- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Lion1921
- **
- 175 mesaje
- din 28 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Arges
Lion1921
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2009
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Stie cineva codurile pt. 2 furtune de la circuitul de racire?
si anume: cel care pleaca din teava de jos (care face legatura cu radiatorul) si intra in pompa de apa, si cel care pleaca din EGR si intra in circuitul pt. incalzirea habitaclului.
s-au perforat/crapat ambele in decurs de 2 luni. deocamdata am taiat din ele partea avariata si le folosesc asa. dar totusi trebuie sa le schimb.
multumesc.
Stie cineva codurile pt. 2 furtune de la circuitul de racire?
si anume: cel care pleaca din teava de jos (care face legatura cu radiatorul) si intra in pompa de apa, si cel care pleaca din EGR si intra in circuitul pt. incalzirea habitaclului.
s-au perforat/crapat ambele in decurs de 2 luni. deocamdata am taiat din ele partea avariata si le folosesc asa. dar totusi trebuie sa le schimb.
multumesc.
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
crobert a scris:Salut,
Stie cineva codurile pt. 2 furtune de la circuitul de racire?
si anume: cel care pleaca din teava de jos (care face legatura cu radiatorul) si intra in pompa de apa, si cel care pleaca din EGR si intra in circuitul pt. incalzirea habitaclului.
s-au perforat/crapat ambele in decurs de 2 luni. deocamdata am taiat din ele partea avariata si le folosesc asa. dar totusi trebuie sa le schimb.
multumesc.
Stie cineva codurile pt. 2 furtune de la circuitul de racire?
si anume: cel care pleaca din teava de jos (care face legatura cu radiatorul) si intra in pompa de apa, si cel care pleaca din EGR si intra in circuitul pt. incalzirea habitaclului.
s-au perforat/crapat ambele in decurs de 2 luni. deocamdata am taiat din ele partea avariata si le folosesc asa. dar totusi trebuie sa le schimb.
multumesc.
scuze, am uitat sa precizez: agila 1.0 2001 motor Z10XE
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tefy2007
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2008
- Mesaj Privat
in primavara am vrut sa schimb lichidul de racire (deoarece in toamna 2009 am bagat antigel verde.),dupa ce am golit nu am mai gasit antigelul asa ca am pus doar apa pana acuma cand am golit apa am introdus alta + o substanta de curatare,am golit am pus alta apa ,am golit ,apoi apa + antigel G12 50%.dar din primavara pana acuma chiar si cu antigel acul urca pana la 80 grade apoi coboara pana la liniutele alea doua si sta intre acele doua liniute si liniuta de 80 grade.asta din momentul in care am pus apa.sa fie termostatul?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Schimbat azi termostat, cu corp cu tot.
Termostat echipare originala GM, Behr. 90 de lei. garnitura separat 7 lei.
TEmperatura sta teapana la 90 de grade. AM verificat etanseitate termostat anterior, sufla pe langa la greu, de aia nu imi tines tempertura.
Sfatul meu este daca schimbati termostat, schimbati corp+termostat. Eu am schimbat acum 6 luni doar termostatul si mergea apa pe langa el...
Termostat echipare originala GM, Behr. 90 de lei. garnitura separat 7 lei.
TEmperatura sta teapana la 90 de grade. AM verificat etanseitate termostat anterior, sufla pe langa la greu, de aia nu imi tines tempertura.
Sfatul meu este daca schimbati termostat, schimbati corp+termostat. Eu am schimbat acum 6 luni doar termostatul si mergea apa pe langa el...
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bogdanbdl
- **
- 210 mesaje
- din 26 Mai 2010
- Astra 2001 Z14XE
- Prahova
bogdanbdl
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Eu am cumparat masina cu antigel albastru in ea, i l-am schimbat cu cel roz fara sa curat instalatia de cel albastru. I-am schimbat termostatul, si pe gaura de la radiator avea o depunere ca o rasina(era si atacat aluminiul acolo) si un miros ciudat cand opream motorul. Cu termostatul cel nou(nu mai avea mirosul ciudat) a stat cateva zile la 90 de grade, dupa care a stat intre 80 si 90(cam oscila) pana n-a mai urcat. L-am verificat pe cel vechi si deschide cam 3 mm (trebuie mai mult?) si inchide la loc imediat scos din apa, operatie efectuata de vreo 3 ori. Cred ca mizerie intra la termostat si ramanea deschis. Ce ma sfatuiti, sa dau radiatoru jos si sa-l curat? Sa folosesc si eu sarea de lamaie?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cod termostat original 13 38 004 vine cu tot cu corp. La inlocuire se scot 3 suruburi termostat, 2 suruburi care prind teava de motor, 1 colier furtun. Abia dupa asta 1 surub care tine corpul termostat de teava si rotit/tras pana iese, acolo sunt 2 garnituri, e bine de inlocuit si alea. Teava cu termostatul iese destul de greu dar iese, putin tras de joja si extras lateral. Corpul termostatului capata uzura exact in zona de etansare si palaria termostatului lasa lichid sa treaca prin fanta creata.
bogdanbdl aici se discuta de Agila sau altele cu motoarele din titlu, tu nu te incadrezi deloc. Spala instalatia (CAUTARE).
Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Lun 25 Oct, 2010 1:38 pm
bogdanbdl aici se discuta de Agila sau altele cu motoarele din titlu, tu nu te incadrezi deloc. Spala instalatia (CAUTARE).
Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Lun 25 Oct, 2010 1:38 pm
- bogdanbdl
- **
- 210 mesaje
- din 26 Mai 2010
- Astra 2001 Z14XE
- Prahova
bogdanbdl
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
Ciprian_B
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Am observat ceva ciudat de cand a dat frigul. Inainte acul de temperatura statea intepenit imediat sub 90. De vreo saptamna a inceput sa varieze temparatura indicata. Scade pe la vreo 85 si opoi iar creste la normal si din nou scade si asa mai departe. De la ce ar putea fi. Mentionez ca am schimbat recent uleiul si am pus 0w40 (pe vara am avut 5w50) daca asta ar fi o cauza.
Multumesc.
Am observat ceva ciudat de cand a dat frigul. Inainte acul de temperatura statea intepenit imediat sub 90. De vreo saptamna a inceput sa varieze temparatura indicata. Scade pe la vreo 85 si opoi iar creste la normal si din nou scade si asa mai departe. De la ce ar putea fi. Mentionez ca am schimbat recent uleiul si am pus 0w40 (pe vara am avut 5w50) daca asta ar fi o cauza.
Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ciprian_B
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ciprian_B
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat