- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
@JakeGD- da te cred acuma ca am vazut si pe forum si real pe joja.. si eu cat de "bun "este GM-ul stiu asta...insa nu ma interesa ce stiu deja, si stiu ce o sa fac in scurt timp...maxim o luna ( adica schimbul cu un alt ulei- si din ce am prins din discutia cu topic-ul dedicat uleiurilor cred ca o sa merg pe cel recomandat de Borsy. ) ! Dar pana trec sarbatorile etc...va mai trece ceva timp ! Intrebarea era intre timp, daca cineva a folosit , sau stie, sau a auzit de vreun aditiv care poate ajuta in astfel de situatii cum este cea prezentata ! Sigur va merge si asa, insa ma intereseaza daca exista ceva care poate preveni o uzura inutila pana la o eventuala data de revizie.
Ah...si un calduros LA MULTI ANI /BANI / KM tuturor.,
Ah...si un calduros LA MULTI ANI /BANI / KM tuturor.,
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Da am vazut si asta ( intre timp ) era si logic de altfel...
Oricum am sa il las asa si limitez sa mai merg cu ea pana reusesc sa ma programez la un service pentru schimb , dupa sarbatori.
Sincer pe joja.. ( si pe deget ca si vascozitate la -15 grade azi de dimineata.. ) sta mai prost decat cel din logan care are 11000 km deja...!
Adica si ala e negru..pacla, dar macar se simte mult mai gros daca il "strangi "intre degete...
Bine poate ma insel...,dar n-as crede..pentru ca la servici lucrez numai cu 15W40..( diferiti producatori ) si e un pic diferenta intre ele ca si vascozitate...dar am vazut la uleiuri..pana acuma..destule ..si asta e mult prea uzat ..?
Am scos dintr-un motor ( iveco - nu de camion ci de generator ... ) ulei 15W40 in miezul verii, la 80 de grade, cu 320 ore uzura care avea consistenta mai multa ca asta din Insignia..Mi-e frica sa nu fie ..."altceva"mai grav...
Asta zici ca e deja diluat naiba cu motorina si bagat la loc...
Oricum am sa il las asa si limitez sa mai merg cu ea pana reusesc sa ma programez la un service pentru schimb , dupa sarbatori.
Sincer pe joja.. ( si pe deget ca si vascozitate la -15 grade azi de dimineata.. ) sta mai prost decat cel din logan care are 11000 km deja...!
Adica si ala e negru..pacla, dar macar se simte mult mai gros daca il "strangi "intre degete...
Bine poate ma insel...,dar n-as crede..pentru ca la servici lucrez numai cu 15W40..( diferiti producatori ) si e un pic diferenta intre ele ca si vascozitate...dar am vazut la uleiuri..pana acuma..destule ..si asta e mult prea uzat ..?
Am scos dintr-un motor ( iveco - nu de camion ci de generator ... ) ulei 15W40 in miezul verii, la 80 de grade, cu 320 ore uzura care avea consistenta mai multa ca asta din Insignia..Mi-e frica sa nu fie ..."altceva"mai grav...
Asta zici ca e deja diluat naiba cu motorina si bagat la loc...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu bagati aditivi in ulei!
In primul rand, majoritatea aditivilor AM cedeaza inainte ca uleiul sa o faca. In mare parte sunt minerali si reactioneaza rapid cu contaminantii din ulei, degradandu-se foarte rapid.
Marfa bruta nu e toata de aceiasi calitate si aditivii trebuie ajustati pentru calitatea stocului de baza.Fiecare producator are reteta lui de aditivare si sunt adaugati la o anumita temperatura si intr-un anumit ritm! Chiar daca se numesc la fel, nu toti sunt de aceiasi calitate (inca un motiv sa folosesti un ulei de calitate).....si majoritatea aditivilor contin hidrocarburi clorurate, deci e rau pt DPF si TBN -ul uleiului. Daca bagi aditivi solizi, acestia pot fi in 'contradictie' cu pachetul de aditivi folosit de producator.......si intodeauna mai rau se face.
sefanmatasaru, foloseste un ulei de calitate si lasa pe altii mai 'destepti' sa bage aditivi minune in motor.
Cand zic ca uleiul GM e o posirca penibila, sar colegii ca fripti!
LA MULTI ANI la toata lumea!
In primul rand, majoritatea aditivilor AM cedeaza inainte ca uleiul sa o faca. In mare parte sunt minerali si reactioneaza rapid cu contaminantii din ulei, degradandu-se foarte rapid.
Marfa bruta nu e toata de aceiasi calitate si aditivii trebuie ajustati pentru calitatea stocului de baza.Fiecare producator are reteta lui de aditivare si sunt adaugati la o anumita temperatura si intr-un anumit ritm! Chiar daca se numesc la fel, nu toti sunt de aceiasi calitate (inca un motiv sa folosesti un ulei de calitate).....si majoritatea aditivilor contin hidrocarburi clorurate, deci e rau pt DPF si TBN -ul uleiului. Daca bagi aditivi solizi, acestia pot fi in 'contradictie' cu pachetul de aditivi folosit de producator.......si intodeauna mai rau se face.
sefanmatasaru, foloseste un ulei de calitate si lasa pe altii mai 'destepti' sa bage aditivi minune in motor.
Cand zic ca uleiul GM e o posirca penibila, sar colegii ca fripti!
LA MULTI ANI la toata lumea!
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Te sperii degeaba.
E la fel pe forumul fiecarei marci! Eu mai am un Polo si acolo se plange lumea la fel de tare ca aici.
Explicatia este simpla: in principiu utilizatorii obisnuiti nu intra sa scrie pe forum (cu exceptia catorva pasionati - ii recunosti usor pe fiecare forum). Dar cum da utilizatorul de o problema -> google -> forum si se plange sau cauta solutii.
Cu greu mai apare cate un topic gen: ce fericit sunt eu cu masina mea
Eu sincer am fost foarte multumit de Insignia mea - 5 ani si 160k km fara probleme - reparatiile in 5 ani au fost sub 1000 lei - adica 200 EUR. Si din cauza ca am fost atat de multumit urmatoarea masina este tot Insignia. Vine pe 8 Ianuarie..... can't wait!
E la fel pe forumul fiecarei marci! Eu mai am un Polo si acolo se plange lumea la fel de tare ca aici.
Explicatia este simpla: in principiu utilizatorii obisnuiti nu intra sa scrie pe forum (cu exceptia catorva pasionati - ii recunosti usor pe fiecare forum). Dar cum da utilizatorul de o problema -> google -> forum si se plange sau cauta solutii.
Cu greu mai apare cate un topic gen: ce fericit sunt eu cu masina mea
Eu sincer am fost foarte multumit de Insignia mea - 5 ani si 160k km fara probleme - reparatiile in 5 ani au fost sub 1000 lei - adica 200 EUR. Si din cauza ca am fost atat de multumit urmatoarea masina este tot Insignia. Vine pe 8 Ianuarie..... can't wait!
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
Cornelpopa stsi linistit ca mai sunt oameni multumiti de insignia, eu sunt unul din cei foarte multumiti de sports tourer-ul meu 2010.
https://www.clubopel.com/vie...70&highlight=
La multi ami!
https://www.clubopel.com/vie...70&highlight=
La multi ami!
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:Da am vazut si asta ( intre timp ) era si logic de altfel...
Oricum am sa il las asa si limitez sa mai merg cu ea pana reusesc sa ma programez la un service pentru schimb , dupa sarbatori.
Sincer pe joja.. ( si pe deget ca si vascozitate la -15 grade azi de dimineata.. ) sta mai prost decat cel din logan care are 11000 km deja...!
Adica si ala e negru..pacla, dar macar se simte mult mai gros daca il "strangi "intre degete...
Bine poate ma insel...,dar n-as crede..pentru ca la servici lucrez numai cu 15W40..( diferiti producatori ) si e un pic diferenta intre ele ca si vascozitate...dar am vazut la uleiuri..pana acuma..destule ..si asta e mult prea uzat ..?
Am scos dintr-un motor ( iveco - nu de camion ci de generator ... ) ulei 15W40 in miezul verii, la 80 de grade, cu 320 ore uzura care avea consistenta mai multa ca asta din Insignia..Mi-e frica sa nu fie ..."altceva"mai grav...
Asta zici ca e deja diluat naiba cu motorina si bagat la loc...
daca întrerupi de cateva ori regenerarea PDF ului motorina care e folositã in procesul de autoregenerare ajunge in baia de ulei si rezultatul e ala!!!
Oricum am sa il las asa si limitez sa mai merg cu ea pana reusesc sa ma programez la un service pentru schimb , dupa sarbatori.
Sincer pe joja.. ( si pe deget ca si vascozitate la -15 grade azi de dimineata.. ) sta mai prost decat cel din logan care are 11000 km deja...!
Adica si ala e negru..pacla, dar macar se simte mult mai gros daca il "strangi "intre degete...
Bine poate ma insel...,dar n-as crede..pentru ca la servici lucrez numai cu 15W40..( diferiti producatori ) si e un pic diferenta intre ele ca si vascozitate...dar am vazut la uleiuri..pana acuma..destule ..si asta e mult prea uzat ..?
Am scos dintr-un motor ( iveco - nu de camion ci de generator ... ) ulei 15W40 in miezul verii, la 80 de grade, cu 320 ore uzura care avea consistenta mai multa ca asta din Insignia..Mi-e frica sa nu fie ..."altceva"mai grav...
Asta zici ca e deja diluat naiba cu motorina si bagat la loc...
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat