Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sorin7789

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema mea,nu era pompa,era sorbul din rezervor infundat.Si eu am avut probleme cu pornirea,erau furtunasele de retur de la injectoare,astea trebuie schimbate cam la 2 ani ca se scoc de la caldura si pompa trage aer fals cind se raceste motorul,se dezamorseaza pompa si nu mai porneste. Returul de la injectoare nu mai duce in rezervor ca la moselele vechi,ci in pompa injectie si asfel aerul ramine in circuitul popmpa injectoare.
Skip ads

  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut am o mare problema,de cand am luat masina nu porneste dupa ce sta nepornita,cand o amorsez se aude un bazait fin in zona conductei de retur si vibreaza putin,ar putea fi surubul acela?cand o amorsez tot greu porneste si ma gandesc,k nu tine presiune si se duce in rezervor,astept raspun urgent
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cu ceva timp in urma am avut si eu probleme cu pompa de injectie la o Astra 2.0dti,motor Y 20Dth,aveam codurile de eroare P 1220 SI P 400,motorul nu se tura mai mult de 2000 de ture,nu tragea si scotea un fum alb gros si cu miros urat.
Dupa mai multe testari si mers la diversi mecanici verdictul a fost pistonsul de avans al pompei blocat.Am inceput sa caut solutii dar ce am gasit nu mi-a convenit ; reparatie la 700-800 euro plus pompa mea la schimb,sau 500 euro pompa sh.
Dupa mai multe documentari am hotarat sa merg la Buzau,la firma Auto Test.Aici mi-am reparat pompa cu 1000 ron plus pompa mea,pret in care a mai intrat manopera de demontare si montare a pompei,schimbare filtru motorina,curarare admisie,egr,clapete,inlocuit garnituri admisie.Bietii de acolo sunt foarte amabili,am stat tot timpul langa masina sa vad cum lucreaza,la ora 10 au inceput lucrul iar la ora 17 masina a fost gata.Am primit 3 luni garantie pentru lucrare.
Am deja 2000km facuti, iar masina merge excelent fara nici o problema, se tureaza,trage are forta, demaraj totul ok.Eu sunt foarte multumit de ei,mai ales ca am dat pe teste si testari la marii specialisti,inclusiv reprezentanta aproape cat am dat la ei pe reparatie.precizez ca eu am fost cu masina la ei pentru ca inca imi mergea.
Tot la ei am reparat si fordul focus 1.8 tdci al unui prieten,reparat injectoarele,plus pompa plus manopera 2200 ron,si el este foarte multumit,masia i merge foarte bine.
Am postat aici nu pentru a face reclama sau pentru a lauda pe cineva,ci pentru a oferi o informatie colegilor care au nevoie,pentru ca am vazut ca sunt foarte multi colegi in situatia in care am fost si eu.
In concluzie cu drum cu tot reparatia m-a costat 1150 ron si sunt multumit de raportul calitate pret,comparativ cu ce preturi se cer pe piata,respectiv 500 euro pompa sh,sau 7-800 euro reparatie plus 100 euro manopera de montat si demontat pompa.
Pentru colegii care au nevoie si doresc si alte informatii le ofer cu placere
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ti-a crescut consumul dupa reparatie?
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@ stefonisandel -Ma bucur ca ai rezolvat problema cu pompa de injectie . Drumuri bune si sa ti mearga masina !
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu mi -a crescut consumul,nu am verificat special,nu am apucat sa-i fac consumul dar e ok,sunt multumit ca merge bine
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multumes mult Gabi ,pentru urare si pentru informatii,regret foarte mult ca nu am putut sa ne intilnim.
Drumuri bune si tie si multa bafta.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
rog cine a mai schimbat psg 16 cu doua mufe sa dea niste detalii.
ori ca a pus sh ,ori a pus noua am rugamintea sa ne spuna cum,unde si ce a facut [rezolvat].multumiri
Skip ads

  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
PSG16 nu am schimbat niciodata (ca nu am avut ocazia inca) dar in PSG5 mi-am bagat nasul de multe ori. Vreau sa va spun ca pompele VP44 sunt aproximativ identice in varianta constructiva, indiferent de terminatia lor partile mecanice se pot schimba intre ele daca mentii partea electronica a masinii. Eu am reparat mai multe pompe vp44 si pot da informatii celor interesati, dar mai innainte urmariti si discutia ,, Probleme motor zafira Y20DTH".
Numai bine!
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cat priveste pompele psg16 eu nu cred ca nu se pot repara (ma refer aici strict la partea mecanica) daca am sa am ocazia voi detalia metoda de reparatie.
Spor!
  • ionut_gry

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua tuturor, sunt nou in clubul opel, asa ca, daca gresesc ceva sa ma corectati si o sa indrept greseala.
din luna decembrie 2011 mi-am procurat si eu un opel vectra y20dth, 167000 km are masina acum.
de 2 saptamani am fost sa schimb filtrele si uleiul,am ajuns cu masina in service, se schimba totul, dupa care dam la cheie... nimic, nu porneste. bun... mecanicul a spus ca a mai avut cazuri asemenea cu acelasi tip de motor si ca trebuie trasa. ca atare am tras-o vreo... 5 km si nimic. ajungem in service din nou si incepem sa cautam ce are de nu porneste. am dat la automat pana ce a murit bateria,motorina in filtru este,au fost desfacute injectoarele, toate dau motorina, furtunasele de retur nu prezinta fisuri si nici nu sunt umede. pana la urma i-am dat cu spray, o ia cat are sprayul dupa care se opreste. mai mult decat atat,dupa ce porneste, cu spray, scade turometrul imediat si nici pedala de la acceleratie nu are nici un efect,apas ca in gol in ea. am pus-o si pe tester si mi-a dat, printre aletele urmatoarele erori:
P0335 - semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta (FC) - prezent
P1604 - Inlocuiti modulul de comanda (ECU) (FD) - nu e prezent
P1630 - cantitate injectata - defectiune (FB) - prezent
P0606 - Defectmodulul de comanda (ECU) (FD) - prezent
P0615 - Circuitul releului demarorului este deschis (04) - Nu e prezent.
v-as ruga sa imi spuneti si mie ce ar putea avea masina, as vrea sa stiu asta pana sa o duc la un service autorizat opel, ca nah... sunt destul de scumpi.
mi s-a spus ca ar fi senzorul de turatie de pe axa cu came, sau calculatorul de la pompa de injectie.
ca remediu mi s-a spus de cineva ca poate sa imi reprogrameze pompa si sa imi stearga toate erorile dupa care sa o tragem si s-ar putea sa porneasca sau sa batem cu un ciocanel in pompa de injectie in cazul in care ar fi ãistonasul hidraulic blocat.
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere, un atelier mai bun, etc nu de alta dar zilele astea imi naste nevasta si cam am nevoie de masina.
va multumesc anticipat
  • mihai.craiova

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Un service in Craiova de raparat pompe injectii stie cineva ? Vectra C Y22DTR . Multumesc
Skip ads

  • kmykze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@ ionut_gry

Dar ce naiba ti-a facut mecanicul la motor de iti da atatea erori? Parerea mea e ca ar trebuii ca mecanicul sa fie raspunzator de repararea masinii sau macar de diagnosticul ei, din moment ce tu nu ai avut nici o problema cu ea cand te-ai dus la el.
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
mesaj pentru maiandrei: am ajuns cu masina la birlad,totul ok cu execptia check-ului de a doua zi( cred ca te-a sunat mihai atunci) zicea ca de la egr se trage,dupa doua bobirnace n-au mai fost probleme.
dupa cum stii eu nu mai am permis,iar masina o mai conduce tata si imi zicea ca s-a mai aprins odata check-ul,dar s-a stins dupa o accelerare mai puternica,iar intr-o dimineata a pornit ceva mai greu,la a doua cheie.
cam asa stau lucrurile pana acum,daca mai apare ceva o sa postez.
  • msorin74

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor; am si eu o intrebare daca schimb pompa de injectie cod 015 cu una 003 cu tot cu celelelte unitati electronice :ECU imobilizator cheie etc: am vreo sansa de reusita? ca pompele cu cod 015 sunt foarte greu de gasit.Va Multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pompa cu 015 este pusa pe motor cu 101cp iar cea cu 003 pe motor cu 80cp.
iti trebuie un 004 sau 011.
  • nelumic21

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu pompa de injectie, rezolvarea a fost inlocuirea ei cu una second-hand. Toate bune si frumoase pana am inceput sa vin cu ea de la servis acasa. Am depistata inca 2 propbleme:
- prima si cea mai grava ar fi ca dupa vreo 8-10 km incepe sa se opreasca sacadat (si porneste si se opreste de vreo 5-6 ture pana o pot lua iara din loc);
- dupa ce pornesc si incept sa merg se aude un scartit care dureaza cel mult un minut;
  • ovidiuprotv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare .. am si eu probleme cu pompa de pe astra 2.0 dti , sa dus partea electrica , am duso la cneva de a facuto si dupa 1 luna sa dus iarasi, a facut-o din nou si acuma se tot opreste in mers si daca o las peste noapte porneste iara, merge ce merge si se opreste iara tre so las ceva timp si se opreste acum tot mai des si merge tot mai putin... Am dat electronica din nou jos a verificato cine sa mai ocupat de ea si zice ca e ok.
Am codurile de eroare asa:
P1631 - 00B injection pump malfunction3 -la stare e: Present
P1630 - 00A critical sistem malfunction - not prezent.. la stare, deci poate nu o fi problema cu asta ?

Stiti codurile astea ce inseamna mai exact.:.partea mecanica, supapele, partea electrica?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba calc. pompei.
la al tau nu mai ai ce-i face.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
calculator pompa defect
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR