei)
pivoti
curatat EGR si rola alternator( inainte sa se aprinda vreun bec in bord)
urmeaza caseta de directie ( troncane de cand am cumparat-o)
in rest consumabile(anvelope,ulei,filtre,placute frana acum 37k).
Adaugam EGR , 500 de lei piesa + 100 lei manopera
Adaugam placute frana acum vreo 2000 km(150 lei + 30 lei)
distributie (750 de lei + 200 lei manopera)
scut metal ( 330 lei + 20 lei manopera)
si in curand 2 capete de bara + 1 bieleta antiruliu + pompa apa = 340 de lei + xxx lei manopera ( piese comandate deja)
km = 180k
- ionut4683
- **
- 230 mesaje
- din 04 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Bacau
ionut4683
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat
Hai sa ma bag si eu:)
Corsa C 2005, 141000 km (41000 facuti de mine), cumparata din Germania in 2008.
Cand am cumparat-o am schimbat filtre, ulei si o bieleta antiruliu.
vineri 07.05.2010 am schimbat asa:
- Telescoape fata+spate
- Bielete de directie+capete de bara
- Bielete antiruliu
- Bucse bascula (alea din partea din spate a bratului bascula)
- Rulmenti amortizoare
- Bucse bara stabilizatoare
Azi am programare sa imi fac geometria.
deocamdata se comporta exceptional
Trebuie sa curat EGR-ul
Corsa C 2005, 141000 km (41000 facuti de mine), cumparata din Germania in 2008.
Cand am cumparat-o am schimbat filtre, ulei si o bieleta antiruliu.
vineri 07.05.2010 am schimbat asa:
- Telescoape fata+spate
- Bielete de directie+capete de bara
- Bielete antiruliu
- Bucse bascula (alea din partea din spate a bratului bascula)
- Rulmenti amortizoare
- Bucse bara stabilizatoare
Azi am programare sa imi fac geometria.
deocamdata se comporta exceptional
Trebuie sa curat EGR-ul
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salur cronny,
Consumul de ulei este acelasi cu 0W40 (aprox 350ml /1000 Km). De aceea curat EGR-ul mai des. Cu 5W50 consuma mai putin ulei. Nu cred ca se rezolva decat schimband semeringuri supape, dar e cam costisitor, nu voi face investitia asta.
NU am bagat niciodata semisintetic, ulei mai gros, insa cred ca mi-ar tacanii tachetii prea tare, asa ca nu incerc deocamdata.
E ciudat cu consumul de ulei, bujiile sunt foare curate dupa 40.000 Km, doar teava e afumata. Am inteles de la un mecanic ca daca cilindrii ar pisca ulei, s-ar vedea pe bujii. Oricum asta este, m-am obisnuit cu consumul de ulei, il am de cand am cumparat masina, dar ma bucur ca macar se mentine la fel, deci motorul e in aceeasi stare, multumita uleiului de calitate si a consumabilelor des schimbate.
Consumul de ulei este acelasi cu 0W40 (aprox 350ml /1000 Km). De aceea curat EGR-ul mai des. Cu 5W50 consuma mai putin ulei. Nu cred ca se rezolva decat schimband semeringuri supape, dar e cam costisitor, nu voi face investitia asta.
NU am bagat niciodata semisintetic, ulei mai gros, insa cred ca mi-ar tacanii tachetii prea tare, asa ca nu incerc deocamdata.
E ciudat cu consumul de ulei, bujiile sunt foare curate dupa 40.000 Km, doar teava e afumata. Am inteles de la un mecanic ca daca cilindrii ar pisca ulei, s-ar vedea pe bujii. Oricum asta este, m-am obisnuit cu consumul de ulei, il am de cand am cumparat masina, dar ma bucur ca macar se mentine la fel, deci motorul e in aceeasi stare, multumita uleiului de calitate si a consumabilelor des schimbate.
- cristea ninel
- *
- 26 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Agila 2001 z10se
- Bucuresti
cristea ninel
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z10se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
va salut ,
Eu am agila din 2001,motor de 973 cm,o am de 2ani .
Are 94000 si pana acum am schimbat termostatul si acum trebuie sa schimb
pompa de apa ,in rest benzina si ulei si bineinteles ma pregatesc de distributie .Recunosc nu fac mai mult de 7-8000 pe an si mai mult in afara .M-a luat valul cred ca am postat gresit .
Eu am agila din 2001,motor de 973 cm,o am de 2ani .
Are 94000 si pana acum am schimbat termostatul si acum trebuie sa schimb
pompa de apa ,in rest benzina si ulei si bineinteles ma pregatesc de distributie .Recunosc nu fac mai mult de 7-8000 pe an si mai mult in afara .M-a luat valul cred ca am postat gresit .
aquafresh
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2009
- Mesaj Privat
aquafresh
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Khrysty@n
- **
- 110 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
d_claudiuus a scris:Salur cronny,
Consumul de ulei este acelasi cu 0W40 (aprox 350ml /1000 Km). De aceea curat EGR-ul mai des. Cu 5W50 consuma mai putin ulei. Nu cred ca se rezolva decat schimband semeringuri supape, dar e cam costisitor, nu voi face investitia asta.
.
Consumul de ulei este acelasi cu 0W40 (aprox 350ml /1000 Km). De aceea curat EGR-ul mai des. Cu 5W50 consuma mai putin ulei. Nu cred ca se rezolva decat schimband semeringuri supape, dar e cam costisitor, nu voi face investitia asta.
.
Inseamna ca la 10.000 km consuma 3,5 litri. Personal mi se pare mult.
Si ca sa nu fiu off-topic: a mea are 97.000 km
- ionut4683
- **
- 230 mesaje
- din 04 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Bacau
ionut4683
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat
stefan_10 a scris:
Inseamna ca la 10.000 km consuma 3,5 litri. Personal mi se pare mult.
Si ca sa nu fiu off-topic: a mea are 97.000 km
d_claudiuus a scris:Salur cronny,
Consumul de ulei este acelasi cu 0W40 (aprox 350ml /1000 Km). De aceea curat EGR-ul mai des. Cu 5W50 consuma mai putin ulei. Nu cred ca se rezolva decat schimband semeringuri supape, dar e cam costisitor, nu voi face investitia asta.
.
Consumul de ulei este acelasi cu 0W40 (aprox 350ml /1000 Km). De aceea curat EGR-ul mai des. Cu 5W50 consuma mai putin ulei. Nu cred ca se rezolva decat schimband semeringuri supape, dar e cam costisitor, nu voi face investitia asta.
.
Inseamna ca la 10.000 km consuma 3,5 litri. Personal mi se pare mult.
Si ca sa nu fiu off-topic: a mea are 97.000 km
offtopic dragilor lasati supapele ca nu de la semeringuri consuma atata ulei.
mai cautati pe forum si intrebati-l pe domnul Dan Cuciureanu despre treaba asta
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
WEE- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2010
- Mesaj Privat