Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vreau sa ma conving daca la mine este defect ECU si va intreb daca e ok sa-mi mut ECU meu pe alta vectra B, sa vad daca se muta problema. Implica ceva riscuri? Trebuie imperecheat cu imobilizatorul si cipul?
Skip ads

  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
da, trebuie imperecheat cu IMO-ul si chip-ul de la acea masina si pt asta iti trebuie cod de securitate. Imperecherea se poate face din op-com astfel:

1.Se monteaza calculatorul SH pe masina si se fac toate legaturile.in acest moment aveti IMMO cu codul de securitate XXXX si ECU cu codul YYYY.
2.Se intra pe modulul IMMO si se introduce codul de securitate XXXX;se reseteaza IMMO.In acest moment NU LUATI CONTACTUL!Dupa ce apare mesajul de resetare reusita(acum Immo nu mai are cod de securitate) intrati iarasi pe Immo si introduceti codul YYYY.Acum aveti acelasi cod de securitate si pt IMMO si pt ECU.
3.Luati contactul si il puneti din nou.Intrati pe IMMO si resetati intai ECU apoi IMMO.NU LUATI CONTACTUL!Dupa resetarea reusita introduceti codul XXXX si programati "immobiliser and ecm installed".Acum aveti immo imperecheat cu Ecu si cu codul masinii.
4.Luati contactul,asteptati 10 sec,il punet iarasi si programati cheile.
5.Porniti masina!


ECU poti sa il muti pe alta masina, dar sa fie tot vectra b , motor z16xe. Daca incerci sa muti de exemplu la o astra z16xe, va merge ciudat rau.
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vreau sa mut de pe Vectra B z16xe pe Vectra B z16xe. Trebuie sa imperechez chiar daca masinile sunt identice ca model si motorizare? Nu pot sa imperecherea deoarece nu am aparatura necesara. Multumesc oricum.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa imperechezi pt ca chipul din cheie + imobilizatorul + ecu functioneaza doar impreuna. Comunicatia dintre ele 2 este complexa, tocmai pt a preveni furtul masinii ( in cazul de fata nu porneste motorul , ecu nu va da scanteia si nu va amorsa pompa de benzina daca cheie nu e recunoscuta ). Nu este ca in filme ca faci 2 contacte si porneste motorul.

Aparatura necesara ca sa le imperechezi este un op-com care il gasesti de exemplu pe forum de cumparat de la colegul pirvu_daniel cu 120 ron ( https://www.clubopel.com/vie...p=1296243#1296243 ) si iti mai trebuie si un laptop - ca sa nu cari desktopul la masina.

Atentie ca trebuie sa ai codurile de securitate ale ambelor masini ca sa faci imperecherile ( sunt scrise pe carpass )

Atentie ca daca gresesti codul de securitate, initial nu iti mai da voie cateva secunde, daca incerci iar si gresesti tre sa astepti cateva zeci de secunde, apoi 10 minute, si tot creste timpul ajungand pana si la 21 de ore in care trebuie sa stai cu contactul pus.
Skip ads

  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ok iti multumesc mult de tot!
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema in cazul meu prin conectarea celor doua cabluri de 5V care intra in pedala de acceleratie (negru-alb + negru-alb).
  • cosi1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
buna seara!
ma bag si eu cu un opel astra 2002 z16xe,achizitionata de la cluj. Pe drumul de intoarcere dupa aprox. 50 km surpriza: s-a aprins check engine in bord...,ajuns acasa verific si descoper ca filtrul ceramic din catalizator este lipsa(coduri eroare erau 1122 ,1550 si un al3-lea referitor la catalizator ineficient) , am schimbat catalizatorul, am sters erorile, am verificat pe analizor emisiile poluante, totul ok. am parcurs cu masina 5km prin oras fara probleme, a2-a zi de dimineata pornesc masina si din nou surpriza s-a aprins masina cu cheita(cod eroare 1122,1550), dupa 1 minut opresc masina si o repornesc dupa o pauza de 5 minute ,masina cu cheita stins, dupa 3 zile o pornesc si iar se aprinde acelasi martor in bord ,o opresc si o repornesc dupa 1 minut si martorul e stins.
in concluzie ce poate fi daca martorul se aprinde doar la prima cheie(la rece), pe aici am citit ca martorul respectiv se aprinde doar dupa ce se incalzeste. Mentionez ca atunci cand martorul respectiv este aprins motorul se tureaza mai in lung trage mai greu (ajunge in cuplu maxim mai in lung).
va multumesc tuturor!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai curatat clapeta de acceleratie?
citez pe danciureanu :"Fa resincronizare pozitie clapeta, se decupleaza bateria cit cureti!, o pui la loc, contact fara motor, daca nu face ea dupa 30 sec miscare min-max apasa frina (parca asa era), citeste ca este scris pe undeva... "
n-a fost manarita sonda lambda 2 ? Daca nu aveai catalizator trebuia sa se aprinda matorul "Exhaust-emmision"
Nu s-a intervenit si la ECU?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Defectul e din ECU
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 791
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cu ce se curata gelul din ecu pentru a putea ajunge la lipituri?
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cu grija se curata. Insa, eu nu te sfatuiesc sa incerci sa repari ECU, asa am incercat eu si l-am stricat. Si o sa iti explic de ce: cu toate ca si eu am mai facut lipituri pe placi electronice, si tipul care a incercat sa il repare a lucrat la reparatie de telefoane mobile, nu am reusit sa facem floudorul sa se lipeasca de punctele de contact ale ECU-ului. Nu stiu cum il reparara cei care il reconditioneaza dar noua nu ne-a reusit. SI l-am stricat mai tare. Suficient de tare, incat sa nu mai reusesc sa ma conectez cu op-com pe KWP la el, macar sa ii fac dump la memorie. Bine, macar in cazul meu, ecu mai fusese odata reconditionat de cineva inainte sa cumpar masina si am vazut asta cand am desfacut ecu-ul, deci macar pot sa zic ca in cazul meu ecu-ul oricum era pe duca.


Asa ca mergi la cineva care a mai facut reconditionari ( ex: [editat] ).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ma cam repet dar vad ca degeaba. Apelati numai la cei care fac asa ceva, nu incercati voi ca mai mult stricati. De exemplu eu dar si altii nu primim la depanare calculatoare in care au intervenit amatori, timp pierdut, bani dati la curier, suspiciuni, nervi ca de ce dureaza atat ca daca stiam ca nu se poate face ...
Skip ads

  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am aceiasi problema la z16xep, tot 1122 si 1550 imi apare si cand e check-ul aprins nu o pot accelera!..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu te baga tu la ECU, contacteaza pe bazare.
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu el, deocamdata nu e in oras.
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa faci strap intre firele de 5V care intra in pedala?
  • dincum

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu problema cu acceleratia la o corsa 1.4 din 2001, Am dat ecu jos de pe masina si acum cand l-am pus la loc se aude un releu in panoul de sigurante si am martorul de la motor aprins. Trebuie sa refac ceva setari?
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da bateria ai deconectatt-o ? cand ai dat jos ecu ?
  • dincum

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu am deconectat-o nici cand am dat ecu jos, nici cand l-am pus... l-am stricat sau mai are vreo scapare...?


Ultima modificare facuta de dincum la Sam 05 Jan, 2013 2:50 pm
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
N-ai facut bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR