- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,083 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,083
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,083 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,083
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- lucian wmw
- **
- 162 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
lucian wmw
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- lucian wmw
- **
- 162 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
lucian wmw
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 150 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, a mea nu se misca indiferent de situatie . Din ce am citit pe net mai ales despre bmw care au mari probleme cu voletii astia , functioneaza prin impulsuri in special la turatii joase. La fel atunci cand esti in frana de motor limiteaza accesul aerului pentru un orificiu din cele 2(pe piston) ale admisiei. La oprire iar ar trebui sa se inchida pentru a limita vibratiile motorului. La mine nu functioneaza si inca nu i-am gasit cauza. Un link catre principiul lor de functionare la audi (asta am gasit) oricum principiul ar trebui sa fie la fel. numa bine
http://www.google.ro/url?sa...YS87SDczsfbSQOcFg
http://www.google.ro/url?sa...YS87SDczsfbSQOcFg
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Corect, tija se misca la accelaratie brusca.
Revin si eu cu feedback in urma celor relatate mai sus.
Chiar daca e noapte si frig, nu m-am putut abtine si am umblat iarasi la masina. Am dat din nou egr jos si l-am verificat, functioneaza perfect. Am verificat toate furtunasele daca sunt unde si cum trebuie. Totul e ok. Am verificat si valva swirl. La relanti, cand accelerezi, atunci cand ajunge pe la 2000-2500 de ture, sau poate 3000, se misca tija un pic apoi revine la loc. Si tot asa face de cate ori o accelerezi brusc si mai tare. Nu stiu daca e bine ca revine la loc sau nu.
In concluzie, in ce ma priveste, nu am depistat nicio problema, vreau sa cred ca din nou problema e in capul meu...
Revin si eu cu feedback in urma celor relatate mai sus.
Chiar daca e noapte si frig, nu m-am putut abtine si am umblat iarasi la masina. Am dat din nou egr jos si l-am verificat, functioneaza perfect. Am verificat toate furtunasele daca sunt unde si cum trebuie. Totul e ok. Am verificat si valva swirl. La relanti, cand accelerezi, atunci cand ajunge pe la 2000-2500 de ture, sau poate 3000, se misca tija un pic apoi revine la loc. Si tot asa face de cate ori o accelerezi brusc si mai tare. Nu stiu daca e bine ca revine la loc sau nu.
In concluzie, in ce ma priveste, nu am depistat nicio problema, vreau sa cred ca din nou problema e in capul meu...
- ianc sergiu
- **
- 478 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 478
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Daca face asa inseamna ca e bine, la tine functioneaza , incearca sa mai verifici cu motorul cald la temperatura optima , la relanti daca se inchide de tot. Asa am inteles ca e normal. Legat de momentele de puturosenie ale acestui motor inca ramane sub semnu intrebarii. Ce-i drept la a mea am verificat egr-ul si stiu ca ramane o mica fanta intre ciuperca si locasul de inchidere si ma gandesc , ca acolo e problema. Intra gaze nearse si atunci cand nu trebuie , sau scapa presiunea turbinei pe acolo nu stiu. Precizez ca am egr electronic. ms
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut Sergiu.
La mine chiar ca momentele de puturosenie au ramas o necunoscuta de 3 ani. Ce-i drept sunt rare, si foarte rare mai ales dupa remap.
Totusi, nu pot sa nu le iau in seama.
Masina nu pot spune ca nu trage, dar pierde un pic in turatii joase si e foarte zgomotoasa dintr-o data. Asta e problema.
Mai nou, am inceput sa pierd si ceva antigel pe la radiator pe undeva prin partea dreapta sus, dar asta presuipun ca n-are nicio legatura. Am schimbat si pompa de apa acum o saptamana.
La mine chiar ca momentele de puturosenie au ramas o necunoscuta de 3 ani. Ce-i drept sunt rare, si foarte rare mai ales dupa remap.
Totusi, nu pot sa nu le iau in seama.
Masina nu pot spune ca nu trage, dar pierde un pic in turatii joase si e foarte zgomotoasa dintr-o data. Asta e problema.
Mai nou, am inceput sa pierd si ceva antigel pe la radiator pe undeva prin partea dreapta sus, dar asta presuipun ca n-are nicio legatura. Am schimbat si pompa de apa acum o saptamana.
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Noroc.
Poate mi-ar prinde bine o vizita la psiholog Rau nu-mi poate face.
Nu imi dau seama daca dupa ce tin constant la 2000 rpm, apoi accelerez brusc tija se misca sau nu, pentru ca aseara pe bezna am pus un prieten sa accelereze si o accelera cate 3-4 secunde de la 0 la ~ 3000 rpm, tija se misca, facea "clantz" apoi revenea la loc.
O sa fac si ce zici tu, sa vad cum se comporta. De asemenea o sa o tin si la 3000 rpm 5-6 secunde sa vedem ce face.
Ideea e ca la mine, si daca e o problema reala, pare una mecanica. N-am eroare, n-am nimic. As vrea mai intai sa verific parametri masinii cu Tech2, apoi sa schimb toate furtunasele de retur, cele de vacuum si imbinarile lor. N-am ce pierde si nici nu ma costa foarte mult...
Poate mi-ar prinde bine o vizita la psiholog Rau nu-mi poate face.
Nu imi dau seama daca dupa ce tin constant la 2000 rpm, apoi accelerez brusc tija se misca sau nu, pentru ca aseara pe bezna am pus un prieten sa accelereze si o accelera cate 3-4 secunde de la 0 la ~ 3000 rpm, tija se misca, facea "clantz" apoi revenea la loc.
O sa fac si ce zici tu, sa vad cum se comporta. De asemenea o sa o tin si la 3000 rpm 5-6 secunde sa vedem ce face.
Ideea e ca la mine, si daca e o problema reala, pare una mecanica. N-am eroare, n-am nimic. As vrea mai intai sa verific parametri masinii cu Tech2, apoi sa schimb toate furtunasele de retur, cele de vacuum si imbinarile lor. N-am ce pierde si nici nu ma costa foarte mult...
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
colegul adware_man schimba.i numai imbinarile de la traseul vacuum cu furtun de combustibil Gates de 3.2 mm si crede.ma ca nu vei mai avea probleme, furtunele de vacuum cele din teflon lasa.le asa cum sunt deoarece sunt foarte mici sansele ca ele sa se crape doar sa nu frece de ceva anume prin zona unde trec ele.eu le.am inlocuit pe rand pana cand am ajuns sa le inlocuiesc Absolut pe toate ! Iar motorul raspundea destul de tarziu la accelerare probabil; din cauza ca traseul de vacuum era si mare la diametru si trecea si prin furtun nu prin conducta care e mult mai rigida decat furtunul fie el si dublu, ca pe urma sa revin si sa le pun la loc cu o mica exceptie, sunt destul de groase in carne si nu cred ca se crapa usor, mai ales la mine, cat am tras de ele si le.am indoit. Majoritatea problemelor pe traseul de vacuum sunt la imbinari ! nu la furtunasele de teflon !
Ultima modificare facuta de deleted-11331 la Mie 18 Jan, 2012 11:05 am
Ultima modificare facuta de deleted-11331 la Mie 18 Jan, 2012 11:05 am
- adware_man
- ****
- 1,732 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,732
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
adware_man a scris:Salutare, Otomega25!
Ok, o sa iti urmez sfatul.
Am acasa furtun de retur injectoare, insa este din ala mai ieftin, imbracat in material textil. Crezi ca o fi ok sa-l incerc pentru imbinari?
de preferat din acele gates 3.2 mm care e dublu strat si ranforsat, ala textil imbatraneste imediat si daca il fortezi un pic se rupe...
Ok, o sa iti urmez sfatul.
Am acasa furtun de retur injectoare, insa este din ala mai ieftin, imbracat in material textil. Crezi ca o fi ok sa-l incerc pentru imbinari?