Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
well, o sa verific tot p'acolo. Numai timp sa am. Noaptea, nu vad nimic. Crezi ca suportul ala cu suruburile e doar pentru sustinere?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da. Mai mult ca sigur suportul pt. mufa senzorului s-a rupt, iar mufa balangane prin apropiere.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da. Probabil flacaul care mi-a inlocuit crankshaftul. Banuiesc ca daca mufa sta in aer, nu afecteaza nimic. Legat de pierterea de putere, cum verific cel mai sigur swirlul?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai intai scoti colierul de pe valva, cu motorul pornit, la accelerare, tija trebuie sa miste scurt, iar daca tragi aerul de pe furtunasul care duce la valva, ar trebui sa tina presiunea si tija sa ramana in interiorul valvei.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ok, cand imi permite timpul, o sa fac si asta.
Azi am venit cu ea pana la birou si a mers ca un tractoras. Nu pot spune ca nu trage, insa e zgomotoasa (un sunet gros, brut), se simt ceva vibratii si in volan la relanti si merge de parca ar fi diesel simplu...
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
acel surub tine mufa de la senzorul de turatie. eu cand o accelerez constant nu se misca tija de la valva, ci doar cand o calc brusc se simte un plus de putere.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Asa se simte si la mine, masina fiind cu geometrie fixa, turbo intra puternic dupa 2000 rpm...
Am inteles care e treaba cu suportul ala. Il rezolv eu. Trebuie sa gasesc acum de ce masina a devenit tractoras.
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal deci intrebare cum trebuie sa functioneye valva swirl ? tija sa fie trasa mereu sau doar la accelerari (spriturii)? ast raspuns...
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la sprituri tija treb sa se miste, dar tija reactioneaza cand dai sprituri atunci cand motorul se afla in relanti.
la mine daca sunt sa zicem in 2000rpm si accelerez brusc spre 5000rpm , tija de la swirl nu se misca . O fi bine o fi rau nu stiu, inca .
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
asa si la mn asteptam o parere a unui priceput care stie exact cum functioneaza
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
normal e sa se miste tija cand accelerezi brusc.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, a mea nu se misca indiferent de situatie . Din ce am citit pe net mai ales despre bmw care au mari probleme cu voletii astia , functioneaza prin impulsuri in special la turatii joase. La fel atunci cand esti in frana de motor limiteaza accesul aerului pentru un orificiu din cele 2(pe piston) ale admisiei. La oprire iar ar trebui sa se inchida pentru a limita vibratiile motorului. La mine nu functioneaza si inca nu i-am gasit cauza. Un link catre principiul lor de functionare la audi (asta am gasit) oricum principiul ar trebui sa fie la fel. numa bine
http://www.google.ro/url?sa...YS87SDczsfbSQOcFg
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Corect, tija se misca la accelaratie brusca.
Revin si eu cu feedback in urma celor relatate mai sus.
Chiar daca e noapte si frig, nu m-am putut abtine si am umblat iarasi la masina. Am dat din nou egr jos si l-am verificat, functioneaza perfect. Am verificat toate furtunasele daca sunt unde si cum trebuie. Totul e ok. Am verificat si valva swirl. La relanti, cand accelerezi, atunci cand ajunge pe la 2000-2500 de ture, sau poate 3000, se misca tija un pic apoi revine la loc. Si tot asa face de cate ori o accelerezi brusc si mai tare. Nu stiu daca e bine ca revine la loc sau nu.
In concluzie, in ce ma priveste, nu am depistat nicio problema, vreau sa cred ca din nou problema e in capul meu...
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca face asa inseamna ca e bine, la tine functioneaza , incearca sa mai verifici cu motorul cald la temperatura optima , la relanti daca se inchide de tot. Asa am inteles ca e normal. Legat de momentele de puturosenie ale acestui motor inca ramane sub semnu intrebarii. Ce-i drept la a mea am verificat egr-ul si stiu ca ramane o mica fanta intre ciuperca si locasul de inchidere si ma gandesc , ca acolo e problema. Intra gaze nearse si atunci cand nu trebuie , sau scapa presiunea turbinei pe acolo nu stiu. Precizez ca am egr electronic. ms
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut Sergiu.
La mine chiar ca momentele de puturosenie au ramas o necunoscuta de 3 ani. Ce-i drept sunt rare, si foarte rare mai ales dupa remap.
Totusi, nu pot sa nu le iau in seama.
Masina nu pot spune ca nu trage, dar pierde un pic in turatii joase si e foarte zgomotoasa dintr-o data. Asta e problema.
Mai nou, am inceput sa pierd si ceva antigel pe la radiator pe undeva prin partea dreapta sus, dar asta presuipun ca n-are nicio legatura. Am schimbat si pompa de apa acum o saptamana.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@adware ai grija sa nu ajungi la "pisalog" daca iti mai inchipui mult ca problema este in capul tau si nu la masina .
Sa inteleg ca la tine daca tii motorul constant sa zicem la 2000rpm si daca accelerezi brusc, tija de la swirl se misca ?
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Noroc.
Poate mi-ar prinde bine o vizita la psiholog Smile Rau nu-mi poate face.
Nu imi dau seama daca dupa ce tin constant la 2000 rpm, apoi accelerez brusc tija se misca sau nu, pentru ca aseara pe bezna am pus un prieten sa accelereze si o accelera cate 3-4 secunde de la 0 la ~ 3000 rpm, tija se misca, facea "clantz" apoi revenea la loc.
O sa fac si ce zici tu, sa vad cum se comporta. De asemenea o sa o tin si la 3000 rpm 5-6 secunde sa vedem ce face.
Ideea e ca la mine, si daca e o problema reala, pare una mecanica. N-am eroare, n-am nimic. As vrea mai intai sa verific parametri masinii cu Tech2, apoi sa schimb toate furtunasele de retur, cele de vacuum si imbinarile lor. N-am ce pierde si nici nu ma costa foarte mult...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
colegul adware_man schimba.i numai imbinarile de la traseul vacuum cu furtun de combustibil Gates de 3.2 mm si crede.ma ca nu vei mai avea probleme, furtunele de vacuum cele din teflon lasa.le asa cum sunt deoarece sunt foarte mici sansele ca ele sa se crape doar sa nu frece de ceva anume prin zona unde trec ele.eu le.am inlocuit pe rand pana cand am ajuns sa le inlocuiesc Absolut pe toate ! Iar motorul raspundea destul de tarziu la accelerare probabil; din cauza ca traseul de vacuum era si mare la diametru si trecea si prin furtun nu prin conducta care e mult mai rigida decat furtunul fie el si dublu, ca pe urma sa revin si sa le pun la loc cu o mica exceptie, sunt destul de groase in carne si nu cred ca se crapa usor, mai ales la mine, cat am tras de ele si le.am indoit. Majoritatea problemelor pe traseul de vacuum sunt la imbinari ! nu la furtunasele de teflon !


Ultima modificare facuta de deleted-11331 la Mie 18 Jan, 2012 11:05 am
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, Otomega25!

Ok, o sa iti urmez sfatul.
Am acasa furtun de retur injectoare, insa este din ala mai ieftin, imbracat in material textil. Crezi ca o fi ok sa-l incerc pentru imbinari?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:Salutare, Otomega25!

Ok, o sa iti urmez sfatul.
Am acasa furtun de retur injectoare, insa este din ala mai ieftin, imbracat in material textil. Crezi ca o fi ok sa-l incerc pentru imbinari?
de preferat din acele gates 3.2 mm care e dublu strat si ranforsat, ala textil imbatraneste imediat si daca il fortezi un pic se rupe...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR