- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
La mine se tin lant... am dat jos alternatorul, desfacut si un carbune de la regulator mai avea 5% iar altul era aproape intreg. Am schimbat releul cu totul cu ceva ce era pe stoc(mobiletron sau ceva de genu) si incarca peste 14.5 iar becul la baterie e tot aprins.. nu stiu daca e aprins din cauza ca incarca prea mault sau pur si simplu e defect regulatorul. Maine il dau inapoi si pun bosch, modelul exact care era pe masina.
Ce mi s-a parut ciudat e ca dupa ce a fost montat becul la baterie nu s-a mai aprins, totul a parut in regula, dar dupa 200m s-a aprins becul si a inceput sa incarce mai mult de 14.5.
Ce mi s-a parut ciudat e ca dupa ce a fost montat becul la baterie nu s-a mai aprins, totul a parut in regula, dar dupa 200m s-a aprins becul si a inceput sa incarce mai mult de 14.5.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- adrian.petrea
- **
- 376 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
adrian.petrea
- Mesaje scrise: 376
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2001. Momentan am din fabrica alternator de 100 Ah. As vrea sa-mi montez un sistem de incalzire a antigelului cu bujii si din acest motiv as avea nevoie de un alternator mai mare, de exemplu de 140 Ah.
Aveti idee de pe ce model este compatibil, ca si prindere ma refer?
Aveti idee de pe ce model este compatibil, ca si prindere ma refer?
- lumircea
- **
- 239 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 249 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
ammazon a scris:Fulia de la alternatorul meu a început sã scoatã anumite zgomote ciudate.
Știe cineva dacã o pot schimba fãrã sã dau alternatorul jos?
Știe cineva dacã o pot schimba fãrã sã dau alternatorul jos?
Îmi rãspund tot eu, poate mai este și altcineva interesat.
Da, la Opel Astra H, Z17DTH, fulia de la alternator se poate schimba fãrã demontarea alternatorului de pe mașinã. Este nevoie doar de o cheie specialã, care costã în jur de 40 de lei. Aceastã operațiune m-ar fi costat 130 de lei la un service. Am scutit bani și am rãmas și cu cheia pe care o pot folosi și cu altã ocazie.
Am demontat filtrul de aer și am avut suficient loc pentru a demonta fulia.
Atenție! Nu se folosește pistol pneumatic la demontarea acesteia, lucru specificat foarte clar și în instrucțiunile de montaj ale fuliei.
katto
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut,
In legatura cu valoarea tensiunii de incarcare la astra h, 13.8-14.2 V. Este ok.
La pornire am masurat incarcarea, 14.2 V, dupa aprox. 30 minute am masurat iar, si avea o valoare 14.05, dupa inca 20 -30 min, am masurat 13.89V
Am incercat pe 4 masini astra H, 1.7cdti. La fel a fost valoarea tensiunii de incarcare. ( 13.85-14.12)
Apoi am masurat la renault scenic 2006, si megane 2012. Surpriza .... 13.85V. (megane-ul avea 25000 km.)
Concluzie:
incarcarea este comandata de calculator, dupa un anumit timp scade tensiunea de incarcare, ( desi unii electricieni nu iti fac garantia la baterie daca vad valori sub 14 V )
In legatura cu valoarea tensiunii de incarcare la astra h, 13.8-14.2 V. Este ok.
La pornire am masurat incarcarea, 14.2 V, dupa aprox. 30 minute am masurat iar, si avea o valoare 14.05, dupa inca 20 -30 min, am masurat 13.89V
Am incercat pe 4 masini astra H, 1.7cdti. La fel a fost valoarea tensiunii de incarcare. ( 13.85-14.12)
Apoi am masurat la renault scenic 2006, si megane 2012. Surpriza .... 13.85V. (megane-ul avea 25000 km.)
Concluzie:
incarcarea este comandata de calculator, dupa un anumit timp scade tensiunea de incarcare, ( desi unii electricieni nu iti fac garantia la baterie daca vad valori sub 14 V )
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
katto a scris:
Concluzie:
incarcarea este comandata de calculator, dupa un anumit timp scade tensiunea de incarcare, ( desi unii electricieni nu iti fac garantia la baterie daca vad valori sub 14 V )
Ei,electricienii(am uneori rezerve,ca ar fi electricieni,asemenea celor care vind becuri),respecta ce le dicteaza sistemul din care fac parte,dictare pe care o poti citi in contractul de garantie.De ce nu acuzi Rombat,Varta,etc.,pentru cerintele lor...
Concluzie:
incarcarea este comandata de calculator, dupa un anumit timp scade tensiunea de incarcare, ( desi unii electricieni nu iti fac garantia la baterie daca vad valori sub 14 V )
dan nic
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
SGVmoraru
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Dan1983
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna seara, am un Opel Astra F Caravan, motor X20XEV si astazi am intampinat o problema: am pornit masina(a pornit la sfert de cheie), bag in treapta 1 si plec. Dupa 100 m scot masina din viteza si instantaneu moare motorul. Am crezut ca este de la frig....dau iar cheie....plec si dupa 500 m scot iarasi din viteza.....motorul moare la fel de subit. Am reusit sa ajung acasa doar cu masina tinuta numai in viteza(pe liber la relanti moare motorul). Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic lamuritor.
Niste pareri mi-ar fi extrem de utile inainte sa duc masina la mecanic.
Niste pareri mi-ar fi extrem de utile inainte sa duc masina la mecanic.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
SGVmoraru a scris:Pentru cine a schimbat fulia alternatorului,ce cheie a folosit?Diametru ma refer,ca sunt diferite marimi?
Eu am schimbat la alternator 100A Vectra 2.0. insa nu mai retin marimea dar nu cred ca sint toate la fel.
Pai masoara piulita cu un subler si vei sti automat marimea cheii necesare.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dan1983 a scris:Buna seara, am un Opel Astra F Caravan, motor X20XEV si astazi am intampinat o problema: am pornit masina(a pornit la sfert de cheie), bag in treapta 1 si plec. Dupa 100 m scot masina din viteza si instantaneu moare motorul. Am crezut ca este de la frig....dau iar cheie....plec si dupa 500 m scot iarasi din viteza.....motorul moare la fel de subit. Am reusit sa ajung acasa doar cu masina tinuta numai in viteza(pe liber la relanti moare motorul). Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic lamuritor.
Niste pareri mi-ar fi extrem de utile inainte sa duc masina la mecanic.
Niste pareri mi-ar fi extrem de utile inainte sa duc masina la mecanic.
Curata EGR
Dan1983
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Astazi am observat altceva: i-am dat cheie si a pornit....la relanti statea bine(vreo 900 de turatii) am facut un drum de vreo 2 km si apoi am parcat si oprit motorul. Din aceast moment motorul nu mai functiona la relanti si murea in maxim 2-3 secunde. Mentionez ca motorul era cald.....cand a fost motorul rece a pornit si functionat foarte bine la relanti.
Multumesc dancuciureanu maine voi curata EGR-ul sa vad daca de acolo este problema.
Multumesc dancuciureanu maine voi curata EGR-ul sa vad daca de acolo este problema.
djhitt
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat
salutare!
as dori sa primesc putin ajutor daca cineva a mai avut aceasta problema!
am un astra g din 2004 1.7cdti si am ramas fara curent total. Imi duc masina la electrician si imi schimba puntea de diode+manopera si ma costa 180 ron. Dupa nici 10 km parcursi raman fara servo ii duc masina iar si pe motiv ca am avut apa in pompa servo (s-a ars puntea de diode si releul de incarcare zice el) ma taxeaza cu 250 lei iar.
E posibil asa ceva sau m-am cam "intepat" cu piesele alea....ca pompa nu pare e fi curatata ( e plina de praf)?
Multumesc!
as dori sa primesc putin ajutor daca cineva a mai avut aceasta problema!
am un astra g din 2004 1.7cdti si am ramas fara curent total. Imi duc masina la electrician si imi schimba puntea de diode+manopera si ma costa 180 ron. Dupa nici 10 km parcursi raman fara servo ii duc masina iar si pe motiv ca am avut apa in pompa servo (s-a ars puntea de diode si releul de incarcare zice el) ma taxeaza cu 250 lei iar.
E posibil asa ceva sau m-am cam "intepat" cu piesele alea....ca pompa nu pare e fi curatata ( e plina de praf)?
Multumesc!
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
djhitt
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2015
- Mesaj Privat