emydeac
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2011
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
intr-adevar e cam greu de luat o decizie avand in vedere ca sunt cam 1300-1400 km dus intors.va dati seama vreo 500-600 lei e numa gazul.
numa daca intr-adevar vii si la sea black sa zici ca te mai scoti sau cu ceva treburi pe la capitala.
de aia ,sa zicem noi astia de pe aicea saru`mana ca suntem mai aproape de Urcizeni
incearca sa gasesti un meserias bun si prin judetele limitrofe ,nu fi axat numa pe Arad
numa daca intr-adevar vii si la sea black sa zici ca te mai scoti sau cu ceva treburi pe la capitala.
de aia ,sa zicem noi astia de pe aicea saru`mana ca suntem mai aproape de Urcizeni
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
incearca sa gasesti un meserias bun si prin judetele limitrofe ,nu fi axat numa pe Arad
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
intradvar Victore dar decat sa ajunga sa dea 3000 RON pe scos cu dat chiuloasa jos, rectificare, schimbat o-ringuri de ambele feluri, saibe de foc, daca tot se umbla se schimba si duzele la injectoare ca sigur are ceva km masina si nu mai pulverizeaza cum trebuie sau macar se verifica, schimbat consumabile apoi cu ulei si ce mai trebuie... eu zica ca daca pui astea in balanta pana la urma se merita...
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
eu unul nu as sta in cumpana,
dar vedeti voi cazurile sunt complexe,era un baiat din gl cu o zafira tot asa cu o bujie rupta.
zic,, vezi ca e un coleg la urziceni...etc,etc,, zice el :,,da stiu ,cum sa nu,dar eu de-abia am avut dimineata bani sa bag de 20 lei motorina,,
bine, poate nu toata lumea are puteri limitate financiar si i-as recomanda colegului de la Ar sa ia decizia cea mai buna.
dar vedeti voi cazurile sunt complexe,era un baiat din gl cu o zafira tot asa cu o bujie rupta.
zic,, vezi ca e un coleg la urziceni...etc,etc,, zice el :,,da stiu ,cum sa nu,dar eu de-abia am avut dimineata bani sa bag de 20 lei motorina,,
bine, poate nu toata lumea are puteri limitate financiar si i-as recomanda colegului de la Ar sa ia decizia cea mai buna.
- aiss
- ***
- 641 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
- aiss
- ***
- 641 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
amihai
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 203 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Andrei Constantin a scris:Te sfatuiesc sa nu te apuci de unul singur sa faci vreo operatiune la masina, cauta-i pe baietii de la EDS (maiandrei) am schimbat set bujii incandescente la ei+garantie la ele 18 luni cu 64 lei bucata.In magazine aceeasi bujie 80lei.
Bafta
Bafta
eu zic ca din august si pana acum............
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
iar de la arad pana la maiandrei e ceva distanta....
tacalin
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Datorita forumului acesta si a d-lui cuciureanu dan am ajuns la BTM Service din IASI .Desi una din bujiile incandescente se intepenise au lucrat atat de profesionist de au reusit sa le schimbe pe toate in siguranta.Ii felicit si ii recomand cu toata increderea pentru modul profesionist cu care lucreaza si pentru modul cum trateaza clientul.Eu unul sunt hotarat acolo sa-mi servisez masina si le-am spus-o si lor.Va doresc multa bafta opelistilor!
vmeici
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2012
- Mesaj Privat
Am un opel vectra b 1,7 isuzu turbodiesel. Dupa ce pornesc motorul se cupleaza bujiile incandescente din nou si nu mai incarca la relantiu, trebuie sa turez ca se sa incarce. Daca poate sa ma ajute cineva sau daca a mai avut cineva problema asta? Are cineva schema electrica de la releu electronic de bujii?
- mystergy89
- *
- 2 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2001 y20dth
- Vaslui
mystergy89
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
salut! am o vectra b disel y20 dth din 2001. am incercat sa scot o bujie si dupa ce am desfiletat.o jumatate s.a intepenit si am stricat capul ala la bujie de care prindea cheia.acum se invarte cheia in gol.. nu mai pot nici sa o strang nici sa odesfiletez. as dori si eu un sfat daca stie cineva cum as putea s.o scot afara (mentionez ca nu e rupta da nu mai prinde cheia). va multumesc
- marconigh60
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2000 y20dth
- Bucuresti
marconigh60
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mystergy89
- *
- 2 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2001 y20dth
- Vaslui
mystergy89
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
djtaotao a scris:Mai exact ai rupt bujia. Felicitari, nu esti singurul. Problema e tipica pentru motorul tau. Te poti delecta citind solutiile din urmatorul topic (nu e singurul): https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24611
bujia nu s.a rupt e tot acolo desfiletata pe jumatate dar nu mai prinde cheia cand incerc s.o defiletez. se invarte cheia in gol si bujia nici nu se clinteste....
mai am vreo sansa s.o dau afara fara sa desfac motorul? astept un raspuns... va multumesc!
- Emyl91
- **
- 354 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
am desfacut si eu 2 bujii la vectra mea , diesel 2.0 x20dth.bujiile au fost beru,si tot cu beru le-am inlocuit,foarte important,nu mai desfaceti bujiile dupa ce ati mers cu masina,sau motorul este cald.eu le-am desfacut acum pe ger si nu am intampinat probleme.am dat cu wd -40 si apoi le-am fortat cu tubulara in ambele sensuri.invartiti de tubulara cu forta,dar sa nu le bruscati cu lovituri la desfacere ,pentru ca un prieten a reusit sa o rupa asa,a lovit in tubulara pentru ca nu se desfacea si s-a rupt bujia(a dat 17 milioane pe chiulasa in reprezentanta).important e sa aveti rabdare,un spray wd40,motor rece si fortati in tubulara progresiv in ambele sensuri pana incepe sa se miste putin,apoi desurubati jumata-te de filet si iar insurubati,si tot asa pana iese foarte usor.la mine asa a fost.Succes!
darken
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2012
- Mesaj Privat
SALUTARE
Sunt si eu in aceeasi situatie la un ZAFIRA Y20DTH dar cu 2 bujii rupte,nu vreau sa te ingrijorez dar singura solutie si cea mai ok este sa schimbi chiuloasa eu asta fac acum,asta doar in caz ca vrei sa-ti pastrezi masina si merita investitia.In cazul meu merita pe deplin,an 2005 km 114000 impecabila prim propietar luata de la dealer
Sunt si eu in aceeasi situatie la un ZAFIRA Y20DTH dar cu 2 bujii rupte,nu vreau sa te ingrijorez dar singura solutie si cea mai ok este sa schimbi chiuloasa eu asta fac acum,asta doar in caz ca vrei sa-ti pastrezi masina si merita investitia.In cazul meu merita pe deplin,an 2005 km 114000 impecabila prim propietar luata de la dealer
![Laughing](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- atodiresei dinu
- *
- 10 mesaje
- din 25 Jul 2012
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
atodiresei dinu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2012
- Mesaj Privat
salut tuturor opelistilor de pe forum si pe cei din afara lui .am o astra g y20dth din 2001 propietar din 2005 am avut si eu o experienta nefericita in 2008 la servis augsburg militari cu un *mecanic-schimbator de piese* dupa ce a rupt o bujie a ridicat din umeri ,s-a spalat pe miini si basta! nu mai intru in detalii cu seful de servis ,opc-ul,avocati etc.am rezolvat problema cu tot meniul de rigoare tipic romanesc (demontat chiuloasa, taxiu plimbat militari-servis zona piata domenii - 1 mai , scos bujie rupta ) in fine toata distractia cam 800 roni si pierdut 3 zile din concediu .deci despre servis augsburg militari numa de bine nu le-am mai rupt pragul cine vrea sa incerce bafta !
roby1ro
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2012
- Mesaj Privat
salut ,tuturor! si eu am probleme cu pornirea de 2 saptamani,dar doar la prima pornire,dimineata desi afara sunt peste 20 grade!am schimbat retur,am verificat capac filtru si etanseitate,am montat valvula deunic sens pe furtunul de tur,intre filtru si pompa,am schimbat filtrul......degeaba! citind pe topic,ma informez si cobor sa verific bujiile incandescente(varianta cu becul)gasesc 2 bujii care nu au trecut testul!imi iau inima in dinti si dau pe toate bujiile cu spray (6 in 1) adica scrie pe spray ca desface tot e anti rugina si lubricant etc....am lasat spray-ul sa-si faca efectul ,am coborat iar la masina cam dupa 1 ora ,am dat iar cu spray si cu o cheie ,inalta tubulara de 10 am desfacut cu mare atentie fara sa trag super tare,fiecare bujie incandescenta.....toate au iesit super bine ,pe cele 2 arse le-am inlocuit cu 2 Bosch,pe cele care functionau ,doar le-am curatat putin si le-am montat la loc!sunt Beru!...asa cu rabdare si scule potrivite,luati-va inima in dinti si schimbati bujiile singuri...!succes! p.s. masina porneste lafel de greu.....pt ca nu se aprinde martorul de incalzire al bujiilor!pacalesc pornirea ,dimineatza prin deconectarea senzorului temp.antigel.....intra martorul bujiilor si pornesc motorul!binenteles conectez senzorul la locul lui si la drum....! azi voi cobori la masina cu niste cuburi de gheata ,intrun pahar voi demonta senzorul si al voi baga in pahar pana asi va schimba temperatura tot metalul senzorului sa vad daca se aprinde martorul bujiilor......pt ca altfel nu stiu cum asi putea sa-l verific daca merge sau nu ,inainte sa cumpar altul nou....!
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat