Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
@JakeGD- da te cred acuma ca am vazut si pe forum si real pe joja.. si eu cat de "bun "este GM-ul stiu asta...insa nu ma interesa ce stiu deja, si stiu ce o sa fac in scurt timp...maxim o luna ( adica schimbul cu un alt ulei- si din ce am prins din discutia cu topic-ul dedicat uleiurilor cred ca o sa merg pe cel recomandat de Borsy. ) ! Dar pana trec sarbatorile etc...va mai trece ceva timp ! Intrebarea era intre timp, daca cineva a folosit , sau stie, sau a auzit de vreun aditiv care poate ajuta in astfel de situatii cum este cea prezentata ! Sigur va merge si asa, insa ma intereseaza daca exista ceva care poate preveni o uzura inutila pana la o eventuala data de revizie.
Ah...si un calduros LA MULTI ANI /BANI / KM tuturor.,
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De regula aditivii se adaugã imediat dupã schimbul de ulei.
Exista un topic dedicat...,însã nu la Insignia...
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Da am vazut si asta ( intre timp ) era si logic de altfel...
Oricum am sa il las asa si limitez sa mai merg cu ea pana reusesc sa ma programez la un service pentru schimb , dupa sarbatori.
Sincer pe joja.. ( si pe deget ca si vascozitate la -15 grade azi de dimineata.. ) sta mai prost decat cel din logan care are 11000 km deja...!
Adica si ala e negru..pacla, dar macar se simte mult mai gros daca il "strangi "intre degete...
Bine poate ma insel...,dar n-as crede..pentru ca la servici lucrez numai cu 15W40..( diferiti producatori ) si e un pic diferenta intre ele ca si vascozitate...dar am vazut la uleiuri..pana acuma..destule ..si asta e mult prea uzat ..?Sad
Am scos dintr-un motor ( iveco - nu de camion ci de generator ... ) ulei 15W40 in miezul verii, la 80 de grade, cu 320 ore uzura care avea consistenta mai multa ca asta din Insignia..Mi-e frica sa nu fie ..."altceva"mai grav...
Asta zici ca e deja diluat naiba cu motorina si bagat la loc... Sad
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu bagati aditivi in ulei!

In primul rand, majoritatea aditivilor AM cedeaza inainte ca uleiul sa o faca. In mare parte sunt minerali si reactioneaza rapid cu contaminantii din ulei, degradandu-se foarte rapid.

Marfa bruta nu e toata de aceiasi calitate si aditivii trebuie ajustati pentru calitatea stocului de baza.Fiecare producator are reteta lui de aditivare si sunt adaugati la o anumita temperatura si intr-un anumit ritm! Chiar daca se numesc la fel, nu toti sunt de aceiasi calitate (inca un motiv sa folosesti un ulei de calitate).....si majoritatea aditivilor contin hidrocarburi clorurate, deci e rau pt DPF si TBN -ul uleiului. Daca bagi aditivi solizi, acestia pot fi in 'contradictie' cu pachetul de aditivi folosit de producator.......si intodeauna mai rau se face.

sefanmatasaru, foloseste un ulei de calitate si lasa pe altii mai 'destepti' sa bage aditivi minune in motor.

Cand zic ca uleiul GM e o posirca penibila, sar colegii ca fripti!

LA MULTI ANI la toata lumea!
Skip ads

  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
Ma sperie ceea ce am citit despre Insignia pe forum.Credeti cumva ca aceste probleme se vor regasi si la modelele noi din 2014?Ma rog acum ar fi 2015.
La Multi Ani!
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Te sperii degeaba.
E la fel pe forumul fiecarei marci! Eu mai am un Polo si acolo se plange lumea la fel de tare ca aici.
Explicatia este simpla: in principiu utilizatorii obisnuiti nu intra sa scrie pe forum (cu exceptia catorva pasionati - ii recunosti usor pe fiecare forum). Dar cum da utilizatorul de o problema -> google -> forum si se plange sau cauta solutii.

Cu greu mai apare cate un topic gen: ce fericit sunt eu cu masina mea Smile

Eu sincer am fost foarte multumit de Insignia mea - 5 ani si 160k km fara probleme - reparatiile in 5 ani au fost sub 1000 lei - adica 200 EUR. Si din cauza ca am fost atat de multumit urmatoarea masina este tot Insignia. Vine pe 8 Ianuarie..... can't wait!
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cornelpopa stsi linistit ca mai sunt oameni multumiti de insignia, eu sunt unul din cei foarte multumiti de sports tourer-ul meu 2010.
https://www.clubopel.com/vie...70&highlight=

La multi ami!
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:Da am vazut si asta ( intre timp ) era si logic de altfel...
Oricum am sa il las asa si limitez sa mai merg cu ea pana reusesc sa ma programez la un service pentru schimb , dupa sarbatori.
Sincer pe joja.. ( si pe deget ca si vascozitate la -15 grade azi de dimineata.. ) sta mai prost decat cel din logan care are 11000 km deja...!
Adica si ala e negru..pacla, dar macar se simte mult mai gros daca il "strangi "intre degete...
Bine poate ma insel...,dar n-as crede..pentru ca la servici lucrez numai cu 15W40..( diferiti producatori ) si e un pic diferenta intre ele ca si vascozitate...dar am vazut la uleiuri..pana acuma..destule ..si asta e mult prea uzat ..?Sad
Am scos dintr-un motor ( iveco - nu de camion ci de generator ... ) ulei 15W40 in miezul verii, la 80 de grade, cu 320 ore uzura care avea consistenta mai multa ca asta din Insignia..Mi-e frica sa nu fie ..."altceva"mai grav...
Asta zici ca e deja diluat naiba cu motorina si bagat la loc... Sad
daca întrerupi de cateva ori regenerarea PDF ului motorina care e folositã in procesul de autoregenerare ajunge in baia de ulei si rezultatul e ala!!!
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
cred ca pana la urma se preteaza a fi cum a spus nete...rezultatul unor regenerari esuate...iarasi o hiba..frumoasa fara un martor clar de status..decat atunci cand este prea colmatat DPF-ul..
cu toate ca nu am vazut niciodata sa apara semnul de la DPF in bord...
cine stie..
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La modelele din 2009, nu se aprinde niciun martor în bord,doar la cele din 2011 se aprinde martorul de filtru plin.
Problema este ca nici la alte mãrci, nu aprinde un martor în bord, care sa te avertizeze ca este în regenerare și sã nu oprești motorul.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pana si la Citroën berlingo , o dubița de talie mica are in dotare cel martor al filtrului PDF....cat m ar costa un motor din 2011(minim ca vechime)? Ca daca il schimb cu unul recent poate e mai fiabil ,asta in caz de sunt constrâns sa schimb motorul..
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Daca cumpar motor ,ce-mi recomandați , respectând capacitatea cilindrica (2.0)
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Motor din 2011+, 131cp sau 160cp......in functie de ce gaseti. Bafta la cautari.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mulțam Borsy , o serie (dar nu a20dth) ai idee ? Ca ma chinui pe net sa caut dar nu gasesc reper
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
A20DT e de 96KW (131cp)......asta e motorul ce il am eu.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce vrei sa spui prin serie? Fiecare motor are o serie individuala.
Dupa tip: DTH (160CP), DTL (110CP), DT(J)(131CP)....
Dupa cod GM: LBS (160CP), LBX/LBR (131CP), LBQ (110CP)...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am (aveam) DTH si era 131cai, bune informatii oricum, va multumesc
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine, motorul este fabricat in 04/2011 si are cod LBS, tip DTx. Cel precedent a fost DTH. Are 160 cp. ...
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@alladin sa inteleg ca, ai schimbat motorul? Daca da cat a costat si de unde la-i achizitionat?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
A fost schimbat de neamt pe garantie in Germania.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR