Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • florin.culea

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2018

  • Mesaj Privat
CCecca a scris:sti care e pb, meseriasii din ziua de azi, asculti 3 pareri ai 3 opinii diferite, deci la mecanica multi sunt varza, unde faceam eu masinile de obicei macar oamenii imi spun din prima ca nu stiu bine si nu se baga, ei sunt axati pe renault si vw, aperiez ca macar spre deosebire de altii oamenii spun ca nu e de competenta lor. am vb cu 3 mecabici, unul ca tb schimbat motorul complet, altul ca tb rectificat tot inclusiv turbina, altul zice sa schimb doar vibrochenul si cuzinetii. ce naiba sa mai inteleg intr-un final...

Mergi la revizie opel ...fac orice dar sunt axati pe opel
exista si revizie vw si revizie skoda...nu stiu daca e acelasi patron
Skip ads

  • florin.culea

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2018

  • Mesaj Privat
revin marti cu informatii sa vad daca am pus-o si eu...eu prefer sa il repar decat sa iau sh...nu stii ce iei .. si cam tot cu banii aia il repari pe al tau......problema e la arbore si cuzineti. asta e...am prieteni care au reparat motoare de pasat la 150 mii km ..si au fost luate de noi...nu sh! unul din ei a fost la reptrezentanta opel din calarasi si i-au schhimbat altceva...total de plata 4 500 lei...degeaba... rampa culbutori.si inca ceva parca... apoi l-a suit pe platforma si al revizie opel cum l-au pornit i-au spus ca e de la arbore. pus tot nou cu manopera cu tot vreo 8 000 lei. merge perfect.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cît vine in euro cam 1.800 e bine și ști ce ai sub capotã cu motor sh e cã și cum ai montat un ambreiaj de la demolãri
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
florin.culea a scris:
CCecca a scris:sti care e pb, meseriasii din ziua de azi, asculti 3 pareri ai 3 opinii diferite, deci la mecanica multi sunt varza, unde faceam eu masinile de obicei macar oamenii imi spun din prima ca nu stiu bine si nu se baga, ei sunt axati pe renault si vw, aperiez ca macar spre deosebire de altii oamenii spun ca nu e de competenta lor. am vb cu 3 mecabici, unul ca tb schimbat motorul complet, altul ca tb rectificat tot inclusiv turbina, altul zice sa schimb doar vibrochenul si cuzinetii. ce naiba sa mai inteleg intr-un final...

Mergi la revizie opel ...fac orice dar sunt axati pe opel
exista si revizie vw si revizie skoda...nu stiu daca e acelasi patron
citit km are motorul .
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Sa stiti ca se scapã relativ simplu de acel oring si de stresul stricaciunilor pe care le poate face
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este un service în București care face aceastã operațiune
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:Buna ziua.
Sa stiti ca se scapã relativ simplu de acel oring si de stresul stricaciunilor pe care le poate face
cum spunene și nouã ce se poate face
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ok. Sa confectionat o piesa care înlocuieste acel oring. Ataseze si ceva poze
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...770&start=100
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
O cunoosc tot cauciuc are sint 2 oringuri problema care întãrește oringul original este motorinã care prin regenerarea filtrului ajunge în baia de ulei . deci toate ajung sa se gripeze scoate filtrul refaci softare centralinei și nu mai ai probleme te duce acel motor pina la 400.000 km Filtru de particule este moartea acestor motoare FIAT
  • CCecca

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2018

  • Mesaj Privat
ce e deranjant la opel e faptul ca vor sa te "agate" gen, "sigur sigur nu mai ai altceva in afara de asta",si uite cum facem, ne dai 50% din bani acum (7500 ron) sa facem comanda si dupa asta nu mai poti da inapoi, ei dupa 2-3 zile cand o sa iti dea motorul jos o sa-ti spuna, si mai e si aia si aia si celalata si mai tb sa dai 2000-3000 lei, iar tu nu ai incotro, dai inapoi = ai pierdut 7500 ron si ai ramas cu motorul facut bucatele. nu sunt eu mare expert dar mai ma pricep, ia uitati-va pe deviz, sunt doua lucruri mari si esentiale omise, 1 ori ca sunt prosti, sau 2 ca sunt hoti si le omit special acum ca sa ti se para factura mai mica si tu sa zici da.
Nr 1, rectificare chiuloasa, nu dai jos chiuloasa si nu e rectifici, e litera de lege ca se face asta.
Nr 2, turbina, nu ai cu sa faci tot motorul fara sa rectifici si turbina pt ca 100% si turbina are nevoie de ceva daca jos in baie cuzinetii nu au avut ulei, turbo nici atat si risti sa faci toata masina ca berbecul si sa iti scoata turbina uleiul afara in cateva sute de km.
Deci in concluzie sunt 2 vartiante, cei de la opel ori sunt varza si nu gandesc cum tb aceasta problema, sau 2 sunt hoti ca sa te agate acum cu un deviz mai mic iar dupa cateva zile suma sa creasca. Nu este nici o pb, masina v-a sta pe bara o luna ca am cu ce altceva sa mai ma misc si daca gasesc motor bun in limita a 100k km nici o pb, iau motorul, daca nu gasesc intr-o luna ceva bun atunci probabil am sa repar acest motor, un motor adus de afara bun si sanator e undeva la 1700-2000euro cu km pana intr-o 100.000, am prieteni care imi pot aduce, rectificarea ca la carte a acestuia ma costa undeva la 10.000 ron la cineva ce a mai facut asa cv si masinile reparate de el merg si astazi cupa 2-3 ani. varianta motorului nou mi se pare mai ok pt ca motorul pe care il am nu a fost inca deschis si la fel de bine poate sa mai fie si alte piese cu pb, asa un motor daca il gasesc in mintile lui la o masina avariata in primul rand ii dau jos baia de ulei sa verific cuzinetii, daca este ok bine, daca nu mai caut.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Tubina nu are nimic cu cuzuneti chiar dacã este piliturã de cuzineți in ulei au rãmas în bãnie si filtru de ulei. trebuie curãțat termoflotul adicã rãcitorul de ulei piliturã de cuzineți un ajunge in chiuloasã sint scuze pentru a lua banii
Skip ads

  • CCecca

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2018

  • Mesaj Privat
din contra, turbina are, daca nu a ajuns ulei la ea poate sa crape oricand, o reparatie pro neaparat necesita rectificarea turbo, asta pt cine vrea sa faca motorul ca la carte si tine sa mai mearga cu ea +150.000 km, eu nu am cum sa fac tot motorul si sa nu fac turbo, as fi de rasul gastelor daca as face asta
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am motoare fãcute rectificat și fãrã revizie la turbo cînd au grupat cuzineți sau gripat ptr temperatura mare a uleiului la biele au ajuns bulei un se gripeazã și nici turbo.Nu ai sa vezi motoare insignia gripate la bielã niciodatã numai palierului la rectificarea de vibrochen mai toate es bielã r0 daor îl lucește și la paliere r1 adicã 0.025 rectifici chiuloasã și cu supape scaune și ghiduri și semeringuri .un set de segmenți și dacã e cazul la blocul motor o altã linie de palier
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Motorul mai nou B20DTH, cel de 170cp "whisper diesel", are aceleasi pb ca si cel vechi de 160/163/165cp?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Din ce an Este mașin
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca de prin 2015 a aparut noul motor pe Insignia...
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Ska cum adica aceleasi probleme la motoarele insignia 2015 ? Tot cu oring care distruge motor , dpf pozitionat tot aiurea ?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Noul motor pe insignia este din 2017 de cînd Opel insignia a fost cumpãrat de francezi de la Peugeot și Citroen
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
"noul" motor B20DTH de 170cp a fost montat si pe Inginia facelift incepand cu 05/2015, si este EURO6 fata de A20DTH generatia precedenta ( care e doar EURO5 ), cea cu multe pb ( 160/163/165cp )
tot acest motor echipeaza si noua Insignia lansata anul trecut.

http://www.opel-infos.de/mo...insignia_a4t.html
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR