Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La mine se simtea vibratia aia usoara in pedala si imediat dupa inlocuirea intregului ambreiaj si a volantei. Intr-o oarecare masura e normal sa se simta. Cand apesi pedala decuplezi ambreiajul de motor, un mic soc ma gandesc ca trebuie sa apara. Cum zicea si colegul mai sus, daca nu troncane la relanti, mai ales la rece, las-o in pace Smile)
Skip ads

  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
O fi altceva, am sa astept ca nu se manifesta tot timpul. Totusi am auzit pentru o secunda, de vreo cateva ori un fel de zgomot de fiare cand acceleram. Chestia e ca acelasi zgomot il am cand virez din scurt la dreapta.
Multam de info, seara buna!
  • ClaudiuHSE

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2007 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Detin o vectra C, modelul GTS, Fab 2007, diesel de 1.9/120cp ,tip motor Z 1.9DT (135000km)

Saptamana trecuta am schimbat tot ambreiajul (kit/volanta/rulment ) producator LUK,iar clopotei nu au disparut!Sad.
Ieri am fost la service din nou cu masina, au verificat-o si spun ca ar fii ceva de la vibrochen..cuzineti...arbore....
Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie,astept cu interes!

Va multumesc!

ClaudiuHSE
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca acei km sunt reali este imposibil sa ai probleme la motor ( doar daca ai mers fara ulei...lucru putin probabil la acest tip de motor ). Acest tip de motor merge lejer 500 k km fara probleme.
Esti sigur ca ti-au skimbat kitul + volanta? Esti sigur ca km sunt reali?
Skip ads

  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu am primit o data replica cu vibrochenul care cica ar fi ovalizat/stramb putin si de-asta imi strica ambreiajul si se auzea zgomot...evident ca a fost un bullshit.

ti-as sugera sa verifici si alte aspecte ale motorului, de ex axul cu came si tachetii. la mine asta a fost problema. ce-i drept, dupa ce am schimbat ambreiajul a scazut din intensitate zgomotul dar tot se auzeau diferite sunete. e o varianta, nu neaparat solutia. oricum, sansele sa se strambe vibrochenul la 135.000 km (chiar si la 250.000 km) sunt destul de mici.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@ClaudiuHSE, verifica si toare rolele, uneori sunete metalice pot produce rola de la alternator.

Adi G.
  • ClaudiuHSE

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2007 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

In primul rand va multumesc pentru raspunsuri!
O sa incerc sa schimb din nou ambreiajul(kit/rulment/volanta),pentru ca sunt in garantie....
Rolele de la alternator le am schimbat acum o luna..cand mi au picat....si mi a rupt si cureaua....deci zona este verificata...
Momentan o sa circul cu radio...ca sa nu mai aud "clopoteii"Sad...

O zi buna va doresc!
  • crysty83

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2011

  • Mesaj Privat
nu esti singurul,stai linistit!
Skip ads

  • ClaudiuHSE

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2007 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua domnilor,

Dupa o saptamana fara masina....nici un rezultat pozitiv,de ce spun asta:

- am desfacut din nou ambreiajul (plata unei alte manopere),pentru k am fost "istetz" si am dus eu piesele noi LUK:((
- s-a constatat ca volanta LUK are joc, montata cu 2 zile inainte....astept de la cel care am achizitionata sa ma despagubeasca ,pentru k a vrut sa mi-o inlocuiasca si toata seria are acest mic joc..deci va rog multa atentie....(nu stiu de ce nu le retrag de pe piatza?)
- a trebuit sa cumpar o noua volanta + chit VALEO pentru k nu au gasit cei de la service doar volanta si eu nu am mai vrut sa fiu din nou "istezt" (asa k am ramas cu un chit LUK in plus)-DE VANZARE!
- dupa toate cele masina mea inca are "clopotei"...asa k o sa merg in continuu cu radio pornit;)..service nu mai vede curand! prea mare gaura:((

O zi buna!
Claudiu
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am luk pe masina si nu am nici cel mai mic clopotel...
eu zic sa schimbi mecanicii...
  • siman

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2012

  • Mesaj Privat
volanta difera de la un model la altul(de ex de la cel de 150 de cai la cel de 120)?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da.
La z19dtl si z19dt e un model.
La z19dtj si z19dth e alt model.

La fel si rulmentul de presiune difera de la m32 la f40.
Skip ads

  • plasmacomert

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

In primul rind doresc sa va intreb daca cineva a cautata si a gasit solutie de inlocuit volanta masa dubla cu masa simpla.
Astept raspunsul vostru.

Doresc sa va relatez urmatarele cercetari despre volanta masa dubla.
Opel Vecra 1,9 tdi, 88kw ,120cai,Z19DT,cutie M32WR 6speed.
Primele simtome au aparut la 75000km pina cind am schimbat chit LUK la 90000 km.
Dupa 2ani si inca 30000 Km s-a stricat iarasi acesta fiind un chit nou 3200ron.
Am iesit din garantie deci naspa .
Atentie la aceasata marca LUK sunt cu defect am verificat in mai multe locuri si toti se pling .Are joc mare de noua.Sunt facute pe genuchi in cala unui vapor si vindute fraierilor.

Am incercat si la reconditionari volante la 2 firme ,raspuns:nu se reconditioneaza dubla masa.

O alta idee venita de la un forumist, gasesti o volanta simpla masa la SH sa corespunda cu motorizarea ta cod motor si cod cutie,2007 in jos Zafira,Signum,AstarH si montezi o bucsa intre soare si rulmentul de presiune sa compensezi volanta veche pentru ca DMF este mai grosa .Nici aici nu am avut noroc nu am gasit ceva similar motive,16 gauri de prindere in loc de 8 gauri sa asa mai departe.

O alta idee a fost sa scot tot din volanta asta dubla masa si sa sudez piesa sa devina unitara dupa care sa adaug un disc de ambreaj cu arcuri pentru acompensa arcurile din volanta .Dar nici aici nu am avut noroc nu am gasit disc ambreaj cu arcurile orientate spre soare.

Am gasit aceasta solutie:
Aici puteti gasi inlocuitor de volanta masa dubla cu masa simpla
DMF TO SMF FLYWHEEL CONVERSION CLUTCH
http://www.ebay.ie/itm/New-...-05-/360567894826

Nu am cumparat din Irlanda de frica lipsei de compatibilitate.Curierul poate costa cit nu face pentru un retur.

Cred ca voi opta pentru marca sach sau valeo,volnta noua dublamasa.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
buna,
recent am si eu un simptom de curand cu masina mea (Z19DTH)

la rece dimineata la pornire se aude un clantanit metalic din partea ambreajului...pana se incalzeste un pic motorul dupa care dispare...tot la rece daca calc COMPLET pedala de ambreaj nu se mai aude nimica de pe acolo...

la CALD daca opresc masina si o pornesc cateodata imi "strange" electromotorul ca si cum as ramane dara curent...dar daca tin cuplat contactul il da pana la urma peste cap si porneste...
treaba asta la cald nu se intampla doar cateodata...dar astfel de porniri "greoaie" am doar cu motorul cald (90 grade) si niciodata la rece...

acuma ce ma sfatuiti?
sa duc electromotorul la "RECONDITIONAT" (perii, bucsi si ce mai e de schimbat prin el)?
sau e doar volanta care are inceput de sfarsit si imi da senzatia ca ar fi electromotorul?

multumesc anticipat.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pentru pornirea la cald verifica mai intai de toate incarcarea. Daca e buna e posibil sa ai ceva probleme la electromotor.

La pornirea la rece, depinde si cat de rece, ca daca e vara nu trebuie sa se auda nimic. Daca se aude poti sa oncepi sa strangi bani de volanta.
Daca e iarna e relativ normal.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pentru pornirea la cald verifica mai intai de toate incarcarea. Daca e buna e posibil sa ai ceva probleme la electromotor.

La pornirea la rece, depinde si cat de rece, ca daca e vara nu trebuie sa se auda nimic. Daca se aude poti sa oncepi sa strangi bani de volanta.
Daca e iarna e relativ normal.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
este vorba de pornirea la rece din zilele acestea de vara...Very Happy
deci oarecum cald afara, doar ca motorul e "rece"...

deci e de randuit DMF-ul cat de curand...hmmm

si oare e OBLIGATORIU sa schimb si kitul de ambreaj?
sau daca e OK al meu vechiul sa il pastrez cu volanta noua...

ca oricum...costurile sunt duble cu kitul de ambreaj nou...

multumesc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ce pica mai des sunt volanta si rulmentul.
Nu e obligatoriu dar nestiind ce e acolo e recomandat.
Eu avean doar volanta dusa. Am cumparat dinainte. Am schimbat tot.
Insa au fost destule cazuri aici pe forum cand cumparasera doar volanta si picura rulmentul...
Daca poti, demojteaza intai, apoi cumperi cele necesare si montezi doar ce e nevoie. Eu nu puteam lasa masina in service o saptamana si am ales sa cumpar tot.
Avantajul e ca totul e nou si stiu exact ce e acolo. La urmatoarea schimbare o sa schimb doar ce e necesar.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mersi pentru advice...Very Happy
creca si eu o sa trec sa le pun toate noi...volanta + kit ambreaj

P.S.
Ce firma sa ma stiu orienta pentru achizitia pieselor?
SACHS? LUK?

De fabrica ce e montat?
  • polyy88

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
ma poate lamuri si pe mine cineva cu ce defect am la opelul meuu vectra c motor 1.8 16v 122CP din 2003, am 110000km? De doua zile in coace am observat ca nu mai pot accelera masina tare nu se mai infinge se tureaza ca nebuna pana la 4000 de ture si pe urma daca tin piciorul apasat pe acceleratie ea se ramane turata si incet incet accelereaza si dupa ce atinge viteza care trebuia la 4000 de ture in acea treapta se accelera bine, asta se intampla numai in trepte superioare adica nu in prima treapta in prima treapta accelereaza foarte bine. probleama incepe din a 2-a, dupa ce am schimbat in a 2-a(sau a 3-a, a 4-a, 5-a) accelereaza normal pana pe la 2300 si dupa aia se tureaza pana aproape de 4000 si se accelereaza incet. ce sa stricat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR