Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ciudat tare..rãmâne varianta unui furtun fisurat, alternatorul nu cred ca ar fi...nu are legãtura îngreunarea Direcției cu alternatorul (pãrerea mea)
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ba are...alternator defect = directie greoaie!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nete_20 a scris:Ciudat tare..rãmâne varianta unui furtun fisurat, alternatorul nu cred ca ar fi...nu are legãtura îngreunarea Directiei cu alternatorul (pãrerea mea)


pai de unde au current accesoriile, AC, servo &shit Question
ce nu inteleg dar sigur inteleg colegii mai experimentati este de ce nu a mai pornit nici cu baterie noua...
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:Ce ne povesteste colegu ca a gasit "lamele din metal" posibil sa fie "clapetii" de la admisie, ore ma insel?


Pot ajunge pana la paliere?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu. Clapetele de pe adimisie sunt aspirate in cilindru si ori se infig in piston, chiulasa..., ori sunt aruncate pe evacuare in turbina si apoi in DPF.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
La asta ma gândeam si eu, cum trec de piston-biela
  • AnamariaPop

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
canguru a scris:Daca iti pica alternatorul nu mai produce current, servo mai functioneaza normal o perioada scurta folosind curentul din baterie pana o descarca.

@Anamariapop, inteleg ca ti-au pus alta baterie, cea veche era descarcata, au verificat-o?


Cea veche era putin slabita si au incercat cu una noua gandindu-se ca poate e bateria de vina caci se deschideau si geamurile greoi, dar nici cu una noua nu a pornit si au pus-o si pe direct si invarte motorul numai ca nu porneste. Au lasat pe masina bateria veche au zis ca e ok
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai si constatarea lor care e?
Skip ads

  • AnamariaPop

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pai doar luni o sa fie electricianul sa o puna pe tester, mi-au zis doar ca deocamdata ce pot sa constate e ca fie e ceva banal fie e ceva grav...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Atata timp cat cureaua de accesorii e intreaga si intinsa, servodirectia ar fi trebuit sa functioneze. Chiar daca bateria ar fi fost descarcata masina ar fi mers pe alternator, daca alternatorul nu ar mai fi incarcat s-ar fi aprins becul de baterie (probabil si mesaj in bord). Motorul s-a oprit in mers? Pt ca nu inteleg de ce ai ramas si fara servofrana (ai franat cu greu, cum spui tu), intrucat pompa de vacuum e antrenata de axa cu came! Asteptam diagnosticul de la service.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Din cauza asta m-a întrebam si eu ,pentru ca multe subansamble servo sunt acționarea mecanic de catre curea, rar fiind acționarea electricã ...(alternator-servodirecție nu cred ca au legãtura atâta timp cât motorul e pornit iar direcția greoaie e exclus sa aibe legãtura cu alternatorul)pãrerea mea..
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mie mi a picat alternatorul la Vectra si am ramas fara servo, nu e obligatoriu spetã de fata avand in vedere ca nu porneste nici cu baterie noua .
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Nu. Clapetele de pe adimisie sunt aspirate in cilindru si ori se infig in piston, chiulasa..., ori sunt aruncate pe evacuare in turbina si apoi in DPF.


Nu ajung si prin EGR din evacuare?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Luni se deslușește misterul cand o va pune pe tester , chiar sunt curios, e o problema noua si demnã de bãgat la "dosar" ..între timp sa ne bucurãm de Weekend , azi am fost la autodrom sunt curse la un campionat de formula 2, acolo se aud sunete de motoare serioase, nu era nici o Insignia Smile)
  • AnamariaPop

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2015

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Atata timp cat cureaua de accesorii e intreaga si intinsa, servodirectia ar fi trebuit sa functioneze. Chiar daca bateria ar fi fost descarcata masina ar fi mers pe alternator, daca alternatorul nu ar mai fi incarcat s-ar fi aprins becul de baterie (probabil si mesaj in bord). Motorul s-a oprit in mers? Pt ca nu inteleg de ce ai ramas si fara servofrana (ai franat cu greu, cum spui tu), intrucat pompa de vacuum e antrenata de axa cu came! Asteptam diagnosticul de la service.


motorul nu s-a oprit in mers, in timp ce mergeam s-a auzit un "tac" ca si cum ceva a incetat sa mai functioneze , si nu mai aveam servodirectie si frana era greoaie , am tras pe dreapta si eu am oprit atunci motorul ulterior nemaiputand sa il pornesc. astept cu nerabdare luni telefonul de la reprezentanta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
canguru a scris:
clau70 a scris:Nu. Clapetele de pe adimisie sunt aspirate in cilindru si ori se infig in piston, chiulasa..., ori sunt aruncate pe evacuare in turbina si apoi in DPF.


Nu ajung si prin EGR din evacuare?

BMW e masina cu pretentii fata de Opel si uite ce frumos Laughing

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Stim stim, mai stim ca la seria 3, 2.0 diesel cel de 163 de CP li se rupe lantul de distributie de exemplu. Mi-a spus-o un posesor... Schimbarea lantului se face prin scoaterea motorului si costa cca 6000 lei cu manopera cu tot. Nu se mai fac masinile de altadata si nu exista brand fara probleme cred. Poate japonezele facute la ei...
  • magiqMax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut bãieþi!
Am nevoie urgent de o informaþie: cam ce greutate are un bloc motor de INSIGNIA 1956 cmc, fãrã baia de ulei, fãrã chiuloasã, dar ambielat? Mã puteþi ajuta?
Mulþumesc.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
AnamariaPop a scris:
clau70 a scris:Atata timp cat cureaua de accesorii e intreaga si intinsa, servodirectia ar fi trebuit sa functioneze. Chiar daca bateria ar fi fost descarcata masina ar fi mers pe alternator, daca alternatorul nu ar mai fi incarcat s-ar fi aprins becul de baterie (probabil si mesaj in bord). Motorul s-a oprit in mers? Pt ca nu inteleg de ce ai ramas si fara servofrana (ai franat cu greu, cum spui tu), intrucat pompa de vacuum e antrenata de axa cu came! Asteptam diagnosticul de la service.


motorul nu s-a oprit in mers, in timp ce mergeam s-a auzit un "tac" ca si cum ceva a incetat sa mai functioneze , si nu mai aveam servodirectie si frana era greoaie , am tras pe dreapta si eu am oprit atunci motorul ulterior nemaiputand sa il pornesc. astept cu nerabdare luni telefonul de la reprezentanta

Din ce in ce mai convins sunt ca ti a cedat un furtun la admisie, spun asta ca ,cândva , cu motorul pornit am scos furtunul la interculer si nu a mai pornit pana nu l am pus la loc
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mie cand mi-a cedat furtunul de la admisie (cel cu gat de plastic, asa vine pe original) mi-a dat eroare de debimetru, fisura a fost de vreo 3-4 cm. Iar masina mergea normal si tragea încã destul de bine, cand am ajuns in service sa citesc eroarea chiar eu am observat fisura, spunandu-mi @gyzmo pe forum la ce sa ma uit... Poate la o fisura foarte mare....dar nu cred ca are legatura cu frana si directia, cel putin la mine nu a avut, "a dat in nas" cand a aparut mesajul de "service vehicle soon" si s-a comportat normal, s-a intamplat in oras si aveam viteza mica, vreo 40 km/ora.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR