Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:O sa le spun mecanicilor sa verifice si vibrochenul, in special palierul nr 3.Sper sa fie ok.Ar fi si un ghinion maxim ca dupa nici 30000 de km de la schimbarea oring-ului sa faca probleme.Dar mai bn dau 600 de lei acum decat 6000 mai tz.Very Happy
Apropo uleiul trebuie schimbat sau poate fi recuperat?Chestia e ca l-am schimbat prin martie anul asta si nu are km multi.


Rectific.Nu la asta am schimbat recent uleiul.
Sunt cam 9000 de km de la ultimul schimb, GM dexos 2 am folosit.
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Gm mai mult de 10000 nu e indicat sa il lasi in motor..asa ca..schimba si uleiul
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Ce ulei recomandati?Sau sa raman tot la GM si to la 5w30?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu ulei gm nu am folosit .am avut Castrol 5-30 chiar si la Ford focus .la insignia de cînd o am de 5 ani avea 70.000 km și i-am pus Castrol 5-30.lam abandonat cã nu prea era de calitate am trecut pe bardahal 5-40 și sint ff mulțumit aici îl iau cu 13 euro 1 litri
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu ulei gm nu am folosit .am avut Castrol 5-30 chiar si la Ford focus .la insignia de cînd o am de 5 ani avea 70.000 km și i-am pus Castrol 5-30.lam abandonat cã nu prea era de calitate am trecut pe bardahal 5-40 și sint ff mulțumit aici îl iau cu 13 euro 1 litri
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Intre valvoline, liqui moly si motul ce recomandati?Trebuie sa fie obligatoriu dexos 2?Sau doar ACEA C3?
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:Asa suna motorul.

https://vimeo.com/286875248

Ma ingrijoreaza acel bazait pe langa sunetul motorului in sine.Nu stiu daca are legatura sau nu cu oring-ul de la pompa de ulei sau daca asa suna pur si simplu acest motor.Nu am fost atent la asta pana acum.


La reprezentanta tocmai pe 28 septembrie ma pot programa.O sa caut in alta parte.
Pentru cine cunoaste, cum vi se pare sunetul motorului?Din ce am citit ar si avea un sunet mai specific cand are problema asta.
In momentul de fata are ulei gm de circa 9000 km.Oricum cred ca daca i l-as schimba ar avea sunet diferit.
Plus ca de fapt costa aproape 1000 de lei sa schimbe acel oring, care este 70 de lei.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Cand e rece motorul cam acelasi zgomot il are si al meu, poate un pic mai putin instens. Dupa 2013 au mai diminuat un pic zgomotul de tractor al motoarelor. Am ulei Valvoline MST, are 10.000 km si acum il schimb tot cu Valvoline MST. Am avut Mobil 1, GM, Castrol LL 3 C3 si Valvoline MST. Cu Valvoline am cele mai rare regenerari fata de celalalte, iar cu Castrol motorul era mai silentios dar regenerarile erau ceva mai dese decat cu Valvo. GM-ul mi s-a parut o posirca ca apa cand l-am schimbat la 8000 km si motorul facea ca un tractor. Experienta cu Mobil 1 esp formula a fost scurta, am pus odata cand am cumparat masina. Uleiul trebuie sa aiba norma ACEA C3 nu musai Dexos2. Discutii despre uleiuri gasesti in paginile anterioare, timp de citit sa ai. Oricare te hotarasti sa il pui sa fie la bidoane de 1 litru de preferat si NU GM, clar. Nu exista ieftin si bun pe lumea asta in anul 2018 si nici in viitor cred, un ulei de 20 de lei litrul nu are cum sa fie la fel ca unul de 40 lei litrul sau mai mult. Da stiu, povesti de marketing si alte bla bla bla. Ce sa zic, le e mila americanilor de noi si ne dau ulei ieftin, ha. Sau mai nou francezilor...
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:
Irynel a scris:Asa suna motorul.

https://vimeo.com/286875248

Ma ingrijoreaza acel bazait pe langa sunetul motorului in sine.Nu stiu daca are legatura sau nu cu oring-ul de la pompa de ulei sau daca asa suna pur si simplu acest motor.Nu am fost atent la asta pana acum.


La reprezentanta tocmai pe 28 septembrie ma pot programa.O sa caut in alta parte.
Pentru cine cunoaste, cum vi se pare sunetul motorului?Din ce am citit ar si avea un sunet mai specific cand are problema asta.
In momentul de fata are ulei gm de circa 9000 km.Oricum cred ca daca i l-as schimba ar avea sunet diferit.
Plus ca de fapt costa aproape 1000 de lei sa schimbe acel oring, care este 70 de lei.


Stai cuminte si nu te panica citind aici, asa am facut si eu in 2013-2014 cand am luat masina si a fost totul ok. Informeaza-te, e bine sa previi decat sa repari. Masoara presiunea la ulei , daca e min.1,8 bari la ralanti cu apa la 90 de grade totul e ok. Poti schimba pe viitor acel oring sa stai linistit, eu asta am facut in 2014 si am facut 40.000 de km fara probleme. Revizii la timp si aia e. Consumabile am schimbat ca la orice masina, distributie, discuri, placute, futun intercooler, cablu frana de mana, furtunase de frana pe spate, bujii. Cam atat in 5 ani si 45.000 km (de la 105.000 la 150.000). Eu zic ca e foarte bine fata de altii cu alte brand-uri.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Toate motoarele de Opel insignia adicã de Fiat pinã la urmã au aceași soartã se grupeazã cam dupã 180.000km .nu din cauza oroingului ci prin faptul regenerãri filtrului de particule .același model de pompã de ulei cu acel oring se greșește și pe FIAT Doblò din 2006 .2007 cele euro 4 doar cu catalizator care au fãcut pinã la 400.000km și au ajuns la fier vechi .încã nu ați înțeles aceste motoare .sint cele mai fiabile dar fãrã fap
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
matei niculae a scris:Toate motoarele de Opel insignia adicã de Fiat pinã la urmã au aceași soartã se grupeazã cam dupã 180.000km .nu din cauza oroingului ci prin faptul regenerãri filtrului de particule .același model de pompã de ulei cu acel oring se greșește și pe FIAT Doblò din 2006 .2007 cele euro 4 doar cu catalizator care au fãcut pinã la 400.000km și au ajuns la fier vechi .încã nu ați înțeles aceste motoare .sint cele mai fiabile dar fãrã fap


Te contrazic. Atunci cum iti explici ca sunt motoare cu peste 300.000 km pe acest forum? Este adevarat ce spui doar in masura in care un sofer idiot merge numai subturat, la consum, in proportie de 90% in oras si/sau intrerupe mereu regenerarile neurmarindu-le niciodata (eventual face UBER in Bucuresti) si chiar si asa sunt rare cazurile in care s-a gasit motorina din regenerari in baia de ulei cand s-a desfacut un motor gripat. Acest lucru e valabil la toate motoarele diesel utilizate in oras care au acelasi principiu de regenerare FAP. Stiu un caz de care spui la un Hyundai I20 diesel de 1.1 litri in care s-au gasit peste 6 litri de ulei cu motorina in baie cand s-a desfacut motorul. Fara sa fiu misogin, fusese condus de o femeie. Desi sunt multi idioti barbati care merg subturat, la consum.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.


Ti-a zis foarte bine de revizie, daca masina are aproape 200.000 depinde si la cati km a fost schimbat oringul. Se estimeaza ca el rezista cam 100.000 km si/sau 4-5 ani Depinde si de modul de exploatare al masinii, daca a fost folosita mult in oras a avut multe regenerari si acestea afecteaza oringul, datorita temperaturii mari din timpul regenerarilor. Masoara presiunea la ulei dupa ce il schimbi, daca e ok stai cuminte deocamdata. Nu are ce sa aiba la cuzineti daca ai presiunea la ulei buna, poate incearca sa te "vrajeasca" un pic mecanicul. Insa daca nu stii cand a fost schimbat oringul eu zic sa ai in vedere la urmatorul schimb de ulei acest lucru, care va fi la anul probabil. Zgomotul eu zic ca e normal cu uleiul GM si asa pe duca.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cred cã mai toți au cumpãrat mașinile al mîna a doua nu au nici km reali .nu știu nici ce au sub capotã. Insigna chiar cele adus sa cumpãrate din Germania sau Olanda chiar și acolo au avut motoarele recondiționate . cu cele mai multe dotãri vin din Germania . Olanda și Belgia și chiar cu motoare de160 cai
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
Irynel a scris:Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.


Ti-a zis foarte bine de revizie, daca masina are aproape 200.000 depinde si la cati km a fost schimbat oringul. Se estimeaza ca el rezista cam 100.000 km si/sau 4-5 ani Depinde si de modul de exploatare al masinii, daca a fost folosita mult in oras a avut multe regenerari si acestea afecteaza oringul, datorita temperaturii mari din timpul regenerarilor. Masoara presiunea la ulei dupa ce il schimbi, daca e ok stai cuminte deocamdata. Nu are ce sa aiba la cuzineti daca ai presiunea la ulei buna, poate incearca sa te "vrajeasca" un pic mecanicul. Insa daca nu stii cand a fost schimbat oringul eu zic sa ai in vedere la urmatorul schimb de ulei acest lucru, care va fi la anul probabil. Zgomotul eu zic ca e normal cu uleiul GM si asa pe duca.
daca e gripat cuzineti de la palierul 3 nu se aude zgomotul doar cã acea peliculã da argint de pa cuzinat se duce in baia de ulei și o parte rãmîne în filtrul.cs sa te convingi dai filtru de ulei jos e tip cartuș de carton.il lași sã se sgurga bine legat .opoi îl speli in benzinã și vezi dacã în el are particule lucioase de cuzinet.atunci cu siguranțã are cuzineti gripați .o spun din experiența .se grupeazã doar palierul . bielele rãmîne perfecte
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
matei niculae a scris:Cred cã mai toți au cumpãrat mașinile al mîna a doua nu au nici km reali .nu știu nici ce au sub capotã. Insigna chiar cele adus sa cumpãrate din Germania sau Olanda chiar și acolo au avut motoarele recondiționate . cu cele mai multe dotãri vin din Germania . Olanda și Belgia și chiar cu motoare de160 cai


De acord cu tine, dar asta inseamna ca acele motoare au mult mai multi de 180.000 km cati spui tu. Si da, multi din cei care au avut probleme mari aici pe forum (motoare gripate) au avut masini smecherite de samsari, km dati inapoi si motoare reconditionate. Cred ca niciun om cu creier cap in anul 2018 nu mai cumpara sau nu ar mai trebui sa cumpere o masina SH adusa de afara fara sa ii faca un test amanuntit la reprezentanta. Eu in primavara vreau sa o vand, dar mi-as lua oricand alta si sunt convins ca cel care o va cumpara nu va avea probleme cu ea mult timp daca o intretine corespunzator.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
matei niculae a scris:
eddy andrei a scris:
Irynel a scris:Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.


Ti-a zis foarte bine de revizie, daca masina are aproape 200.000 depinde si la cati km a fost schimbat oringul. Se estimeaza ca el rezista cam 100.000 km si/sau 4-5 ani Depinde si de modul de exploatare al masinii, daca a fost folosita mult in oras a avut multe regenerari si acestea afecteaza oringul, datorita temperaturii mari din timpul regenerarilor. Masoara presiunea la ulei dupa ce il schimbi, daca e ok stai cuminte deocamdata. Nu are ce sa aiba la cuzineti daca ai presiunea la ulei buna, poate incearca sa te "vrajeasca" un pic mecanicul. Insa daca nu stii cand a fost schimbat oringul eu zic sa ai in vedere la urmatorul schimb de ulei acest lucru, care va fi la anul probabil. Zgomotul eu zic ca e normal cu uleiul GM si asa pe duca.
daca e gripat cuzineti de la palierul 3 nu se aude zgomotul doar cã acea peliculã da argint de pa cuzinat se duce in baia de ulei și o parte rãmîne în filtrul.cs sa te convingi dai filtru de ulei jos e tip cartuș de carton.il lași sã se sgurga bine legat .opoi îl speli in benzinã și vezi dacã în el are particule lucioase de cuzinet.atunci cu siguranțã are cuzineti gripați .o spun din experiența .se grupeazã doar palierul . bielele rãmîne perfecte


Multam de informatie, chiar am masina la vopsit si la revizie. O sa verific filtrul de ulei cum ai spus, daca nu or fi schimbat deja uleiul baietii. Oricum, daca as fi avut motorina in ulei: 1.imi mirosea uleiul de pe joja a motorina 2. nivelul era peste maxim, chiar verific destul de des astfel uleiul.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Opel insignia de fabricație pina in 2017 au același motoare de fiat de 2.0 CC. Și sint și cu motoare de 1.6 aceleași ce le gãsești și pe FIAT punto da Lancia Delta au putini km pina in 50.000 dar nu sunt cãutate ptr cã consumã .motor mic Petru caroserie grea
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
Irynel a scris:Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.


Ti-a zis foarte bine de revizie, daca masina are aproape 200.000 depinde si la cati km a fost schimbat oringul. Se estimeaza ca el rezista cam 100.000 km si/sau 4-5 ani Depinde si de modul de exploatare al masinii, daca a fost folosita mult in oras a avut multe regenerari si acestea afecteaza oringul, datorita temperaturii mari din timpul regenerarilor. Masoara presiunea la ulei dupa ce il schimbi, daca e ok stai cuminte deocamdata. Nu are ce sa aiba la cuzineti daca ai presiunea la ulei buna, poate incearca sa te "vrajeasca" un pic mecanicul. Insa daca nu stii cand a fost schimbat oringul eu zic sa ai in vedere la urmatorul schimb de ulei acest lucru, care va fi la anul probabil. Zgomotul eu zic ca e normal cu uleiul GM si asa pe duca.

Oring-ul a fost schimbat in urma cu aprox. 30-35000 de km.Are cam 2 ani din cate imi aduc aminte.E factura in masina.Undeva prin Iulie 2016.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
matei niculae a scris:
eddy andrei a scris:
Irynel a scris:Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.


Ti-a zis foarte bine de revizie, daca masina are aproape 200.000 depinde si la cati km a fost schimbat oringul. Se estimeaza ca el rezista cam 100.000 km si/sau 4-5 ani Depinde si de modul de exploatare al masinii, daca a fost folosita mult in oras a avut multe regenerari si acestea afecteaza oringul, datorita temperaturii mari din timpul regenerarilor. Masoara presiunea la ulei dupa ce il schimbi, daca e ok stai cuminte deocamdata. Nu are ce sa aiba la cuzineti daca ai presiunea la ulei buna, poate incearca sa te "vrajeasca" un pic mecanicul. Insa daca nu stii cand a fost schimbat oringul eu zic sa ai in vedere la urmatorul schimb de ulei acest lucru, care va fi la anul probabil. Zgomotul eu zic ca e normal cu uleiul GM si asa pe duca.
daca e gripat cuzineti de la palierul 3 nu se aude zgomotul doar cã acea peliculã da argint de pa cuzinat se duce in baia de ulei și o parte rãmîne în filtrul.cs sa te convingi dai filtru de ulei jos e tip cartuș de carton.il lași sã se sgurga bine legat .opoi îl speli in benzinã și vezi dacã în el are particule lucioase de cuzinet.atunci cu siguranțã are cuzineti gripați .o spun din experiența .se grupeazã doar palierul . bielele rãmîne perfecte


Multam de informatie, chiar am masina la vopsit si la revizie. O sa verific filtrul de ulei cum ai spus, daca nu or fi schimbat deja uleiul baietii. Oricum, daca as fi avut motorina in ulei: 1.imi mirosea uleiul de pe joja a motorina 2. nivelul era peste maxim, chiar verific destul de des astfel uleiul.
joja de ulei e in forma de S și nu prea vezi bine nivelul .eu am modificato o am dreapta am pus una de Astra mai vechea e fin lama oțelitã
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR