Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihai_gl

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
o bujie incandescenta costa 30 ron si se poate schimba foarte usor cu o cheie tubulara de 10
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BabaLulu tu ai cel putin un cod eroare stocat. Nu te putem ajuta momentan, a ta e pe CAN. Indicat ar fi sa citeasca aia codul stocat si sa il notezi Pxxxx, nu alta abureala de-a turcului. Neaparat trebuie investigat cu atentie, altfel o sa iti tot stearga coduri pina iese din garantie si pe urma te ard.
  • enushy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Tourer 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am ozafira Y20DTH din 2002 si sa aprins masinuta cu cheita.cand motorul este rece nu se aprinde .se aprinde dupa ce trece de 40-60 grade si numai in relantiu cand motorul este in sarcina cu AC nu se aprinde deloc dar cand scot AC si motorul la relanti se aprinde , cand turez motorul se stinge cand il las la relanti se aprinde iar. in timp ce este aprins motorul nu se tureaza mai mult de 3800 de turati iar cand se stinge se tureaza in 5000. AM fost la un servis la tester si a luat bani degeaba , azis ca a fost o eroare si a sterso dar dupa ce am plecat de acolo la 50 metri sa aprins din nou si mam intors apus iar testerul si nu a zis nimic concret. VA ROG DACA STITI CEVA RASPUNDETIMI.

  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu ti-a zis codul de eroare aparut?
Skip ads

  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine se aprinde becul la 150-155 Km/h cu scaderea instantanee a puterii.
Daca opresc motorul si il repornesc si merge ca nou.
Am fost la tester si a zis ca nu-i nici un cod de eroare stocat (doar cel de bujii ca am una arsa).
Chiar nu se memoreaza nici un cod? Ce poate sa fie?
Am verificat furtunul de la intercooler si vizual nu prezinta nici un defect.
Ultimul plin de motorina l-am facut de la un PECO No name. Sa fie de la motorina?
Eu am mai avut o problema su solenoidul de comanda de la wastegate si
pana l-am schimbat am mers fara el (adica l-am anulat prin unirea celor 2 furtune) si atunci mi-a aparut eroarea la 140 km/h.
Sa fie aceeasi eroare ramasa si sa reapara?
  • vali-tgm

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt nou pe forum opel. Am de 1 an un astra 2001 2.0 dti si am aceasi problema cu cu becul cu cheita. motorul imi porneste destul de greu cateodata, si nu stiu de ce. nu e o regula sa porneasca greu la rece ci cand cum. este cand la -10 grade o ia la super super usor si este cand tot dau la cheie si nu vrea. masina porneste asa dinainte sa se aprinda becul cu cheita. care ma poate ajuta ?

LE: parca la rece masina porneste umpic mai usor. becul cu cheita si masina se aprinde cam la prima pornire in ziua aceea si sta in jur de 2-3 minute aprins, daca opresc undeva 1-2 h si pornesc iarasi nu se mai aprinde.
Poate ma ajuta cineva si pe mine.


Ultima modificare facuta de vali-tgm la Dum 23 Sep, 2007 12:48 pm
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
opel25MAK a scris:
DANIEL POPA a scris:Dupa discutii imi dau seama ca totul e la "ghici". Service-uri exista, dar daca nimeni nu te lamureste care este problema tot degeaba. In ultimul timp am observat ca mi se aprinde becul cu masinuta si dupa ce pornesc motorul, dar se stinge instantaneu la cea mai mica accelerare, chiar si pe liber.
. Ai dreptate,nimeni nu te lamureste cu ceva,eu am patit-o cu opelul meu la fel,1.7dti/2001,dar acum... se stinge masina cu cheita DUPA CE FAC MACAR 20 DE KM . am fost la service la tester si au gasit ca am bujiile duse si senzorul de turatie, am schimbat toate astea si tot asa se aprinde masina cu cheita,am facut tester din nou -la o saptamana- si surpriza LA FEL: BUJIILE SI SENZORUL DE TURATIE dadeau pe tester ca fiind defecte. Nu au stiut ce sa-i mai faca si m-au trimis la un electronist. credeti ca exista vreo solutie de reparare?imi poate recomanda cineva vreun electronist bun in pitesti? mentionez ca masina merge foarte bine doar ca sta martorul masina cu cheita aprins.Din ce alte cauze,care nu pot fi detectate pe tester, mai poate sta aprins becul martor masina cu cheita?astept raspunsuri. multumesc.


salutare urmareste posturile mele vezi ca sunt pe la reparatii ecu si martori aprins, problema este calculatorul de injectie poate chiar cel principal cu toate ca nu sunt sigur oricum e data de altceva dect de amaritu ala de senzor de volanta ,eu chiar azi miam dat calculatorul jos si la reparat ,acuma urmeaza sa schimb senzorul ca poate e si ala dus cu capu cine stie
  • opel25MAK

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
se stinge masina cu cheita DUPA CE FAC MACAR 30 DE KM . am fost la service la tester si au gasit ca am bujiile duse si senzorul de turatie, am schimbat toate astea si tot asa se aprinde masina cu cheita,am facut tester din nou -la o saptamana- si surpriza LA FEL: BUJIILE SI SENZORUL DE TURATIE dadeau pe tester ca fiind defecte. Nu au stiut ce sa-i mai faca si m-au trimis la un electronist. credeti ca exista vreo solutie de reparare?imi poate recomanda cineva vreun electronist bun in pitesti? mentionez ca masina merge foarte bine doar ca sta martorul masina cu cheita aprins.Din ce alte cauze,care nu pot fi detectate pe tester, mai poate sta aprins becul martor masina cu cheita?astept raspunsuri. multumesc.1.7dti/2001.astra caravan.
PS :Ii multumesc lui toma marius pt. indrumari,dar in cazul meu masina merge foarte bine (nu se ingatuie si nici nu se opreste) doar ca sta martorul masina cu cheita aprins, singura problema e ca dupa ce o pornesc si pana sa se aprinde martorul cu cheita (interval de 5-10 secunde) cand o accelerez sa plec de pe loc se aude motorul ca si cum ar fi de ARO si imediat se aprinde martorul si nu se mai aude motorul ca de ARO.Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat, o idee ceva...multumesc anticipat
Skip ads

  • jane

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
a) septembrie 2006, in timpul mersului, aparea martorul cu cheita, se subtura si isi revenea doar daca opream si reporneam motorul

rezolvare: am demontat EGR -ul si galeria de admisie (unde am gasit un pumn de funingine) am curatat-o si de atunci a mers impecabil pana in iulie 2007

b) iulie 2007, in timpul mersului, aparea martorul cu cheita, se subtura si isi revenea doar daca opream si reporneam motorul

rezolvare: am scos mufa electrica de la debitmetru si am reintrodu-so si de atunci a mers impecabil pana aztazi

sper sa va fie de folos aceste ,,informatii''

cu stima si mult respect pentru toti opelistii,
B 11 JAN
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
enushy vorbeste cu ISO https://www.clubopel.com/pro...profile&u=759 sa iti faca el o diagnoza, nu rezolvi cu panglicarii aia nimic.
  • norunegru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Problema este ca de aproximativ 1 saptamana mi se aprinde in bord martorul masinuta cu cheie. La pornire nu am probleme, se aprinde mai ales la relanti si la decelari mai bruste. Daca turez motorul mai tare martorul se stinge.

LE :

Am fost la Kritters COM, Str. Baba Novac 24.
Dupa ce am asteptat cam 30 de minute au pus oamenii testerul pe ea, si au iesit 2 erori :

1. P0400 - EGR - se recircula prea multe gaze arse. Mecanicul mi-a zis ca pana nu se strica de tot (...) nu merita facuta. Mi-a explicat ca este vorba de o garnitura de plastic care este montata pe o galerie, si daca vreau sa o schimb trebuie schimbata cu totul - 7 milioane.

2. P1135 (cred, va rog sa ma corectati, nu am apucat sa ma uit prea bine si deja stersese erorile) - ceva legat de bujiile incandescente. Din cate am citit pe forum, exista posibilitatea ca ele sa fie arse, asa ca am intrebat daca e vreuna arsa. Omul imi zice ca pentru asta trebuie scoase si verificate si nu poate sa imi zica - in continuare parerea lui fiind - domnule, daca masina trage, nu iti fa probleme, ca la masinile astea (Opel) ledul ala l-am vazut aprins si la 7.000 km. Condu si tu masina mai turata si gata ( E adevarat ca inca umblu cu lamaia in geam si conduc masina mai subturata)

Diagnoza computerizata : 50 RON

Cu erorile sterse am plecat - a 1a, a 2a, a 3a, schimbat la 2000-2200 ture, nici o problema - si cand incep sa franez la semafor (inca in a 3a) s-a aprins din nou martorul cu cheita.

Ma duc sa intreb de bujii si revin cu detalii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
norunegru pai ce mai stai ?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18989
si
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14940
Banal daca te pricepi putin !
Skip ads

  • norunegru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Banal daca te pricepi putin !


Dane, tutorialele respective le-am citit acum vreo 2 zile. Problema e in citat - pricepere ioc, scule ioc, curaj ...
Sa nu ma intelegi gresit, nu sunt din aia care arunca banii in stanga si-n dreapta sa se rezolve, imi place sa invat, dar daca se poate vazand la cineva cum face. Maine ma duc la mecanic sa fur putina meserie.

P.S. 30 de RON pentru verificat si eventual schimbat bujii e mult ? (mecanic de cartier)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai 30 ron e bine, numai grija mare sa nu forteze si sa rupa vreuna, daca scoti pe aia defecta si iese greu mai bine le schimbi pe toate, data viitoare daca se intrerupe alta e posibil sa nu mai reusesti asa ...
Pina la Sibiu nu e distanta mare, intreaba pe roscooter daca vrea sa te ajute, normal ca pe bani...macar am vazut cu totii ca poate si asa nu ajungi la vreunul care sa strice mai mult. Ar fi pacat ca e cam scumpa valva. In Sibiu este si djtaotao vezi https://www.clubopel.com/vie...678&start=140 care iti poate sterge la sfirsit codurile de eroare, te intelegi la pret oricum nu cred ca vei da 50 lei ca la aia. Codurile abia la sfirsit le stergi si pe urma vezi daca mai apar. Mai bine va-ti organiza mai bine in Brasov, poate iti dau idei cei din Sibiu.
  • pmi
  • **
  • 95 mesaje
  • din 03 Apr 2006
  • Astra 2001 Y20DTH
  • Varsovia
  • pmi

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Varsovia
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am tot cautat pe forum si inca nu m-am lamurit daca e senzorul de turatii, EGR-ul sau calculatorul/pompa de injectie.
Am motorul Y20DTH. Cam in urma cu 3 luni a inceput sa mi se aprinda acest beculet cu cheita cand aveam peste 2500 rpm si 120 km/h si deja facusem cativa zeci de km. Nu simteam nici o diferenta. Puteam merge cu beculetul aprins minute intregi fara sa se intample nimic. Totusi, daca apasam pedala de frana pentru 5 secunde, se stingea becul. Pedala o apasam cat sa se simta ca franeaza, nu trebuia sa opresc masina. Si iar mergeam zeci de km fara alarma. Cum am facut un dus/intors foarte lung, am adunat cam 5000 km de atunci. Dupa drumul ala foarte lung, am decis sa ajung cu ea la service si sa vad ce are. Surpriza acum vine: cica nu aveam nici un cod de eroare stocat in calculator. Deci nu puteau face nimic. Am mai mers cu ea prin oras cam o luna, dar nu mi-a mai aparut alarma. Saptamana asta s-a intamplat sa se agraveze (daca problema este aceeasi). Nici acum nu mi se aprinde beculetul, dar cand temperatura motorului trece de 92 grade (si intra ventilatorul), a inceput sa se opreasca (la semafor), sau sa se inece, daca este in mers. Cred ca o sa incerc iar sa vad daca am ceva erori stocate, dar sansele sunt cam mici pentru ca nu mi se mai aprinde acel bec. Cat timp motorul e rece nu am probleme. Cand merge se simte ca trage, am calcat-o pana pe la 4500 rmp fara probleme, nu scoate fum.
Si astfel se pune intrebarea: sa fie totusi senzorul? Sau sa fie calculatorul de injectie cu acele contacte care s-au slabit? Sau ce poate fi?
  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am un Opel Vectra C motor 1.9 DT,120 CP,din 2005 si astazi in timp ce mergeam prin oras mi s-a aprins martorul cu masina si cheita.Dupa ce am mai mers cam 2 km am oprit motorul si l-am pornit din nou si martorul nu s-a mai aprins.Mentionez ca masina o am de cateva zile si nu mai retin daca acest martor se aprindea la contact si disparea pana la pornirea motorului.Acum se apride la punerea contactului si se stinge imediat dupa ce porneste motorul.Este normal asa?Alte simptome nu are(gen pierderea puterii motorului,zgomote ciudate, etc.)Multumesc anticipat pt. raspunsuri.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@pmi - mie mi se pare ca din cand in cand iti ramane EGR blocat pe deschis. Dar trebuie sa faci diagnoza la o reprezentanta.

@alex - acum ramane aprins pana la pornirea motorului pentru ca eroarea a ramas stocata. Trebuie citita.
  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pt. raspuns.Ai avut dreptate, a fost ceva la EGR.Ce anume ?Nu stiu sigur. Probabil asa cum ai zis si tu a ramas deschis. Am fost la reprezentanta si am pus testerul pe ea si mi-a dat un defect la EGR.Electricianul de acolo a zis ca a reusit sa stearga eroarea si ca daca nu mai apare martorul e OK.Daca mai apare atunci curatat EGR sau in cel mai rau caz(Doamne fereste)schimbat EGR.Sper sa fi fost doar ceva de moment.Multumesc din nou pt. promptitudine.
  • opel25MAK

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am mai scris aici. acum vin cu o alta problema la opel astra caravan 1.7 DTI/2001:ZILELE TRECUTE AM MERS CU MASINA PUTIN MAI TURAT PT. CA SE APRINDEA MARTORUL MASINA CU CHEITA. s-a inecat de cateva ori apoi s-a oprit motorul de tot.am pornit-o din nou si dupa un timp se ineca,se aprindeau becurile in bord si nu se mai oprea motorul ci se stingeau becurile in bord si puteam continua drumul. azi am fost la tester si am cod defect: P0370,descriere:Senzor pozitie pompa sau semnal invalid. cine poate sa ma ajute cu orice informatie despre treaba asta? Inseamna ca e defecta de tot sau mai poate fi reparata?
  • botic78

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
opel25MAK a scris:am mai scris aici. acum vin cu o alta problema la opel astra caravan 1.7 DTI/2001:ZILELE TRECUTE AM MERS CU MASINA PUTIN MAI TURAT PT. CA SE APRINDEA MARTORUL MASINA CU CHEITA. s-a inecat de cateva ori apoi s-a oprit motorul de tot.am pornit-o din nou si dupa un timp se ineca,se aprindeau becurile in bord si nu se mai oprea motorul ci se stingeau becurile in bord si puteam continua drumul. azi am fost la tester si am cod defect: P0370,descriere:Senzor pozitie pompa sau semnal invalid. cine poate sa ma ajute cu orice informatie despre treaba asta? Inseamna ca e defecta de tot sau mai poate fi reparata?

dar vechea problema ai rezolvat-o?
spune-ne si noua
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR