Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Portbagajul nu mai merge pentru ca clapeta pe care tu apesi are in spatele ei o tablita arcuita care face ca ea sa revina dupa ce tu nu mai apesi pe ea. Tablita se rugineste, se rupe si iti ramane apasat ca si cum ai tine cu mana pe clapeta aia. Asta duce la blocarea portbagajului, contrar tendintei de a crede ca se blocheaza deschis, el de fapt se blocheaza inchis. Pana nu se elibereaza clapeta si se actioneaza iar, portbagajul nu se va deschide. Tre sa dai jos cauciucul ala si sa il lasi un pic cracanat ca sa aiba loc sa cada clapeta in pozitia ei (nu mai ai tablita pe post de arc, dar gravitatia te va ajuta). Eu asa merg de 6 luni, n am mai dat banii pe tot mecanismul ala.
Skip ads

  • cosmo_peter

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Am facut o inspectie asa semiconcludenta,in principiu trebuie desfacuta increngatura aia de conducte si vazut.Se pare ca ar fi blocate clapete intr-o pozitie in care clapeta 1 si 4 ar vrea sa miste si 2 si 3 sunt .cam blocate.
Saptamana viitoare il eviscerez
Cat despre portbagaj l-am rezolvat : desfacut capitonaj interior are vreo 4 cleme si se trage afara,se desface ornamentul cromat din interior si in dreptul ornamentului unde e scrisa motorizarea,in interior se afla o mufa mica,turtita cam cat o siguranta mai mare ( de 1 cm) care da comanda la switch.la mine mufa aia era corodata, am scos-o si am atins firele si si-a dat drumul. rezolvare inlocuit mufa cu mufe de kit de xenon.grija la ornament .
  • iulianbuzica2004

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Am citit cu atentie tot topicul, intrucat sunt interesat de vesnica problema a tijei swirl. Dupa descrierile voastre precum si a discutiilor putate cu posesorii de astra h cu motorizarea de 1,9 DTH/J, am ajuns la concluzia ca cel mai bine (chiar daca ai bani) este sa sudezi acele canale la admisie. Motivul este simplu,c_pantazescu, mi-a trimis cateva fotografii cu admisia cea noua (model 2009) si......dezastru... dupa 1 si 1/2 (respectiv 25000 km parcursi), se intampla acelasi fenomen (mizerie jos la tija swirl , tija,deasemenea, si-a creat acelasi joc).
In aceasta ordine de idei, vreau sa sudez acele canale. Din topic reiese ca s-ar putea suda numai 3 dintre ele pentru ca cea de-a 4-a, respectiv valva 3, este montat acel mecanism care are legatura cu motorasul. Analizand atent piesele (din poze), am ajuns la concluzia ca si cel de-al 4-lea canal poate fi sudat, pentru ca motorasul nu este parte comuna cu carcasa de la admisie. Am vazut si poza cu motorasul si cred k legatura dintre el si supapa 3 se face print-un mecanism asemanator tijei swirl. Daca acel motoras ar fi deconectat de la amsamblul care duce catre tija si lasat liber sa functioneze in gol, cu siguranta am putea suda toate cele 4 canale si admisia nu ar mai avea moarte. INTREBARE DE 100 DE PUNCTE! UNDE SE MONTEAZA ACEL MOTORAS, UNDE ESTE LOCUL LUI? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre, intrucat vreau sa demarez operatiunea sudat. Va multumesc!
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motorasul este in spatele admisiei. Uita-te dinspre filtrul de motorina inspre admisie si ai sa-l vezi, e bagat un pic mai jos.
Skip ads

  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am facut deja 40 000 km si a trecut un an de cand mi-am pus o noua tija.M-am uitat la ea si arata la fel de bine , ca noua.Ceva nisip in jurul clapetelor , dar aste este tot.Nu are pic de negru in jur.
Sper sa ramana la fel inca ceva km.
Salutari!
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Dupa nici 25 000 km si aproximativ un an jumate, galeria mea pierde presiune pe la bucsa 3, chiar cea de deasupra motorasului. Curios este ca la modelul vechi asta era cam ultima care se ducea... Incepe deja sa imi faca mizerie destul de tare acolo, sunt foarte dezamagit, credeam ca bucsile astea reproiectate sunt mai rezistente. Poate am avut eu ghinion si am prins una slaba din nastere, nu stiu ce sa zic...
  • iulianbuzica2004

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am trecut pe la mecanic si mi-a spus ca imi sudeaza toate cele 4 canale de comunicare si motorasul il va lasa sa mearga in gol. dar ar fi o problema si anume ca s-ar putea sa-mi dea o eroare in calculator si sa intre in limp mode. Inrebarea mea este: de ce sa dea eroare dim moment ce acel motoras functioneaza normal? Mai este obligatoriu sa la supapele (fluturasii) pe deschis din moment ce canalele se vor obtura? Multumesc!
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Service dedicat OPEL in Bucuresti
Skip ads

  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca iti scoate fluturasii afara complet si lasa canalele libere. In partea de sus, unde ne uitam acum sa vedem tija, vor ramane 4 gauri rotunde care alea vor fi astupate prin sudura unor capace de aluminiu sau prin infiletarea unor dopuri confectionate. Daca motorasul nu da eroare acum, cu galeria varza, nu o sa iti dea nici atunci, cand va merge in gol, deci nici un stres pe capul lui.
Succes!
  • cosmo_peter

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut . Revin cu info noi. Motorasul si-a luat concediu definitiv. Metoda de rezovlare momentan : bagat picioare in el:)) pana imi iau unul nou
Oricum nu prea umblu cu masina asta ,mai am un Smart 42 cu care ma dau prin oras.
Succes la sudat, asteptam impresii.
  • iulianbuzica2004

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Astazi am schimbat galeria de admisie.Am constatat ca vechea galerie era praf facuta, 2 dintre fluturasi aveau 3-4 mm joc pe verticala. EGR-ul si clapeta de acceleratie erau imbaxite de mizerie. Dupa o mica tura data prin oras, nu am constatat nicio schimbare in ceea ce priveste accelerarea pe turatii medii si joase. Masina se "infige" la fel. Ramane sa constat daca va scadea consumul la carburant.
Apropo de varianta cu sudatul sau astupatul supapelor. Este o solutie provizorie pentru ca la cata mizerie se gaseste in galerie, mi-e greu sa cred ca EGR-ul va mai functiona mult la parametri normali. Concluzionand, ma declar multumit de alegerea facuta si sper sa ma tina macar 40000 de km. Toate cele bune!
  • cosmo_peter

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Galeria ai schimbat-o ,dar clapeta de acceleratie si EGR-ul le-ai curatat? Mie dupa ce mi-am schimbat galeria si am curatat astea ,masina se infigea eroic,mai plesnea putin fum la turari bruste(pana in 4000) ,insa dupa 2 zile mergea "ceas". Eu unu sper sa ma tina mai mult de 40 000 dupa ce ii schimb si motorasul ala de actionare. Bafta..
Skip ads

  • iulianbuzica2004

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da, ai avut dreptate. Masina raspunde mult mai bine la turatiile medii si joase. EGR-ul si clapeta de acceleratie au fost curatate. O zi buna
  • cipri-vkt

  • Mesaje scrise: 805
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
@c_pantazescu chiar daca e off topic felicitari pt cursa de 1 Mai si sper sa vorbim mai multe ca tot pe repede inainte ne-am intalnit Confused
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu azi galeria de admisie. merita schimbata, diferenta este mare fata de una cu tija cazuta si care mai pierde si presiune pe la clapete.
  • MariusOA

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu o completare dupa sudarea clapetelor de la galeria de admisie. Masina - vectra c gts/fara dpf, se comporta foarte bine (trage, in orice regim de turatii, pentru o masina cu aprox 100kg mai grea decat astra h), si diferenta e aproape isesizabila comparativ cu astra, care are galeria cu clapetele functionale. Deasemeni nici o eroare in bord (legata direct sau indirect de asta). Drumuri bune!
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Dar daca e sa intram in detalii, daca esti foarte atent, ce diferente sunt totusi cu galeria sudata? Cum se opreste motorul, cum porneste, cum sta la relanti, cum trage in ture joase, cum trage cand ii dai talpa?
Mersi!
  • MariusOA

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Dar daca e sa intram in detalii, daca esti foarte atent, ce diferente sunt totusi cu galeria sudata? Cum se opreste motorul, cum porneste, cum sta la relanti, cum trage in ture joase, cum trage cand ii dai talpa?
Mersi!


Sal Cristi. Prea multe detalii nu as avea dar intre cele doua masini Astra H si Vectra C GTS - ar fi diferenta la greutate aprox 100kg, si cutia de viteze. Schimbarea cu galeria modificata a fost facuta de mai bine de 6000km si nici o problema tehnica de atunci; ambele motoare sunt in parametri normali de functionare(in afara de galerie modif la vectra), unul are ~130k, si celalalt ~187k.
Referitor la detalii: la oprire e la fel-la ambele, porneste la sfert de cheie, la relanti nu se simte nici o diferenta si consumul e acelasi. Pot spune ca, la un mers normal in oras si afara, si in accelerari vectra trage foarte bine si in ture joase, dar si peste 2000ture, diferente fiind aproape imperceptibile, comparativ cu astra. Daca mai ajungi pe viitor in Bucuresti, te invit sa facem o tura Smile
  • dani_ddtz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2008 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2010

  • Mesaj Privat
MariusOA: am condus si eu z19dth cu clapete scoase si sudate, se comporta diferit din punctul meu de vedere, daca conduci mult tp un z19dth in stare perfecta iar dupaia te urci intr-una "cofetata" este evidenta diferenta, is detalii mici care pentru unii poate conteaza Smile . Parerea mea ii ca isi au si ele rolul lor si nu ar trebui eliminate, plus ii imposibil sa consume la fel Smile

Sunt pentru schimbat ! sper sa nu trebuiasca Razz
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
sunt de acord la partea cu consumul... dupa inlocuirea admisiei, consumul mi-a scazut cu aprox. 0.5L - 1L/100km... acum am 7.9L/100km in oras, iar inainte nu prea aveam sanse sa scad sub 8, era mai mult spre 9.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR