- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
stai linistit Gabi, omul suna doar daca are nevoie, ii faci programare si apoi nu mai vine. Exact asa s-a si intamplat, a sunat, a spus ca vine sambata,eu am fost convocat la serviciu dar am spus ca am o problema si ca nu pot veni (in asteptarea colegului) iar el nu numai ca nu a venit dar nu a catadicsit macar sa sune sa spuna ca nu mai vine. Asta e, am pierdut si eu o zi aiurea, daca vreti pot sa va povestesc ce a fost la televizor pe toate posturile.
cip077- Suspendat
- 1,301 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Total OFF!
Patanie asemanatoare. Suna pentru o tractare, plec la drum, ~20 km. Astept ca prostul si el sa mai vina, ioc. Telefonul inchis. Plec acasa si dupa vreo 2 ore raspunde la tel, se scuza si spune ca o sa-mi dea la urmatoarea cursa si banii pe prima. Notez in tel: TufeniTeapa(tipul e din Tufeni{Baicoi}). Dupa aproape un an, suna tel... surpriza, TufeniTeapa. O masina de dus, ok, pret=o suma. Tipul nemultumit, ca e cam mult. I-i spun ca e inclusa si 'prima cursa'. Tace, si spune ca o sa revina cu detalii pentru cursa. Nu a mai sunat nici in ziua de azi.
Lucrul cu omul e cel mai greu.
Patanie asemanatoare. Suna pentru o tractare, plec la drum, ~20 km. Astept ca prostul si el sa mai vina, ioc. Telefonul inchis. Plec acasa si dupa vreo 2 ore raspunde la tel, se scuza si spune ca o sa-mi dea la urmatoarea cursa si banii pe prima. Notez in tel: TufeniTeapa(tipul e din Tufeni{Baicoi}). Dupa aproape un an, suna tel... surpriza, TufeniTeapa. O masina de dus, ok, pret=o suma. Tipul nemultumit, ca e cam mult. I-i spun ca e inclusa si 'prima cursa'. Tace, si spune ca o sa revina cu detalii pentru cursa. Nu a mai sunat nici in ziua de azi.
Lucrul cu omul e cel mai greu.
GTCore
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o rugaminte la voi daca poate cineva sa imi trimita si mie numarul de telefon a lul Bunicu din urziceni pentru ca am auzit ca este foarte bun in ceea ce face si am si eu o bujie care sa rupt in chiuloasa si va rog cat mai curand si cat mai repede posibil.Modelul masinii este opel astra G caravan y20dth .va multumesc!
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,194 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,194
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut! In octombrie anul trecut am schimbat la masina pritenei (Corsa D 1.3 cdti z13dtj) la reprezentanta Opel o bujie incandescenta (au spus ca e suficient una, ca nu trebuiesc toate 4 etc.), martorul de bujii reaprinzandu-se dupa aprox o luna. In decembrie am schimbat toate bujiile incandescente cu unele noi, Denso. Acum martorul de bujii se aprinde din nou. masina porneste foarte foarte greu, iar pe tester imi apare din nou eroare de bujie arsa: p0683 (02).
Le-am verificat prin metoda firului la baterie, 1 da scanteie puternica, celelalte trei dau si ele scanteie dar nu atat de intensa. Am masurat cu un multimetru continuitatea lor si sunt ok. Le-am masurat si rezistenta si au valori cuprinse intre 0.6 si 1.3 ohmi. Dati-mi un sfat ce sa ii mai fac? Fisele le-am masurat de la iesirea din releu pana la bujii, de asemenea au continuitate.
Pot sa scot fisele pentru a masura daca vine curent pe ele in momentul aprinderii martorului de bujii la contact si sa le masor voltajul?
Le-am verificat prin metoda firului la baterie, 1 da scanteie puternica, celelalte trei dau si ele scanteie dar nu atat de intensa. Am masurat cu un multimetru continuitatea lor si sunt ok. Le-am masurat si rezistenta si au valori cuprinse intre 0.6 si 1.3 ohmi. Dati-mi un sfat ce sa ii mai fac? Fisele le-am masurat de la iesirea din releu pana la bujii, de asemenea au continuitate.
Pot sa scot fisele pentru a masura daca vine curent pe ele in momentul aprinderii martorului de bujii la contact si sa le masor voltajul?
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Posibil releul ce comanda incalzirea bujiilor incandescente. Rezistenta bujiilor este aproape buna. O bujie noua are 0,6 ohmi. Poti masura daca vine curent pe firul de la bujii, insa alimentarea dureaza cateva secunde (la mine aprox. 2 sec.) si motorul trebuie sa fie rece pt. ca releul sa actioneze (sa se aprinda martorul de bujii). Trebuie sa masori fiecare fir in parte. Cineva trebuie sa puna contactul si tu masori.
- dandobre
- ****
- 1,194 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,194
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
nt01mus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
Imi puteti recomanda pe cineva din Iasi sau Piatra Neamt care poate sa scoata bujii rupte de pe o Zafira A 2.0 DTH? (Evident fara varianta desfacerii chiulasei)
Tot respectul pentru userul Bunicu, din ce vad aici face adevarate minuni doar ca distanta pana in Ialomita este destul de mare...
Imi puteti recomanda pe cineva din Iasi sau Piatra Neamt care poate sa scoata bujii rupte de pe o Zafira A 2.0 DTH? (Evident fara varianta desfacerii chiulasei)
Tot respectul pentru userul Bunicu, din ce vad aici face adevarate minuni doar ca distanta pana in Ialomita este destul de mare...
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Eu cred ca nu e deloc mare atata timp cat iti umbla cineva care stie si e in masura sa scoata afara bujia , fara sa dea din umeri . Cinstit eu unul nu m as risca , mai bine 40 l de motorina decat 10 l si o chiulasa in brate la rectificat .
Dar daca nu ma insel parca a fost un coleg di Arad care a venit pina la Urziceni , a scris aici pe topic parca , si distanta este dubla .
Deciza este a ta.
Dar daca nu ma insel parca a fost un coleg di Arad care a venit pina la Urziceni , a scris aici pe topic parca , si distanta este dubla .
Deciza este a ta.
myrceatd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
- cornel.m
- **
- 348 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Astra 2001 y20dth
- Sibiu
cornel.m
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Motorul trebuie sa fie cald. PUNCT
Intrebati pe cine se pricepe/schimba des asemenea bujii: Bunicu (multumesc inca o data pe aceasta cale).
Le-a schimbat la masina mea in 3 minute, fara spray, fara miscari insurubare/desurubare (toamna trecuta am mers special la el pt aceasta operatiune).
Restul e can can.
Intrebati pe cine se pricepe/schimba des asemenea bujii: Bunicu (multumesc inca o data pe aceasta cale).
Le-a schimbat la masina mea in 3 minute, fara spray, fara miscari insurubare/desurubare (toamna trecuta am mers special la el pt aceasta operatiune).
Restul e can can.
Luci86
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare la toti opelistilor, iata-ma nevoit sa scriu aici pentru a ajuta oameni care sunt in situatia in care am fost si eu.
Adika, dupa o perioada m-am hotarat sa verific bujiile incandescente (metoda cu aparatu' de masura si cea cu firul electric), am avut deosebita placere sa constat ca din 4 bujii mai aveam una buna (desii am pornit motoru' la -18.5 grade C), ok trebe sa le skimb macar pe cele arse, dupa putina documentatie (sursa principala a fost acest forum), am intrebat la cateva service-uri auto (nu dau nume) si ce sa vezi "nenea noi ne bagam sa le schimbam, 50 lei bucata, dar daca se rup in chiuloasa, ramanem prieteni."
Asa ca am cumparat eu o tubulara de 12mm ceva mai lunga (8 lei bazar) cu un T-u de forta si un prelungitor (~35 lei dedeman) si un sprai WD 40 (13 lei dedeman) si m-am apucat de treaba dupa ce am cumparat si bujiile (BERU GN 104 pentru motor y17dt - 73 lei una-- am luat 4 buc.), nu aveam nimic de pierdut.
La acest tip de motor se poate insista cu WD 40 pana cand se face balta in locul respectiv, e bine sa fie oleaca de balta la baza bujiiei pentru ca, cand se realizeaza un joc 1/2 tura desfacut - 1/2 tura infiletat lichidu' coboara pe filet si lubrefiaza mai adanc (la cum aratau bujiile creca erau din fabrica, adik vechi de 12 ani).
DAR normal ca am rupt o bijiie, kiar daca motoru' era rece, am skimbat celelalte bujii si am ramas cu una rupta in chiuloasa, am montat la loc tot si i-am dat keie (nu scapa compresia la bujiia rupta). Dupa inca ceva documentatie aflu ca este o trusa de extras bujii rupte in chiuloasa cu un fel de tarod pe stanga si apoi cu un surub tot pe stanga infiletat, poate forta restu' de bujie sa iasa normal pe filetu' ei pe dreapta (trusa costa ~200 euro - deci exclus achizitia ei). Imi zic ca pentru un service auto nu e o avere, asa ca mai caut,..... si dupa multe intrebari si raspunsuri de genu trebuie dat chiuloasa jos, am gasit un mecanic care se "baga" la extras bujie rupta in chiuloasa si sa fie si in IASI (074529137 OVIDIU). Vorbesc cu omu', 100 lei o bujie, ma duc la el (bulevardu' Poitiers) si cumva sa scoata bujiia, dupa multe ore de "chinuiala" reuseste sa scoata bujiia rupta, realizand o gaura pe centru' bujiiei si bate fortat un imbus stelat creca de 8mm, fireste cu joc de infiletat-desfiletat. A fost ~8 ore de lucru, ne-am inteles la 150 lei, dar nu mai conta, rezultatu' era important.
Inca ceva..... WD 40 e varianta ieftina pentru filete blocate, alta varianta este sprai cu azot care raceste foarte puternic locul unde este aplicat si contractia piesei forteaza intr-un fel dezlipirea peretelui uneia de celelalte. Se mai poate incerca si cu lichid de frana (are proprietati de a "manca" unele materii).
PS: nu aruncati bani la asa zisii mecanici, care sunt capabili sa ceara pe o lucrare de o ora cat castig eu intr-o saptamana de munca cu tot cu ore suplimentare!
In speranta ca ajut pe cineva aflat in situtia in care am fost eu, inchei povestioara.
Spor la treaba!
Adika, dupa o perioada m-am hotarat sa verific bujiile incandescente (metoda cu aparatu' de masura si cea cu firul electric), am avut deosebita placere sa constat ca din 4 bujii mai aveam una buna (desii am pornit motoru' la -18.5 grade C), ok trebe sa le skimb macar pe cele arse, dupa putina documentatie (sursa principala a fost acest forum), am intrebat la cateva service-uri auto (nu dau nume) si ce sa vezi "nenea noi ne bagam sa le schimbam, 50 lei bucata, dar daca se rup in chiuloasa, ramanem prieteni."
Asa ca am cumparat eu o tubulara de 12mm ceva mai lunga (8 lei bazar) cu un T-u de forta si un prelungitor (~35 lei dedeman) si un sprai WD 40 (13 lei dedeman) si m-am apucat de treaba dupa ce am cumparat si bujiile (BERU GN 104 pentru motor y17dt - 73 lei una-- am luat 4 buc.), nu aveam nimic de pierdut.
La acest tip de motor se poate insista cu WD 40 pana cand se face balta in locul respectiv, e bine sa fie oleaca de balta la baza bujiiei pentru ca, cand se realizeaza un joc 1/2 tura desfacut - 1/2 tura infiletat lichidu' coboara pe filet si lubrefiaza mai adanc (la cum aratau bujiile creca erau din fabrica, adik vechi de 12 ani).
DAR normal ca am rupt o bijiie, kiar daca motoru' era rece, am skimbat celelalte bujii si am ramas cu una rupta in chiuloasa, am montat la loc tot si i-am dat keie (nu scapa compresia la bujiia rupta). Dupa inca ceva documentatie aflu ca este o trusa de extras bujii rupte in chiuloasa cu un fel de tarod pe stanga si apoi cu un surub tot pe stanga infiletat, poate forta restu' de bujie sa iasa normal pe filetu' ei pe dreapta (trusa costa ~200 euro - deci exclus achizitia ei). Imi zic ca pentru un service auto nu e o avere, asa ca mai caut,..... si dupa multe intrebari si raspunsuri de genu trebuie dat chiuloasa jos, am gasit un mecanic care se "baga" la extras bujie rupta in chiuloasa si sa fie si in IASI (074529137 OVIDIU). Vorbesc cu omu', 100 lei o bujie, ma duc la el (bulevardu' Poitiers) si cumva sa scoata bujiia, dupa multe ore de "chinuiala" reuseste sa scoata bujiia rupta, realizand o gaura pe centru' bujiiei si bate fortat un imbus stelat creca de 8mm, fireste cu joc de infiletat-desfiletat. A fost ~8 ore de lucru, ne-am inteles la 150 lei, dar nu mai conta, rezultatu' era important.
Inca ceva..... WD 40 e varianta ieftina pentru filete blocate, alta varianta este sprai cu azot care raceste foarte puternic locul unde este aplicat si contractia piesei forteaza intr-un fel dezlipirea peretelui uneia de celelalte. Se mai poate incerca si cu lichid de frana (are proprietati de a "manca" unele materii).
PS: nu aruncati bani la asa zisii mecanici, care sunt capabili sa ceara pe o lucrare de o ora cat castig eu intr-o saptamana de munca cu tot cu ore suplimentare!
In speranta ca ajut pe cineva aflat in situtia in care am fost eu, inchei povestioara.
Spor la treaba!
myrceatd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
8 ore pentru a scoate o bujie este al dracu de mult . La bunicu cand am fost pentru bujia rupta , toata distractia cu demontat-scos bujia-montata la loc a durat 50 min.Inaintea mea un nene cu un ford care avea 3 bujii si nu a durat mai mult de 2-3 ore. Oricum totul depinde de scule si mina meseriasului . Nu am nimic cu alti baieti care scot bujii rupte dar pentru siguranta mea ma duc acolo unde sunt sigur pe mana meseriasului si adica la bunicu. Am gasit si in buzau sa scot bujii rupte dar daca nu sunt recomandari , nu ma joc , ca apoi sa mi zica " am facut tot ce am putut".Voi stiti mai bine unde mergeti sa scoateti o bujie in siguranta.
cip077- Suspendat
- 1,301 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Urmaresc cu interes, dinainte de discutiike cu 'publicitatea' si e de bine ca a ramas topicul deschis.
Care mai aveti putine cunostinte sau tangente cu mecanica, treceti la treaba, si de se rupe... apelam la meseriasi, dar prea v-a cramponati pentru un schimb de bujii. Cu putina atentie se rezolva, altfel...., platiti.
Care mai aveti putine cunostinte sau tangente cu mecanica, treceti la treaba, si de se rupe... apelam la meseriasi, dar prea v-a cramponati pentru un schimb de bujii. Cu putina atentie se rezolva, altfel...., platiti.
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Revin cu o intamplare demna de "Sa ne descretim fruntile".
Alaltaieri m-a sunat un domn de la buzau sa imi spuna care o bujie rupta in chiuloasa la o Vectra B y20dth. Ok am zis, Hai cu ea la mine si rezolvam cazul.
La 17.30 era la Urziceni asa cum ne-a fost vorba la telefon. Spre surprinderea mea, masina nu a venit pe rotile ei ci tractata de un Espero.
-De ce? -intreb eu.
-Pentru ca nu mai are bujiile in motor...
-Nici una?
-Nici una.
Acum intre noi fie vorba, de ce ar scoate cineva toate bujiile si ar duce masina tractata 55km? -Suspans.
Am purces a lucra la bujia rupta (se vedea ca a fost intervenit asupra ei )
Eu:
-de ce nu mai are electrodul pe care se baga fisa?
-PAi ala a iesit.
-Si unde este?
-Cred ca e acasa.
-ok.
Am scos restul de bujie ramasa in motor dar surpriza, a iesit fara varful incandescent.
Eu:
-Tata, nu este varful. Unde este?
-V-am spus, este acasa.
-Pai si eu de unde stiu asta?
-Va spun eu ca e acasa.
Ok, l-am rugat pe Sorin (fiu-miu) sa aduca camera (am o camera endoscopica) si am bagat-o in cilindru pe gaura de la bujie. Surpriza, motul incandescent impreuna cu toata tija erau inauntru (approx.10 cm in total) si indoita.
Concluzie: Omul a venit cu masina tractata stiind ca are piesa metalica in cilindru si sperand ca eu sa ii dau o cheie astfel incat sa imi puna in carca un motor. Nu se astepta la camera asta pentru care m-am certat cu nevasta cand am cumparat-o.
Foartre elegant i-am cerut banii pentru lucrare (eu mi-am facut treaba) si l-am sfatuit prieteneste sa mearga inapoi cu ea tractata, sa ii desfaca chiuloasa si sa rezolve cazul. A inceput omul sa ma intrebe cat l-ar costa daca as face eu asta, cat ar dura, etc. Eu, NIMIC! Daca ai incercat odata sa ma pacalesti e vina ta, daca eu as accepta si a doua oara, ar fi vina mea.
Am inteles de la el ca are un frate membru aici ( nu stiu cine este).
Aviz amatorilor, nu mai incercati sa ma tzepuiti ca nu merge.
CElorlalti, numai respecte!
Ultima modificare facuta de Bunicu la Joi 28 Feb, 2013 12:54 am
Alaltaieri m-a sunat un domn de la buzau sa imi spuna care o bujie rupta in chiuloasa la o Vectra B y20dth. Ok am zis, Hai cu ea la mine si rezolvam cazul.
La 17.30 era la Urziceni asa cum ne-a fost vorba la telefon. Spre surprinderea mea, masina nu a venit pe rotile ei ci tractata de un Espero.
-De ce? -intreb eu.
-Pentru ca nu mai are bujiile in motor...
-Nici una?
-Nici una.
Acum intre noi fie vorba, de ce ar scoate cineva toate bujiile si ar duce masina tractata 55km? -Suspans.
Am purces a lucra la bujia rupta (se vedea ca a fost intervenit asupra ei )
Eu:
-de ce nu mai are electrodul pe care se baga fisa?
-PAi ala a iesit.
-Si unde este?
-Cred ca e acasa.
-ok.
Am scos restul de bujie ramasa in motor dar surpriza, a iesit fara varful incandescent.
Eu:
-Tata, nu este varful. Unde este?
-V-am spus, este acasa.
-Pai si eu de unde stiu asta?
-Va spun eu ca e acasa.
Ok, l-am rugat pe Sorin (fiu-miu) sa aduca camera (am o camera endoscopica) si am bagat-o in cilindru pe gaura de la bujie. Surpriza, motul incandescent impreuna cu toata tija erau inauntru (approx.10 cm in total) si indoita.
Concluzie: Omul a venit cu masina tractata stiind ca are piesa metalica in cilindru si sperand ca eu sa ii dau o cheie astfel incat sa imi puna in carca un motor. Nu se astepta la camera asta pentru care m-am certat cu nevasta cand am cumparat-o.
Foartre elegant i-am cerut banii pentru lucrare (eu mi-am facut treaba) si l-am sfatuit prieteneste sa mearga inapoi cu ea tractata, sa ii desfaca chiuloasa si sa rezolve cazul. A inceput omul sa ma intrebe cat l-ar costa daca as face eu asta, cat ar dura, etc. Eu, NIMIC! Daca ai incercat odata sa ma pacalesti e vina ta, daca eu as accepta si a doua oara, ar fi vina mea.
Am inteles de la el ca are un frate membru aici ( nu stiu cine este).
Aviz amatorilor, nu mai incercati sa ma tzepuiti ca nu merge.
CElorlalti, numai respecte!
Ultima modificare facuta de Bunicu la Joi 28 Feb, 2013 12:54 am
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
nu mergea pentru ca am incercat. Am bagat camera si l-am vazut, era indoit. Baietii mi-au spus ca au ridicat masina pe cric au bagat-o in viteza si au invartit cu coarba de roata. Motul ala avand mai mult de 10cm lungine, logic a fost indoit intre piston si chiuloasa. Cum sa tragi prin gaura unui pix un cui indoit agatat de la un capat cu magnetul?