Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dan constantinescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pot sa aflu si eu unde este pozitionat senzorul de turatie ? si daca poate fi o cauza pentru care nu pot sa pornesc masina? indica o eroare P1345, este posibil sa aiba legatura una cu alta ? multumesc.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie/rotatii se afla sub racitorul de ulei, undeva sub filtru de ulei
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut.eroarea 1345 nu este de la senzorul de crankshaft adica cel de pe bloc,ci de camshsft adica senzorul de turatie din pompa de injectie situat sub calculatorul pompei.spor.
  • dan constantinescu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru ajutor. poate fi o cauza sa nu porneasca motorul ?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da,poate fi o cauza.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Va salut
Am un Astra G 2001 y20dth psg5 cu codul de eroare p1220.
Ca si manifestare moare motorul cand se incalzeste masina, iau contactul apoi porneste imediat.
Face asa doar cand este cald afara, a mai facut asa prin septembrie anul trecut, s-au curatat sorbul din rezervor, admisia etc apoi a venit frigul, toata iarna nu am avut nici un fel de problema.

Din ce am mai citit pe aici am inteles ca ar fi partea electrica din pompa, ce as mai putea verifica inainte de dat pompa jos si trimis la reconditionat? cam cat ar costa o astfel de operatiune?


Nu am data pompa jos sa vad ce cod are dar poate va dati seama dupa informatiile de diagnoza.

VIN: W0L0TGF4815008560
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417167 PB
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KT7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01013
systemNameOrEngineType: Y20DTH D3
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001007308
ProgrammingDate: 20071226

Identifier: 0540
VehicleManufacturerSpecific: 0281010267

Total number of fault codes: 1

P1220 - <Unknown DTC>
(0B) - Not present
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Partea mecanica e defecta.
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare colegi . Am un vectra b 2.0 diesel de 101 cp si imi apare codul 1220 . De pornit , porneste super bine , trage perfect , se tureaza perfect , in schimb imi cam trepideaza putin la acceleratie , daca o las pe liber sau la relantii in mers nu se mai simte nimic . As vrea s-o suspen sa rulez si sa vad daca mai trepideaza .
Tin sa precizez ca am pus suspensie sport , reglabila si cauciucurile sunt cam duse .
A mai patit cineva asa ceva ?

Stima si respect .
Skip ads

  • puiugrosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cum se verifica daca e sparta membrana ma ajuta cineva?
  • crystyan85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu masina mea , un opel astra 2.0 Ydth an 2003. In mers imi da rateuri , cand motorul este cald, apa sa se ridice la 80 grade sau mai sus. Am inteles ca ar fi partea electrica din pompa, un senzor de temperatura. Daca a mai avut cineva asemenea probleme sau cunoaste cum pot remedia, reconditona poma , astept va rog un raspuns.
  • daniel27

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 z 17 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut , am un Vectra b 20 xdth masina porneste foarte usor(nepornita de 8 luni, a luato la prima cheie) ,la relanti sta frumos doar scoate fum alb cand incerc sa o accelerez si nu se tureaza.parca ar merge in 3 si se aprnde martorul in bord.Cateodata porneste perfect fara nici un fel de problema
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
puiugrosu a scris:cum se verifica daca e sparta membrana ma ajuta cineva?
. Se scoate furtunul ce duce la vacuum din Partea opusa a egr si tragi aerul cu gura dupa care opturezi cu limba gaura.Trebue sa-ti tina limba trasa de gaura ,daca nu tine trasa limba ai o fisura la membrana.Verifica in prealabil si furtunul sa nu sibs vreo fisura (sceeas metoda )
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
crystyan85 a scris:Salut. Am si eu o problema cu masina mea , un opel astra 2.0 Ydth an 2003. In mers imi da rateuri , cand motorul este cald, apa sa se ridice la 80 grade sau mai sus. Am inteles ca ar fi partea electrica din pompa, un senzor de temperatura. Daca a mai avut cineva asemenea probleme sau cunoaste cum pot remedia, reconditona poma , astept va rog un raspuns.


Fa-i o diagnoza si vezi ce erori ai . Nu neaparat senzorul din pompa e vinovat.
  • Alkatraz90

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare si bine v-am gasit.
Conducator de Opel Astra G cu an al fabricatiei 2001 cu motorizare Y 20 DTH care de vreo 2 ani cam someaza la bordura (un rulaj de cam 5000 km/an in acesti ultimi 2 ani) ca si eu si taica-miu avem masini de servici am probleme cu motorul iar pe tester apar aceleasi coduri de eroare.
Acum sa o luam si mai amanuntit: Anul trecut cam prin Iulie la un drum lung masina in sarcina pe la vreo 100 km/h a inceput sa dea in nas si sa nu se mai tureze cum o facea inainte. Se aprindea martorul de check engine si nu mai trecea de 2000 rot/min, daca opreai motorul in mers si reporneai se stingea martorul si mai mergeai vreo 5-6 km fara probleme si tot asa. Cand am ajuns acasa a mers taica-miu la service si a curatat pe acolo ceva componente sau senzori (nu stiu exact ce ca nu mai stie sa-mi zica) i-a pus si aditiv in motorina de la Metabond si a mers bine pana acum ceva zile. Acum ajuns la 126000 km in bord se comporta mai rau ca atunci, porneste la sfert de cheie si cu motorul cald si cu el rece, dupa ce parcurgi vreo 4-5 km cu masina se aprinde martorul de la check engine si nu se mai tureaza mai mult de 2000-2200 rot/min.
Am fost mai devreme la service i-am explicat ce si cum sefului de service, a mers cu mine cu masina a vazut cum s-a manifestat, cand am ajuns inapoi la service a verificat daca sta in vacum si a curatat nu stiu ce exact pe acolo. Am plecat de acolo totul bun si frumos merge normal dar mi-a spus sa revin in 2-3 zile sa investigheze mai amanuntit.
Mi-a dat urmoatoarele coduri de eroare care masina inca le are in calculator:
P0400 - Critical system malfunction 1 (refere to checking procedure: trouble code description)
( 03 ) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refere to checking procedure: trouble code description)
( 0A ) - Not present
C0040 - Front Right Wheel Senor Incorrect Signal
( 08 ) - Present
Asta cel de al 3 lea este bonus si vine de la sistemul de franare, cand franez mai brusc se aprinde martorul ala cu ABS in bord, dar asta cred ca este ceva mai usor de rezolvat. Asa sper!
As dori si eu cineva in cunostinta de cauza sau care a avut cam aceleasi simptome (ma refer aici pentru primele 2 coduri) cu acest tip de motor sa ma lamureasca cu acele coduri de eroare ca sunt foarte vagi si nu stiu la ce sa ma astept, din ce am mai citit nu prea mi-as dori sa fie pompa de injectie.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ultimul cu roata este senzorul de ABS de pe roata respectiva . verifica daca nu este sectionat firul sau mufa iesita sau trebuie schimbat cu totul rulmentul
cat desprea P0400 este vorba de EGR care trebuie verificat daca nu are scapari de presiune de vacum (se curata sau se schimba)
cat despre P1220 asta e cea mai grava. nu vreau sa spun prostii dar cred ca este de la pompa de injectie...
ia legatura cu Mariusnapcori pe forum si cere-i parerea...
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut.am si eu o problema asemanatoare.la inceput(e vorba de 2 ani in urma)mi se aprindea becul in bord doar cand eram oprit la semafor.....plecam greu de pe loc si sa zic asa in 20 de metri isi revenea...ca noua.acum am ajuns sa merg cu becul aprins constant,foarte greu ating 2500 de turatii ca sa se stinga si sa mearga bine.pe tester imi apare P0400 si p1200(parca dar cea din urma au sterso si nu a mai aparut)ma rog,la service imi sp ca este egr 100%,i am intrebat sigur? daaaa,asa arata testeru,zic OK..am comandat un egr nou(490 lei),l am montat si...surpriza,aceleasi simtome.nu l am platit evident.si am plecat de la service.am ajuns sa decapsulez egr,i am reparat membrana ca avea un por ft mic,degeaba tine vid ca si una aproape noua dar continua sa imi faca probleme,cei drept mai din an in paste.furtunele de la vacuum sun ok.ce mai imi ramane de facut este sa incerc cu o elctrovalva,cea care acttioneaza egr-u cred ca este dusa.acum intreb ca sa pot sa inteleg ceva si sa fac un experiment.daca in locul celei care actioneaza egr-ul pun una de proba dar care este de la clapetele de sub egr crede-ti ca va face ceva bun?sau ele sunt gandite sa functioneze una mai puternic decat alta?una din cele doua care sunt langa vasul de expansiune unde se termina in 200 iara cealalta in 220.diferente esterioara este ca una are cele 2 stuturi groase iar cealalta una gros iar altul subtire(VAC-AUT).stiu am scris un acatist intreg dar credeti ma ca nu stiu cum sa i dau de cap si din lipsa banilor trebuie sa ne descurcam cum putem....apropo.la service s au mai uitat langa filtrul de polen(in stanga lui)unde sunt niste furtunase care fac partte tot din instalatia vacuum,sa vada daca pe acolo am ceva pierderi.acolo este o piesa electrica care nu stiu cum se numeste.intra furtunase,ies si mai are un conector cu fire...este vorba de un opel vectra x20dth 101 cp cu 280 000km.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Lasa egr.ul in pace. Problema este p1220.
Da un search cu P1220 si te vei lamuri.
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
ar trebui sa ma ingrijoreze P1200 sau 1220 doar daca mai imi reapare.momentan nu am probleme de genu ca se dezamorseaza sau ca merge in suturi sau eu mai stiu ce.singura pb este becul cu check care stinge in jur de 2200 de turatii.eu as vrea sa nu se mai aprinda deloc.o sa incerc sa caut sa elimin egr direct din soft sau sa incerc cu o alta electovalva pt egr.cu toate ca fiind electica ma gandesc ca se duce dintr-o data si gata.mie imi face pb asteptand la semafor si dupa aia in mers nu mai are nimic.mai este posibil sa fie si pompa de vacuum,dar cum nu am un manometru sau cum se numeste ca sa verific ce presiune face...
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
la relanti imi imaginez ca face o anumita presiune sau depresiune sau vacuum iar in sarcina,peste 2500 de turatii face alta..de aia am specificat ca imi face pb doar la semafor stand cu motorul la relanti
  • paulelys

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 2.0YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
robert IV a scris:Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema !
Am un opel vectra cu motor Y20DTH din 2001. Cu cateva luni in urma mi-a facut probleme prima data, respectiv s-a aprins la bord martorul cu cheita si brusc motorul nu se mai accelera, apasam degeaba acceleratia, ca si cum ar fi fost rupt cablul de acceleratie, mergea numai la o limta de 2000 de ture.
Dupa putin timp a revenit la normal fara sa-i fac nimic.
La catva timp problema a reaparut si apoi din ce in ce mai des. Am fost atunci cu ea la tester dar fiindca becul nu era aprins continuu, nu aparea nici o problema.
Acum vreo doua saptamani a ramas aprins continuu si am mers la tester. Coduri : 0400 (defectiune la EGR) si 1220 (defectiune grava la sistemul de alimentare, probabil pompa de injectie).
De pornit porneste usor, mai ales cand e rece nu face probleme si pe urma apare brusc martorul cu cheita si masina merge doar din inertie, schimb vitezele si ea trage din puterea motorului, pana in 2000 de ture.
Uneori dispare la fel de brusc problema si motorul trage de rupe.
Chestia e ca nu are decat vreo 145.000 la bord si nu ma prea bate gandul sa schimb pompe de injectii sau mai stiu eu ce scumpeturi...
Are cineva vreo idee ce ar putea fi ? Si cum as putea sa incerc sa rezolv problema cat mai simplu Oare?

verifica electrovalva care comanda egr,furtunasul dintre ele,si valve egr
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR