Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mrcapris

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut dragi colegi.desi ma bazam pe dragutzul meu opel in acesst frumos concediu care trebuia sa fie in italia acest opelash ma lasat in drum.fereasca domnul sa ajungeti sa reparati masina la mecanicii din italia:)).de vineri stau pe capul lor(31 08)sa desfsca chiuloasa si abia miercuri cand m.am dus pe capul lor au desfacut.o azi cica se ducea cu ea la verificat (o baga sub presiune sa vada daca e fisurata) .problema e cam aceeasi baga antigel in ulei dar intrun mod mai alert .umplu borcanul cam la 20 km.si i.am rugat sa verifice tecile dar ei spun ca nu e de acolo.va intreb daca ar fi de la teci ar trebui sa dea pe toba de esapament? ei asa mi.au spus .presiunea mare de unde ar putea fi de imi arunca furtunul afara? dupa ce o sa il repare o sa va spun si costurile finale.multumesc
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cum arata uleiul? Cat a crescut nivelul pe joja? E posibil sa scada nivelul in borcan si din alta cauza, cum ar fi pompa de apa....din ce stiu eu garnitura de chiuloasa e destul de rezistenta la y17dt....verifica bine inainte sa umbli in motor.
  • mrcapris

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dupa cum am spus si mai sus nivelul in baia de ulei e ra cu 5 litri de apa mai mult.culoarea era capucino.acum sa dus mecanicul de aici si cu injectoarele ca sa nage presiune pe chiuloasa ca fara ele cica rasufla.acum sa ssper ca in seara asta imi da vesti bune ca nu mai am nici concediu nici rabdare:((
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
chiuloasa fisurata sau mancata de apa ori antigel necorespunzator, eventual termoflot. In cel mai fericit caz doar garnitura. nu are nici o treaba cu injectoarele. Nu prea ai cum sa mergi cu ea pentru ca, nu se mai face ungerea . Eu cred ca e chiuloasa fisurata intre canalele de racire si cele de ungere.
Skip ads

  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dezamagire totala , am facut extractor pentru teci dar nu le pot scoate afara integral.Gaura pe unde intra injectorul este mai mica decat diametrul exterior al tecii.Cum chiulasa este formata din doua parti (1-axele cu came si 2-tachetii cu supapele) nu poti scoate definitiv teaca, loveste de prima parte a chiulasei.Singura solutie este sa desfaci prima parte a chiulasei sau intreaga chiulasa daca crezi ca ai mai multe defectiuni.

Multumesc frumos
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
o poza si de la mine cu tecile scoase si oringurile aferente,
  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Mie mia luat 150 ron in o juma de zi cat a durat inlocuirea.
  • MIHAI-IONUT

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema la motor imi da ulei pe afara chiar sub capul care scrie ecotec...sa fie din cauza garniturii de chiuluasa? si daca o schimb trb sa umble si la distributie? mentionez k e motor benzina 1.4 1.6 v.
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
se pare ca la tine problema e la acel buson.verifica garnitura de la buson.
  • MIHAI-IONUT

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu e de la buson mie imi da chiar unde se da capacul de la motor jos..
  • MIHAI-IONUT

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
o sa fac maine o poza sa vezi chiar pe unde imi da ulei afara k sa stii mai exact.
  • MIHAI-IONUT

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mai exact chiar sub capacul ala...
Skip ads

  • pop_danyel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Daca dai capacul de plastic cu Ecotec jos o sa poti sa-ti dai seama mai bine de unde e problema. Eu zic ca e putin problabil sa fie de la garnitura de chiuloasa, cel mai probail e de la garniturile de la injectorare. Sunt 4 la numar iar pretul e aprox. 55 de ron bucata. S-ar putea sa nu fie necesar sa le schimbi pe toate. La mine curgea pe la 2 garnituri. Nu le-am data importanta ca nu curgea mult, dar cand mi-am schimbat distributia s-a prelins uleiul pe curea si role, deci nu e de neglijat. Sucess!
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Va salut!

Se pare ca nu m-au ocolit nici pe mine tecile astea si ce mai e pe langa ele, tot la Astra G y17dt.

Anul trecut am schimbat termoflotul ca aveam ulei in antigel, un strat subtire se forma in vas deasupra uleiului. Am pus unul din dezmembrari care pare a fi bun ca am scapat de necazul asta dar au inceput pierderile de antigel. Din primavara asta pana acum toamna am schimbat de vreo 3 ori antigelul ca sa se curete instalatia si observam ca intre schimburi pierdea putin antigel.

Acum ca s-a racit afara, am zis ca fac iarasi schimbul cu un antigel mai bun ca nu foloseam mult pe timpul verii daca il tot schimbam si de aici au inceput surprizele. Dupa o saptamana vasul gol. Am pornit motorul si s-a mai ridicat un pic nivelul, am completat atunci, si azi dupa vreo 200km am vazut iar ca e gol. cam la 150-200km are nevoie de 1 litru de antigel, cam atat e in vas pentru ca nu pun pana la maxim.
Am fost la un service, au verificat ei ce au verificat si nu au gasit nimic, deci clar e ori garnitura, ori tecile si oringurile.
Azi am bagat o solutie de radiatoare dupa ce am incalzit bine motorul si am oprit caldura ca sa nu se infunde caloriferul.

Trebuie sa schimb si distributia in 10k de km iar uleiul in 3500 km. Mi se cam aduna toate acuma.
Intrebarea mea este daca stiti cumva un service bun in partea ardealului care a mai facut asa ceva caci in Bistrita daca le spui de tecile injectoarelor imi spun ca-s nebun si ca nu exista?
N-as vrea sa merg la careva care nu stie ce face ca nu vreau sa vand masina pentru asta...

Va multumesc pentru atentie.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
te-ai uitat sa vezi daca ai spuma la busonul de la capacul culbutorilor?daca ai spuma e dusa garnitura clar si atunci sa te inarmezi cu ceva bani.tecile e recomandat sa le schimbi pe toate 4,cele 8 oringuri de pe ele dar si oringurile de la injectoare cu ocazia asta daca tot desfaci acolo.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu am spuma deloc, nivelul e maxim nu mai mult si asa a fost de cand am facut schimbul de ulei (11 mii are de atunci).Parca pe busonul pe unde bag ulei este o pata mica gri dar nu spume sau altceva.

Parca a mai bagat ulei in antigel ca iar s-a golit vasul de expansiune si are ulei pe fund.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am fost si eu in Bistrita la un service sa ma interesez de preturi caci pierd antigel, am ulei in vasul de expansiune, nivelul de ulei e maxim, nu creste, spume nu face, culoarea uleiului e negru, pe buson am o urma mica, dar mica de gri. Deci cred ca e doar vorba de teci si oringuri dar n-am gasit in Bistrita pe cineva sa schimbe doar astea.

AM gasit doar cu garnitura de chiuloasa + teci + oringuri + distributie + ulei + antigel + manopera la 2000 LEI. Cum vi se pare pretul?
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
e ok.dar mi se pare ca tre sa planezi si chiulasa inainte sa o urci sus.pretul e chiar ok dupa parerea mea
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Include si asta pentru ca firma asta are specialitatea de baza, chiuloasele, rectificat, lipit, etc.

Dar nu prea as vrea sa desfac motorul pentru tecile astea daca tot se pot scoate pe deasupra...
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
se pot scoate si pe deasupra daca dai chiulasa mica jos,cea cu axele cu came.aici include si schimbarea distributiei automat daca ai mai mult de 6000 km facuti cu ea de la ultim schimbare.deci se poate si asa si te costa mai putin.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR