Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
E o varianta buna si asta, dar momentan e bine asa. Nu stiu cat de bine ii face amestecul cu benzina. Stiu un peco care are o benzina la un pret normal si este ceva aditivat . De cand alimentaz de acolo, parca e avion masina. Daca e posibil pot sa dau si nume, dar nu vreau sa para ca reclama. Daca vreun moderator cere asest lucru pot sa-l fac, nu o tin pentru mine.

Cu stima, Claudiu.
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Rompetrol efix s?
Daca da, de aia pusai si eu in loc de diesel efixs
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sunt bune urmatoarele valori la un z13dt?Aceste valori sunt luate din livedata de la un tester chinezesc.Am cateva nelamuriri:presiunea barometricaa(este cumva cea prescrisa?) si cea de la turbo prin ce difera?Factorul de umplere egr inseamna cat de mult este inchis sau deschis(daca nu ma insel cu mufa scoasa indica 100%)?Si treaba cu schimbul uleiului are vreo relevanta?

Turaþie prescrisã 900 RPM
Turaþie motor 904 RPM
Turaþia axei cu came 452 RPM
Deviaþie de ralanti Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã NU
Temperaturã motor normalã Inactiv
Temperaturã lichid rãcire 74 °C
Temperaturã lichid rãcire 0.78 V
Temperatura combustibil 24 °C
Temperatura aer admisie 34 °C
Temperaturã ambiantã -3 °C
Senzor masã aer 25 kg/h
Senzor masã aer 1.90 V
Presiune barometricã 98 kPa
Presiune barometricã 3.69 V
Presiune turbo 98 kPa
Presiune turbo 1.84 V
Ventil AGR Activ
Factor de umplere AGR 69%
Presiune Rail prescrisã 25.00 MPa
Presiune Rail 24.80 MPa
Ventil control presiune Rail 15%
Cantitate actualã injectatã 4 mm3
Inceput de injecþie real 1 grade
Timp pânã la schimb de ulei 128%
La 2000 de ture presiunea de la turbo creste doar pana la 105kpa si cea de la rail pana la 55Mpa.Cateva sfaturi pentru un urmator test?
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu cateva intrebari, in special pt colegul Bazare:
-egr anulat din soft necesita si demontarea de pe masina a acestuia? Este inclusa in pretul anularii egr?
-egr anulat scad noxele? Putere, consum?
(Pret pe privat pt anulare egr+remap.)
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu se da jos EGR-ul de pe masina. El ramane acolo iar dupa resoftare ECU motor ii cere sa fie mereu inchis. Nu executam decat lucrari de software, iar pe parte "mecanica" decat demontat / montat ECU pe masinile unde este cazul. In cazul in care proprietarul nu este convins ca EGR-ul inchide perfect recomandam instalarea unui blind metalic.

Pentru celalalt coleg ... presiunea barometrica reprezinta presiunea atmosferica in cazul tau 0.98 bari.
Presiunea in turbo e alta mancare de peste. Referitor la parametrii postati de tine ... e ca si cum eu ti-as trimite o poza cu mine pe facebook si te-as intreba daca sunt sanatos.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Iar legat de noxe, putere, consum ce imi puteti spune? Cu ce influențeazã la fiecare?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La noxe nu am verificat personal ca sa dau cifre, dar nu am avut nici un fel de probleme pana acum sesizate de clienti.
La putere nu castigi / nu pierzi.
La consum la fel, nu vor fi diferente notabile. Probabil undeva la +/- 0.2% in functie si de stilul de condus.
Chiar am testat pe alta marca de mai multe ori si consumul initial era 5.7 pe cateva mii de km
dupa EGR off pe frig am avut 5.9
dupa EGR off vara am avut 5.6
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Revin cu problema legata de EGR .Este legata de temperatura deoarece numai in zilele in care temperatura creste peste 11-12 grade se aprinde becul cu cheita in rest totul este in regula .
(Este posibil ca ECU sa nu trimita comanda de deschidere EGR decit in anumite conditii si una din conditii este temperatura de afara ?)
Oricum ma asteapta o operatiune de curatire a EGR-ului mai ales ca primavara se apropie cu pasi repezi .
Care este pretul manoperei ptr o curatire de EGR la Corsa C CDTI si stie cineva unde se face in Brasov ?
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ar trebui facuta o diagnoza sa vezi ce coduri de defecte sunt stocate!
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
EGR-ul nu functioneaza in functie de temperatura de afara, dar functioneaza in functie de temperatura motor. Cand motorul e rece EGR nu functioneaza. Mai depinde de turatie, EGR de obicei functioneaza aproximativ intre 1500-3200 RPM si in rest nu, cu variatii functie de motor si marca. Din ce imi aduc aminte si o presiune atmosferica mai mica de 0.78 bari face ca EGR-ul sa nu functioneze la opel.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eroarea de pe tester era P0400 la ultima citire.Motorul a functionat intre timp in plaja 2000-4000 fara sa se aprinda becul de check si apa are de obicei la mine in jur de 90 grade (dupa 10-15 minute dupa ce pornesc )
Ce este sigur este ca intotdeauna cind s-a aprins becul de check era o temperatura de peste 11 grade Celsius afara .Nu stiam ca EGR-ul nu functioneaza sub o anumita valoare minima de presiune ,probabil ca asta este explicatia.
PV/T =k
Daca T scade atunci P scade si s-ar explica de ce nu se aprinde decit la cald .
(Oricum dupa 110k o curatire de EGR nu o sa-i strice )

Stie cineva care sint preturile la manopera de curatire EGR in jurul Brasovului ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ceva de genul 400 roni. Recomand si curatarea admisiei, a intercoolerului, a separatorului de ulei.
Skip ads

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Tot cam atat costa si anularea lui din soft. Ce parere aveti? Scapam asa de belele cu egr....?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Scapi dar iti creste consumul cu 0,5% ..
Depinde cat circuli si cat e de rentabil .
Daca faci in medie 3 schimburi de ulei pe an.... nu se merita zic eu ....
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cum ai ajuns la concluzia ca iti creste consumul cu 0.5%?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Calculul matematic al gazelor nearse si scoase afara nu stiu sa til fac,dar din explicatiilor a catorva mecanici cu vasta experienta cam pe acolo iese.
Egr-ul cand rrintoarce gazele nearse ajuta la o mica economisire de combustibil(arde gazele corespunzator)+mediul inconjurator(nu sunt ecologist).
  • alexmag90

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut , pentru cei care cauta un service ieftin si bun , va recomand cenzurat, reclama, am schimbat distributie + ambreiaj ( piesele mele ) 450 ron , curatat egr - 75 ron (pe corsa c z13dt ) , etc probabil suna a reclama dar am gasit service-ul asta dupa ce am avut cateva experiente neplacute cu alte service-uri pline de mecanici de duzina care au schimbat 2 distributii toata viata , dar care in schimb vor 500 ron manopera pt schimb distributie . sper sa va fie de ajutor .
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
reclama toaza ziua bunaziua ... vezi ca este sectiune dedicata pt asa ceva!
  • alexmag90

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
bay prietene , am incercat sa ajut , maine postez si factura ... bagatorule de seama !
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
gica mai taie din ele! Da-le dreaqu!
Fratioare 75 de lei manopera pha egr? Asta e incalificabil bhre! Parole deoneor!


Ultima modificare facuta de corsablue la Vin 21 Mar, 2014 12:31 am
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR