Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am facut si Z16XEP (103 CP) de pe Astra Classic si nu au fost probleme. Filtru de aer sport nu este recomandat nici macar motoarelor turbo, el nu asigura nici un castig de putere. Pt a ajunge la 125 CP e necesara o evacuare mai putin restrictiva. In ce priveste garantia daca se doreste neaparat, se poate vedea ca s-a rescris softul. La o revizie obisnuita insa, acest lucru nu se intampla.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca as aduce`o undeva la 118 - 119 cai si cca. 170 NM. Turatiile de cuplu maxim, respectiv putere maxima raman aceleasi sau se maresc? Stiu ca la 6500 imi taie maioneza...
Eu am incredere in voi, dar daca doamne fereste apare vreo eroare spre exemplu si imi face service`ul Opel diagnostic cat e in garantie, mi`e tare frica sa n`o pierd.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Alex, eu zic sa nu iti mai faci griji. Pana acum nu a fost nici o problema cu masinile la revizie sau garantie pt diverse defecte.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Revenim cu detalii pt Z14XEP. Se castiga 9 CP si 15 Nm. Motorul e mai sprinten, iar AC-ul se simte mai putin.
Aseara am remapat primul motor, pe Astra G (Classic). Ca sa va faceti o idee, dupa remapare, cu AC pornit comportamentul este chiar mai bun decat inainte fara AC.
Pe aceasta cale, cer scuze celor pe care i-am descurajat in privinta tuning-ului la acest motor. Insa imi mentin parerea: se merita doar daca folositi deja benzina cu cifra octanica de 98 sau peste. Altfel, diferenta de pret (pentru ca dupa remap trebuie CO 98 ) va fi resimtita mai puternic la buzunar.

LE: primele probe de stickere Powered by EDS (stickerul e lipit in graba, pe intuneric, fara a curata suprafata in prealabil):


Varianta finala va arata asa:


Vor fi disponibile in 2 variante: argintii si negre. Cum vi se par?
Cei remapati deja de noi: v-ati lipi asa ceva pe masina?
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Daca inaltimea totala nu ar depasi inaltimea bandoului lateral, as lipi eventual pe bandou.
La ASTRA mea am o "inscriptie" (CONFORT) care nu imi spune mare lucru. As lipi asa ceva peste.
Dar la marimea aceea. Pentru gusturile mele, stikerul este prea inalt.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
f tare, pe lateral chiar ii vine bine ca si cum ar intoarce privirea spre tine la semafor, vede eds si renunta:))

sa imi dai si mie una pe negru daca ai in plus Smile si nu in ultimul rand hai sa ii facem ceva la "micutza" asta

http://www.scriptlance.ro/newturbo.jpg

a fost frumos azi, o scosei din curte, curgea fumul dupa mine mai aveam si stickerul lipit, se uita lumea ca la urs, nici chiar asa dar daca o calcam scotea serios, la a 2-a cheie parca si-ar fi revenit jucariile pe pozitiil la turbina si a mers super, nici cheita nici fum, nimic.

P.S. era vorba de noua mea turbina (touareg 174 HP) nu de softul eds care culmea isi face treaba bine chiar si cu alta configuratie.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Boooon. Deci avem turbinoi. Ne mai trebuie un interculãroi. Razz
Apoi punem soft adecvat. Da-mi un semn pe mess.
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
iar ma bag in seama pe aici, sper sa nu creez un discomfort vizual... dar... cum este cu turbina de touareg pe vectra?
va intreb si eu, daca imi poate spune un specialist... ce alta turbina as putea sa montez pe Y17DT, astfel incat sa nu il chinui prea tare, dar nici sa nu aduc prea multe modificari? intercooler mare se poate monta foarte lejer la mine, ma ajuta mult si bara OPC, care are ditamai gura de aerisire in fata Very Happy
alta intrebare... in caz de schimbare turbina + aferente... se poate scrie un soft special pentru noua combinatie de Y17DT cu "turbinoi"?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu aveam softul eds deja iar cu noua turbina ce sa zic... mi se pare putin mai puturoasa insa la turatii mari isi revine la ce eram obisnuit, probabil micuta isi face treaba mai tarziu dar mai tarziu cam dispare si cuplul sau poate e doar problema la soft cu noua presiune. Pentru mine e bine momentan ca imi pot face treaba cu masina, nu apare cheita, nu are fum de motorina doar albastru de ulei, inca imi pierde pe la lagar turbina dar se linisteste dupa ce se incinge putin, din cauza configuratiei la galerie evacuarea uleiului s-a nimerit sa fie in sus ceea ce nu e bine, producatorul spune ca e f important sa fie orientata in jos. Mai suspectez si ca furtunul de evacuare e cam subtirel la interior.
Din pacate la turbina asta nu am graficele de presiune, este vorba de gt2056v iar la garrett gasesc graficele doar la gt2056 iar mie mi se par cam diferite datele.
Acum ma chinui cu maiandrei sa vedem ce ii facem, poate partenerul lui german este mai experimentat cu turbinele, sa ajung pana in germania imi este chiar peste mana.
Parerea mea este sa incerci turbina de 2.0 ca sunt pe toate drumurile sau poate chiar 2.2 ul, nu prea stiu daca la tine este cu wastegate intern sau extern, oricum inainte sa cumperi vezi sa iei ceva cu graficele alea, ceva de genul

http://www.turbobygarrett.c...2056_751578_2.htm

partea de adaptare la motor nu e grea deloc, acum ca am experienta as face mult mai repede

la evacuare o flansa pe care prinzi de o parte galeria veche iar de cealalta parte turbina noua
teava de la esapament o prinzi cu un colier facut la strung sau depinde de situatie
conductele de ulei le scoti si faci furtune hidraulice la comanda, a durat mai mult pana am gasit racordurile necesare iar sertizarea dureaza 2 minute
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Mai sunt stickere cu EDS? Vreau si eu 2 gri: sa pun in ambele parti - arata destul de fain. Cool


Ultima modificare facuta de Corsafuhrer la Mie 10 Oct, 2007 2:52 pm
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut Ticodriver!
Tocmai am comandat stickere, argintii si negre.

@cristivw - distanta (Bucuresti - Cta) inlatura posibilitatea demararii unui astfel de proiect cu tine. Vom incepe cu un posesor de Y17DT din Bucuresti, iar cand vom avea rezultate concrete va vom comunica.
  • myky99

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
poate sa imi spuna si mie cineva daca as apela la eds cam cu cat ar creste puterea motorului de 1.2l z12xe de la 75 cp shi 110 nm la cat..................?



multumesc anticipat!
  • mari

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei vreau si eu sa fac tuning la un Y17DT pe Opelul meu Meriva dar problema e ca sunt din GL
cum procedam ?
da-mi ceva coordonate sa putem comunica direct
  • mari

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei vreau si eu sa tunez la Opelul meu Meriva din 2004 motorul Y17DT. Probl. e ca sunt din Gl. Cum as putea proceda. Te rog da-mi coordonatele tale ca sa putem comunica
  • mari

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
please raspunde-mi la adresa marimoto2001@yahoo.com
am doua joburi, cam trag de mine si nu prea am timp sa intru pe forum
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut mari, ti-am dat aseara PM.
Te rog sa nu mai postezi consecutiv, foloseste butonul EDIT daca vrei sa adaugi ceva.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Zilele trecute am facut si eu un remap la Z16XEP (cu maiandrei bineinteles) si sunt foarte multumit. EDS rullz! Smile
Nu am cuvinte, chiar se simte plusul de putere, plaja de cuplu s-a modificat mult in sensul ca acum trage de jos, iar pe SPORT... imi vine sa merg mereu cu butonul apasat, dar la traficul din bucuresti, mai greu... mai mult noaptea.
In concluzie, masina s-a schimbat mult in bine in urma remaparii si cu setul de arcuri KW pe care l-am montat ... deja e alta masina Razz
Multumesc mult maindrei si apropo... un sticker negru pentru GTC-ul alb se cam necesita.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Silvian, multumim pentru feedback!

@Everybody: au venit stickerele EDS!
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cum pot intra in posesia a 2 stickere argintii? Cool
  • muresanandrei

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2004 GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am un vectra gts 1,9 cdti de 150 cp.
vreau sa stiu exacty cat va creste puterea si cuplul dupa un cip tunning !
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR