Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare din nou Smile
Dupa aproximativ 8 luni de când am achiziționat Insignia am sa enumãr câteva mici inconveniente

1) Zgomotul motorului pe care îl aud mereu și mi se pare foarte pronunțat fațã de alte mașini Diesel. Am trecut pe ulei valvoline și s-a mai redus un pic din zgomot dar el e acolo prezent defiecare datã.

2) Deși am fost fost deranjat de puține ori de filtru de particule pentru ca am cautat sa nu merg subturat, pentru mine câteodatã e stresant, chiar astãzi m-a prins în oraș și nu aveam unde sa fac regenerarea

3) Am 160 de cai la aproximativ 1850kg. Cu șofer și încã un pasager nu zic 2000kg dar e pe acolo. Ceea ce pe mine ma enerveazã este faptul ca masina fiind grea și având jante de 18 fãrã sa am butonul sport activat de multe ori evit sã țâșnesc din anumite situații pentru ca masina are un elan ceva mai greu și este lunga. Eu unul ma plâng un pic și 160cai nustiu ce fac ceilalți cu 110.

4) Mașina aceasta este una pentru drumuri lungi, clar nu este pentru oraș. Zic asta pentru ca etajarea cutiei de viteze nu este una pt oraș. De multe ori merg cu 40km/h în treapta a2a pentru ca în treapta a3a as merge subturat. Din cate vad în România toatã lumea merge subturat prin oraș.

5) Având jante de 18 și cauciucuri de 245/45 balonul este foarte mic și chiar dacã apãs modul Tour suspensia tot rigida mi se pare.

Cam acestea ar fi micile inconveniente.
Un sfat: pentru cei care am drumuri 70,80% prin oraș Insignia (break) nu va recomand deoarece este lunga(de multe ori am renunțat la o parcare laterala pentru cã începeam la limita limitei) și greoaie . Mașina a fost facuta pentru a bate țara în lung și în lat. Pentru drumeții e perfecta.


-----
Chiar dacã topicul este pentru inconveniente am sa postez câteva detalii +
-Masina arata super la design
-Ma bucur enorm ca nu am avut probleme cu ea, de când o am i-am fãcut doar schimbul de ulei.
-Trapa panoramic, splendidã
-Butonul sport aduce placere defiecare data când este apãsat
- Confortabilã
-160de cai gata oricând de la 1800rpm
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Diferenta dintre Sport Tourer si berlina/hachback e de 10 cm, adica 0 in realitate. In general o masina de talia Insigniei nu e pt. oras dar m-am saturat sa stau inghesuit intr-o cutie asa ca imi asum lucrul asta.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
borsy eu am 1.90 în înãlțime. Nu ma plâng nici în spate nici pe locul din fațã dar la lungime defiecare data când o parchez spatele iese în evidenta. Și pentru oraș când fac o întoarcere din 3 mișcãri la mine ar fi cam 4

Apropo tu ai tot break?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, tot tourer si tot 1.90 am si eu. Cat despre faptul ca iese 'popoul' in evidenta, ma ajuta sa o gasesc mai repede in parcare. Smile Deci e o calitate! Smile Vorbind serios, ma deranjeaza gabaritul uneori dar trec cu vederea.
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Când merg la drum întins cu ea zboarã, prin oraș la treapta 1 și 2 când nu este peste 1800rpm simt din plin greutatea ei și jantele de 18
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Numai are nimeni nici o neplacere/inconvenienta? Toata lumea multumita? Smile)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai s-a cam scris tot ce era de scris, doar sa ne repetam de plictiseala. Si la cate pagini sunt, cam multe incoveniente. Wink
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
eu nu inteleg ce placere va ofera butonul sport ? mai degraba placerea este sa mergeti cu ea taiata la putere cred. una de 160 cp cu buton sport scoate 200 cp? tot 160 are dar o limitezi din cap prin picior nu este nevoie de buton ......
Bine ziceti ca mai este si suspensia activa..ok altceva ? Shocked
Explicati mi si mie ce am pierdut ...ca nu am acest buton.
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Rãspuns mai prompt la apãsarea accelerație
-suspensia mai rigida îmi da senzația de mai multa stabilite la viteze mari
-cadranele de la turometru și km/h se înroșesc
-direcția numai rãspunde imediat și asta iar e benefic la viteze mari (deși nu prea am sesizat prea mult).

Ar trebuii sa încerci o Insignia cu buton sport
P. S. Dacã ții apãsatã accelerația constant, sa zicem 60km/h la apãsarea butonului sport mașinã primește un impuls de putere (simți ca pleacã înainte Smile)
  • asdre

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Dupa aproape 3 luni de cand am masina imi permit si eu sa scriu cateva inconveniente:
- senzorii de parcare mi se par prea sensibili si volumul sunetului de avertizare cam ridicat, in special pentru senzorii de pe fata (m-au naucit de cap, parchez in fiecare zi in parcare subterana)
- as vrea cateodata sa imi afiseze informatiile despre masina (presiune pneuri, consum, semnele de circulatie citite) pe ecranul mare.
- e ciudat ca nu functioneaza comenzile vocale pentru navigatie nici macar in Germania.
- touchscreen-ul functioneaza cu delay (cateodata mai mult de 1-2 secunde).
- senzorul de ploaie nu e suficient de sensibil, cateodata trebuie sa se ude bine parbrizul ca sa se activeze stergatoarele (desi am setat sensibilitatea la nivelul maxim).

Cam atat am observat pana acum. Daca stie cineva cu se pot rezolva unele din problemele de mai sus as fi recunoscator.
In rest totul la superlativ: stabilitatea, zgomot de fond (benzina 1.6T - 170 cai), acceleratie, manevrabilitate, consum (8.3 mediu la peste 4000 km in prezent), limitatorul electronic de viteza Smile.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Zgomotul facut de cuplarea si decuplarea instalatiei electrice a consumatorilor masinii.
La mine se aude cuplajul si decuplajul electric este ca un pacanit electric. Nu am mai intalnit la alte masini latura asta a personalitatii masinii.

Este deranjant , mereu imi ramane un gand cuplat la aceasta inginerie daca in urma mea dupa ce inchid usile si plec ea se decupleaza si nu patesc vreo bucurie la plecare sa nu mai am curent. Este o fobie mai mult este clar ca totul este ok este doar o masina sofisticata...
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bine punctat hog33. Eu bag mașina în garaj și aud zgomotul perfect. Când mai uit cãte ceva în mașinã și o deschid iar începe...
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
O mica neplacere avuta acum o luna. Cand sa plec din Norvegia , am oprit la un Peco ptr o cafea , si am lasat cheile in contact , m-am intors sa iau telefonul pe care il tin fix sub display-ul navigatiei. Cum am intrat prin dreapta si m-am intins , am sters butonul care blocheaza usile si ooops, m-am trezit cu cheile blocate in contact ! Nasoala experienta la 3000 km de casa, am cautat pe net cum sa o descui , nimic , am preferat sa sparg geamul mic de la portiera din spate. Inconvenienta e ca s-a spart extrem de greu ! Very Happy . M-am chinuit vreo 10 minute cu 2 ciocane sub privirile uimite ale pasnicilor norvegieni. Am venit cu plastic in locul lui , milioane de cioburi in masina desi am aspirat-o imediat , si o paguba de 200 ron. Ideea e ca butonul ala , doar ce il stergi cu mana si se blocheaza usile! Mai am cateva povestiri interesante despre cum s-a comportat masina in vara asta , dar asta mai incolo....
  • f11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2009

  • Mesaj Privat
@99sit,
Pentru postarea ta este nevoie de un New Thread intitulat "Sa nu faceti ca ei" . Sa-ti lasi cheile in masina , sa apesi din gresala butonu' , sa nu-ti dai seama ca ai inchis masina (la ce zgomot face) si sa dai vina pe inginerii de la opel , mai ales ca-ti bibaie de nu te vezi cind te dai jos din masina (parca mai sus era un inconvenient ca bibaie prea tare ) nu are nici o legatura cu acest thread.
On Topic:
Enervant la culme , pentru mine, este faptul ca nu pot sa inchid/deschid geamurile din cheie mai ales ca la versiunea similara de Vectra C2 nu aveam problema asta.Obisnuit cu vectra am lasat de 2-3 ori geamurile deschise pana m-am invatat.
Daca doriti pot sa fac o comparatie , cu bune si rele , intre cele doua masini dar Insignia castiga binisor concursul.

f11
@@99sit De fiecare data cand plec cu masina in afara tarii sau la distante lungi cu masina predau cheia de rezerva neveste-mii pentru orice eventualitate.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@f11, glumeam cand spuneam ca e un inconvenient ca nu se sparge geamul usor! Geamurile se deschid si se inchid din telecomanda cand apesi mai lung ( cel putin la mine) deci nu e nici un inconvenient . P.S. e greu sa auzi cand se inchid usile cand motorul merge si muzica e pornita!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu am citit tot ca nu am timp dar am trecut in revista citeva pagini. nu stiu daca cineva a remarcat faptul ca este foarte prost facut sistemul de aerisire . orice ai face gurile de aer dau spre tine.(nu au grad de libertate suficient). am racit si eu si catelul si a fost setata pe nivel mediu. apoi ca sa reglezi comenzile la clima treb sa treci prim meniu fapt care nu este prea comod la drum. (fac comparatia cu Omega B care este de departe mult mai bine gandita). Pilotul automat la fel , treb 2 miscari sa activezi. (comparativ cu Omega B unde doar atingi si gata).
Referitor la cutia de viteze am vazut ca a zis cineva ca nu prea este de oras. Nu este elastica ca la altele. s-a oprit motorul de citeva ori (ca la incepatori). Trebuie sa conduci ca la curse (ca profesionistii) nu accepta sa te aflii intr-o treapta nepotrivita ca se opeste.Ce nu mai imi place este in portbagaj faptul ca nu ai loc sa pui si tu ceva acolo (o mini trusa de chei ceva)
nu mai vorbesc de faptul ca daca ai o pana ceva treb sa scoti tot bagajul ca sa ridici husa.
Inca ceva., daca treci in viteza 6-a si ai ceva mai gros cu maneci pe tine invariabil atingi butonul de selectie (pentru cei ce au modelul asta).
in rest numai de bine. este o masina de viteza pentru tari cu autostrazi.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Extrem de deranjant mi se pare si faptul ca daca ai deschis usa sau geamul pe ploaie , apa intra instantaneu si stropeste fie fetele de usa fie pragul. Ia fetele de usa raman patate si trebuiesc sterse mereu. Mai ales acum pe ploile astea , deschizi geamul ptr a se curata pe exterior si iar intra apa pe usa , chiar daca deschizi ptr cateva secunde. Eu am interior piele negru si se vede orice urma de apa Sad
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a murit bateria si primele semne a fost ''AFL system error'' si activare semnalizare avarii. Abia dupa ce am incercat incarcare de la bateria altei masini am primit ''low battery'', cum era normal. Am banuit ca-i bateria si confirmarea mai sigura a fost de la ochiul magic de pe baterie. Totusi mi-a placut ca pastreaza ceva rezerva a bateriei si poti deschide/inchide masina. Insa autoactivarea xenon la contact sugea evident putina incarcare ce o dadeam de la cealalta masina si poate si de aia nu am reusit pornirea masinii. Degeaba inchideam manual luminile la milisecunda... Cu bateria noua a pornit imediat.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este indicat sa efectuezi o mica diagnoza (OP-COM), intrucat ti-au ramas stocate cateva erori..., le stergi si totul este ok... Idea
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
iulius a scris:Pilotul automat la fel , treb 2 miscari sa activezi. (comparativ cu Omega B unde doar atingi si gata).


Doar o mica corectie. E necesara o singura apasare pentru a activa tempomatul. Faptul ca el poate fi dezactivat complet, de la un buton separat, aia e alta treaba. Insa cu ala nu ai ce umbla tot timpul, il lasi pe "On" si gata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR