Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ce simptome avea masina inainte de schimbarea supapei?
Skip ads

  • adria1977

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pornire grea la cald?........ca doar asta e subiectul!
  • hartop

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Vara, cand motorul era cald, pornea foarte greu. In acest fel am bulit carbunii electromotorului. Acum, iarna, si cand motorul era rece, pornea foarte greu, trebuia sa insist la cheie. La masuratori cu opcom, am vazut ca presiunea in rampa era, la pornirea masinii ,sub 24 mpa (valoare ceruta si normala). Din aceasta cauza trebuia dat la cheie.

Am schimbat supapa din capul rampei si nu mai am nicio problema.
  • buzzulici

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,sunt nou pe acest forum si de aceea va rog,daca se poate,sa ma ajutati cu o problema.
Vecinul meu are un Opel Astra G 1.7 CDTI(Z17DTL) si are probleme cu pornirea la cald si la rece.Masina nu porneste decat cu spray.
Mentionez ca am verificat:-bujii incandescente(functioneaza toate)
-injectoare(au fost reconditionate acum o luna).masina s-a comportat relativ mai bine o perioada
-curatat clapeta admisie
-pe tester da o singura eroare P0400 (EGR)
Posibil ca EGR-ul sa fie de vina pt pornire?
O sa adaug niste valori masurate pt presiunea din rampa comuna.

aprox 850 rpm:-desired common rail fuel pressure 24MPa
-common rail fuel pressure 25,3 MPa
-Rail pressure control valve pulse ratio 32.56%

0 rpm(imediat dupa ce opresc motorul)-common rail fuel pressure 0.22 Mpa
-rail pressure control valve pulse ratio 28.96%

Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
da EGR este de vina ramane partial deschis ,
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca o curatare,daca nu da rezultate se va inlocui.
  • buzzulici

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am curatat EGR,eroarea din bord a disparut si nici nu mai apare.se pare ca operatiunea a fost un succes,insa masina are acceleasi simptome.

Am verificat presiunea din rampa in timp ce motorul incearca sa porneasca,valorile oscileaza intre 11-12 MPa.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@buzzulici
schimba supapa din capul rampei si rezolvi problema, vezi ca ai poze cu ea in pagina 16-17
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La presiunea precizata nu se declanseaza injectia,trebuie sa atinga valori de 170-180bari.Banuiesc ca ai probleme la cel putin un injector(supapa de retur),pe unde pierzi presiune.Se poate verifica destul de simplu.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand ,,La multi ani" fericiti si drumuri bune, cu masinile noastre frumoase si bune. Intr-adevar supapa din capatul rampei este de vina. Spor la treaba!
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra g 59 kw. 80. 17 cdti din 2004 cand este cald afara porneste mai greu ca si cum ar fi bateria descarcata nu ar avea putere dar bateria este noua de 1 saptamana cand este rece porneste super nu am martori aprinsi si la turometru imi arata turatia de 7,5 cum pot sa maresc relantiul?
  • mihay-89

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 X17DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
numai va chinuitzi ....problema este pompa de motorina....cand este rece porneste bine din cauza ca o ajuta bujiile........
Skip ads

  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nicusan75 a scris:In primul rand ,,La multi ani" fericiti si drumuri bune, cu masinile noastre frumoase si bune. Intr-adevar supapa din capatul rampei este de vina. Spor la treaba!
unde se afla supapa de retur la motor z17dtl?????????????
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
In partea stanga a rampei comune dinspre distributie.
  • secele

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL,59KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti. Am si eu o problema si v-as ruga sa ma ajutati. Acum vreo luna, masina(Opel Astra H,caravan din 2005, motor Z17DTL,59KW,80CP) pleca dupa ce tineam cheia pe contact vreo 7-8 secunde. Am fost la service si am schimbat filtru de motorina,am curatat galeria +EGR si a inceput sa plece dupa 4 secunde de contact,timp de o saptamana. Apoi ,a inceput sa plece doar cu spray. M-am intors la service si la verificarea(cu borcanele)pe retur am gasit 2 injectoare 'varza'. Le-am reparat ,iar acum masina pleaca dupa ce tin cheia in contact 4 secunde,dar trepideaza si scoate fum gri-albastru timp de 1 minut ,dupa care merge OK. Bujii OK.Mentionez ca la testere nu am nici un cod de eroare.La ultimul tester la Opel , mi s-a spus ca ar trebui schimbata supapa mecanica rampa comuna si regulatorul de debit pompa inalta presiune(aprox 1.100lei fara manopera si nu la reprezentanta) Am bagat ceva bani pana acum si m-am saturat,tot nu merge. Toooot schimb la ea si ajung la pepeni cu incercarile astea ... Va rog ajutati-ma sa ies la liman! Sunt din Brasov,multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@secele
Posibila dezamorsare a circuitului de motorina.
Iti recomand sa faci un test de presiune la :
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Noroc.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
secele a scris:Va salut pe toti. Am si eu o problema si v-as ruga sa ma ajutati. Acum vreo luna, masina(Opel Astra H,caravan din 2005, motor Z17DTL,59KW,80CP) pleca dupa ce tineam cheia pe contact vreo 7-8 secunde. Am fost la service si am schimbat filtru de motorina,am curatat galeria +EGR si a inceput sa plece dupa 4 secunde de contact,timp de o saptamana. Apoi ,a inceput sa plece doar cu spray. M-am intors la service si la verificarea(cu borcanele)pe retur am gasit 2 injectoare 'varza'. Le-am reparat ,iar acum masina pleaca dupa ce tin cheia in contact 4 secunde,dar trepideaza si scoate fum gri-albastru timp de 1 minut ,dupa care merge OK. Bujii OK.Mentionez ca la testere nu am nici un cod de eroare.La ultimul tester la Opel , mi s-a spus ca ar trebui schimbata supapa mecanica rampa comuna si regulatorul de debit pompa inalta presiune(aprox 1.100lei fara manopera si nu la reprezentanta) Am bagat ceva bani pana acum si m-am saturat,tot nu merge. Toooot schimb la ea si ajung la pepeni cu incercarile astea ... Va rog ajutati-ma sa ies la liman! Sunt din Brasov,multumesc.


Demonteaza toate injectoarele si mergi cu ele la reparat. Nu te apuca sa schimbi aiurea supape si regulatoare de presiune. Primul lucru care trebuie facut in cazul de fata este verificarea injectoarelor pe banc. Testul de retur cu eprubetele pe masina e relativ.
Trebuie neaparat sa mergi cu TOATE injectoarele la reparat, nu doar cu doua, asa cum ai facut. Iti spun asta din propria experienta.
Abia dupa ce esti convins ca nu injectoarele sunt de vina trebuie sa te gandesti la supape sau regulatoare de presiune.

Poti sa mergi cu toata increderea si unde a spus colegul iulian1971 mai sus. E si aproape de tine.
  • secele

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL,59KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns amandurora. Am verificat toate injectoarele pe banc inainte de a le repara pe cele 2 defecte.
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
va salut am un opel astra g 17 cdti 80cp din 2004 am mereu probleme cu injectoarele le strica foarte des filtru de motorina man schimbat la 2 luni am reparat un injector si sau dus altele doua acum cam doua luni merg cu injectoarele si pica iar unu sau doua motorina bag numai de la rompetrol cea mai scumpa problema este de ce le strica asa repede care sa fie problema asa ma chinui din 2010 mam saturat sa schimb la injectoare acum scoate fum si nu mai porneste decat cu spreiul ce oare sa fie de strica injectoarele mentionez ca acum o luna leam verificat pe toate si am gasit injectotul 3 dus am mers ppe banc la buzau langa fabrica de bere lam reparat si a mai mers pana azi cand injectoru 1si 2 da pe retur chiar nici o luna sa nu ma tina care sa fie problema ?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
din pacate tu nu elimini cauza, presiunea pe rampa comuna ai masurat ? regulatorul de pe pompa e verificat? cand le-ai reparat ce ti-au zis ca au?

Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR