Dexterutz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2010
- Mesaj Privat
- astra_cc
- **
- 221 mesaje
- din 06 Feb 2012
- Astra
- Ilfov
astra_cc
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
Dexterutz a scris:salut baieti , o intrebare am si eu ... dupa ce am citit acest subiect parca as vrea si eu MID in loc de TID-ul meu defect ... cineva de prin zona judetului BC care se pricepe ? si are timp liber ? si vrea sa ajute un frate opel"ist" cat mi-ar scoate din buzunare o astfel de "investitie"?multumesc
Salut, toata treaba este in jur de 400lei ceva de genul asta in mare !
adESGo
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Mi-am cumparat MID si maneta BC.
MID-ul meu are 26 pini cred ca este de pe un Omega (GM 90 379 234 Siemens 5WK7 441), sper sa am populata toata mufa. Daca se intampla sa fie asa si daca am trase firele pt maneta, mai trebuie tras ceva de la ECU sau din alta parte?
Mai am o mufa in MID cu 12 pini. Ce fac cu ea?
P.S. Super tutorialul. L-am citit pe tot. Multumesc tuturor celor care au postat pt ca m-au convins ca nu e foarte greu sa faci trecerea de la TID la MID chiar daca esti "incepator" - asa ca mine.
Mi-am cumparat MID si maneta BC.
MID-ul meu are 26 pini cred ca este de pe un Omega (GM 90 379 234 Siemens 5WK7 441), sper sa am populata toata mufa. Daca se intampla sa fie asa si daca am trase firele pt maneta, mai trebuie tras ceva de la ECU sau din alta parte?
Mai am o mufa in MID cu 12 pini. Ce fac cu ea?
P.S. Super tutorialul. L-am citit pe tot. Multumesc tuturor celor care au postat pt ca m-au convins ca nu e foarte greu sa faci trecerea de la TID la MID chiar daca esti "incepator" - asa ca mine.
adESGo
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
Dar, nu a fost asa ... mufa mea are doar 14 fire trase in TID, fara fire la maneta BC si nici pt CC nu am.
Dar a fost o experienta placuta sa demontez bordul (nu am mai facut asa ceva pana acum).
Am lasat MID-ul montat asa, la fel si manetele BC si CC.
Daca o sa am timp sambata ma apuc singur de treaba daca nu - o sa cer ajutor.
Acum, ce spuneti, ca daca tot nu am populata toata mufa cu fire poate ar fi mai bine sa schimb MID-ul de 26 pini cu unul cu 32 pini?
Dar a fost o experienta placuta sa demontez bordul (nu am mai facut asa ceva pana acum).
Am lasat MID-ul montat asa, la fel si manetele BC si CC.
Daca o sa am timp sambata ma apuc singur de treaba daca nu - o sa cer ajutor.
Acum, ce spuneti, ca daca tot nu am populata toata mufa cu fire poate ar fi mai bine sa schimb MID-ul de 26 pini cu unul cu 32 pini?
- pustiu_pst
- ****
- 2,954 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Ghimpe200
- **
- 236 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ghimpe200
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
eu am achizitionat mid-ul,maneta de la stergator si mufa.....acuma as avea nevoie de niste ajutor,ca electronica nu a fost punctul meu forte niciodata,ca sa schimb tid-ul meu cu mid-ul proaspat!masina este o vectra b din 2001 cu motorizare y20dth!adaug faptul ca mufa primita cu mid-ul are 26 de cabluri care ies din ea!
- Ghimpe200
- **
- 236 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ghimpe200
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,082 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
@Ghimpe200 : poti sa apelezi la flores_astra ca sa iti monteze MID-ul, pretul cerut e ok, daca eram din Bucuresti nu ma mai apucam singur, chiar si acum cand m-am apucat singur realizez ca era mai bine sa apelez la cineva
La z16xe, am inteles ca se mai trag urmatoarele fire:
ECU pin 55 - MID pin 31
ECU pin 47 - MID pin 27
ECU pin 5 - MID pin 15
Ce se intampla daca nu trag pinul 31 la mid la z16xe ? (mufa de MID care o am nu are fir pt pinul 31)
Am desfacut bordul si mi-am dat seama ca mufa adaptoare de la 26 la 32 am facut-o invers si trebuie refacuta.
Am totusi niste indoieli: in tutorial se vorbeste de o mufa IDE/floppy (probabil taiata pt ca cea de floppy are 34 de pini iar mid-ul are 32) , firele din mufa IDE sunt destul de subtiri si 2 dintre ele se folosesc pe post de alimentare. Daca se masoara grosimea firelor de alimentare din mufa MID/TID, e muuult mai groasa, chiar si decat cea a celorlalte fire, mi se pare totusi un risc sa fie folosita panglica IDE/floppy. Eu ma gandeam la un sunt intre firele de alimentare de la mufa TID si mufa MID, dar asta doar daca aveti mufa MID.
Apoi, nu imi dau seama cum sa trec firele din bord(de la MID) pana la ECU. Pe unde ?
La z16xe, am inteles ca se mai trag urmatoarele fire:
ECU pin 55 - MID pin 31
ECU pin 47 - MID pin 27
ECU pin 5 - MID pin 15
Ce se intampla daca nu trag pinul 31 la mid la z16xe ? (mufa de MID care o am nu are fir pt pinul 31)
Am desfacut bordul si mi-am dat seama ca mufa adaptoare de la 26 la 32 am facut-o invers si trebuie refacuta.
Am totusi niste indoieli: in tutorial se vorbeste de o mufa IDE/floppy (probabil taiata pt ca cea de floppy are 34 de pini iar mid-ul are 32) , firele din mufa IDE sunt destul de subtiri si 2 dintre ele se folosesc pe post de alimentare. Daca se masoara grosimea firelor de alimentare din mufa MID/TID, e muuult mai groasa, chiar si decat cea a celorlalte fire, mi se pare totusi un risc sa fie folosita panglica IDE/floppy. Eu ma gandeam la un sunt intre firele de alimentare de la mufa TID si mufa MID, dar asta doar daca aveti mufa MID.
Apoi, nu imi dau seama cum sa trec firele din bord(de la MID) pana la ECU. Pe unde ?
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am gasit o poza in acest tutorial pe unde se trec firele: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72407
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea problema: La un z16xe pinul pt fuel consumption este pinul cu nr 47. Intrebarea mea este pinul nr 47 din mufa K sau mufa M ? Unde as putea sa ma uit eu ca sa imi dau seama ? M-am uitat pe diagrama electrica de la https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66208 dar nu mi-am dat seama.
Multumesc
Multumesc
- ichimcornel
- ***
- 653 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 653
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare. As avea nevoie de un pic de ajutor. Acum mi-a ajuns si mie MID-ul si vreau sa il probez, dar nu reusesc. Pe masina am cu mufa 26 pini, iar acum MID-ul e cu 32 de pini.
Din cate am vazut, asta daca bine am inteles, ca sa il probez trebuie sa pun fire de la ignition, - bat, + bat si iluminat?
Acum am tot incercat sa leg in modul urmator:
Mufa 26 / Mufa 32
Ingition: pin 5 / pin 4
+bat pin 1 / pin 5
- bat pin 2 / pin1
iluminat pin 7 / pin 7.
Unde am gresit de nu imi apare nimic pe MID?
Din cate am vazut, asta daca bine am inteles, ca sa il probez trebuie sa pun fire de la ignition, - bat, + bat si iluminat?
Acum am tot incercat sa leg in modul urmator:
Mufa 26 / Mufa 32
Ingition: pin 5 / pin 4
+bat pin 1 / pin 5
- bat pin 2 / pin1
iluminat pin 7 / pin 7.
Unde am gresit de nu imi apare nimic pe MID?
- ichimcornel
- ***
- 653 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 653
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
sadang
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
sorin_bms
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut ,azi mi-am pus un alt TID deoare ce celalalt avea 90 % din pixeli morti, tidul care lam montat acum e de p acelasi motor doar ca difera anul, masina mea e din 96 iar masina de p care am luat tidul e din 97. problema mea e ca pe acest tid in loc de data imi apare scris PROGRAM ,doar daca apas p butonul care se seteaza data imi apare data si dupa ce o setez imi apare iar cuvantul PROGRAM. spunetim si mie ce trebuie sa ii mai fac sa stea data permanent daca ati mai intilnit aceasta problema, va multumesc
jambonel
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
sorin_bms
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 431 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 431
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
sorin_bms
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat