Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alexutzuco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este exclus pentru ca acum 11k a cumparat-o cumnatul meu. Singurul lucru care s-a intamplat acum 11k a fost revizia de 90k si update-ul de soft.
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
alexutzuco a scris:Salut,
Vreau sa va intreb si eu ceva, in special pe gyzmo, pentru ca el mi-a facut o diagnosticare. Legat de "Distance since last DPF replacement". Masina mea are in bord 104k km si la Distance since... imi arata 11k si gyzmo mi-a spus ca s-a umblat la km. Este posibil ca dupa update-ul de soft de la reprezentanta sa se reseteze acel contor? Pentru ca eu cam acum 10k am cumparat masina si vechiul proprietar tocmai fusese la radacini pt revizie si I-au facut si update-ul.



Din ce stiu eu , "Distance since last DPF replacement", este distanta de la prima regenerare facuta! Daca s-a umblat la kilometrii , este prima regenerare facuta de cand s-a umblat la kilometrii , respectiv 11.000. Daca ai cumparat masina acum 10.k , inseamna ca "operatiunea" a fost facuta acum vreo 11.300-11.500 km. Nu cred ca la update se restarteaza distanta de la prima regenerare DPF! Dar cel mai clar intrebi la reprezentanta respectiva! Bafta
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
alexutzuco a scris: Masina este din 05.2009, a fost adusa din Olanda, pe trailer, in 2012 si pana in 2014 a stat intr-un parc auto din Ilfov. A fost cumparata de cumnatul meu, cunoscandu-se foarte bine cu cel care are parcul. Masina are carte de service, cu doua revizii facute (la 30k si 60k) si confirmate de cei de la Radacini la revizia de anul trecut (90k). Plus ca I-am schimbat si distributia in decembrie si mecanicul (care lucreaza la Opel) mi-a spus ca nu a fost umblat niciodata acolo. Interiorul arata ca nou, articulatia este excelenta, volanul, schimbatorul si pedalele nu sunt uzate, bateria este gm... In sfarsit... nu mai conteaza, eram doar curios daca nu cumva se reseteaza acel contor la update Smile


Eu am luat masina la 170k din Germania si este impecabila in interior si acum la 215k, dupa 2 ani. Distanta mare de timp dintre ultimul service de 60k din 2011( probabil) si data la care ai cumparat masina(2014) trebuie sa iti dea de gandit. Restul cum ai spus si tu , nu e important , daca masina merge foarte bine , ce mai conteaza , oricum i-ai facut schimburile si esti linistit!
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
la cati km se face la voi regenerarea ? vreau sa spun caci la mine nu si-a facut regenerarea niciodata de cand am Masina ....am cumparato la 115000 si acum am peste 165000 km dar niciodata nu mi-a aparut...ce parere aveti? circul si in oras si pe autobanda...
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ce sa iti apara Sabin? regenerarea se face in jur de 5-600km , dar nu iti dai seama decat daca opresti atunci cand se face , miros puternic de ulei ars si motor incins, altfel , daca nu ti-a aparut nimic e bine , lucreaza in parametrii! Bafta!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@danielsabine este o gluma ca nu a facut nici o regenerare in 50k km....nu exista asa ceva
Cel mai probabil pentru ca circuli mult pe autobanda o face acolo unde este mai greu de "prins".
Martor nu ai in bord, in oras o vezi la ralanti, turatie ridicata + consum instant ridicat, pe autobanda ai doua variante, pilot automat si urmarire consum instant care creste semnificativ ( ex: daca la 140/h iti consuma normal 6.5 cand intra in regenerare sare la 9-10) sau in sarcina iei piciorul de pe acceleratie si consumul instant se duce in 0.0
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am 7k km cu Insignia de cand o am, pana acuma am prins 2 regenerari si cu ceea de aseara 3. Venind acasa dupa ce am mers cu ea vreo 7,8km cu 100km/h observ consumul instanteanu de 1,7-1,9 rareori 2.0%, incep sa merg cu ea in treapta a3a la 2000rpm si tot asa vreo 6km observand miraculos un consum de 4.5-4.8%. Acuma intrebarea e urmatoarea. Era infundat partial filtru de particule? De ce consumul era de 4.5%? Data trecuta chiar ma speriasem cand imi arata un consum de 11,12,13%

Acuma revenind la regenerarea filtrului de particule. Am vazut pe net un videoclip in care masina era in stationare si cu un calculator s-a reglat turatia la 2500rpm dupa scadea treptat si avea loc regenerarea. Se poate face regenerare stand pe loc?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Se poate cu OP-COM, insa turatia ajunge la 3500 rot/min,pentru a ridica temperatura gazelor de evacuare la peste 600 grade Celsius, abia dupa ce se atinge aceasta temperatura se initializeaza procesul de curatare al filtrului..., nu este foarte indicat sa efectuezi regenerare stationar...
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
#gyzmo
In legatura cu regenerarea mea ce idee ai? Deci in stationare aveam 1,7-1.9% si cand cand sa ii fac regenerarea in treapta a3a la 2000rpm activat pilotul automat consum de 4.5-4.8% acuma ma uitam si eu ce fel de regenerare este..+ ca am mers 6km si a revenit la normal consumul in stationare...0.7L/h


Se poate achizitona pentru acasa vreun soft/tester pentru a verifica cat este de incarcat dpf-ul? Idei/pareri/pret? Smile)
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu inteleg de ce activezi pilotul automat..., mergi normal cu masina...
Nu este relevant acel consum..., pana nu atinge temperatura optima nu incepe curatarea filtrului, lasa consumul in pace,...
Pe zi ce trece constat ca lumea devine "isterica"...
La celelalte masini nu am avut nici macar curiozitatea sa vad cand si-au facut regenerarile, nu ma uit la consumul instant inainte de a opri motorul, cred ca este cea mai "nereusita" masina din acest punct de vedere...😡
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Oricum aceasta regenerare nu prea am inteleso... cu cateva zile am mers extraurban + ca am mers cu ea normal( peste 2000rpm) pana ce am ajuns acasa si acasa cand ma uit la consumult instant 1.7-1.9%. Infine multumesc de raspuns gyzmo.

P.S. iar cu uitatul la consumul instant, doar mai arunc ochii din cand in cand sa am grija la o eventuala regenerare. De regula sta la pozitia unde indica kilometri electronic.
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da..... dar daca isi facea regenerarea trebuia normal sa se aprinda martorul in bord sau? ...incat cu mirosul de incins Motor am mai mirosit vara..
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La Insignia ST an 2011 nu are martor pentru dpf. ÃŽți dai seama doar când consumul este crescut și motorul e mai gãlãgios


Ultima modificare facuta de deleted-100538 la Sam 02 Mai, 2015 7:18 pm
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La modelul tau nu se aprinde nimic in bord...
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu nu se aprinde la nici un model vreun bec in bord cand se face regenerarea.
Becul se aprinde doar daca are mai multe incercari de regenerare nereusite. Daca se aprinde becul recomandarea este sa pleci la o plimbare cu masina pana se stinge becul.

In rest - vorba lui gyzmo - vedeti-va de viata, nu are rost sa stati sa vanati regenerarea.

Eu sunt la a doua insignia (pe prima am facut 160k km in 5 ani) si am vazut regenerarea de 2-3 ori in toata aceasta perioada.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
danielsabine a scris:da..... dar daca isi facea regenerarea trebuia normal sa se aprinda martorul in bord sau? ...incat cu mirosul de incins Motor am mai mirosit vara..


Ai citit tot topicul si nu ai gasit raspuns la intrebare? Nu de alta, dar ne repetam si deja devenim redundanti.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o nelamurire, azi cand am ajuns acasa si vroiam sa bag masina in curte,(de obicei o bag cu spatele) si cand m-am uitat in oglinda stanga am vazut putin fum, repede mi-au sarit ochii la consumul instant care era normal, deci nu era in regenerare. Am coborat din masina si m-am uitat la toba dar nu mai iesea fum. M-am uitat cu opcom si filtrul era la 74% incarcare. Din ce stiam eu masinile cu filtru de particule nu scot fum decat in regenerare...😞
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cine stie, nu trebuie sa iti faci probleme, sunt fiare, mai 'tusesc' si ele.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dupa regenerare consumul instant fluctueaza in plaja de 0.4-0.6% (in relanti), pe cand inainte de regenerare fluctueaza intre 0.7-0.9%, deci si dupa asta se poate da seama ca urmeaza cat de curand o regenerare.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Apropo de ce ziceam zilele trecute ca am vazut putin fum iesind pe toba cand am ajuns acasa, dupa un test cu opcom aveam 74% incarcare si in weekend am iesit putin la o plimbare vreo 70 km sa se faca regenerarea cum trebuie ca de vreo 2 sapt umblasem doar prin oras. Bineinteles ca si-a facut regenerarea cu succes, dar ieri am fost si am spalat masina si azi cand am ajuns acasa am vazut ca era putin neagra toba finala si m-am mirat pt ca ieri era curata si regenerarea a fost inainte de spalarea masinii. Si atunci am pornit din nou motorul si m-am uitat la toba, nu se vedea fum deloc si am accelerat-o odata pe loc pana pe la 3500 rpm...si a iesit un fuuum negruuuu....(specific motoarelor diesel, nu era albastrui, dar m-am mirat pt ca din ce auzisem eu doar cand isi fac regenerarea scot fum asa tare)
Acum o luna am fost la itp ca imi expirase si cand au verificat fumul si au accelerat-o de 2 ori pana pe la 4000 si ceva nu a iesit gram de fum negru.
Este normal oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR