Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutar...dupa ce am mers 4-5 luni cu al meu Z16XE cu problema: Intrerupea la turatie/viteza constanta..practic nu o puteam tine la o anumita viteza..avea numai suturi...am fost la un mecanic..si rezultatul a fost anularea EGR-ului si schimbarea pompei de benzina! Acum intreb care ar fi efectele ,,adeverse'' ale acestei anulari in afara de martorul Check Engine?...Pana sa cumpar un EGR noua sau SH! multumesc anticipat
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Egr-ul se anuleaza corect, atat mecanic cat si din soft, deci nu mai ai nici un check engine, caci calculatorul stie ca nu mai exista. Efecte cred ca doar in legatura cu noxe, ceva mai mari si se va incalzi putin mai greu motorul.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Temperatura mai mare in camera de combustie ( prin folosirea egr era mai redusa )
Risc de infundare a catalizatorului...si mai gasesti si altele cred. ( daca cauti...)
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La Vectra mea cu motor z19dth am obturat EGR cu o tabla de cupru la intrarea in galeria de admisie, fara a i face resoftare. Motorul trage mai bine asa, are forta, dar de atunci sta aprins in bord chek engine. Ar putea avea acest lucru efecte negative?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Care anume? Precizez ca am scos mufa egr.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai scos si mufa e OK, nu vor aparea urmari si motorul va merge curat. Insa vei avea check engine in bord aprins.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc! Asta voiam sa aud.
Skip ads

  • calciu_radu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Pana iei EGR nou, cand iti mai face figura, tragi pe dreapta si ciocanesti egr-ul cu ceva ca sa-si revina valva pe pozitia inchis. El ramane blocat pe deschis si in momentul respectiv motorul cere aer curat fara gaze si de-aia moare. Ca sa n-o mai chinuiesti pana porneste, ca si in final cand porneste, porneste pentru ca a revenit valva pe pozitia inchis.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dragi colegi,

Va rog sa imi spuneti care sunt dezavantajele deconectarii mufei de EGR pentru un opel benzinar.

Este adevarat ca baga mizerie in acest caz la clapeta de admisie? (in sensul ca in loc sa recircule, arunca gazele arse in admisie?)
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic, a mea cam mananca ulei gen 500-600ml/1000km daca scot mufa de la egr mananca aceasi cantitate la jumatate din km.
dar de tras trage de rupe cu el oprit
  • calciu_radu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Pai trage de rupe ca mananca de doua ori mai mult ulei.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu egr ON sau OFF masina mananca la fel ulei. Cu el OFF ar fi avantajul ca nu il mai aduce in admisie ulei si funigine...
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu de unde faceti voi legatura intre ulei si EGR, eu l am avut scos luni bune de zile (deconectat) si a mancat ulei fix la fel ca si inainte , a consumat benzina fix ca inainte (poate o idee mai putin, sincer, cu EGR conectat mancat 6.5-6.7%, cu mufa scoasa de EGR un 6.28-6.4% mixt)

Dar recent mi a zis un mecanic ca , vezi domn'ne, EGR deconectat face ca in clapeta de admisie sa fie aruncater gaze arse si sa mi o murdareasca/afecteze/blocheze.

Ca cica motorul cu EGR este gandit sa functionez enumai cu EGR, iar un EGR off il afecteaza.

Opinii?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In clapeta nu ajunge ulei si nici vapori de la EGR. Sti macanicosul ceva dar nu stie bine...
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
atunci la prima figura pe care o mai face egr ul, jos cu mufa! (as fi preferat un OFF din soft, dar nu stiu sa i fac si am inteles ca nu se poate la modelul meu)
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
la xep se poate blinda egr-ul fara resoftare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Daca se poate un sfat .
Mai aveam azi vreo 70 km pana sa ajung acasa , trafic rarefiat , plictisit ...tin masina la fix 95 km/h vreo 4-5 -7 km ( asa s-a nimerit) ....si la un moment dat cind imi arunc ochii pe ceasuri , vad masinutza cu cheita aprinsa ( habar n-am cat timp am venit cu ea asa fara sa sesizez).
Ok ....dau sa accelerez , urca in ture , ia avant dar asa , mai in scarba..... Tras pe dreapta , test pedale , 10-4-10-10 ...ok ....P 0400 .....probabil din cauza EGR blindat si mers constant , ca am inteles ca asta ar fi figura daca nu-i anulat din soft.

Daca scot bornele am inteles ca eroarea se sterge ...nu ? ....si sa evit sa merg constant timp mai indelungat ...ok .....Dar de ce intr-un an de zile de cand am blindat EGR-ul n-a facut figura asta ca doar am mai mers constant ? Si stiam ca fenomenul apare la mers constant ( in jur la 2100 ture) pe timp rece ...ori acum te topesti !
Sa scot blindul si sa circul citeva zile cu EGR ON ? ( daca mai poate fi ON ! )

Dupa prima pornire masina inca tragea in scarba ( martorul s-a stins normal) .....dupa a doua pornire martorul s-a stins dupa pornirea motorului si masina e redevenit asa cum o stiu.

...sau s-o las balta asa cum e ....

PS - chiar ma gandeam zilele trecute sa mai verific tabliza-blind pt ca-mi imaginam ca s-a gaurit de mult din cauza gazelor fierbinti dar se pare ca inca e intacta.
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
As dori si eu niste lamuriri. Acum doua zile am data EGR-ul jos pentru prima data de cand am masina (z16se). Sub EGR avea o tabla cu o singura gaura, tabla de fabrica si nu facuta artizanal. Banuiesc deci ca ar fi anulat si din soft dar nu sunt sigur. Masina asa a venit din DE. Am confectionat o tabla cu doua gauri, am verificat valva cu tensiune de la baterie si functiona f. bine. Dupa o curatare usoara am montat-o pe masina fara sa montez mufa. Am pornit motorul si am mers cu ea la servici (7 km) si in tot acest timp nu s-a aprins nici un martor in bord. La servici am pus mufa la loc, am conectat OP-COM-ul si din tester i-am dat activare la EGR moment in care s-a oprit motorul. Acestea fiind spuse as vrea sa stiu daca se poate afla daca este anulata si din soft.
Va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR