- Florin Ionescu
- *
- 15 mesaje
- din 21 Jun 2013
- Agila 2001 Z10XE
- Botosani
Florin Ionescu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Botosani
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2013
- Mesaj Privat
N-am facut nici un fel de test....trebuia sa fac, insa mecanicul la care tot merg de vreo cateva zile...si ba nu are timp ba nu este (el e patronul...tartorul sef) tot o da cotita...astazi efectiv a fugit de mine...era cu un nene in fata atelierului si cand m-a vazut ca am venit iar...a plecat cu ala in graba cine stie unde. Asa ca m-am ofticat si am zis ca mai bine, daca tot e sa fac o treaba sa vad unde ajung cu banii....
Benzina de la ucrainieni nu am pus...nici de gand nu am...am un prieten care a pus intr-o seria 3...o singura data a apucat sa puna....vreo 2000 si ceva de e reparatiile...bineinteles ca a "bombat-o" la targ....pun benzina de la Socar de cele mai multe ori...Munca la plesneala nu vreau...tocmai asta e si ideea...daca bag un ban, sa merite....nu sa mai bag si primavara viitoare alti bani....
Ideea e ca prin aprilie deschid sezonul drumurilor la Iasi....cam cat ar costa sa-mi faceti o constatare la motor? Ca asa cred ca e cel mai ok...sa facem o constatare si apoi sa ma pregatesc de bani....De pus mana la treaba nu imi e greu....am mai facut de astea si sincer chiar imi place. Singurul inconvienent este ca de obicei vin in Iasi vineri dupa amiaza si plec duminica dupa amiaza...sau cel tarziu luni dimineata...
Benzina de la ucrainieni nu am pus...nici de gand nu am...am un prieten care a pus intr-o seria 3...o singura data a apucat sa puna....vreo 2000 si ceva de e reparatiile...bineinteles ca a "bombat-o" la targ....pun benzina de la Socar de cele mai multe ori...Munca la plesneala nu vreau...tocmai asta e si ideea...daca bag un ban, sa merite....nu sa mai bag si primavara viitoare alti bani....
Ideea e ca prin aprilie deschid sezonul drumurilor la Iasi....cam cat ar costa sa-mi faceti o constatare la motor? Ca asa cred ca e cel mai ok...sa facem o constatare si apoi sa ma pregatesc de bani....De pus mana la treaba nu imi e greu....am mai facut de astea si sincer chiar imi place. Singurul inconvienent este ca de obicei vin in Iasi vineri dupa amiaza si plec duminica dupa amiaza...sau cel tarziu luni dimineata...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Deci cand mai vii in Iasi facem o diagnoza, tester, verificare compresie, cum arata axele came si intinzatorul, cu endoscopul vedem cum arata cilindrii, poate sunt varza si nu are sens sa ne apucam de treaba aiurea. Ca pret stai linistit ca nu cazi jos.
Pe urma lista de piese, cumperi de unde vrei sau de la furnizorii pe care ii cunosc dar exact ce spun eu si producator, vrei ieftineala si buleala mergi la altul.
Chiulasa o duc la specialistul meu, asta face toata ziua si e tatic cunoscut in Iasi, face rectificare supape, scaun, inlocuire simeringuri supape, verificare plan (rectificare doar de curatare gen 0.1mm este permis si Opel spune clar nu). Am si eu cu ce dar nu ma chinui ca el e mai meserie, doar daca trebuie o supapa etc. ma apuc sa desfac o decedata donatoare de organe.
Daca o fi sa ne apucam vineri de demontat musai impreuna, tot ce e uzat este gunoi pentru mine si merge in sac menajer la tine in portbagaj, faci ce vrei cu ele, eu nu car gunoiul si nici nu-l las la vedere sa se inadeasca coloratii.
Pentru detalii vezi nr tel la publicitate, operatiunea dureaza dar e bine ca vrei sa te murdaresti pe manute.
Pe urma lista de piese, cumperi de unde vrei sau de la furnizorii pe care ii cunosc dar exact ce spun eu si producator, vrei ieftineala si buleala mergi la altul.
Chiulasa o duc la specialistul meu, asta face toata ziua si e tatic cunoscut in Iasi, face rectificare supape, scaun, inlocuire simeringuri supape, verificare plan (rectificare doar de curatare gen 0.1mm este permis si Opel spune clar nu). Am si eu cu ce dar nu ma chinui ca el e mai meserie, doar daca trebuie o supapa etc. ma apuc sa desfac o decedata donatoare de organe.
Daca o fi sa ne apucam vineri de demontat musai impreuna, tot ce e uzat este gunoi pentru mine si merge in sac menajer la tine in portbagaj, faci ce vrei cu ele, eu nu car gunoiul si nici nu-l las la vedere sa se inadeasca coloratii.
Pentru detalii vezi nr tel la publicitate, operatiunea dureaza dar e bine ca vrei sa te murdaresti pe manute.
- Florin Ionescu
- *
- 15 mesaje
- din 21 Jun 2013
- Agila 2001 Z10XE
- Botosani
Florin Ionescu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Botosani
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2013
- Mesaj Privat
Ma gandesc totusi sa imi schimb lantul pana ajung la iasi...am tot amanat si mi-e sa nu fac alta treaba buna si dupa aia chiar sa am nevoie de alt motor...am inteles ca sunt piese care tot trebuiesc schimbate dar din ce am citit par a fi simeringuri, suruburi si altele asemenea, care banuiesc ca nu costa chiar o avere...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sziszi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Sa nu consume si sa fie doar din marca si tipul uleiului. Se recomanda 0 sau 5w40 Mobil. Daca si cu asta consuma atunci trebuie vazut ce se intampla pe la simeringurile de supapa si segmenti. Sfatul meu este sa te duci la un nene priceput si laudat pe forumul nostru. Daca te duci la primul nene ala sigur se ,,pricepe"
Sunt niste discutii despre ce si cum si cam ce fel de scule trebuie sa aiba un mecanic, daca ,,asculta" si zice ca aia e...numa mecanic nu e. Din cate stiu si doctorii te asculta dar au si ceva ,,scule" pe langa.
juma de kil de ulei la 100 rebuie sa se ascunda pe undeva.
Sunt niste discutii despre ce si cum si cam ce fel de scule trebuie sa aiba un mecanic, daca ,,asculta" si zice ca aia e...numa mecanic nu e. Din cate stiu si doctorii te asculta dar au si ceva ,,scule" pe langa.
juma de kil de ulei la 100 rebuie sa se ascunda pe undeva.
sziszi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2013
- Mesaj Privat
Buna seara,
niste noutati, azi s-a aprins martorul de bord, acela in forma de "burduf" motoras, si masina a inceput sa scuture, adica parca motorul scutura, plus ca nu tragea. Am dus masina la tester, rezultatul a fost ca din cei trei cilindri unul nu avea compresie(din cate am inteles nu avea compresie/era blocat), iar masina mergea in 2 cilindrii.
Mi s-a zis preeliminar ca trebuie segmentat:
necesar urmatoarele piese:
- segmenti(oara la motorul meu(Opel Agila motor de 973cmc, anul 2002, benzina) cati segmenti sunt necesari, presupun ca toti se schimba?
- garnitura supapa
- garnitura chiuloasa
- capac distributie
- supape(ce parere aveti trebuie schimbati doar cei aferenti cilindrului blocat, sau trebuie toti schimbati?)
- rectificare chiulasa
Oare ar putea fi si altceva?
Mersi de sfaturi, astept pareri, sfaturi!
niste noutati, azi s-a aprins martorul de bord, acela in forma de "burduf" motoras, si masina a inceput sa scuture, adica parca motorul scutura, plus ca nu tragea. Am dus masina la tester, rezultatul a fost ca din cei trei cilindri unul nu avea compresie(din cate am inteles nu avea compresie/era blocat), iar masina mergea in 2 cilindrii.
Mi s-a zis preeliminar ca trebuie segmentat:
necesar urmatoarele piese:
- segmenti(oara la motorul meu(Opel Agila motor de 973cmc, anul 2002, benzina) cati segmenti sunt necesari, presupun ca toti se schimba?
- garnitura supapa
- garnitura chiuloasa
- capac distributie
- supape(ce parere aveti trebuie schimbati doar cei aferenti cilindrului blocat, sau trebuie toti schimbati?)
- rectificare chiulasa
Oare ar putea fi si altceva?
Mersi de sfaturi, astept pareri, sfaturi!
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sziszi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2013
- Mesaj Privat
Erorile nu le-am vazut, doar mi-a zis, ca problema e de la cilindrul 2, a fost masurata compresia acum o luna cand am dus masina sa imi schimbe egr-ul(atunci l-am intrebat dece consuma atat de mult ulei, si s-a masurat compresia, atunci imi spuneau ca valorile sunt inregula pentru cilindrul 1 si 3, iar pentru 2 era mai mica).
Azi am vorbit cu mecanicii si imi spuneau ca pentru segmentare-pentru a inlatura consumul de ulei e nevoie de set segmenti, semering supape, garnitura chiuloasa, garnitura laterala pt distributie, garnitura capac colbutori, rectificat chiulasa, (oare ar mai fi nevoie si de altceva?) Imi spuneau ca dupa segmentare se merge o perioada cu uleiul care e acum in masina, si ulterior se face schimbul de ulei.
Din cate deduc segmentarea e rezolvare pentru consumul de ulei, dar eroare aparuta cu cilindrul 2 "blocat" cum se rezolva ce parere aveti?
Si inca ceva, dupa segmentare e normal ca masina sa consum ulei, imi spunea ca incntinuare v-a consuma, dar mai putin.
Astept pareri, sfaturi.
Mersi!
Azi am vorbit cu mecanicii si imi spuneau ca pentru segmentare-pentru a inlatura consumul de ulei e nevoie de set segmenti, semering supape, garnitura chiuloasa, garnitura laterala pt distributie, garnitura capac colbutori, rectificat chiulasa, (oare ar mai fi nevoie si de altceva?) Imi spuneau ca dupa segmentare se merge o perioada cu uleiul care e acum in masina, si ulterior se face schimbul de ulei.
Din cate deduc segmentarea e rezolvare pentru consumul de ulei, dar eroare aparuta cu cilindrul 2 "blocat" cum se rezolva ce parere aveti?
Si inca ceva, dupa segmentare e normal ca masina sa consum ulei, imi spunea ca incntinuare v-a consuma, dar mai putin.
Astept pareri, sfaturi.
Mersi!
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Segmentii se cocseaza deobicei si se blocheaza cel de ungere pe canalul lui.
Chiulasa neaparat la planat si rectificat scaun la supape...dar totul e sa o duci la cineva care face numai asta.
Semeringuri supape fara discutie. Verificat tacheti hidraulici. Deasemenea baia de ulei jos sin curatat baie si sorb.
Daca e totul facut cum trebuie nu are de ce sa mai consume ulei. Vad ca ei isi lasa loc...de buna ziua.
Mai bine ia legatura cu D.l Dan. Macar la el pui si tu osul la treaba si inveti sa strunesti calutii de sub capota. Ca nu-s salbatici.
Chiulasa neaparat la planat si rectificat scaun la supape...dar totul e sa o duci la cineva care face numai asta.
Semeringuri supape fara discutie. Verificat tacheti hidraulici. Deasemenea baia de ulei jos sin curatat baie si sorb.
Daca e totul facut cum trebuie nu are de ce sa mai consume ulei. Vad ca ei isi lasa loc...de buna ziua.
Mai bine ia legatura cu D.l Dan. Macar la el pui si tu osul la treaba si inveti sa strunesti calutii de sub capota. Ca nu-s salbatici.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Din ce spui tu deduc ca mecanicii sunt complet cu pluta sau smecheri. Mizez pe smecheri ca te-au vazut afon si fara bani, deci fac ieftineala la sange pe romaneste buleala. Daca nu-ti iau ei banutul mergi la altii si fac aia banii de raman ei cu buza umflata. Iti dau ei garantie ? Nici macar un petic de hartie cu piesele schimbate.
La pompa apa, termostat ce o sa puna ? Doi pumni de silicon ? La admisie tot silicon ? Schimbat egr si ce draci au pus, silicon ? La suruburi sa nu schimbe nica, baga vopsea ! Se rup, si iete domle ce proaste !ETC SI ETC
Cu distributia cum stai ? Asa face ele domle, e pe lant si nu se schimba !
Chiulasa nu se rectifica, se verifica plan si se face rectificare supape si scaun.
O sa ai o pupaza siliconata si vopsita. Dupa un timp si nu dureaza mult face poc, partz si ei se absolva, nu v-am spus eu domle ca sunt niste porcarii de masini ! Au texte in ei 99% si 1% meserie.
Cauta mecanici care stiu meserie, lasa pacalicii aia in pace.
La pompa apa, termostat ce o sa puna ? Doi pumni de silicon ? La admisie tot silicon ? Schimbat egr si ce draci au pus, silicon ? La suruburi sa nu schimbe nica, baga vopsea ! Se rup, si iete domle ce proaste !ETC SI ETC
Cu distributia cum stai ? Asa face ele domle, e pe lant si nu se schimba !
Chiulasa nu se rectifica, se verifica plan si se face rectificare supape si scaun.
O sa ai o pupaza siliconata si vopsita. Dupa un timp si nu dureaza mult face poc, partz si ei se absolva, nu v-am spus eu domle ca sunt niste porcarii de masini ! Au texte in ei 99% si 1% meserie.
Cauta mecanici care stiu meserie, lasa pacalicii aia in pace.
sziszi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
@sziszi vad ca esti din cluj. La ce mecanici ai fost? Scrie-mi pe privat ca te asisist eu cu informatii ca tocmai am facut treaba asta.
Eu iti recomand sa te duci sa iti faca lucrarea atunci cand ai si tu timp sa stai langa ei sa vezi cu ochii tai ce lucreaza/monteaza + plus ca asa iti si cureti tu cu interesul si calitatea ta piesele demontate (baie ulei, capac distributie, capac culbutori). Un desfacut motor complet dureaza undeva la 1,5 - 2 ore. De avut grija trebuie sa vezi sa nu incurce desteptii suruburile intre ele (sa iti puna mai scurte unde trebuie mai lungi, etc.), prezoane noi chiuloasa si biele, cuzineti, garnit.chiuloasa si distributie, si multe altele.
Iti recomand sa intrebi/sa te asiguri atunci cand ei iti spun ca schimba X piesa, DACA ESTE NOUA? Se practica deja de la sine inteles printre mecanici schimbul pieselor cu unele SH fara sa mentioneze asta si te trezesti pe cand ti-o monteaza SH (asta daca esti acolo ca sa vezi, daca nu tu ii dai in gura ca zici ca e brici motorul acum si bang) si spun, pai astea nu trebuie de noi ca rezista si vin greu oricum de la fabricant.
Eu iti recomand sa te duci sa iti faca lucrarea atunci cand ai si tu timp sa stai langa ei sa vezi cu ochii tai ce lucreaza/monteaza + plus ca asa iti si cureti tu cu interesul si calitatea ta piesele demontate (baie ulei, capac distributie, capac culbutori). Un desfacut motor complet dureaza undeva la 1,5 - 2 ore. De avut grija trebuie sa vezi sa nu incurce desteptii suruburile intre ele (sa iti puna mai scurte unde trebuie mai lungi, etc.), prezoane noi chiuloasa si biele, cuzineti, garnit.chiuloasa si distributie, si multe altele.
Iti recomand sa intrebi/sa te asiguri atunci cand ei iti spun ca schimba X piesa, DACA ESTE NOUA? Se practica deja de la sine inteles printre mecanici schimbul pieselor cu unele SH fara sa mentioneze asta si te trezesti pe cand ti-o monteaza SH (asta daca esti acolo ca sa vezi, daca nu tu ii dai in gura ca zici ca e brici motorul acum si bang) si spun, pai astea nu trebuie de noi ca rezista si vin greu oricum de la fabricant.
- mariusagila
- *
- 23 mesaje
- din 28 Sep 2014
- Agila 2001 Z10XE
- Bucuresti
mariusagila
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2014
- Mesaj Privat
Va salut,a trecut deja o foarte lunga perioada de timp de cand va tot urmaresc discutiile,avand evident si eu o problema,asa ca m-am hotarat sa fac parte din comunitatea voastra,poate aflu si eu ceva!
Totul a inceput acum mai bine de un an cand am trecut de la batrana daciuta la magnificul (asa era in ochii mei trecerea de la dacie la opel) opel agila,o masinuta frumusica,mititica,motor de 973,( mamaaa ce misto ,sa vezi ce trec eu de la cunsum de 8-9%,la 5-6%)! nefiind un mare cunoscator in domeniu, m-am intalnit cu omu sa vad masina ,motorul pornea frumos,era silentioasa,am facut o tura cu ea prin oras ,nu parea sa fie nimic in neregula,am batut palma am platit suma de 1200 euro,care nu mi se parea nici mare dar nici micasi am plecat la drum am facut acte(tin sa precizez ca masina era adusa din germania,am inscris-o eu ) si ajung la RAR! nu a trecut din cauza noxelor,m-au trimis baietii sa o bibilesc putin ,in fine am reusit sa trec de problema aceasta! dupa o perioada de doua saptamani de la schimbul de ulei care-l facusem inainte de a merge la RAR,observ ca scadea uleiul din motor,nu m-am ambalat prea tare,am complectat si am mers inainte! Am mers la un mecanic care m-a linistit spunand-u-mi ca este normal consumul avand in vedere ca masina avea 225000 km, problema este ca am facut un calcul al consumului de ulei si ajung sa complectez si 4 l la 1000! si pana la urma as fi trecut si consum de ulei si orice altceva dar a inceput sa-mi faca probleme in mers,adica dupa 10 minute de mers parca-i pune cineva o punga in loc de filtru de aer si moare motorul,ca si cum ias pune mana la gura ,si m-am gandit ca poate sa dus de tot motorul dar dupa alea 10 min de mers daca o las 1min porneste din nou si merge ca unsa,m-a disperat,am curatat egr-l,am curatat throttle body-ul dar nimic nici o schimbare! daca are cineva vre-o idee sau ceva ! va multumesc anticipat!
Totul a inceput acum mai bine de un an cand am trecut de la batrana daciuta la magnificul (asa era in ochii mei trecerea de la dacie la opel) opel agila,o masinuta frumusica,mititica,motor de 973,( mamaaa ce misto ,sa vezi ce trec eu de la cunsum de 8-9%,la 5-6%)! nefiind un mare cunoscator in domeniu, m-am intalnit cu omu sa vad masina ,motorul pornea frumos,era silentioasa,am facut o tura cu ea prin oras ,nu parea sa fie nimic in neregula,am batut palma am platit suma de 1200 euro,care nu mi se parea nici mare dar nici micasi am plecat la drum am facut acte(tin sa precizez ca masina era adusa din germania,am inscris-o eu ) si ajung la RAR! nu a trecut din cauza noxelor,m-au trimis baietii sa o bibilesc putin ,in fine am reusit sa trec de problema aceasta! dupa o perioada de doua saptamani de la schimbul de ulei care-l facusem inainte de a merge la RAR,observ ca scadea uleiul din motor,nu m-am ambalat prea tare,am complectat si am mers inainte! Am mers la un mecanic care m-a linistit spunand-u-mi ca este normal consumul avand in vedere ca masina avea 225000 km, problema este ca am facut un calcul al consumului de ulei si ajung sa complectez si 4 l la 1000! si pana la urma as fi trecut si consum de ulei si orice altceva dar a inceput sa-mi faca probleme in mers,adica dupa 10 minute de mers parca-i pune cineva o punga in loc de filtru de aer si moare motorul,ca si cum ias pune mana la gura ,si m-am gandit ca poate sa dus de tot motorul dar dupa alea 10 min de mers daca o las 1min porneste din nou si merge ca unsa,m-a disperat,am curatat egr-l,am curatat throttle body-ul dar nimic nici o schimbare! daca are cineva vre-o idee sau ceva ! va multumesc anticipat!
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mariusagila
- *
- 23 mesaje
- din 28 Sep 2014
- Agila 2001 Z10XE
- Bucuresti
mariusagila
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2014
- Mesaj Privat
- mariusagila
- *
- 23 mesaje
- din 28 Sep 2014
- Agila 2001 Z10XE
- Bucuresti
mariusagila
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2014
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat