- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Imi poate recomanda si mie cineva un site de incredere pentru produsul acesta --> SYNPOWER XTREME XL-III C3 5W-30 ( a nu se considera reclama --> http://www.valvolineeurope....e_xl-iii_c3_5w-30 )
Tot ceea ce vreau este sa nu dau de contrafacut.
Pentru --> ( Opel Insignia Sports Tourer 2.0 160hp an 2011)
Ultima modificare facuta de deleted-100538 la Mie 15 Apr, 2015 7:01 pm
Tot ceea ce vreau este sa nu dau de contrafacut.
Pentru --> ( Opel Insignia Sports Tourer 2.0 160hp an 2011)
Ultima modificare facuta de deleted-100538 la Mie 15 Apr, 2015 7:01 pm
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Catalin Dancuta a scris:.......dar ptr vara as trece la 0W40 cu licenta GM-LL-A025....ce-mi recomandati?!
Schimbul de ulei il fac la 10.000 km
Ms, astept recomandarile voastre, dar numai ptr uleiuri cu licenta GM ptr motoare pe benzina
O zi frumoasa
Schimbul de ulei il fac la 10.000 km
Ms, astept recomandarile voastre, dar numai ptr uleiuri cu licenta GM ptr motoare pe benzina
O zi frumoasa
Nu sunt multe variante; Mobil1 0w40 New Life si ESP si Castrol Edge 0w40 C3.
AddyUFS, in general uleiurile Valvoline nu sunt contrafacute (bineinteles ca pot fi si exceptii) dar cauta magazine online cu multe feedbackuri pozitive. Eu data trecuta am cumparat de pe epie..
L.E: Sau cauta un magazin la tine in oras ce lucreaza direct cu importatorul, ar fi cea mai buna varianta.
- johnnyliv
- ***
- 601 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
Buna seara. Am o intrebare, daca imi permiteti: ce ulei recomandati sa folosesc pentru Vectra C Z18XE 92kW?
Masina mea are 194.000 km si de vreo 20-30.000 km consuma ulei, la modul ca daca trec peste 3000 RPM se aprinde martorul de nivel ulei(cel galben pe unul din ecranele de pe ceasuri) in mai putin de 2000 km parcursi; la fel si daca merg cu 3000 RPM si am AC pornit. Daca merg sub sau pana in 3000 RPM se aprinde cam la 3-4000 km. Pana acum 2 schimburi am avut GM 5w30 , apoi GM 10w40 si acum am Mobil 1 5w40. Mi se pare ca pe toate le consuma la fel, parca GM 10w40 era consumat mai mult si mai repede. Am mai observat ca dupa 4000 km de la schimbul de ulei incepe sa il consume mai repede si ma gandesc la faptul ca nu e uleiul bun/rezistent sau ca il contamineaza motorul cumva. Ceva sugestii?
Multumesc frumos pentru ajutor.
Masina mea are 194.000 km si de vreo 20-30.000 km consuma ulei, la modul ca daca trec peste 3000 RPM se aprinde martorul de nivel ulei(cel galben pe unul din ecranele de pe ceasuri) in mai putin de 2000 km parcursi; la fel si daca merg cu 3000 RPM si am AC pornit. Daca merg sub sau pana in 3000 RPM se aprinde cam la 3-4000 km. Pana acum 2 schimburi am avut GM 5w30 , apoi GM 10w40 si acum am Mobil 1 5w40. Mi se pare ca pe toate le consuma la fel, parca GM 10w40 era consumat mai mult si mai repede. Am mai observat ca dupa 4000 km de la schimbul de ulei incepe sa il consume mai repede si ma gandesc la faptul ca nu e uleiul bun/rezistent sau ca il contamineaza motorul cumva. Ceva sugestii?
Multumesc frumos pentru ajutor.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Un pic de remember:
"Grosimea uleiului in miscare este masurat in centistokes (cS). La 100gr. C un SAE30 'normal' are intre 10 si 12.5 cS iar un SAE40 'normal' are intre 12.5-15 cS, iar la 150gr. C un SAE30 are 2.9 iar un SAE40 are intre 2.9 si 3.7 (dupa cum se vede diferentele sunt mici la temperature ridicate).
Temperatura normala de functionare a unui ulei este de 100gr. C, dar aceasta se poate mari in zonele mai 'fierbinti'.
La 40gr. C un SAE30 'normal' are o vascozitate intre 60-70cS iar un SAE40 'normal' are intre 78-88cS si, cu cat scadem temperatura, diferenta se face tot mai mare, ca ex. la 0gr. C diferenta fiind de 50-60cS (ceea ce e destul de mult tinand cont ca cea mai mare uzura a motorului e la pornire).
Desi pare un paradox, uleiul 30 grad fiind mai subtire, primeste mai bine fluxul de racire (mai ales in sezonul fierbinte, cand stam bara la bara in oras), asa ca el lucreaza la o temperatura mai mica, nu se subtiaza ca si un 40 la temperaturi mai inalte.......vascozitatea putand fi similara la temperaturi mai mari.
Presiunea si fluxul sunt legate impreuna cu vascozitatea, dar nu au nimic a face cu lubrifierea, lubrifierea fiind o calitate a uleiului, nu o forta. Pompa de ulei poate pompa si apa la fel de bine ca uleiul, doar ca e zero ungere. Dubland presiunea, dublezi si fluxul dar daca scazi vascozitatea unui ulei, maresti fluxul cu mai putina presiune. Marind fluxul ajuti uleiul sa 'care' mai bine caldura.
Un ulei de grad 30, are la 100gr. o presiune de 20 PSI la 1000 RPM (flux 1) si de 40 PSI (3 bari) la 2000 RPM (un flux de 2). Pentru un ulei de grad 40, uleiul este mai gros, are mai mult rezistenta interna si, prin urmare, necesita o presiune mai mare pentru a obtine acelasi debit (30 PSI la 1000 RPM (flux 1) si 60 PSI la 2000 RPM (flux 2) la 100gr. C. "
Si:
Motoarele fabricate sa functioneze cu ulei full saps, au nevoie de ulei full saps.
"Grosimea uleiului in miscare este masurat in centistokes (cS). La 100gr. C un SAE30 'normal' are intre 10 si 12.5 cS iar un SAE40 'normal' are intre 12.5-15 cS, iar la 150gr. C un SAE30 are 2.9 iar un SAE40 are intre 2.9 si 3.7 (dupa cum se vede diferentele sunt mici la temperature ridicate).
Temperatura normala de functionare a unui ulei este de 100gr. C, dar aceasta se poate mari in zonele mai 'fierbinti'.
La 40gr. C un SAE30 'normal' are o vascozitate intre 60-70cS iar un SAE40 'normal' are intre 78-88cS si, cu cat scadem temperatura, diferenta se face tot mai mare, ca ex. la 0gr. C diferenta fiind de 50-60cS (ceea ce e destul de mult tinand cont ca cea mai mare uzura a motorului e la pornire).
Desi pare un paradox, uleiul 30 grad fiind mai subtire, primeste mai bine fluxul de racire (mai ales in sezonul fierbinte, cand stam bara la bara in oras), asa ca el lucreaza la o temperatura mai mica, nu se subtiaza ca si un 40 la temperaturi mai inalte.......vascozitatea putand fi similara la temperaturi mai mari.
Presiunea si fluxul sunt legate impreuna cu vascozitatea, dar nu au nimic a face cu lubrifierea, lubrifierea fiind o calitate a uleiului, nu o forta. Pompa de ulei poate pompa si apa la fel de bine ca uleiul, doar ca e zero ungere. Dubland presiunea, dublezi si fluxul dar daca scazi vascozitatea unui ulei, maresti fluxul cu mai putina presiune. Marind fluxul ajuti uleiul sa 'care' mai bine caldura.
Un ulei de grad 30, are la 100gr. o presiune de 20 PSI la 1000 RPM (flux 1) si de 40 PSI (3 bari) la 2000 RPM (un flux de 2). Pentru un ulei de grad 40, uleiul este mai gros, are mai mult rezistenta interna si, prin urmare, necesita o presiune mai mare pentru a obtine acelasi debit (30 PSI la 1000 RPM (flux 1) si 60 PSI la 2000 RPM (flux 2) la 100gr. C. "
Si:
Motoarele fabricate sa functioneze cu ulei full saps, au nevoie de ulei full saps.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Azi am facut si eu revizia la masina si am inlocuit GM-ul cu Shell Helix Ultra Professional AG 5w30. Deocamdata nu am remarcat nimic deosebit, la zgomotul motorului ca altfel nu stiu ce as putea sesiza in cativa km, dar o voi tine sub observatie. Aaa, era de un galben foarte deschis la culoare, ca uleiul de gatit .
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pfff, nu stiu ce sa zic! Nu am facut decat vreo 130km, ca si zgomot nu mi se pare vreo diferenta, deja a inceput usor sa se innegreasca... dar consumul instant mi-a sarit la 0.8L/h de la 0.7L/h. Nu stiu daca sa o pun pe seama uleiulul sau nu, dar mi-a aparut si o usoara oscilatie a turatiei la relanti cat e rece masina, iar a doua zi daca o turam la cald pe loc la peste 3000rpm pe loc scotea un fum gri (destul de mult si nu era in regenerare, o facuse cu vreo 50km inainte), ceea ce m-a cam speriat (uleiul ) si am dat fuga la reprezentanta. Mi-a mai facut o diagnoza (no errors), un test de noxe turata la +4500rpm - OK. Bineinteles ca au dat vina pe ulei. Coincidenta sau nu, dupa ce am schimbat uleiul s-au intamplat astea! Treaba e ca de atunci, joi, nu a mai scos fum, dar am ramas cu consumul instant mai mare (si chiar oscilant in sus). Am fost am bagat si alta motorina, de la Mol (inainte puneam de la Rompetrol), degeaba...
Si mai e o ciudatenie. Vineri dimineata am resetat BC, am facut cam o tura de Bucuresti pe centura... 77km cu 7.4l/100km, azi dimineata (ieri n-am pornit-o), consumul mediu era 7.6 ( de la 7.4 cat o lasasem ) am mers prin oras vreo 15-20km consumul a urcat la 8L/100km OK, iar cand am plecat din nou dupa vreo 5 ore consumul mediu era la 8.3L/100km. Astea, in 100km! Cand am fost la revizie mi-a facut si un update la instrumentele de bord .
In concluzie, nu stiu ce sa zic despre ulei... s-au combinat cam multe. Azi am vazut in TDS ca ar avea vascozitatea de 10.6 la 100grC, acum vreo 2 luni citisem ca era vreo 12, parca...
Si mai e o ciudatenie. Vineri dimineata am resetat BC, am facut cam o tura de Bucuresti pe centura... 77km cu 7.4l/100km, azi dimineata (ieri n-am pornit-o), consumul mediu era 7.6 ( de la 7.4 cat o lasasem ) am mers prin oras vreo 15-20km consumul a urcat la 8L/100km OK, iar cand am plecat din nou dupa vreo 5 ore consumul mediu era la 8.3L/100km. Astea, in 100km! Cand am fost la revizie mi-a facut si un update la instrumentele de bord .
In concluzie, nu stiu ce sa zic despre ulei... s-au combinat cam multe. Azi am vazut in TDS ca ar avea vascozitatea de 10.6 la 100grC, acum vreo 2 luni citisem ca era vreo 12, parca...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pe TDS-ul din 30-01-2015, valoarea la 100 grade e de 12.11 cS, deci nu ai de ce sa iti faci probleme aici. Eu cred ca iti curata motorul de ce a lasat GM-ul in urma, desi stiu ca nu o sa ma crezi. Daca citesti ce declara si producatorul unde marseaza foarte mult pe ideea ca lasa motorul foarte curat noile produse pe baza din GTL, o sa vezi ca am dreptate. Oricum nu e nici o problema ca s-a inegrit, foarte bine ca s-a inegrit, inseamna ca isi face treaba.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cred ca am citit eu aiurea cu vascozitatea, se poate... am vazut acum ca e 12.11cSt, oi fi citit la alt tip...
De innegrit, tot asa se innegrea si GM-ul, adica relativ repede... chiar asa repede sa se apuce sa-l curete?
De ce s-a marit consumul instant ?
Unde ai citit asta?
Ultima modificare facuta de clau70 la Lun 27 Apr, 2015 12:17 am
De innegrit, tot asa se innegrea si GM-ul, adica relativ repede... chiar asa repede sa se apuce sa-l curete?
De ce s-a marit consumul instant ?
borsy a scris:Daca citesti ce declara si producatorul unde marseaza foarte mult pe ideea ca lasa motorul foarte curat noile produse pe baza din GTL, o sa vezi ca am dreptate.
Unde ai citit asta?
Ultima modificare facuta de clau70 la Lun 27 Apr, 2015 12:17 am
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Sunt multi factori la consumul instant. Acum o luna cand era temperatura intre 12-15 grade, aveam un consum instant chiar si de 0.5 % destul de des, dar acum de cand s-a mai incalzit, consumul oscileaza intre 0.6-0.7%. Referitor la cat de repede il curata, eu zic ca da, un ulei cu aditivi de curatare puternici si o baza foarte sintetica, nu lasa nimic in urma.
L.E: http://www.bobistheoilguy.com/pennzoil-q-a/
Ultima modificare facuta de borsy la Lun 27 Apr, 2015 12:21 am
L.E: http://www.bobistheoilguy.com/pennzoil-q-a/
Ultima modificare facuta de borsy la Lun 27 Apr, 2015 12:21 am
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
La un moment dat eram gata, gata sa ma duc sa-l dau jos. Faza cu fumul scos la turatii s-a intamplat incepand cu primii 10-15km. Dar am zis, ce dracu' ca doar nu s-o duce motorul in 10km, indiferent ce ulei ii bagi!
Seful de la reprezentanta spunea ca el foloseste aproape la fiecare schimb flush engine BG (american) si aditivi de combustibil si ulei tot de la BG pe care... ii au la vanzare si ei in reprezentanta!
Seful de la reprezentanta spunea ca el foloseste aproape la fiecare schimb flush engine BG (american) si aditivi de combustibil si ulei tot de la BG pe care... ii au la vanzare si ei in reprezentanta!
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Deci inca odata iti spun, curata motorul de la ce a lasat posirca de GM in urma si dovada ca uleiul isi face treaba...........asta ar trebui sa fie un motiv de bucurie, faci si tu schimbul mai repede de data asta si dupa aia mergi pe schimb normal.
L.E; Dupa ce a mers nemtul cu schimb la 30k km cu posirca de GM, am bagat un LM TT 4600 care incepuse sa oboseasca pe la 5k km, asa ca l-am schimbat cu Valvo si inainte am folosit un egine flush de la ProTec (cutie verde), cica ar fi unul dintre cele mai bune. Nu mai am de gand sa folosesc nici un engine flush pentru ca fac schimbul foarte repede.
L.L.E: Serios, stai linistit ca nu are nimic motorul, dimpotriva, iti spun din nou, chiar daca m-am repetat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce faceai daca bagai un ulei VW 507.00.
Ultima modificare facuta de borsy la Lun 27 Apr, 2015 12:54 am, modificat de 2 ori in total
L.E; Dupa ce a mers nemtul cu schimb la 30k km cu posirca de GM, am bagat un LM TT 4600 care incepuse sa oboseasca pe la 5k km, asa ca l-am schimbat cu Valvo si inainte am folosit un egine flush de la ProTec (cutie verde), cica ar fi unul dintre cele mai bune. Nu mai am de gand sa folosesc nici un engine flush pentru ca fac schimbul foarte repede.
L.L.E: Serios, stai linistit ca nu are nimic motorul, dimpotriva, iti spun din nou, chiar daca m-am repetat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce faceai daca bagai un ulei VW 507.00.
Ultima modificare facuta de borsy la Lun 27 Apr, 2015 12:54 am, modificat de 2 ori in total
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Revin cu un post despre uleiul Valvoline.
Dupa ce masina a mers numai pe ulei GM si mi se parea zgomotoasa, chiar enervanta am facut schimbul cu ulei Valvoline 5w30. Am vazut din primele secunde cum motorul era mai silentios. Aseara venind acasa nu imi venea sa cred ca nu aud motorul, ba chiar am inchis muzica sa vad cum toarce si nu-l recunosteam.Cred asta i se datoreaza si faptul ca am scoso la un drum mai lung si am schimbat numai pe la 3200 rpm + cateva depasiri agresive cand am schimbat treapta la +4000rpm.
Dupa ce masina a mers numai pe ulei GM si mi se parea zgomotoasa, chiar enervanta am facut schimbul cu ulei Valvoline 5w30. Am vazut din primele secunde cum motorul era mai silentios. Aseara venind acasa nu imi venea sa cred ca nu aud motorul, ba chiar am inchis muzica sa vad cum toarce si nu-l recunosteam.Cred asta i se datoreaza si faptul ca am scoso la un drum mai lung si am schimbat numai pe la 3200 rpm + cateva depasiri agresive cand am schimbat treapta la +4000rpm.