- alexecotec
- *
- 8 mesaje
- din 01 Feb 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alexecotec
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2018
- Mesaj Privat
Plângeri sunt peste tot , eu nu mai vreau masina scumpa. Cu cât sunt mai noi cu atat sunt mai proaste . Chiuloase de aluminiu, electronica le omoara. Cele mai fiabile masini sunt din anii 2000-2007. Dupã au început sa se prindã ca nu mai trebuie sa ținã o masina o viata.
E diferența între focus mk2 și insignia. Dar pentru mine conteazã sa stiu ca am o masina cu Motorul sanatos.Odatã ce s a umblat la un motor ala nu va mai fi ca cel din fabrica niciodata și din cauza asta inima nu era împãcatã. Motoarele din fabrica vin cu mãsurãtori la sânge .teste și iar teste la miliemtru. E diferența între focus mk2 si insignia la design , interiorul e mai frumos la insignia dar plasticul e tot ala. Foarte prost. In fine, țin sa cred ca acum am un motor de origine psa foarte laudat de toatã lumea automobilismului 1.6 de origine psa. Acest motor este pus pe Volvo s40,citroen, Peugeot 407 Mazda 3 , Peugeot 307,207,Ford focus și care îl vad pe strazi mergând zi de zi pe toate masinile enumerate. Deocamdatã opel cumpara motoare de Fiat cu al sau VM motori care a dat o in bara.
Apropo , de anul trecut opel face parte din grupul psa.
E diferența între focus mk2 și insignia. Dar pentru mine conteazã sa stiu ca am o masina cu Motorul sanatos.Odatã ce s a umblat la un motor ala nu va mai fi ca cel din fabrica niciodata și din cauza asta inima nu era împãcatã. Motoarele din fabrica vin cu mãsurãtori la sânge .teste și iar teste la miliemtru. E diferența între focus mk2 si insignia la design , interiorul e mai frumos la insignia dar plasticul e tot ala. Foarte prost. In fine, țin sa cred ca acum am un motor de origine psa foarte laudat de toatã lumea automobilismului 1.6 de origine psa. Acest motor este pus pe Volvo s40,citroen, Peugeot 407 Mazda 3 , Peugeot 307,207,Ford focus și care îl vad pe strazi mergând zi de zi pe toate masinile enumerate. Deocamdatã opel cumpara motoare de Fiat cu al sau VM motori care a dat o in bara.
Apropo , de anul trecut opel face parte din grupul psa.
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- alexecotec
- *
- 8 mesaje
- din 01 Feb 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alexecotec
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2018
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Ford e mașinã micã și dacã mai e și sw e și mai grea fațã de berlinã . și motorul 1.6 de 90 de cai cu mașina bine încãrcatã consumã .la drum lung simți cã își de duhul.eu am avut ford focus sw din 12/2004 motor 1.8. Cdti de 101 cai cînd plecãm din Italia pina in Romania îmi consumã cam 130 litri motorinã în 2180 km. in autostrada pina la 130 kmh motorul se auzea bine deja de la 140 în sus îl simțeam cã duce la greu și se simțea cã se tureaza prea mult.dar a fost o mașinã bunã fãrã mari probleme
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
1.Ce simptome mai poate prezenta un motor ai cãrui cuzinetii de la palierul central au fost afectati ca în cazul colegului 99SIT, in afara de mesajul de lipsa presiune ulei? Ma refer la zgomot, batea etc.
2. Mai poate functiona un motor cu palierul central gripat ca cel in cauza?
3. Daca da ce simptome are? Ca ma gandesc ca nu merge poate functiona ca unul care are palierul in regula. Ce este de urmãrit?
Intreb pentru ca am schimbat preventiv toamna trecuta, imediat dupã ce am luat mașina(sh), oringul de la sorbul pompei de ulei si totusi mi se pare ca e cam zgomotos motorul. In rest trage bine, porneste repede si la temperaturi cu minus.
Operatiunea am facut-o la Opel, am intrebat mecanicul daca e cazul sa se uite la palierul central si a zis ca nu este cazul, acum imi pare rau ca nu am insistat.... Macar scapam de grija.
De atunci am facut aproximativ 5000 KM. Ma bate gandul ca la urmatorul schimb de ulei sa mai dau iar baia jos ca tot o duc la service si pentru schimbul distributiei.
Mașina am luat-o la 178k km, istoricul din cartea service corespunde cu verificarea fãcutã la reprezentantã dupã VIN pânã la 172 k km. Distribuția apare schimbatã la 143k km si în cartea service si în datele verificate la reprezentantã dupã VIN.
Nu bag mana în foc pentru aceste date mai ales pentru perioada dupã 172k km si 6 luni de la ultima verificare si pana a ajuns la mine, cel putin aici se putea întâmplã multe.., de aceea încerc sa previn, dacã se mai poate, anumite neplãceri..
2. Mai poate functiona un motor cu palierul central gripat ca cel in cauza?
3. Daca da ce simptome are? Ca ma gandesc ca nu merge poate functiona ca unul care are palierul in regula. Ce este de urmãrit?
Intreb pentru ca am schimbat preventiv toamna trecuta, imediat dupã ce am luat mașina(sh), oringul de la sorbul pompei de ulei si totusi mi se pare ca e cam zgomotos motorul. In rest trage bine, porneste repede si la temperaturi cu minus.
Operatiunea am facut-o la Opel, am intrebat mecanicul daca e cazul sa se uite la palierul central si a zis ca nu este cazul, acum imi pare rau ca nu am insistat.... Macar scapam de grija.
De atunci am facut aproximativ 5000 KM. Ma bate gandul ca la urmatorul schimb de ulei sa mai dau iar baia jos ca tot o duc la service si pentru schimbul distributiei.
Mașina am luat-o la 178k km, istoricul din cartea service corespunde cu verificarea fãcutã la reprezentantã dupã VIN pânã la 172 k km. Distribuția apare schimbatã la 143k km si în cartea service si în datele verificate la reprezentantã dupã VIN.
Nu bag mana în foc pentru aceste date mai ales pentru perioada dupã 172k km si 6 luni de la ultima verificare si pana a ajuns la mine, cel putin aici se putea întâmplã multe.., de aceea încerc sa previn, dacã se mai poate, anumite neplãceri..
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
gpi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
A gasit cineva sursa vibratiilor in sarcina? Cu cat masina este mai plina sau urca la deal cu atat se simte mai tare, dar se simte si la mers normal. Daca las de acceleratie, nu sunt vibratii. Motorul turat in gol nu vibreaza. Unii zic ca ar fi din planetare, desi ne se simte/vede joc la ele, altii spun ca ar putea fi din volanta (volanta blocata).
Masina are 249.000 km, oringul schimbat (recent), motor de 131 cp.
Masina are 249.000 km, oringul schimbat (recent), motor de 131 cp.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
gpi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
gpi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Confirm ce spune gpi, eu am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (am pus Sachs) acum aprox. 15.000 de km, si vibratiile acestea in volan mai mult, le simt la viteze peste 120 km pe ora.
NU se simt in coborare aceste vibratii. Verificate si planetarele, nu pare a fi de acolo.
Recent (acuma 4.000 de km maxim) am schimbat si cutia de viteze M32, si vibratiile sunt tot acolo.
Inainte de asta, am schimbat toti suportii motor, mai putin cel de la cutia de viteze, plus bieletele anti-ruliu.
Nu mai stiu ce sa fac cu vibratiile si in general cu masina asta...e frustrant de tot ce se intampla. Masina are acum 211.000 km reali.
Aaa...sa nu mai zic ca am schimbat vestitul oring, furtun intercooler, etc, etc.
Confirm ce spune gpi, eu am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (am pus Sachs) acum aprox. 15.000 de km, si vibratiile acestea in volan mai mult, le simt la viteze peste 120 km pe ora.
NU se simt in coborare aceste vibratii. Verificate si planetarele, nu pare a fi de acolo.
Recent (acuma 4.000 de km maxim) am schimbat si cutia de viteze M32, si vibratiile sunt tot acolo.
Inainte de asta, am schimbat toti suportii motor, mai putin cel de la cutia de viteze, plus bieletele anti-ruliu.
Nu mai stiu ce sa fac cu vibratiile si in general cu masina asta...e frustrant de tot ce se intampla. Masina are acum 211.000 km reali.
Aaa...sa nu mai zic ca am schimbat vestitul oring, furtun intercooler, etc, etc.
- livcro
- ******
- 4,548 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,548
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
gpi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
Behe a scris:Salutare tuturor!
Confirm ce spune gpi, eu am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (am pus Sachs) acum aprox. 15.000 de km, si vibratiile acestea in volan mai mult, le simt la viteze peste 120 km pe ora.
NU se simt in coborare aceste vibratii. Verificate si planetarele, nu pare a fi de acolo.
Recent (acuma 4.000 de km maxim) am schimbat si cutia de viteze M32, si vibratiile sunt tot acolo.
Inainte de asta, am schimbat toti suportii motor, mai putin cel de la cutia de viteze, plus bieletele anti-ruliu.
Nu mai stiu ce sa fac cu vibratiile si in general cu masina asta...e frustrant de tot ce se intampla. Masina are acum 211.000 km reali.
Aaa...sa nu mai zic ca am schimbat vestitul oring, furtun intercooler, etc, etc.
Confirm ce spune gpi, eu am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (am pus Sachs) acum aprox. 15.000 de km, si vibratiile acestea in volan mai mult, le simt la viteze peste 120 km pe ora.
NU se simt in coborare aceste vibratii. Verificate si planetarele, nu pare a fi de acolo.
Recent (acuma 4.000 de km maxim) am schimbat si cutia de viteze M32, si vibratiile sunt tot acolo.
Inainte de asta, am schimbat toti suportii motor, mai putin cel de la cutia de viteze, plus bieletele anti-ruliu.
Nu mai stiu ce sa fac cu vibratiile si in general cu masina asta...e frustrant de tot ce se intampla. Masina are acum 211.000 km reali.
Aaa...sa nu mai zic ca am schimbat vestitul oring, furtun intercooler, etc, etc.
Uite ce am gasit aici, ar putea fi tocmai de la suportul de la cutia de viteze pe care nu l-ai schimbat. Cu prima ocazie ma duc sa verific suportul respectiv. http://www.autoinsider.co.u...-accelerating.php
"Gearbox mount
Easy to mis as battery out etc just to check and then not easy best to remove the mount rubber was badly cracked replaced with salvage on with 50k
Job done at last "
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
gpi: ar fi ceva, sa stii. Macar de aveam discutia asta cu 3 luni in urma, cand am schimbat cutia de viteze...
Dar oricum, cat de curand o sa verific si in alta parte acest suport. Mecanicii care au schimbat cutia l-au verificat de fata cu mine, si nu parea nimic crapat in el. Dar mai bine il schimbam si pe ala.
Mersi de idee!
Dar oricum, cat de curand o sa verific si in alta parte acest suport. Mecanicii care au schimbat cutia l-au verificat de fata cu mine, si nu parea nimic crapat in el. Dar mai bine il schimbam si pe ala.
Mersi de idee!
gpi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Salaj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat