Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Octav a scris:In cazul in care gãsesc si eu prin București o sa mã apuc sa fac pe strung. Odatã ce am reușit sa fac una, salvez desenul, si apoi pot face serie. CNC, ul meu e o frumusete. ASA am sa fiu si eu de ajutor.insa cred ca voi avea nevoie si de un injector, nu?

stai linistit ca si eu am avut 3 din 4 facute la cnc si acu cand am dat chiulasa jos erau sfaramate...
imi pare ca e si un desen cu cote aici pe forum,userul mazak a facut asa ceva pe masina cu comanda numerica!
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu Tony ne poate da mai multe detalii, eu am mai avut nevoie de inca 2 bucati si el mi-a gasit inca 2 la un pret foarte bun, 2 din ele le luasem direct din UK si 2 erau pt alt model, greseala mea!
Sincer sa fiu, va recomand sa da-ti chiuloasa jos complet si cu ocazia asta vede-ti exact si ce e acolo, eu am gasit supapa intredeschisa, depuneri de ulei in capul pistonului, vede-ti si capul bujiilor si se pot inlocui ( iar in caz de rupere e mult mai usor cu ea data jos), sunt o serie de avantaje! Da te mai costa o garnitura, prezoanele se pot refolosi daca sunt la prima desfacere ( deja de la a 2-3a trebuiesc inlocuite), iar chiuloasa nu se ovalizeaza, daca motorul e rece! Ordinea desfacerii prezoanelor este de la exterior spre interior la demonatare, si de la interior spre exterior la montare!
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
in completare cristi,permite-mi sa adaug si eu ca se schimba si cureaua de distributie cu ocazia asta.daca are pana in 10.000 km nu e problema.daca e trecutade acest interval se recomanda si schimbarea ei!
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai, nu prea sunt de acord cu pãrerea ta, de a schimba cureaua... Neamtul recomanda la 100k, la noi in romanica, se recomanda 60k ca ar fi alta uzura. Dar 10k. Eu personal n.as schimba.o. Dar deh, placerea fiecãruia. Cat despre teci confectionate pe CNC, pãrerea mea e ca acestea s.au uzat prematur datoritã materialului utilizat. Adica aluminiu de slaba calitate. Daca vom folosi duraluminu poate nu se intampla fenomenul. Nu stiu din ce sunt fãcute cele originale, insa având in vedere diferentele de temperatura, cred ca e duraluminu. Poate gãsim undeva si informatia asta....
Si încã ceva. Nu cred sa fi vãzut desenul tehnic pt piesa(adicã ceva cu toate masuratorile).

Offtopic pt moderatori-am încercat sa adaug ultima fraza si din greșealã nu am selectat tastatura edit, ci pe cealaltã-notificari. Îmi cer scuze pt neatentia mea
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ai inteles gresit la faza cu cureaua, daca dai jos chiuloasa, si cureaua a fost montata recent si are pana in 10k, merge sa o refolosesti, daca are mai mult merge alta ( binenteles ca rolele se pastreaza )! Eu in general o schimb la 80k km!
La faza cu tecile, eu unu am mers pe original, nu m-am riscat, ca e destul de mult de munca si bani bagati ca sa stau cu griji!
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Tony se referea la faptul ca o curea de distributie fiind noua si nu a indeplinit numarul de kilometrii, ea nu rezista mai mult de 2 intinderi, si ca sa ai liniste sufleteasca este recomandat sa o schimbi, fara role.Iar legat de desenul tehnic privind tecile,el exista si l-am dat celor care l-au cerut
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mazak, cureaua rezista mult si bine. se recomanda schimbarea pentru ca nimeni nu garanteaza o curea desfacuta si pusa la loc. Daca te uiti atent la o curea folosita cel putin 10.000 km vei vedea ca dintii au inceput sa se curbeze, nu mai sunt perpendiculari pe curea. Daca se monteaza in acelasi sens este ok. daca se monteaza in sens invers atunci stresul va apasa pe cealalta parte a dintilor si de aici mai mari riscuri de rupere.

Avand in vedere costul unei curele (~100 RON) si costul reparatiei in caz de rupere (1000+) cred ca este destul de evident ce ar face orice om normal la cap odata ce a dat distributia jos.
  • Tomys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti!
Problema cu tecile si garniturile lor am rezolvato in weekend cu ajutorul userului Mazak care este un domn de milioane!
Pe mine personal m a ajuns toata afacerea la 1000 lei, doar piesele pt ca am facuto eu personal.
Acum urmaresc vasul de expansiune sa vad daca mai dispare antigel, desi sunt 90% sigur ca problema a fost rezolvata! Very Happy
Cat despre cureaua de distributie eu aveam cu ea 55k si ma bucur ca a trebuit sa desfac pe la motor sa vad in ce stare e...cureaua era deja intr o stare destul de proasta, se vedeau crepaturile bine de tot pe ea! Deci eu recomand la 60k schimbarea curelei!
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si pana la urma ai desfacut chiuloasa?
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mã tot gandeam la tecile alea, si la afirmatiile voastre ca le.ati gãsit gaurite.... Ce spuneti daca le.am face din aliaj de cupru... Alama, ceva? Pana la urma alama nu are coeficientul de dilatatie mai mai, doar ca e mai grea. Mã tot gandesc. Vedeți ceva impedimente?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ma gandesc si eu, ca au fost facute din aliaj usor pt a nu ingreuna motorul ( si din considerente economice ), acum daca faci un set din material cu in coeficient de dilatatie asemanator tre sa iei in considerare si faptul ca ele intra in contact cu antigelul ( stiu ca la motorarele de generatie veche ce aveau compoente din cupru - radiator - merg pe antigel albastru, astea noi cu mai mult aluminu merg pe rosu-portocaliu ) asta e singura mea ingrijorare!
  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu a dat chiulasa jos, tecile s-au scos pe deasupra.
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai treaba e ca piesele din alama rezista mai mult la agentul coroziv din antigel, iar racirea e ceva mai buna întrucât cuprul e mai bun conducator.apoi cat poate sa fie diferența de greutate? Cred ca undeva gen 30g pe teaca. Nu e mult. Si eu cred ca au produs din aluminiu pe considerente economice. Când o sa.l desfac pe al meu, daca le gãsesc mancate, alama scrie pe ele!
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu daca ai posibilitati si poti face un set din alama fa-le, ca durata de viata mai scurta decat cele de aluminu nu cred sa aiba! Si intradevar considerentul economic este cel mai plauzibil!
  • Tomys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut! nu am dat chiulasa jos!
Am urmarit vasul de expansiune si acum nu mai pierde deloc apa. Insa ce ma c am nelinisteste pe mine acum este consumul de motorina. A scazut semnificativ...acum nu stiu sa ma bucur sau nu, Smile)))
Nu inteleg cum ar putea afecta consumul de motorina ohringurile tecilor de la injectoare...daca poate cineva sa explice fenomenul. M am gandit la toate modalitatile dar imi da cu rest...
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut.....ce inseamna semnificativ?
  • Tomys

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ca sa dau un exemplu...Sibiu-Brasov-Sibiu + ceva plimbareala pe acolo 140 Lei motorina inainte! acum aceeasi ruta si aceeasi plimbareala undeva la 100 Lei motorina. Mi se pare foarte ciudat...dar cine stie...probabil m am obisnuit cu ea asa cu cat consuma inainte...
Nu pot sa va dau o cifra exacta ca inca nu i-am facut consumul, dar am observat diferenta asta de consum...
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
M.am tot gândit si cred ca o singura varianta ar fi plauzibila. Ai curatat injectoarele? De ce întreb? Mã gandesc ca inițial aveai un injector infundat, ceea ce determina un mers anormal, si un consum mãrit de motorina. Alta explicație nu am, pentru ca acolo e vb de antigel si ulei.si nu cred ca se poate ca la compresie sa arunce motorina in cele 2 anterior mentionate, ca nu ar mai fi mers deloc
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Tomys a scris:Salut! nu am dat chiulasa jos!
Am urmarit vasul de expansiune si acum nu mai pierde deloc apa. Insa ce ma c am nelinisteste pe mine acum este consumul de motorina. A scazut semnificativ...acum nu stiu sa ma bucur sau nu, Smile)))
Nu inteleg cum ar putea afecta consumul de motorina ohringurile tecilor de la injectoare...daca poate cineva sa explice fenomenul. M am gandit la toate modalitatile dar imi da cu rest...
Daca ai inlocuit tecile fara sa dai chiulasa jos a fost nevoie sa sa scoti rampa cu tacheti efectiv distributia?Am si eu aceeasi problema si imi trebuie cateva sfaturi.Cine cunoaste etapele lucrarii poate sa le descrie pas cu pas?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
DA colegu, daca vrei sa dai jos tecile, trebuie sa dai jos suportul axelor cu came! Dar hai sa o luam pas cu pas!
1. dai jos tubualatura turbo-admisie, suport calc, filtru aer, dupa caz conducta de la egr, dai drumul la antigel!
2. suspenzi motorul, si dai jos suportul motor de sub filtur aer,
3. dai jos cureau de trnsmisie, dai jos capacul de la distribuite, scoti si rola mare de la vibrochen
4. dai jos capacul de la distributie, si aduci distributia la punctu ( gasesti aici tutorial pt distributie, cum blochezi punctele )
5. desfaci conductele de motorina de la injectoare, se soct garniturile, se da jos capacul
6. odata ce ai descoperit motorul - dai jos lnia de alimentare - atentie la saibele de cupru, le poti pierde, sa sara!
7. se desfac suportii injector, se scot injectoarele ( vezi garniturile injecotr ) recomandare inlocuire
8. ca sa poti scoate suportul axe cu came, se da jos fulia axelor _ o blochezi mai bine si dai jos piulita, inca ceva ai o tabla prinsa de partea chiuloasei 2 surubele de 10, eu nu stiam in ce mai tine!
9. se desfac suruburile de la suport axe, de la margini spre interior ( ca la chiuloasa ), nu umbli la axele cu came daca nu au probleme!
10. in stadiul asta, cu un extractor de teci se scot si se inlocuiesc, tecile, oringuri, si garnitura port axa dupa caz!
Dupa inlocuire se pun inapoi in ordinea inversa! Suport ax cu came se strange de la mijloc spre exterior, se introduc injectoarele, si se strang cu suportiii. Atentie la saibele conductei de alimnetare! Se monteaza fulia axului cu came si se pune distributia la punct! Iar restul iti dai tu seama!
Imi cer scuze daca am uitat ceva, daca intampini probleme, intrebi si incercam sa te lamurim! Spor la munca
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR