- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
O diagnoza la Opel costa acum 150 lei (au scumpit-o).
La mine a durat cam o ora si jumate toata povestea. Dupa diagnosticare (circuitul pe fata stg intrerupt) au pus-o pe rampa, dat jos scut, aparatoare plastic de pe cadru si a luat la verificari mufele cu aparatul de masura (totul era OK), apoi a luat sa masoare circuitul de la mufa intermediara care e pe cadru motor pana in spate in portbagal unde e modulul de suspensii. A scos modulul, mufa si apoi cu ajutorul schemei electrice de pe tis2web... a inceput sa verifice la pinii corespunzatori pe mufa modulului. Acelasi lucru l-a facut si cu mufa intermediara conectata pana la actuatorul amortizorului... totul OK. Apoi a inceput sa masoare miscand rotile spre stg si spre dr si... la un moment dat circuitul se intrerupea... deci cablul dintre roata si caroserie/cadru... Deocamdata nu am platit decat un avans pentru cablul respectiv (pe el vine si legatura de la senzorul de ABS care e 290lei - 20%, cam 232lei. Cred ca in jur de 500 o sa fie cu tot cu manopera de azi si cea viitoare cand vor monta cablul...
Eroarea au sters-o, dar imediat a reaparut, intrucat la miscari ale volanului circuitul se intrerupe, si din ce am inteles setarea default a amortizoarelor e Sport (in loc sa fie normal sau confort ). Cred ca trebuie sa mai las din presiunea in anvelope ca zici ca sunt pe valuri acum... simte orice si la sfarsitul saptamanii plec un pic pe la munte. Doar amortizoarele au ramas in sport, directia si raspunsul motorului sunt normale.
La mine a durat cam o ora si jumate toata povestea. Dupa diagnosticare (circuitul pe fata stg intrerupt) au pus-o pe rampa, dat jos scut, aparatoare plastic de pe cadru si a luat la verificari mufele cu aparatul de masura (totul era OK), apoi a luat sa masoare circuitul de la mufa intermediara care e pe cadru motor pana in spate in portbagal unde e modulul de suspensii. A scos modulul, mufa si apoi cu ajutorul schemei electrice de pe tis2web... a inceput sa verifice la pinii corespunzatori pe mufa modulului. Acelasi lucru l-a facut si cu mufa intermediara conectata pana la actuatorul amortizorului... totul OK. Apoi a inceput sa masoare miscand rotile spre stg si spre dr si... la un moment dat circuitul se intrerupea... deci cablul dintre roata si caroserie/cadru... Deocamdata nu am platit decat un avans pentru cablul respectiv (pe el vine si legatura de la senzorul de ABS care e 290lei - 20%, cam 232lei. Cred ca in jur de 500 o sa fie cu tot cu manopera de azi si cea viitoare cand vor monta cablul...
Eroarea au sters-o, dar imediat a reaparut, intrucat la miscari ale volanului circuitul se intrerupe, si din ce am inteles setarea default a amortizoarelor e Sport (in loc sa fie normal sau confort ). Cred ca trebuie sa mai las din presiunea in anvelope ca zici ca sunt pe valuri acum... simte orice si la sfarsitul saptamanii plec un pic pe la munte. Doar amortizoarele au ramas in sport, directia si raspunsul motorului sunt normale.
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
Exact aceleasi simptome le am si eu.
Am fost la reprezentanta (in Germ.) si au zis ca nu s-au edificat si ca trebuie sa le-o mai las doua zile.
Pt. diagnoza m-au linistit de 45 euro.
Intrucat vin in tara ma gandeam daca nu ar fi o idee buna sa fac o reverificare.
Iti multumesc inca o data pt informatii.
Te-as ruga sa ma tii la curent daca ai reusit sa scapi de ea si care au fost pasii (ca sa nu acaparez spatiul de pe acest topic, ma poti contacta daca vrei pe privat)\
O seara frumoasa
Am fost la reprezentanta (in Germ.) si au zis ca nu s-au edificat si ca trebuie sa le-o mai las doua zile.
Pt. diagnoza m-au linistit de 45 euro.
Intrucat vin in tara ma gandeam daca nu ar fi o idee buna sa fac o reverificare.
Iti multumesc inca o data pt informatii.
Te-as ruga sa ma tii la curent daca ai reusit sa scapi de ea si care au fost pasii (ca sa nu acaparez spatiul de pe acest topic, ma poti contacta daca vrei pe privat)\
O seara frumoasa
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
In primul rand trebuie sa vada care e eroarea ca sa se poata lega de ceva. Apoi incepe sa masoare pe fire, de la actuator prin fiecare mufa pana la modul, pentru a vedea pe ce tronson e problema. Daca ai o eroare similara, intrerupere de circuit, cam asta e solutia...
Mai pot fi erori pe senzori care sunt cam asa: pe amortizoarele din fata ai cate un senzor de acceleratie verticala, apoi pe oalele amortizoarelor fata cate un senzor, pe spate ai doar un senzor de acceleratie verticala si mai ai cele 4 actuatoare pe fiecare amortizor...
Deci, pasii sunt cei mai de sus in cazul meu, astept cablul respectiv si sper sa se rezolve.
Nu cred ca acaparam spatiul, e bine sa stie si ceilalti colegi cu FlexRide cu ce se pot confrunta.
Sigur o sa va spun ce am rezolvat dupa inlocuirea cablului pe stg fata.
Mai pot fi erori pe senzori care sunt cam asa: pe amortizoarele din fata ai cate un senzor de acceleratie verticala, apoi pe oalele amortizoarelor fata cate un senzor, pe spate ai doar un senzor de acceleratie verticala si mai ai cele 4 actuatoare pe fiecare amortizor...
Deci, pasii sunt cei mai de sus in cazul meu, astept cablul respectiv si sper sa se rezolve.
Nu cred ca acaparam spatiul, e bine sa stie si ceilalti colegi cu FlexRide cu ce se pot confrunta.
Sigur o sa va spun ce am rezolvat dupa inlocuirea cablului pe stg fata.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Vi s a întâmplat vreodatã ca la o viteza de aproximativ 30 ,40 km/h sa sa încetiniti in ideea de a vira stânga pe o strada iar in timp ce efectuezi manevra (relativ rapid) sa se opreascã motorul si sa nu mai poți vira ?....eu am frânat instant , traiectoria era gardul volanul devenise greoi datoritã lipsei servo, m am oprit am pornit motorul si totul normal....aveți vreo explicație , v ați mai întâlnit cu asa ceva ?
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Colegul @Love a scris in acest topic la pagina 101
''Salut..
Am o problema, mi se opreste motorul din mers cand virez masina (la inceput mi s-a intamplat numai cu AC PORNIT), azi mi s-a oprit si nu aveam AC PORNIT, cum virez stanga dreapta o scot pe liber sau pun frana mai apasat, scade turatia pe la 500 si se opreste motroul...eram sa lovesc masina...ce naiba are, nu-mi da eroare nimic, decat scade turatia si poc... ''
@Nete ..colegul de mai sus nu cred ca a scris cum a rezolvat. Macar nu esti singurul. Eu la postul lui @Love dadeam vina pe un furtun spart de vacuum sau chiar pompa de servo-frana. Nu stiu cum e facuta la Insignia, dar la alte masini se intampla fonomenul asta cand sunt probleme pe partea de vacuum.
''Salut..
Am o problema, mi se opreste motorul din mers cand virez masina (la inceput mi s-a intamplat numai cu AC PORNIT), azi mi s-a oprit si nu aveam AC PORNIT, cum virez stanga dreapta o scot pe liber sau pun frana mai apasat, scade turatia pe la 500 si se opreste motroul...eram sa lovesc masina...ce naiba are, nu-mi da eroare nimic, decat scade turatia si poc... ''
@Nete ..colegul de mai sus nu cred ca a scris cum a rezolvat. Macar nu esti singurul. Eu la postul lui @Love dadeam vina pe un furtun spart de vacuum sau chiar pompa de servo-frana. Nu stiu cum e facuta la Insignia, dar la alte masini se intampla fonomenul asta cand sunt probleme pe partea de vacuum.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Stai ca încã nu e sigur, sâmbãta dimineața am întâlnire cu ei, oricum o revând ei in exterior, in italia nu cred, pentru ca nu le comvine sa o înscrie la ce prețuri au aici înscrierile... Sper sa o ia sa scap de ea ca am albit )) apoi cel putin merg cu o masina sh garantata un an, timp in care o voi explicata la maxim..pretul e in jur de 7k ra sa mai dai nici un ban pe radiere sau sa fiu constrâns sa o înscriu pe it, dar sub 6500 nu accept, pluc ca am ceva reduceri la cumpãrarea celeilalte ,la asigurare încã ceva in minus , ma comving sâmbãta (daca nu ma lasa in drum , ca am de mers 500km pana acolo ) volanta ma îngrijoreazã )
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Pai urmãtoarea masina care e deja rezervatã e un vw golf7 TDI DSG HIGHLINE (full)din2012, (si mai e o variant de rezerva un golf 6 HIGHLINE din 2011)are garanție un an, plus ca pentru 400€ pot prelungi cu încã un an,deci cam doi ani ar fi in care cu siguranta voi conduce relax, si va voi tine la curent ,chiar daca nu voi mai fi sub sigla Opel , cu experiența trãitã am mai învãțat unele lucruri pe care cu plãcere le as scrie aici in caz de nevoi , masina actuala e o adevarata povara, oricât as baga in ea tot picã cate ceva, mãcar de ar picã mãrunțișuri, insa e altceva cand stai cu griji cai poate picã curia sau (iar) motorul, imi place la Nebunie modelul insa ma depãșește nesiguranța ce o am cand plec la drum.. Forumul "clubul Opel " este unu in cele mai bune in care tot timpul gasesti un rãspuns, am fost pe cele de vw ,Skoda ,Hyundai , sunt vai mama lor, la vw in primul an esti spectator, nu ti permit sa scrii nimic pana nu faci un an...deci daca ai probleme rãmâi cu ele, am vrut sa întreb si eu cate ceva având in vedere ca am de gând sa cumpãr un vw dar nu ai unde scrie....urat.
- deleted-93781
- *
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Mda, 800 km, problema nr. 1: se da situatia urmatoare - esti intr-a 2-a si trebuie sa incetinesti la o trecere de pietoni (sa zicem), calci ambreiajul, dar apoi iti dai seama ca nu trebuie sa opresti masina; ai viteza prea mare ca sa schimbi a 1-a, si prea mica pentru a 2-a, asa ca o tii putin din ambreiaj si continui cu a 2-a (la vreo 15 km/h banuiesc ca face toata lumea la fel). Eh...in momentul in care dai putin drumul la ambreiaj, si o tii din ambreiaj pe la jumãtatea cursei si accelerezi se aude un trancanit fier pe fier. Se manifesta si in celelalte viteze dar in a 2-a e cel mai usor sesizabil. Zgomotul se aude doar cu ambreiajul pe la jumãtatea cursei si doar daca accelerez.
Problema nr. 2: dupa mai multe manevre ce necesita ambreiajul (la o parcare mai dificila, de exemplu) se simte un miros pronuntat de ?ulei ars? ( in lipsa de alta comparatie) Imi aduce aminte de mirosul Daciei 1310 dupa ce tineai mult ambreiajul apasat.
Tind sa cred ca problemele au legatura.
Azi ma duc la service sa le-o dau in brate.
Va tin la curent.
P.S. Orice hint e binevenit
Problema nr. 2: dupa mai multe manevre ce necesita ambreiajul (la o parcare mai dificila, de exemplu) se simte un miros pronuntat de ?ulei ars? ( in lipsa de alta comparatie) Imi aduce aminte de mirosul Daciei 1310 dupa ce tineai mult ambreiajul apasat.
Tind sa cred ca problemele au legatura.
Azi ma duc la service sa le-o dau in brate.
Va tin la curent.
P.S. Orice hint e binevenit
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Problema nr1. Cand turatia intr-o anumita treapta scade spre turatia de relanti sau chiar sub, trebuie aleasa o treapta inferioara. La 15km/h in tr2 esti, cum spuneam mai inainte, pe la turatia de relanti sa chiar sub. Poti continua deplasarea in treapta a 2-a dar accelerand usor si debraind progresiv sau schimbi in tr1 care este sincronizata si trebuie sa poate fi selectata (chair daca putin mai greu cateodata), sau dai un "spritz", apesi ambreiajul si se va sincroniza mai usor (procedura dublu ambreiaj). Zgomotul se aude probabil de la volanta.
Problema nr2. Daca folosesti mai mult ambraiajul la manevre gen parcari... miroase a ambreiaj/ferodo... nu a ulei
Problema nr2. Daca folosesti mai mult ambraiajul la manevre gen parcari... miroase a ambreiaj/ferodo... nu a ulei
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
Revin cu problema mea cu eroarea data la suspensie.
Tocmai am primit buletinul cu erorile gasite la diagnoza.
Pe el apar doua coduri
U0140 si C0590
Totodata imi este mentionat in buletinul de analiza si 111111 sau 111 111.
In caz ca are Idee cineva despre ce anume este sau daca evantual cunoaste si modul in care se pot rezolva, as fi incantat sa ma poata ajuta.
Multumesc mult pentru orice informatie.
Tocmai am primit buletinul cu erorile gasite la diagnoza.
Pe el apar doua coduri
U0140 si C0590
Totodata imi este mentionat in buletinul de analiza si 111111 sau 111 111.
In caz ca are Idee cineva despre ce anume este sau daca evantual cunoaste si modul in care se pot rezolva, as fi incantat sa ma poata ajuta.
Multumesc mult pentru orice informatie.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
E o problema pe dreapta spate, depinde ce e dupa C0590.
DTC C0590 02: Right Rear Damper Actuator Circuit Short to Ground (scurt circuit)
DTC C0590 04: Right Rear Damper Actuator Circuit Open (circuit intrerupt)
DTC C0590 0F: Right Rear Damper Actuator Circuit Signal Erratic (semnal neregulat)
U0140 Lost communication with BCM (comunicarea intre ECM si BCM, cred)
DTC C0590 02: Right Rear Damper Actuator Circuit Short to Ground (scurt circuit)
DTC C0590 04: Right Rear Damper Actuator Circuit Open (circuit intrerupt)
DTC C0590 0F: Right Rear Damper Actuator Circuit Signal Erratic (semnal neregulat)
U0140 Lost communication with BCM (comunicarea intre ECM si BCM, cred)
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Pentru primul cod:
http://www.obd-codes.com/u0140
Pentru al doilea cod de eroare:
http://workshop-manuals.com...0_c0585_or_c0590/
http://www.obd-codes.com/u0140
Pentru al doilea cod de eroare:
http://workshop-manuals.com...0_c0585_or_c0590/
- deleted-93781
- *
- 49 mesaje
- din 29 Mai 2014
deleted-93781
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Cica n-are nimic, e normal sa se auda sunetul metalic cand o tin din ambreiaj. A testat plecarea de pe loc cu frana de mana trasa.
Ma rog, conduc zilnic inca o masina tot diesel, si saptamanal alte 2, nu se aude niciun zgomot metalic la ele.
Am insistat pe problema si o sa se trimita un raport la Opel.
O fi posibil sa fiu dus cu capu si eu...si sa mi se para.
Probabil o sa cer alt diesel in probe sa vad daca face tot la fel.
Pana una alta, la voi face un zgomot "clanț clanț" (zici ca e un lant pe-acolo si atinge ceva) in momentul in care o tii putin din ambreiaj fiind in treapta a 2-a? Nu se aude tare, tre sa fii atent ca sa iti dai seama, dar parca patineaza ceva cand cupleaza motorul, masina fiind in sarcina (la deal se aude ceva mai pronunțat).
Ma rog, conduc zilnic inca o masina tot diesel, si saptamanal alte 2, nu se aude niciun zgomot metalic la ele.
Am insistat pe problema si o sa se trimita un raport la Opel.
O fi posibil sa fiu dus cu capu si eu...si sa mi se para.
Probabil o sa cer alt diesel in probe sa vad daca face tot la fel.
Pana una alta, la voi face un zgomot "clanț clanț" (zici ca e un lant pe-acolo si atinge ceva) in momentul in care o tii putin din ambreiaj fiind in treapta a 2-a? Nu se aude tare, tre sa fii atent ca sa iti dai seama, dar parca patineaza ceva cand cupleaza motorul, masina fiind in sarcina (la deal se aude ceva mai pronunțat).