Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
claudiu-cld a scris:Am rectificat o poza ca sa vedeti cum sunt puse ledurile
Am scris si ce rosu ce reprezinta fiecare

de ce ai tras fir separat pentru CC si nu te-ai folosit de pinul 14 din mufa ceasurilor?
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si in pinul 14 din mufa unde duce firul
pana la ecu
sau firul tras de mine de la ecu trebuia sa intre in pinul 14
Bazare mi-a facut tempomatul semnalizat si el a tras firul acolo si nu in mufa direct la pinul 14
probabil ca atunci (acum 2 ani) nu stia exact pinul din mufa. dar nu ma deranjeaza deloc ,din poze se vede ca nici firele care le-am tras eu acum pentru leduri nu sunt chiar aranjate ,dar nu le vede nimeni acolo in spatele bordului.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
firul de la ecu sa intre in pinul 14 din mufa de pe instalatia masinii care la randul ei intra in ceasuri. Daca urmaresti cablajul de unde este lipit firul o sa vezi ca ajunge in pinul 14 de pe mufa lipita pe ceasuri.
Daca pe tine nu te streseaza ca sunt trase asa atunci este ok, important ca beneficiarul sa fie multumit Very Happy
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
sper sa nu supar pe careva, insa cum se poate elimina acea folie enervanta care de culoare verde la bordul de astra g? se indeparteaza mecanic sau chimic? ( diluant sau razuita?) va multumesc.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@AIin

poti sa o curati cu ajutorul unei lame razuita dar iti ia mai mult timp si risti sa o tai daca nu esti foarte atent , sau cu acetona cu ajutorul unui disc de bumbac sau betisoare cu vata, asta daca filtru ala e din vopsea(la unele masini ala e direct din plastic si nu ai ce sa ii faci decat sa faci bordul rosu)
si ai grija si cu diluantul sau acetona sa nu fie in cantitati mari
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
multumesc
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gata tutorialul sper sa va fie de folos !



Si niste poze sa se vada mai bine:





edit by StefanTolos Wink
07-Oct-12 10:43:55 PM
  • narcky_cypycu

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ti-a iesit frumos, cel putin albastrul ii f. placut. Rosu parca ii prea slab.
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu e slab, asa am reglat intensitatea aparatului la lumina! in realitate se vede super, rosul!
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca daca la rotitele climei si la cass ai fii facut cu albastru ar fii arata mult mai bine ,la fel si la comanda gemuri sofer,asa parca e prea mult rosu
Asa in mare arata altfel fata de galbenul ala portocaliu original.Felicitari.
Am vazut pe forum cateva borduri de vectra in combinatia rosu/albastru frumoase foc trebuia sa te inspiri de acolo
ca si repede masina colegului seby din cluj,tony tm si cristi xcw si cred ca mai sunt si alti .
Dar odata umblat si vazut cum sta treaba poti sa schimbi oricand ,acum o sa iti vina usor.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca pot schimba oricand! dar deocamdata ramane asa! Mersi de sugestii!
  • emilio25

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2012

  • Mesaj Privat
vallyyy a scris:Lasa-ma sa ghicesc ? Ai puse leduri albe si a iesit lumina verde nu ? Vezi ca fitrul galben la ceasuri se poate sterge si la TID se poate schimba( in cazul in care nu vrei sa pui leduri rosii aici nu mai nevoie de modificari la filtre)



cum se sterge? sa zica cineva va rog frumos
Skip ads

  • LISITA TONI

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sunt nou doar de citeva luni am masina vectra b 1.8 imi spune si mie cineva cum pot demonta ceasurile din bord pt a schimba becurile care lumineaza bordul
  • bodyn

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:nu e slab, asa am reglat intensitatea aparatului la lumina! in realitate se vede super, rosul!

Lucrezi cu statie de lipit?Se poate si cu letcon de 40 w sau afecteaza circuitul?
Iti spun asta deoarece schimbam si eu leduri pana cand a venit ziua cand am schmbat ledurile la un MID si surpriza nu mai mergeau,apoi a urmat un logan am schimbat la ace si cand am schimbat la display surpriza nici asta nu a mai mers,polaritate corecta etc,am intrebat si mi s-a spus ca letconul emite camp magnetic si afecteaza rezistentele si circuitul.
Din cauza celor 2 nereusite m-am lasat de meserie si nici acum nu stiu ce am gresit,am schimbat pana la cele 2 episoade la circa 3 astra h,2 skoda octabia si la 10 loganuri si nimeni nu a avut probleme.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
E indicat sa folosesti o statie de lipit safe ESD (Electro Static Discharge)
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu am folosit o statie de lipit lowcost!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Ursu/\82
felicitari pentru tutorial, o singura observatie am de facut, am vazut ca pe masa de lucru aveai si un aparat de masura, cu ajutorul caruia, pus pe dioda ->|-- puteai sa vezi care este + si care este - la ledurile care nu aveau marcaje pe placa.Smile Respect!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asa este! dar am aflat asta cand am terminat tutorialul Very Happy
  • alinlav

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2002 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cum schimb plasma la bord la un opel astra g 2002 ....n stiu sa scot acele care indica ..ast rasp...
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In timp ce invarti de ele, in orice directie, ele ies de pe ax, nu folosi parghii gen furculita ca raman urme.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR