- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
zafira07
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
remus81
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Si eu am avut probleme cu regenerarea filtrului DPF in sensul ca din nu stiu ce motiv filtrul a fost infundat peste 90 %. Am fost la un prieten cu Tech 2 si nu a reusit sa i faca regenerare decat dupa ce i-a dat filtrul jos si l-a spalat pur si simplu cu jet de apa. Apoi l-a montat inapoi pe masina si i-a dat sa faca regenerare, ceea ce s-a si intamplat. Mentionez ca la opel mi-a cerut peste 4000 lei pentru inlocuirea filtrului deoarece nu mai poate fi efectuata regenerarea. Acum masina functioneaza perfect, a mai facut vro 3 regenerari de atunci. Motivul pentru care cred ca s-a infundat este ca eu nu i-am pus ulei pentru filtru dpf( nu am stiut ca e un ulei special). Deci atentie cand schimbati uleiul sa i puneti ulei GM pentru filtru dpf.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
remus81
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2009
- Mesaj Privat
Problema cred ca era uleiul folosit de mine(Castrol magnatech diesel), ulei care nu este pentru filtru DPF. Acum am pus ulei GM special pentru DPF. Masina a facut deatunci peste 5000 km si vro 3 regenerari (vazute de mine la consum) si nu s-a mai aprins masinuta cu cheita (era aprins cand am fost cu ea la service). Deci eu cred ca a fost de la ulei. Nu stiu de ce nu a facut regenerare inaite sa se infunde asa tare, ma gandesc ca am mers numai distante scurte si cu motorul rece.
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
In carte scrie ca se pot utiliza pt motoare diesel cu DPF uleiuri 0w30, 0w40, 5w30, 5w40. Toate trebuie sa respecte specificatia ACEA-C3.
Pentru motoare diesel fara DPF trebuie sa respecte specificatia ACEA-B4.
Orice motor consuma ulei. Cat de putin dar consuma. Uleiul ars trece prin DPF. Daca uleiul are in compozitia lui chimica substante care infunda filtru acesta se va infunda dupa un numar de km indiferent de cat de des schimbi uleiul in acel interval.
Eu zic sa respectam ce a scris producatorul referitor la tipul de ulei.
Iar pentru Romania care este mediu cu praf schimbul se face la 15.000 km sau un an.
Pentru motoare diesel fara DPF trebuie sa respecte specificatia ACEA-B4.
Orice motor consuma ulei. Cat de putin dar consuma. Uleiul ars trece prin DPF. Daca uleiul are in compozitia lui chimica substante care infunda filtru acesta se va infunda dupa un numar de km indiferent de cat de des schimbi uleiul in acel interval.
Eu zic sa respectam ce a scris producatorul referitor la tipul de ulei.
Iar pentru Romania care este mediu cu praf schimbul se face la 15.000 km sau un an.
remus81
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mie mi-a spus ca uleiul normal produce mai multa cenusa care face ca filtrul DPF sa se infunde mai repede, mai ales daca facem drumuri scurte prin oras cu motorul rece (cazul meu). Pe eticheta uleiului pentru DPF scrie clar cu elimina cantitati reduse de cenusa si este indicat pentru DPF. Sunt deacord cu ce a scris Nisip. Diverenta intre ulei normal si cel DPF este foarte mica in comparatie cu costurile schimbarii DPF-ului. Eu am fost patit si deacum o sa pun doar ulei specificat de producator sa nu mai am probleme.
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Regenerarea se poate face si fara aprinderea vreunui martor in bord? Mi s-a intamplat asta chiar ieri, cand consumul la relanti a crescut la 3,8-4 L. si a scazut voltajul de la 14.1 la 13.00. Ventilatoarele functionau la cea mai mare viteza. Totul a durat cam 8-10 minute.
Acum vreo luna, dupa ce am pus contactul, becul de la bujii a inceput sa clipeasca (motorul era cald, mai mersesem cu masina) si s-a mentinut asa si dupa ce am pornit motorul. Erau prezente toate simptomele descrise mai sus, plus martorul de la bujii aprins intermitent. De data asta totul a durat un pic mai mult de 10 minute.
Acum vreo luna, dupa ce am pus contactul, becul de la bujii a inceput sa clipeasca (motorul era cald, mai mersesem cu masina) si s-a mentinut asa si dupa ce am pornit motorul. Erau prezente toate simptomele descrise mai sus, plus martorul de la bujii aprins intermitent. De data asta totul a durat un pic mai mult de 10 minute.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
#Lao clipirea martorului de buji depinde de versiunea de soft de motor. Versiunile mai noi nu te mai anunta cand face regenerarea. S-a hotarat asa dupa ce cea mai mare parte a utilizatorilor imediat cum vedeau ca palpaie spirala se prezentau la Service ca masina are o problema (FARA SA CITEASCA MANUALUL) si de fapt nu avea nimic si atunci au hotarat ca versiunile mai noi (soft ECU) sa scoata palpairea spiralei. Cum zice si colgul #tonytm, DACA ramane aprins = AI O PROBLEMA.
De asemenea la varianta de bord de pe facelift nu mai palpaie spirala nici sa vrei !
CristianTM.
De asemenea la varianta de bord de pe facelift nu mai palpaie spirala nici sa vrei !
CristianTM.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
Da. Regenerarea se face in mod normal fara nici un martor aprins, pornesc ventilatoarele, creste consumul, creste relantiul si cred ca trece si pe recirculare. Totul dureaza 8-10 min si e nevoie de motor cald plus deplasare cu viteze de peste 60km/h din ce am vazut, ca sa porneasca.
Daca clipeste becul de la bujii inseamna ca e nevoie de regenerare si ori a fost intrerupta in mod repetat ori nu a apucat sa porneasca din cauza de motor rece sau deplasare cu viteza redusa.
Trebuie neaparat sa mergi cu ea peste 70km/h, turat la peste 2000rot/min pana cand nu mai clipeste becu, sau risti sa infunzi filtru. Mai trebuie sa ai grija sa poata porni regenerarea si sa nu o opresti cand se regenereaza
Daca clipeste becul de la bujii inseamna ca e nevoie de regenerare si ori a fost intrerupta in mod repetat ori nu a apucat sa porneasca din cauza de motor rece sau deplasare cu viteza redusa.
Trebuie neaparat sa mergi cu ea peste 70km/h, turat la peste 2000rot/min pana cand nu mai clipeste becu, sau risti sa infunzi filtru. Mai trebuie sa ai grija sa poata porni regenerarea si sa nu o opresti cand se regenereaza