Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Plângeri sunt peste tot , eu nu mai vreau masina scumpa. Cu cât sunt mai noi cu atat sunt mai proaste . Chiuloase de aluminiu, electronica le omoara. Cele mai fiabile masini sunt din anii 2000-2007. Dupã au început sa se prindã ca nu mai trebuie sa ținã o masina o viata.
E diferența între focus mk2 și insignia. Dar pentru mine conteazã sa stiu ca am o masina cu Motorul sanatos.Odatã ce s a umblat la un motor ala nu va mai fi ca cel din fabrica niciodata și din cauza asta inima nu era împãcatã. Motoarele din fabrica vin cu mãsurãtori la sânge .teste și iar teste la miliemtru. E diferența între focus mk2 si insignia la design , interiorul e mai frumos la insignia dar plasticul e tot ala. Foarte prost. In fine, țin sa cred ca acum am un motor de origine psa foarte laudat de toatã lumea automobilismului 1.6 de origine psa. Acest motor este pus pe Volvo s40,citroen, Peugeot 407 Mazda 3 , Peugeot 307,207,Ford focus și care îl vad pe strazi mergând zi de zi pe toate masinile enumerate. Deocamdatã opel cumpara motoare de Fiat cu al sau VM motori care a dat o in bara.
Apropo , de anul trecut opel face parte din grupul psa.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Focusul Ford cu motor original a fost pînã in decembrie 2004 cele de 1.8 disel cdti de 101 și 115 cai.dar pãcat cã aveau numai 5 viteze.am avut l-am dat la 210.000km era fi decembrie 2004.-101cai.nu se comparã cu nimic cu insignia .o mașinã care la drum lung nu te obosește nu se simte cînd mergem
  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
La ce te referi niculae Matei. Fordul nu te obosește sau insignia?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ford e mașinã micã și dacã mai e și sw e și mai grea fațã de berlinã . și motorul 1.6 de 90 de cai cu mașina bine încãrcatã consumã .la drum lung simți cã își de duhul.eu am avut ford focus sw din 12/2004 motor 1.8. Cdti de 101 cai cînd plecãm din Italia pina in Romania îmi consumã cam 130 litri motorinã în 2180 km. in autostrada pina la 130 kmh motorul se auzea bine deja de la 140 în sus îl simțeam cã duce la greu și se simțea cã se tureaza prea mult.dar a fost o mașinã bunã fãrã mari probleme
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
1.Ce simptome mai poate prezenta un motor ai cãrui cuzinetii de la palierul central au fost afectati ca în cazul colegului 99SIT, in afara de mesajul de lipsa presiune ulei? Ma refer la zgomot, batea etc.
2. Mai poate functiona un motor cu palierul central gripat ca cel in cauza?
3. Daca da ce simptome are? Ca ma gandesc ca nu merge poate functiona ca unul care are palierul in regula. Ce este de urmãrit?


Intreb pentru ca am schimbat preventiv toamna trecuta, imediat dupã ce am luat mașina(sh), oringul de la sorbul pompei de ulei si totusi mi se pare ca e cam zgomotos motorul. In rest trage bine, porneste repede si la temperaturi cu minus.
Operatiunea am facut-o la Opel, am intrebat mecanicul daca e cazul sa se uite la palierul central si a zis ca nu este cazul, acum imi pare rau ca nu am insistat.... Macar scapam de grija.
De atunci am facut aproximativ 5000 KM. Ma bate gandul ca la urmatorul schimb de ulei sa mai dau iar baia jos ca tot o duc la service si pentru schimbul distributiei.

Mașina am luat-o la 178k km, istoricul din cartea service corespunde cu verificarea fãcutã la reprezentantã dupã VIN pânã la 172 k km. Distribuția apare schimbatã la 143k km si în cartea service si în datele verificate la reprezentantã dupã VIN.
Nu bag mana în foc pentru aceste date mai ales pentru perioada dupã 172k km si 6 luni de la ultima verificare si pana a ajuns la mine, cel putin aici se putea întâmplã multe.., de aceea încerc sa previn, dacã se mai poate, anumite neplãceri..
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am pus manometru de temperaturã si presiune ulei . filtru de particule scos temperatura de ulei ajunge la 120 de grade presiunea la relatia la cald 2.2
  • gpi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
A gasit cineva sursa vibratiilor in sarcina? Cu cat masina este mai plina sau urca la deal cu atat se simte mai tare, dar se simte si la mers normal. Daca las de acceleratie, nu sunt vibratii. Motorul turat in gol nu vibreaza. Unii zic ca ar fi din planetare, desi ne se simte/vede joc la ele, altii spun ca ar putea fi din volanta (volanta blocata).
Masina are 249.000 km, oringul schimbat (recent), motor de 131 cp.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Volanta...
Skip ads

  • gpi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, stii din experienta, ai patit si tu? Volanta (cu kitul de ambreiaj) a fost schimbata pe la 150.000.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Avand in vedere rulajul si faptul ca ai cutie M32 sunt sigur ca volanta este cauza.
Din pacate afara este cam rece si dimineata nu se aude zgomotul specific al volantei, insa la varã ai sa-l auzi foarte bine...
Mai vorbim....
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
In general o volantã bimasa duce pînã la 120.000km dar dacã mașina este folositã mai mult în oraș cade și mãi repede pe insignia este montat ambreiaj Sachs am demontat și am vãzut volanta luk și discul și placa sachs.
  • gpi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Acum 100.000 de km am pus Sachs, teoretic ar putea fi uzat din nou, desi masina e folosita foarte putin in oras. Inainte sa schimb volanta, am avut batai clare de volanta, totusi nu si vibratiile de acuma, care se simt in toata masina si par mai mult vibratii stanga-dreapta.
Skip ads

  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Confirm ce spune gpi, eu am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (am pus Sachs) acum aprox. 15.000 de km, si vibratiile acestea in volan mai mult, le simt la viteze peste 120 km pe ora.
NU se simt in coborare aceste vibratii. Verificate si planetarele, nu pare a fi de acolo.
Recent (acuma 4.000 de km maxim) am schimbat si cutia de viteze M32, si vibratiile sunt tot acolo.
Inainte de asta, am schimbat toti suportii motor, mai putin cel de la cutia de viteze, plus bieletele anti-ruliu.

Nu mai stiu ce sa fac cu vibratiile si in general cu masina asta...e frustrant de tot ce se intampla. Masina are acum 211.000 km reali.
Aaa...sa nu mai zic ca am schimbat vestitul oring, furtun intercooler, etc, etc.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,548
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:...este montat ambreiaj Sachs am demontat și am vãzut volanta luk și discul și placa sachs.

Deci....daca luam kit original GM...inauntru gãsim Sachs si Luk? Bine de stiut.... Ca diferenta de pret e frumusica.
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
livcro, depinde. La mine a fost totul Sachs (volanta, rulmentul de presiune, discul de ambreiaj), si era cel original, cu sigla GM pe el.
  • gpi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Behe a scris:Salutare tuturor!
Confirm ce spune gpi, eu am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (am pus Sachs) acum aprox. 15.000 de km, si vibratiile acestea in volan mai mult, le simt la viteze peste 120 km pe ora.
NU se simt in coborare aceste vibratii. Verificate si planetarele, nu pare a fi de acolo.
Recent (acuma 4.000 de km maxim) am schimbat si cutia de viteze M32, si vibratiile sunt tot acolo.
Inainte de asta, am schimbat toti suportii motor, mai putin cel de la cutia de viteze, plus bieletele anti-ruliu.

Nu mai stiu ce sa fac cu vibratiile si in general cu masina asta...e frustrant de tot ce se intampla. Masina are acum 211.000 km reali.
Aaa...sa nu mai zic ca am schimbat vestitul oring, furtun intercooler, etc, etc.


Uite ce am gasit aici, ar putea fi tocmai de la suportul de la cutia de viteze pe care nu l-ai schimbat. Cu prima ocazie ma duc sa verific suportul respectiv. http://www.autoinsider.co.u...-accelerating.php
"Gearbox mount
Easy to mis as battery out etc just to check and then not easy best to remove the mount rubber was badly cracked replaced with salvage on with 50k
Job done at last "
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
gpi: ar fi ceva, sa stii. Macar de aveam discutia asta cu 3 luni in urma, cand am schimbat cutia de viteze...
Dar oricum, cat de curand o sa verific si in alta parte acest suport. Mecanicii care au schimbat cutia l-au verificat de fata cu mine, si nu parea nimic crapat in el. Dar mai bine il schimbam si pe ala.
Mersi de idee!
  • gpi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai vazut linkul, tot acolo zicea unul, chiar la sfarsit, ca a rezolvat prin inlocuirea planetarelor...
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o vibratie ușoarã și sa rezolvat prin înlocuirea planetarã dreapta
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
gpi, am vazut si de planetare ce zice. Ajiung acus de schimb tot in masina asta...
Pentru mine e o durere de cap, si cum nu prea sunt prin tara, decat rar, nici nu am reusit sa o vand. Dar in veci nu mai iau asa ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR