Singurul Castrol cu aprobari/norme GM este Edge 0W30 (60lei/L)
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
catalinemil a scris:multumesc mult! cand am luat masina imi parea rau ca nu am DPF. acum vad si eu cat de bine e sa nu ai asa ceva. am citit pe aici si ma gandesc sa pun si eu ulei motul 5w30 sau 5w40. cand am luat masina nu stiu ce ulei avea.eu am schimbat la 81000 si am pus castrol 5w40 in luna mai si acum am 88000. ma tot gandesc ce sa pun sa fie cat mai bun pt motor,adica sa nu fie zgomotos,sa nu am consum mare de carburant,sa traga bine motorul,etc... di cate tin minte pe castrol nici nu scria normele lui opel. ce ma sfatuiti?
Singurul Castrol cu aprobari/norme GM este Edge 0W30 (60lei/L)
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ASTRA 2.0 DTI
- **
- 97 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Arad
ASTRA 2.0 DTI
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut,
de doua saptamani am un vectra c 1.9 cdti (z19dt) din 2006
din ce am obs eu cred ca am prins si eu o regenerare in sensul ca relantiul statea la 1000 de ture odata si nu i am facut nimic am oprit motorul si am mers de langa ea
mi sa mai intamplat odata ca relantiul oscila de la 800 la 1000 de ture pt circa 8-10 minute? e normal asa ceva?atunci m am speriat putin...
asa masina acum merge f bine nu mai oscileaza nimic e ok!
ma scuzati ca postez asa dar e primul meu opel cu dpf...
de doua saptamani am un vectra c 1.9 cdti (z19dt) din 2006
din ce am obs eu cred ca am prins si eu o regenerare in sensul ca relantiul statea la 1000 de ture odata si nu i am facut nimic am oprit motorul si am mers de langa ea
mi sa mai intamplat odata ca relantiul oscila de la 800 la 1000 de ture pt circa 8-10 minute? e normal asa ceva?atunci m am speriat putin...
asa masina acum merge f bine nu mai oscileaza nimic e ok!
ma scuzati ca postez asa dar e primul meu opel cu dpf...
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
hora a scris:As avea o intrebare. Din ce an sunt dotate masinile Opel cu filtru de particule? Am inteles de la cineva ca de prin 2006. Si inca una. A mea a fost achizitionata de noua (nu de catre mine) in februarie 2006 (Corsa C Z13DT). E posbil sa aiba acest filtru? Si daca da, cum il descopar? Multumesc
a mea este din 2004 si are filtru particule.......vectra c 1,9 cdti 150cp
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Abia peste 90% incepe regenerarea. Inca nu ai gasit cauza problemei (daca era vreuna).
o intrebare te rog frumos.....zici ca peste 90% incepe regenerarea ,dar pe un op com cam pe la ce valoare ar trebui sa ma ingrijorez.....am o vectra c 1,9 cdti 150 cp si are cam un an de cand nu a mai facut regenerarea ,bine masina merge nu are probleme ,din cand in cand ies afara din oras si dau un pic de talpa .... mentionez ca acum 3 luni am rupt accidental firul care leaga sonda de pe filtru dar le-am legat imediat la loc...multumesc
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Zilele trecute am "prins" o regenerare cu aparatul foto la indemana. Iata ce arata meniul principal BC la consum instant la oprirea pe loc:
In "ecranul ascuns" se vede cat de mult a crescut consumul in ultimele 10 minute ( in timpul regenerarii ):
Dupa ce s-a incheiat procesul de regenerare am parcurs cca. 20 Km: consumul a revenit la normal.
Din momentul in care am observat "regenerarea" am cronometrat 12 minute pana la incheierea procesului.
Daca vedeti astfel de consumuri pe BC, nu va speriati: Regenerarea DPF este cauza. Pe cat posibil nu opriti motorul in timpul regenerarii. Drumuri bune si fara probleme la DPF
In "ecranul ascuns" se vede cat de mult a crescut consumul in ultimele 10 minute ( in timpul regenerarii ):
Dupa ce s-a incheiat procesul de regenerare am parcurs cca. 20 Km: consumul a revenit la normal.
Din momentul in care am observat "regenerarea" am cronometrat 12 minute pana la incheierea procesului.
Daca vedeti astfel de consumuri pe BC, nu va speriati: Regenerarea DPF este cauza. Pe cat posibil nu opriti motorul in timpul regenerarii. Drumuri bune si fara probleme la DPF
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salutare
Insignia 2l 130cp; la 2300 km a facut prima curatare: nu s-a aprins semnul de bujii(am impresia ca asa se mentioneaza in cartea tehnica) dar a aparut un mesaj de genul dpf is full continue driving. Am mers cam 20 km pana sa dispara mesajul, distanta parcursa fiind pe centura Sibiului in regin de peste 100km/h. In cartea tehnica scrie ca se recomanda turatii de peste 2000 rpm si rularea in sarcina. Preponderent am mers in treapta 5-6; intrebarea esta, ar fi fost mai bine sa merg in treapta 5 unde la 2000 rpm am 100km/h sau treapta 6 inde la 2000rpm am 120 km/h?
Nu am fost suficient de inspirat ca la relanti sa vad care e consumul instant dar promit la urmatoarea sa fiu mai inspirat.
Dupa mine as scoate maine filtru ala de particule, mi se pare ca pentru a nu "polua" atat, consum timp si carburant mai mult; dupa mine e o fudulie DFP asta si l-as elimina in prima zi cand masina va iesi din garantie.
Tare sunt curios cand va fi urmatoarea regenerare;ce drept ca majoritatea distantelor le parcurg in oras dar incerc sa merg peste 1700 rpm.
Insignia 2l 130cp; la 2300 km a facut prima curatare: nu s-a aprins semnul de bujii(am impresia ca asa se mentioneaza in cartea tehnica) dar a aparut un mesaj de genul dpf is full continue driving. Am mers cam 20 km pana sa dispara mesajul, distanta parcursa fiind pe centura Sibiului in regin de peste 100km/h. In cartea tehnica scrie ca se recomanda turatii de peste 2000 rpm si rularea in sarcina. Preponderent am mers in treapta 5-6; intrebarea esta, ar fi fost mai bine sa merg in treapta 5 unde la 2000 rpm am 100km/h sau treapta 6 inde la 2000rpm am 120 km/h?
Nu am fost suficient de inspirat ca la relanti sa vad care e consumul instant dar promit la urmatoarea sa fiu mai inspirat.
Dupa mine as scoate maine filtru ala de particule, mi se pare ca pentru a nu "polua" atat, consum timp si carburant mai mult; dupa mine e o fudulie DFP asta si l-as elimina in prima zi cand masina va iesi din garantie.
Tare sunt curios cand va fi urmatoarea regenerare;ce drept ca majoritatea distantelor le parcurg in oras dar incerc sa merg peste 1700 rpm.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
@tonytm : dupa mine faptul ca fitrul de particule face ca masina sa fie mai scumpa si ca o data la 3000km comsuma 5l de motorina sa se curete(nu uita cat de repede sugereaza serviceurile autorizate schimbarea filtrului de particule) imi sugereaza faptul ca ce se "economiseste" la poluarea se ia din buzunarul proprietarilor.
Sincer nu am stat in spatele masinii sa vad cat fum scoate ca de obicei stau la volan si pot observa cel mult "dara" de fum. Poluarea cea mai mare nu o fac masinile mici ci rabele si autobuzele uzate moral si fizic. Dupa mine .
Sincer nu am stat in spatele masinii sa vad cat fum scoate ca de obicei stau la volan si pot observa cel mult "dara" de fum. Poluarea cea mai mare nu o fac masinile mici ci rabele si autobuzele uzate moral si fizic. Dupa mine .
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Imi puteti spune va rog daca o vectra C din 2006 are DPF sau nu
Identificare:0x0750
VIN: W0L0ZCF6861034360
Numãr hard:81012533
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55205633
Nr.versiune soft: WJLMS070_S
Hardware manufacturer number: 0281013408
Software Number: 1037379428P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06004
Variant programming: 0x00006088
Cod Alpha: ET
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x0000F9C0
Identificare:0x0750
VIN: W0L0ZCF6861034360
Numãr hard:81012533
Tip motor: Z19DT
Numãr piesã:55205633
Nr.versiune soft: WJLMS070_S
Hardware manufacturer number: 0281013408
Software Number: 1037379428P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06004
Variant programming: 0x00006088
Cod Alpha: ET
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x0000F9C0
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am aruncat astazi un ochi sub masina si am constatat ca din pacate are DPF. Problema si mai mare este ca Op-Com-ul imi indica o saturatie de 104 procente. Am incercat sa ii initiez o regenerare fortata cu ajutorul sculei de diagnosticare dar fara succes, imi da mesaj ceva de genul "pornire nereusita".
In momentul de fata masina genereaza si stocheaza codul de eroare legat de sistemul de preincalzire (azi s-au si cumparat cele 4 buji, urmeaza sa fie schimbate), sa influenteze treaba asta cu ceva incapacitatea de a face regenerare DPF.
In rest masina se comporta bine, trage foarte bine, se circula cu ea preponderent pe-afara. Ce am observat zilele astea a fost faptul ca da cu fum cand stationeaza cu motorul pornit. Mie mi se pare ca intra pe fantele de aerisire, nici vorba sa fie de afara fiindca nimeni nu sta cu geamul coborat pe vremea asta.
Aveti niste idei ce ar trebui sa verific?
In momentul de fata masina genereaza si stocheaza codul de eroare legat de sistemul de preincalzire (azi s-au si cumparat cele 4 buji, urmeaza sa fie schimbate), sa influenteze treaba asta cu ceva incapacitatea de a face regenerare DPF.
In rest masina se comporta bine, trage foarte bine, se circula cu ea preponderent pe-afara. Ce am observat zilele astea a fost faptul ca da cu fum cand stationeaza cu motorul pornit. Mie mi se pare ca intra pe fantele de aerisire, nici vorba sa fie de afara fiindca nimeni nu sta cu geamul coborat pe vremea asta.
Aveti niste idei ce ar trebui sa verific?
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat