- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Probleme cu uzura la cuzineti au si altii. Stiu un samsar care vinde multe masini si mi-a spus ca a avut vreo 2 Passaturi la care a avut astfel de probleme. Am mai spus, probleme sunt la toti producatorii, dar la Insignia s-a dus vestea ca e cea mai proasta. Unii au pretentia de la masina asta ca de la una de lux. Eu am fost multumit de Insignia A din 2010 pe care am luat-o la 200 de mii si am dat-o la 360 de mii dupa 4 ani. Am mers pe noua Insignia B20DTH. Am fost si la Skoda pentru Superb, dar ca sa am dotarile de pe Insignia era mult mai scumpa. Asta e cand iei un sh iti asumi niste riscuri si trebuie sa mai ai niste bani pentru eventuale neplaceri. Acum eu zic ca nu e dracul chiar asa de negru. Sa refaci motorul la Insignia cu 6500- 7000 de lei nu e exagerat. Am un prieten care a dat pentru un S clase din 2009 -8000 de lei pentru o planetara, si masina are vreo 250 de mii. Daca iei noua cum am luat eu sunt reviziile mai scumpe. Pe mine ma va costa mai mult, caci dupa fiecare revizie, cand ies din reprezentanta ma opresc direct la serviceul unde merg de obicei si dau uleiul si filtrul de ulei jos si pun uleiul pe care vreau, cred ca Liquy Moli top tec 4600 cu dexos 2 pe care l-am folosit la ultimele doua schimburi la vechea Insignia.
am înțeles cã cei de la reprezentanta Opel spune sa bagi ulei gm . Dar motorul este un derivat de FIAT la care se pune Selenia.am folosit Castrol dar acum am rãmas pe Bardahl
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Asta stiu, si eu am folosit Castrolul si Liqui Moly top tec 4600 la fosta Insignia si a mers vrei 350 de mii de km, dar golanii de la reprezentanta vor sa puna uleiul lor GM si cauta pretexte cs nu am voie ca altfel pierd garantia. Am trimis la Opel Ro. un maill si trebuie sa le mai trimit seria fe sasiu si imi trimit ei un raspuns oficial. Daca imi dau voie cu alt ulei merg la ei si le arat si daca msi comenteaza direct la protectia consumatorului ma adresez.
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
Am facut o revizie la masina.Ulei+filtre.Concluzii:sunetul motorului s-a schimbat, atat in mers cat si la relanti, motorul merge mai lin, mai rotund si e mai silentios.Consumul putin, nu cu mult, mai mic.Relantiul nu mai fluctueaza absolut deloc, iar cu clima pornita sta tot la 800 rpm, fata de 1000 inainte, consumul la relanti 0.7-0.8 acum, inainte 0.8-0.9-1 l.
Am o intrebare doar, mai veche:in treptele inferioare (1, 2, 3), daca accelerez lent, se aude ca un fel de suierat.Sa fie turbina?Daca accelerez mai tare, mai brusc nu se aude.Nu scoate fum deloc, masina trage ft bine.Cei de la repr au zis ca e zgomotul specific motorului.
Ce parere aveti?
Am o intrebare doar, mai veche:in treptele inferioare (1, 2, 3), daca accelerez lent, se aude ca un fel de suierat.Sa fie turbina?Daca accelerez mai tare, mai brusc nu se aude.Nu scoate fum deloc, masina trage ft bine.Cei de la repr au zis ca e zgomotul specific motorului.
Ce parere aveti?
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Turbina face acel suerit adicã fluierat .cînd are cam uzurã . demonteazã filtru de aer.si vezi cum se învârte la mîna o poti invirtit de paletele de intrarea a aerului tragi si de rotor adicã ax vezi dacã are joc .ce tip de motor si pe masinã adicã cod A2.0 dth sau ....... Oricum turbina are paletele variabile .
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Turbina face acel suerit adicã fluierat .cînd are cam uzurã . demonteazã filtru de aer.si vezi cum se învârte la mîna o poti invirtit de paletele de intrarea a aerului tragi si de rotor adicã ax vezi dacã are joc .ce tip de motor si pe masinã adicã cod A2.0 dth sau ....... Oricum turbina are paletele variabile .
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Ascultã bine .galeria de admisie care se aflã pe spatele motorului este din plastic și are 8 orifici de intrare a aerului forțat de turbinã .4 sint dreptunghiulare care au clapete care se închid și deschid în funcție cum accelerezi au tendința de a se rupe sãu rãmîne închise și forțeazã turbinã .la turbinã in fața unde este supapa ghetoait are un contract alectric care cu ajutorul cetralinei acționeazã un motoraș care acesta închide și deschide capetele.Daca ai posibilitatea de a demontat galeria de admisie ar fi foarte bine .o cureți și apoi elimini și clapete . cred cã e plinã de o așa zisã cremã de pantofi din cauza la supapa egr . scoate senzorul de presiune de pe galeria și vezi cum se prezintã
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
Deci acel suierat poate sa fie si din cauza galeriei de admisie, nu numai din cauza turbinei?
Senzorul de presiune trebuie scos inainte de a efectua operatiunea de demontare, curatarea galeriei si eliminarea clapetelor?Daca scot acel senzor ar trebui sa dispara suieratul turbinei?
Am inteles ca pe masinile fabricatie dupa 2013 nu au mai fost montate acele clapete.As putea sa schimb galeria cu totul si sa pun una fara clapete?Eventual din dezmembrari.
Senzorul de presiune trebuie scos inainte de a efectua operatiunea de demontare, curatarea galeriei si eliminarea clapetelor?Daca scot acel senzor ar trebui sa dispara suieratul turbinei?
Am inteles ca pe masinile fabricatie dupa 2013 nu au mai fost montate acele clapete.As putea sa schimb galeria cu totul si sa pun una fara clapete?Eventual din dezmembrari.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Irynel a scris:Deci acel suierat poate sa fie si din cauza galeriei de admisie, nu numai din cauza turbinei?
Senzorul de presiune trebuie scos inainte de a efectua operatiunea de demontare, curatarea galeriei si eliminarea clapetelor?Daca scot acel senzor ar trebui sa dispara suieratul turbinei?
Am inteles ca pe masinile fabricatie dupa 2013 nu au mai fost montate acele clapete.As putea sa schimb galeria cu totul si sa pun una fara clapete?Eventual din dezmembrari.
motore din 2010 cu cod A20DT nu au clapete pe galeria de admisie
Senzorul de presiune trebuie scos inainte de a efectua operatiunea de demontare, curatarea galeriei si eliminarea clapetelor?Daca scot acel senzor ar trebui sa dispara suieratul turbinei?
Am inteles ca pe masinile fabricatie dupa 2013 nu au mai fost montate acele clapete.As putea sa schimb galeria cu totul si sa pun una fara clapete?Eventual din dezmembrari.
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
Revin.Acel suierat se aude si la accelerare, incepand de la circa 1300-1400 rotatii si se aude atat la relanti cat si in sarcina, in timpul accelerarii, cat si la decelerare, in frana de motor.
De asemenea, daca o tin constant intr-o treapta inferioara la aceeasi turatie, 1400-1500 pe aici, parca se aude usor acel suierat.
Daca accelerez brusc nu se aude, de asemenea de la circa 2000-2200 in sus nu se mai aude.La decelerare insa da.
De asemenea, daca o tin constant intr-o treapta inferioara la aceeasi turatie, 1400-1500 pe aici, parca se aude usor acel suierat.
Daca accelerez brusc nu se aude, de asemenea de la circa 2000-2200 in sus nu se mai aude.La decelerare insa da.
Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat